Tennis
Moderator: mods
- SylvievdVaart
Waarom dat? Ik denk dat jij 1 van de weinige niet zwitser bent die nog voor federer is.Logisch lijkt me,wat is er leuk aan als 1 iemand oppermachtig is in een sport? Misschien is dit een beetje te vergelijken met het darten dat een jong talent als jelle klaasen Raymond van Barneveld versloeg.Hopelijk krijge we zondag wee zoiets :eusa_pray:SylvievdVaart schreef:Ik vrees het niet, ik hoop hetHoeladans schreef:Ik vrees dat de finale gewoon een 3-0 voor federer gaat worden
- SylvievdVaart
Ja hoor, ik snap je punt. Spanning is altijd leuk, ben ik het mee eens. Heb van die dartpartij ook genoten. Maar als Ajax in de CL-finale speelt heb ik geen zin in 0-0, 1-0, 1-1, etc. Achteraf gezien, als Ajax dan toch wint, ja, dan is het een 'geweldige' wedstrijd geweest. Maar het kan ook de keerzijde zijn. Daarom heb ik liever oppermachtig tennisspel van Federer, bam bam, ace ace en finale winnen ;)
Maar dat jonkie veel succes gewenst natuurlijk. Weerstand geven is nooit verkeerd ;)
Maar dat jonkie veel succes gewenst natuurlijk. Weerstand geven is nooit verkeerd ;)
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- SylvievdVaart
- Monkey Tonk
Sport zonder spanning is als sex zonder ... oh, laat dat poetische maar.;)
Ik zoek de spanning op. Hey, 81-43 ATS voor de NFL dit jaar. Pretty friggin' Vegas good!!
"It ain't pretty
After the show
It ain't pretty when the pretty leaves you
with no place to go"
Pretty Vegas - JD Fortune, new lead singer INXS
Federer? Free money!
Ik zoek de spanning op. Hey, 81-43 ATS voor de NFL dit jaar. Pretty friggin' Vegas good!!
"It ain't pretty
After the show
It ain't pretty when the pretty leaves you
with no place to go"
Pretty Vegas - JD Fortune, new lead singer INXS
Federer? Free money!
Het mooie van dit soort vragen is het volgende:
1) Wanneer iemand hem leest en de vraag uit z'n hoofd weet kan hij meteen antwoorden.
2) Wanneer iemand als Steef het leest en er z'n tijd en moeite aan verspilt om me er elke keer op attent te maken dat ik het op google kan opzoeken. :D
Enfin. Dat is dus de volgende stap.
1) Wanneer iemand hem leest en de vraag uit z'n hoofd weet kan hij meteen antwoorden.
2) Wanneer iemand als Steef het leest en er z'n tijd en moeite aan verspilt om me er elke keer op attent te maken dat ik het op google kan opzoeken. :D
Enfin. Dat is dus de volgende stap.
Henin geeft dus op bij 6-2, 2-0.
Lullig voor Mauresmo dat ze haar eerste slam op deze manier moet winnen. Helemaal aangezien ze deze pot ook zonder de forfeit van Henin gewonnen had.
Zou het heel erg zijn als ik Henin er van verdenk dat ze nog wel door kon spelen maar gewoon wist dat het niets meer zou worden? :X
Lullig voor Mauresmo dat ze haar eerste slam op deze manier moet winnen. Helemaal aangezien ze deze pot ook zonder de forfeit van Henin gewonnen had.
Zou het heel erg zijn als ik Henin er van verdenk dat ze nog wel door kon spelen maar gewoon wist dat het niets meer zou worden? :X
-
- AT Toto winner 15/16
Precies. Zelfs op de Belgische TV vonden ze het maar vreemd. Als je last van je maag hebt in een grand slam finale ga je toch door totdat je kotsend van de baan af moet.Thomas schreef: Zou het heel erg zijn als ik Henin er van verdenk dat ze nog wel door kon spelen maar gewoon wist dat het niets meer zou worden? :X