Golf
Moderator: mods
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Re: Golf
En ja hoor dat is de Luiten die we kennen, na een ronde van -7 kom je aankakken met er één van +2. Colsaerts die ook op -7 stond loopt weer -7. Dag Joost slaap zacht.
YNWA
- InnerHarbour
Die Luiten staat voor mij model voor de Nederlandse (top)sporter/ploeg, net of eigenlijk helemaal niet. Verstappen is geen echte Nederlander. 

YNWA
-
- AT Toto winner 15/16
Zijn er idd maar een paar.. Max Verstappen, Dumoulin, Epke Zonderland en dan nog een paar in de C-sporten zoals Kramer en MvG.
Hockey, zwemmen, paardensport, judo, zeilen. En dat voor een klein rotlandje. Je kunt een cliché ook té hard aan willen zetten in een drang tot afzeiken....
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
Geen idee wie die tweede is en is Zonderland is een Fries en ik heb van Ramona vanmorgen vernomen dat Friesland het buitenland is dus die tel ik niet mee.brigade zuid schreef:Zijn er idd maar een paar.. Max Verstappen, Dumoulin, Epke Zonderland en dan nog een paar in de C-sporten zoals Kramer en MvG.

Nee, Verstappen is geen Nederlander.
YNWA
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Kijk hoe Rose zijn rondes verlopen: 69, 68, 64...... so steady. Heb je voor de gein zijn swing wel eens wergeleken met Luiten?Sandro schreef:Rose kan dit toernooi ook winnen. Veruit beste geklasseerd op de WR van de spelers die bovenaan staan, dus eigenlijk is hij het aan zn stand verplicht.
YNWA
brigade zuid schreef:Zijn er idd maar een paar.. Max Verstappen, Dumoulin, Epke Zonderland en dan nog een paar in de C-sporten zoals Kramer en MvG.InnerHarbour schreef:Die Luiten staat voor mij model voor de Nederlandse (top)sporter/ploeg, net of eigenlijk helemaal niet. Verstappen is geen echte Nederlander.![]()
zeux schreef:Hockey, zwemmen, paardensport, judo, zeilen. En dat voor een klein rotlandje. Je kunt een cliché ook té hard aan willen zetten in een drang tot afzeiken....
Ga je benchmarken met andere landen van piepkleine tot middelgrote omvang, dan zijn het er nog verrekte veel voor zo'n klein rot landje. Noem uit pakweg Denemarken, België of Portugal eens net zoveel mondiale kampioenen?
Of neem een gigantisch land als China. Ik ken wel een paar voorbeelden van Chinese favorieten die gigantisch door het ijs zakten op het moment suprême. Maar kun jij met een lijstje van 6/7 Chinezen komen die volledig heersen in een individuele sport?
- InnerHarbour
Zie niet vaar dat dezefde speler twee toernooien op rij wint. Vorige week 1.4 miljoen en deze week bijna 1 miljoen euro. Niet slecht voor 2 weken werken. 

YNWA
- InnerHarbour
Wie Luiten?
Nee net niet ligt nog 126 punten achter. Ik zie dat van het weekend El en Joost meedoen aan het "Gary Player". Niet echt sterk bezet ondanks het prijzengeld, moet een goede kans voor El zijn om te winnen.

Nee net niet ligt nog 126 punten achter. Ik zie dat van het weekend El en Joost meedoen aan het "Gary Player". Niet echt sterk bezet ondanks het prijzengeld, moet een goede kans voor El zijn om te winnen.
YNWA
- InnerHarbour
Het is jammer dat het zo'n pokke-eind vliegen is anders zou ik zeker een keer in ZA gaan spelen.
YNWA
-
Het voordeel daarvan is dat je nauwelijks tijdsverschil hebt en dus ook geen jetlag.InnerHarbour schreef:Het is jammer dat het zo'n pokke-eind vliegen is anders zou ik zeker een keer in ZA gaan spelen.
- InnerHarbour
Hij doet momenteel goed z'n best om laatste te worden.InnerHarbour schreef:Niet echt sterk bezet ondanks het prijzengeld, moet een goede kans voor El zijn om te winnen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".