Ajax zal met aanzienlijk beter spel moeten afkomen om in beeld te geraken. Ik voorzie een kleine bijrol op m'n 13 inch macbook.
Moderator: mods
Misschien heeft het bij hem een andere uitwerking?
Toch, een positieve renner in je ploeg, ik vrees toch echt. Kijk ook naar Michelton Scott. Dit is een beestje dat niet in één hokje blijft. Het is onvermijdelijk dat je in koers binnen zo'n ploeg dicht bij elkaar komt. ook in 'binnenruimtes' (zoals de bus).Marillion schreef: ↑di okt 13, 2020 9:40 amSlagveld van de testdag is volgens mij dan:
Jumbo Visma -> Kruijswijk positief. Ploeg start
Ineos -> Positief geval in begeleiding. Ploeg start
AG2R -> Positief geval in begeleiding. Ploeg start
Sunweb -> Matthews positief. Ploeg start
Mitchelton-Scott -> Meerdere positieve gevallen in begeleiding, Yates eerder al positief. Ploeg start niet.
Gaat echt heel spannend worden komende week.
Sunweb is doorgaans het braafste jongetje van de klas. Ben blij dat ze er niet gelijk de stekker uit hebben getrokken. Nu maar hopen dat het bij Matthews blijft daar. Ik neem aan dat ze echt wel extra maatregels treffen. Vraag is natuurlijk of er al overdracht heeft plaatsgevonden maar dit nog niet terug is te zien in de tests. Volgens mij zit daar iets van speling in.
Ja. En elkaar na afloop niet opzoeken. Ook niet bij een overwinning.Marillion schreef: ↑di okt 13, 2020 9:54 amHet is in ieder geval heel spannend. Ik weet niet goed wanneer je besmettelijk bent. Volgens mij is dat niet vanaf het eerste moment. Misschien hebben ze geluk en heeft Matthews het pas net opgelopen en zat hij nog niet in die fase?
Medische maskers op zodra je van de fiets bent. Wellicht kunnen ze nog wat meer doen wat betreft isolatie rondom eten en vervoer. Huur desnoods extra busjes in of zo. Allemaal op de kamer eten. Verzin iets.