Mag wat mij betreft ook disqualificatie van Jungels worden. Idiote actie.

Moderator: mods
Dit is al jaren het patroon, toch?Marillion schreef: ↑wo sep 16, 2020 12:06 pmVergeet 't maar. Ze gaan tempo rijden en op die manier proberen om aanvallen onmogelijk te maken.De slotkilometers van de Col de la Loze zullen bepalend zijn. Daar is het wel dermate steil en op hoogte dat het veel meer man tegen man is.
Als kijkspel is het gewoon echt teleurstellend deze Tour maar ik ben wel benieuwd naar die slotkilometers. Dat laatste deel van de klim is helemaal nieuw.
Het snelste tijdschema is omstreeks 15.20 op de top van de Col de la Madeleine. Dan zouden ze ergens rond 16.15 aan de slotklim gaan starten. Die nieuwe slotkilometers zijn dan vanaf ongeveer 16:40 en finish rond 17:00.
Thnx!Marillion schreef: ↑wo sep 16, 2020 12:54 pmKlopt, maar in de Tour is het wel extreem. Giro en Vuelta laten nooit zo'n sterke dominantie van een ploeg zien. Dan is het eerder man tegen man en is er ook nog eens ruimte voor een verrassing.
Het snelste tijdschema is omstreeks 15.20 op de top van de Col de la Madeleine. Dan zouden ze ergens rond 16.15 aan de slotklim gaan starten. Die nieuwe slotkilometers zijn dan vanaf ongeveer 16:40 en finish rond 17:00.
Rijden ze wat langzamer komt er grofweg een kwartiertje bij.
Is toch best spannend? Er zijn jaren geweest dat de nummer 2 na de eerste bergrit al op 3 minuten stond. Verschillen zijn minimaal nu. De tijdrit gaat waarschijnlijk beslissen over het geel.Marillion schreef:Vergeet 't maar. Ze gaan tempo rijden en op die manier proberen om aanvallen onmogelijk te maken.De slotkilometers van de Col de la Loze zullen bepalend zijn. Daar is het wel dermate steil en op hoogte dat het veel meer man tegen man is.
Als kijkspel is het gewoon echt teleurstellend deze Tour maar ik ben wel benieuwd naar die slotkilometers. Dat laatste deel van de klim is helemaal nieuw.