MLB

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: MLB

Bericht door InnerHarbour » di nov 20, 2012 8:29 am

This and that:

Bud heeft de salary dump, surprice, surprice van zijn vriendje Loria goedgekeurd. Je zal maar inwoner van Miami zijn en zien dat je belastingcenten gebruikt wordt voor de bouw van een nieuw ballpark, er worden goede spelers aangetrokken om de seats te vullen en nadat het nieuwtje eraf is dump je de goede spelers en ga je terug naar een payroll die je van je TV opbrengsten kan betalen. De rest is pure winst.

Murdoch wil het YES netwerk voor 49% kopen, hoe lang nog voordat hij de MFY overneemt en het voor hun helemaal spel zonder grenzen wordt?
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di nov 20, 2012 11:01 pm

12 april 2013 MFY vs Orioles in NYC. :biggthumpup.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di nov 27, 2012 2:50 pm

Als ik het zo lees is een verlenging van het contract van Wright nog ver weg, 6/100 is het aanbod van de Mets terwijl hij minstens 7 jaar en eigenlijk nog langer wil. Kijken wie er water bij de wijn doet.
YNWA

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » di nov 27, 2012 4:30 pm

If you're Zack Greinke, you should be humming Randy Newman's "I Love L.A." and strumming a Willie Nelson Lone Star tune.

With the Nashville Winter Meetings getting under way on Monday, a bidding war among the Angels, Dodgers and Rangers could escalate into the realm of Greinke's dreams, approaching six years and $150 million for the pitching prize of the free-agent market.

The Angels, who acquired the 29-year-old right-hander in August from the Brewers, would seem to be the logical favorites. Their current payroll for 2013 is significantly lower than the Dodgers' MLB-high $198.3 million committed to 18 players, according to Cot's Baseball Contracts.

Pushed into second for the first time in recent memory are the Yankees, owing $146.1 million to eight signed players.

zeux

Bericht door zeux » wo nov 28, 2012 1:03 am

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

zeux

Bericht door zeux » wo nov 28, 2012 1:11 am

InnerHarbour schreef:Als ik het zo lees is een verlenging van het contract van Wright nog ver weg, 6/100 is het aanbod van de Mets terwijl hij minstens 7 jaar en eigenlijk nog langer wil. Kijken wie er water bij de wijn doet.
6/120?

Zou redelijk zijn.

Ze kunnen hem goed gebruiken, want het is een jong team.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

zeux

Bericht door zeux » wo nov 28, 2012 8:03 pm

De eerste interessante HOF-ballot is in aantocht:

O.a. Barry Bonds, Sammy Sosa, Roger Clemens, Mike Piazza, Curt Schilling, Sandy Alomar en Jeff Conine zijn nieuw.

Zonder PED zijn de eerste drie (Bonds, Sosa, Clemens) op zich HOF-waardig. Maar ik heb zomaar het gevoel dat zeker Bonds en Sosa het niet gaan redden. :biggrin.gif:

Piazza is zeker HOF-waardig. Hij is nooit geconnect met PED, maar de geruchten zijn er. In Queens is hij een absolute hero. Als hij wordt verkozen, ontploft Citi Field zodra ze hem gaan huldigen.

Schilling is ook absoluut HOF-waardig.

Alomar zie ik het niet redden.
Conine is een twijfelgeval, maar ik denk het ook niet. Wel twee ringen.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do nov 29, 2012 10:42 am

Dopers zoals Bonds, Sosa en Clemens komen er niet in zolang het Palmeiro en Mark het niet lukt.

Piazza heeft betere nummers dan ik verwachtte, is de grote favoriet deze keer om de eerste keer verkozen te worden. Dat hij in Queens populair is verbaast me niet gezien de naam van de wijk en zijn nichten reputatie.

Weet niet of Shilling het in een keer red maar komt er wel.

Alomar, zou me verbazen.

Niner, heb ik veel zien spelen bij de Orioles en zijn huilpartij nadat hij naar Alanta getraded was is mij eigenlijk alleen bijgebleven. Nee dus.

Upton en Neshek worden de Braves.
YNWA

zeux

Bericht door zeux » do nov 29, 2012 6:45 pm

Mets hebben Wright 7/$124m voorgesteld. Inclusief de $16m voor 2013 is dat $140m over acht jaar, die ze in zijn totaliteit zo gaan financieren, dat de bulk in de latere jaren valt en ze op die manier op korte termijn wat financiële speelruimte creëren om het roster te versterken (eerste jaar - 2013 - $10m).

Er wordt verwacht dat Wright dit aanbod gaat pakken. De enige reden dat hij het niet zal doen, is omdat hij gegarandeerd voor een 'contender' wil gaan spelen. Maar ja, wie zijn dat de komende jaren? En die moeten maar zo'n bedrag voor zo'n tijd voor een 3e honkman over hebben. Wright zou gek zijn als hij dit aanbod niet pakt. Hij moet sowieso nog contractueel een jaar. Het is de vraag of hij na 2013 substantieel meer kan krijgen, terwijl de kans ook altijd aanwezig is dat hij (zwaar) geblesseerd raakt of een minder jaar draait en dan kan hij zo'n deal helemaal vergeten.

Wright is hét gezicht van de Mets. Maar holy fuck, acht jaar voor iemand die 29 is... Ik vind het link, maar goed, blijkbaar denken ze dat ze in 2014 of 2015 mee kunnen gaan doen om de prijzen. En dan is hij natuurlijk een belangrijke pion.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr nov 30, 2012 5:38 pm

En inmiddels is het rond. Mooi voor de Mets.
YNWA

zeux

Bericht door zeux » za dec 01, 2012 12:37 am

David Wright specifically requested that he earn the bulk of his money in the middle of this new contract, so the team has more money to spend now, and so he’s not a financial burden at the end of his career, WFAN’s Ed Coleman told SNY this morning.
Ze bestaan nog: franchise-players met een echt oog voor de noden van een team.

BTW, blijkt dat Wright een enorme fan van Ripken Jr. is.

zeux

Bericht door zeux » zo dec 02, 2012 1:02 pm

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma dec 03, 2012 12:09 pm

Vandaag beginnen de Winter meetings, kan me niet herinneren dat de O's daar ooit flink zaken hebben gedaan. Eigenlijk verwacht ik dat de Red Sox daar gaan toeslaan, hun payroll voor 2013 is nog maar $ 68 mil. Kan zeker $ 100 mil hoger.
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do dec 06, 2012 8:36 am

Over de gehele winter meetings erg tam. Het moet nog op gang komen.
YNWA

zeux

Bericht door zeux » do dec 06, 2012 3:37 pm

Youk heeft offer van Yanks. Dat wordt gezellig op Fenway. :-)

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr dec 07, 2012 10:40 am

:ajaxsmiley.gif:

Uehara naar de Red Sox, goed klimaat voor hem kan niet tegen de hitte, heeft het zwaar gehad in Texas en Baltimore.
YNWA

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » za dec 08, 2012 9:41 pm

Wat denken jullie kwa Zack? Arlington, LA, toch nog Anaheim of nog elders?

zeux

Bericht door zeux » za dec 08, 2012 9:54 pm

Pfff, lastig, begrijp dat Dodgers goed in het geld zitten en bereid zijn uit te geven. Ik zou LA wel mooi vinden.

Hoop wel dat hij snel beslist, want alles wordt opgehouden hierdoor. Zoals een trade voor RA. Wie Greinke niet krijgt, gaat misschien voor RA. Hoop wel dat Mets spelers terugkrijgen die meteen op niveau zijn.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo dec 09, 2012 7:14 am

Dubbel schreef:Wat denken jullie kwa Zack? Arlington, LA, toch nog Anaheim of nog elders?
Wat ik van Greinke vind? Ik vind het een net niet pitcher, een hele goede hoor maar net niet de absolute top terwijl hij nu wel een contract wil die in lengte en geld dat vertegenwoordigd. Hij is 29 en dat is niet oud maar wat zoekt hij 6 jaar of meer? Vergeet niet dat hij al sinds 2004 starter is, hij heeft er dus al 9 jaar opzitten, dat doet wat met je arm hoor. Tuurlijk zijn er die vrolijk 15 jaar op top niveau door pitchen maar ik zie het hem niet doen, let wel, dit is gevoelsmatig bij mij.

Als LAA fan zou ik zeggen: laat maar lekker voor die prijs en lengte naar de Dodgers gaan.
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo dec 09, 2012 7:19 am

Michael Young, naar de Phillies, en Haren naar DC, het lijkt mij dat de NLE steeds sterker wordt Zeux, geen goed nieuws voor jouw Mets.
YNWA

zeux

Bericht door zeux » zo dec 09, 2012 8:05 am

Killing starting pitching voor de Nationals.

Phillies raken ook wat kwijt. Kijken of hun starting pitching weer zo'n mooi seizoen draait. :-) Halleday zal wel terugkomen op niveau, maar Lee?

De Mets moeten in 2013 progressie tonen. Als ze een 500-seizoen draaien is dat mooi. De jonge gasten moeten volwassen worden, er komen goede jonge armen aan, dus hopelijk gaat het er in 2014
ergens op lijken. Ben benieuwd wat ze voor Dickey gaan krijgen. OF-bats zijn hard nodig, catcher die kan slaan en BP-help. Alderson lijkt zo'n 15 miljoen nog te hebben.

zeux

Bericht door zeux » zo dec 09, 2012 8:09 am

Wat Greinke betreft heb ik het ook niet zo met hem, maar zijn cijfers over 2012 zijn niet verkeerd. Zelfs beter dan ik dacht. Maar zes jaar is errug link. Blijkbaar hopen de Dodgers - die de belangrijkste gegadigden lijken - dat ze op korte termijn veel succes gaan hebben en dan kun je zo'n arm goed gebruiken.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo dec 09, 2012 8:11 am

Ik lees net dat de Dodgers 240 miljoen jaarlijks aan TV geld krijgen van Fox de komende 25 jaar, tja dan is het daar gewoon spel zonder grenzen.

Zie dat het bij jou 28 graden is en zonnig, zou der nog maar een paar dagen blijven. :ajaxsmiley.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo dec 09, 2012 8:30 am

Bay gaat voor Seattle spelen
The Mariners signed him for $1 million in base salary, with $500,000 guaranteed and the other $500,000 coming if he makes the team out of Spring Training. The deal also includes a potential $2 million in incentives.
Gelukkig krijgt hij nog 21 miljoen van de Mets.
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo dec 09, 2012 8:44 am

Pay-Rod, 37 jaar oud moet zich weer aan zijn andere heup laten opereren, geopereerd aan beide heupen, dope doet meer kwaad dan je lief is. Dat gaat half januari gebeuren, waarom dan pas, maar goed ik vind het prima, krijgt dit jaar 29 miljoen, zonder eigenlijk veel te spelen, als hij daar uberhaubt aan toekomt.

Echt het openbreken van dat contract een paar jaar geleden was een daad van een waanzinnige.
YNWA

Plaats reactie