Nederlandse renners in het verleden wel.InnerHarbour schreef:Nederlandse ploegen gebruiken daarentegen nooooooooooooit doping.
En bij de Rabobank was de leiding zo fout als wat, hoe ze dan een pakhaas die tegen de lamp loopt slachtofferen uit wille van het imago van de bank is erg kwalijk.
Maar naast dat Tom Dumoulin op een zuivere manier over de sport praat en openheid geeft geloof ik van zo'n bleekneus als Steven Kruiswijk wel dat hij clean is ja en de huidige leiding van Jumbo is ook heel duidelijk in welke randjes je niet mag opzoeken.
De voorloper van Sunweb zal zeker clean zijn geweest, die hebben volledig openheid gegeven zowel wat het publiceren van waarde met dat men er gewoon meer dan 6 weken op rij 24 uur per dag met de neus bovenop heeft mogen staan bij wat de renners allemaal doen.Iniesta schreef:Ik geloof inderdaad niet dat Jumbo en (semi Nederlands) sunweb doelbewust doping gebruiken.
Bij Sky lijkt er echt van binnen het team de grenzen te worden opgezocht.
Kan zijn dat nu Sunweb voor het winnen van rondes gaat en vrij luxe klimmers inhuurt om Dumoulin door de bergen te helpen dat er straks een 'pakker' doorheen glipt maar lijkt me idd stug dat Sunweb bewust dit beleid heeft.
Dumoulin is ook gewoon heel helder over wat wel of niet kan. Wiggins en Froome allesbehalve.