Darten
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: Darten
Nu gaat het weer de kant van Taylor op.
Yep. 6-6.
Man-o-man, knap hoor van Taylor.
Man-o-man, knap hoor van Taylor.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
- AT Toto winner 15/16
Wat een pot zeg..
Mooi voor hem.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ja, Taylor drama natuurlijk met al die dubbels gemist.Lionel schreef:Wel echt een slechte finale.
Zeux de felicitaties!
Thanks.Dubbel schreef:Ja, Taylor drama natuurlijk met al die dubbels gemist.Lionel schreef:Wel echt een slechte finale.
Zeux de felicitaties!
Up and down finale, maar dat Taylor zoveel dubbels mis - soms wel zes op één dubbel - is natuurlijk zeer ongewoon.
Deze zal aankomen in Stoke bij huize Taylor. Misschien wel z'n laatste kans... Volgend jaar natuurlijk gewoon weer een Nederlander!
Matchfixing?Dubbel schreef:Ja, Taylor drama natuurlijk met al die dubbels gemist.Lionel schreef:Wel echt een slechte finale.
Zeux de felicitaties!
IK GELOOF!!!!!!
Lionel schreef:Wel echt een slechte finale.

Tuurlijk... het duurt 13 sets, hij gooit een gemiddelde van boven de 100 en dan is het een slechte finale.

Pracht toernooi en een prachtige wereldkampioen. Taylor liet het wel lelijk afweten op de dubbels. Had hij tegen Huybrechts of Van der Voort dat een keer in de 5e leg van een set gegaan dan was er in die wedstrijd al af gegaan.
Anderson is in ieder geval een prachtige kampioen!

Er werden tig dubbels gemist.. Beetje armoedig maar natuurlijk wel superspannend. Veel 180'ers maar als je dan vervolgens 6x een dubbel 8 mist is voor mij de glans eraf. En het blijven vetzakken 

IK GELOOF!!!!!!
Pijnlijk ja. Als ik dit jaar met Sinterklaas Phil heb dan maak ik een dartbord surprise met 6 keer de 8 erop. 

Pak zelf 3 pijlen en ga eens proberen hoe moeilijk het is, zou ik zeggen. In een andere wedstrijd werden er ook 6 dubbels op rij gemist. Vervolgens had diezelfde speler aan het einde alsnog een finish percentage van 52%. Echt extreem goed.
Gevolg: zijn evenwichtspositie waarmee hij in zijn periode als dikzak altijd een beetje gekromd stond te gooien, was hij volledig kwijt. Hij raakte geen pepernoot meer.
De roemruchte Andy Fordham (The Viking) was op een gegeven moment zo erg dik dat het levensbedreigend was. Hij moest toen acuut afvallen en raakte ook heel veel kilo's kwijt (een stuk meer dan 40 zelfs).Lionel schreef:Dit is toch geen sport? Zouden ze niet beter gooien als ze een kilo of 40 zouden verliezen?
Gevolg: zijn evenwichtspositie waarmee hij in zijn periode als dikzak altijd een beetje gekromd stond te gooien, was hij volledig kwijt. Hij raakte geen pepernoot meer.
-
- AT Toto winner 15/16
Als Fordham een pijltje op de grond liet vallen moest iemand anders hem voor hem oprapen want zelf kon hij dat niet meer.
Er is trouwens sprake van dat de Premier league in 2016 naar Nederland komt, lijkt me wel gaaf om daar bij te zijn.
Er is trouwens sprake van dat de Premier league in 2016 naar Nederland komt, lijkt me wel gaaf om daar bij te zijn.
Maar hij leeft nog, neem ik aan. En hij kan z'n snikkel weer zien.Cruijff schreef: Hij raakte geen pepernoot meer.
Mooie finale trouwens gisteren. Die vervelende Taylor won niet. Anderson trok zich geen hol aan van diens mind games. Hij was gewoon de betere. Het leek me trouwens bij het zien van Anderson vs MVG al duidelijk dat de kampioen uit die halve finale zou komen.
Nee, wat mij betreft valt dit onder de categorie spel. Al zal het officieel wel een sport zijn, volgens mij is de bond aangesloten bij NOC/NSF.Lionel schreef:Dit is toch geen sport?
Ondanks dat ik het als spel zie is het wel geschikt voor tv uitzending. Door de snelheid van het spel en het mentale aspect kunnen de verhoudingen snel wisselen. Die afwisseling en de spanning die er op zit maakt dat het onderhoudend is om naar te kijken.
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
Wat is de definitie van sport dan? Ik vind het op dit niveau namelijk wel een sport.
Dat is denk ik subjectief. Wat mij betreft is er voor sport wel enige vorm van fysieke inspanning nodig. Het is overigens niet bedoeld als diskwalificatie hoor. Want ik kan er prima een avondje naar kijken.
Nil volentibus arduum
dammen
schaken
curling
baseball
pistoolschieten
kleiduivenschieten
paardrijden (hoewel dat fysiek nog wat vraagt)
zomaar wat sporten
schaken
curling
baseball
pistoolschieten
kleiduivenschieten
paardrijden (hoewel dat fysiek nog wat vraagt)
zomaar wat sporten
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
baseball en schaken daar tussen?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Ik vind Schaken ook een spel.Raymon schreef:baseball en schaken daar tussen?
IK GELOOF!!!!!!

Zelfs vissen is een sport...........................

Dan zou ik het de darters niet durven ontzeggen.
Spel is een bezigheid ter ontspanning. Daar lijkt me op dit niveau bij darts of schaken geen sprake van.