Wielrennen
Moderator: mods
-
Re: Wielrennen
Heb je het gelezen? De UCI die niet eens wil ingrijpen maar liever 'een vinger aan de pols' houdt. Op die manier krijg je nooit een schone sport.Sandro_Calaaabro schreef:Oude koeien uit de sloot.

En ook weer gerommel met Nederlandse sporters op de Olympische Spelen. Samen met die documentaire over die Russische doping dokter lijkt het me wel duidelijk dat we nooit schoon wielrennen te zien krijgen. Geen enkele sport lijkt me schoon.
Whitey on the moon.
Ik hoor dat Zakarin niet meer voorin zou zitten?
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Werd even gelost, maar komt weer terug.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
-
- AT Toto winner 15/16
Mwah dit is toch wel een ander beeld dat we van van Moorsel krijgen, ze valt hier toch wel van haar voetstuk.Sandro_Calaaabro schreef:Oude koeien uit de sloot.
Laatst gewijzigd door brigade zuid op za sep 09, 2017 4:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Alberto, kom op jongen. Nog één keer alles gaat hij geven.
Kelderman moet Zakarin laten gaan.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Contador gaat het doen hoor! Wat een iconische sportman. Was hij al, maar dit is toch ge-wel-dig.
Jammer voor Kelderman. Gevochten voor wat hij waard was.
Grande Contador!
En drie en half Nederlanders in de top tien.
Raken verwend denk ik, want ben niet eens zo teleurgesteld met missen podium
Raken verwend denk ik, want ben niet eens zo teleurgesteld met missen podium
Ik heb nog één keer ontzettend genoten van de aanvalslust van Contador. Wat een vechtlust!
Gelukkig deze keer wel de beloning in de vorm van een mooie ritzege. Ik had 'm ook nog graag op het podium gezien maar dit was in ieder geval een afscheid in stijl. We gaan zijn aanvallen missen in het wielrennen.
Dat Kelderman ging zakken was geen verrassing. Jammer maar hij is op waarde geklopt en vooraf had iedereen zijn handtekening onder een 5e plaats gezet. Drie Nederlanders in de top 10 is een luxe en als Poels vandaag niet bij Froome moest blijven had hij kunnen winnen.
Gelukkig deze keer wel de beloning in de vorm van een mooie ritzege. Ik had 'm ook nog graag op het podium gezien maar dit was in ieder geval een afscheid in stijl. We gaan zijn aanvallen missen in het wielrennen.
Dat Kelderman ging zakken was geen verrassing. Jammer maar hij is op waarde geklopt en vooraf had iedereen zijn handtekening onder een 5e plaats gezet. Drie Nederlanders in de top 10 is een luxe en als Poels vandaag niet bij Froome moest blijven had hij kunnen winnen.
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
Zou Poels niet naar een ploeg moeten gaan waar hij zelf kopman is?
Weet niet of hij drie week het gevecht aan kan, maar dat hij klasse heeft is duidelijk. Reed op een van de steilste stukken froom even voorbij in de binnenbocht!
Waarom zou hij dat gevecht niet aan kunnen? Zie meer in hem dan in Kruijswijk en Kelderman.
Qua stress is er nogal verschil tussen voorin moeten of mogen zitten. Hij verloor nu ook de meeste tijd in de eerste week, terwijl hij zich toen niet hoefde op te offeren. Staat uiteindelijk toch meer dan drie minuten achter op Kelderman, terwijl er niet zoveel momenten zijn geweest dat het knechten ten koste van zn eigen tijd ging
- Gezond verstand
heeft vast weer een lekkere steak gegeten. Sinds zijn schorsing geen kloot meer waard maar in z'n laatste paar dagen als prof plots weer als in z'n jonge epo dagen de bergen oprijden. Doping gebruiken als je niet meer bang hoeft te zijn voor een schorsing is lekker.Sandro_Calaaabro schreef:Contador gaat het doen hoor! Wat een iconische sportman. Was hij al, maar dit is toch ge-wel-dig.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Dat zijn allemaal slechts aannames. En dan nog, wielrennen is veel meer dan alleen maar hard fietsen (het deel dat te beïnvloeden is met doping). Koerste altijd met een leeuwenhart, is niet bang om pijn te lijden en werkte er gewoon keihard voor.
- Gezond verstand
maar was geen schim meer van de Contador voor zijn schorsing, het grote verschil tussen daarvoor en daarna valt niet anders te verklaren. En dan nu, zijn laatste koers, plots weer rijden zoals hij deed voor z'n schorsing terwijl hij al jaren geen deuk meer in een pakje boter rijdt? Dat vind ik verdacht, heel erg verdacht.
Fans van andere clubs
-
- AT Toto winner 15/16
Ja is wel apart ja.
Het zal me eerlijk gezegd een zorg zijn. Ik heb genoten van zijn aanvalslust. Er is moed voor nodig om op de Angliru zo vroeg in de aanval te gaan want je weet dat het echt ontzettend pijn gaat doen. Wat voor hem spreekt is overigens dat hij niet een enorm gat sloeg maar echt moest vechten om het in stand te houden.
Ik denk dat je mentaal wat meer kan als je weet dat het de laatste keer is. En wat mensen ook van Contador denken. Hij is altijd een ontzettende vechter geweest.
Ik denk dat je mentaal wat meer kan als je weet dat het de laatste keer is. En wat mensen ook van Contador denken. Hij is altijd een ontzettende vechter geweest.
Nil volentibus arduum
Wat een verschrikking deze laatste etappe. Er gebeurt he-le-maal niks.
Voor commentatoren is het natuurlijk een extreem lange dag. Er ontsnapte zowaar een renner (Knees) net! De commentatoren wisten niet wat hen overkwam.
Maar het was een geintje. Een stukje verder zette hij zn fiets aan de kant en leunde er tegen aan tot de rest er weer was. "It's too far", riep hij nog jolig richting de camera. Het leukste was nog dat ze het in het commentaarhok totaal niet konden waarderen
Voor commentatoren is het natuurlijk een extreem lange dag. Er ontsnapte zowaar een renner (Knees) net! De commentatoren wisten niet wat hen overkwam.
Maar het was een geintje. Een stukje verder zette hij zn fiets aan de kant en leunde er tegen aan tot de rest er weer was. "It's too far", riep hij nog jolig richting de camera. Het leukste was nog dat ze het in het commentaarhok totaal niet konden waarderen

Dat soort ritten moeten ze gewoon véél korter maken. Of het in ieder geval niet zo lang uitzenden. Al moet dit voor een goede Wuyts en De Cauwer natuurlijk geen probleem zijn. Iemand eerder deze Vuelta die mooie verhandeling over het onderweg behandelen van een zitvlakblessure nog voorbij horen komen? 

Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
Haha dat was echt geniaal, kwam ook nog voorbij bij DWDD.
De laatste etappe moeten ze gewoon een tijdrit van maken, geldt ook voor de Tour.
De laatste etappe moeten ze gewoon een tijdrit van maken, geldt ook voor de Tour.