Terzijde...
Ik zag gisteren op Discovery geloof ik, de fabricage van de Ferrari 599 GTB Fiorano, handgemaakt...wow...wat een beauty...

Moderator: mods
Hamilton: "Ik had hetzelfde gedaan als Kimi"
20 oktober 2008
McLaren-rijder Lewis Hamilton zegt dat hij Felipe Massa ook voorbij had gelaten, als hij in de schoenen van Kimi Raikkonen had gestaan. Dankzij de actie van de Fin bedraagt de achterstand van Massa nu zeven, in plaats van negen punten.
"Er valt eigenlijk niet zoveel over te zeggen", vertelde Hamilton in de persconferentie na de race. "Kimi en Felipe rijden voor hetzelfde team. Als ik in die positie had gezeten, dus als Heikki er beter voor had gestaan in het kampioenschap, dan had ik waarschijnlijk precies hetzelfde gedaan. Zo wordt er in een team nu eenmaal samengewerkt. Ferrari heeft het wat dat betreft goed gedaan."
Ferrari-teambaas Stefano Domenicali zei nog: "In Duitsland werd Hamilton voorbij gelaten door Kovalainen en daar viel niemand over. Dit is redelijk normaal. De rijders weten wat het beste is voor het team en daar hebben ze geen stalorders voor nodig. Ik heb respect voor wat Hamilton in de persconferentie heeft gezegd."
Bron: http://f1.gpupdate.net/nl/
Geluk? gewoon goed gereden de gehele race heeft hij op de 4 of 5 plek gereden zonder enig probleem!! Die Clock nam het risico om door te racen zonder regen banden en dan verlies je veel tijd als het echt gaat regenen.brigade zuid schreef:Wat een geluk voor die Hamilton, anders was het wel een hele erge uberlooser geweest om het 2 x te vertyfen op de laatste dag.
Die Clock maakt een gok en het was bekend dat de laatste 2 ronden hard zou regenen ja dan hou je die 12 seconden niet vol die hij had doordat Hamilton wel naar binnen ging voor regenbanden!Hoeladans schreef:@ZSOG
Zonder enig probleem??
Hij ligt notabene 300 meter voor de finish 6e, maar doordat die mongool van een Glock stil gaat staan in het laatste rondje wordt hij toch nog 5e.
Als dat geen geluk is weet ik het ook niet meer.
'Zlatan Son of God schreef:Die Clock maakt een gok en het was bekend dat de laatste 2 ronden hard zou regenen ja dan hou je die 12 seconden niet vol die hij had doordat Hamilton wel naar binnen ging voor regenbanden!Hoeladans schreef:@ZSOG
Zonder enig probleem??
Hij ligt notabene 300 meter voor de finish 6e, maar doordat die mongool van een Glock stil gaat staan in het laatste rondje wordt hij toch nog 5e.
tot de laatste 2 ronden had hij alles onder controle totdat hij uit moest wijken, aangezien een BMW rijder wild ging inhalen terwijl hij op een ronde stond!Hoeladans schreef:'Zlatan Son of God schreef:Die Clock maakt een gok en het was bekend dat de laatste 2 ronden hard zou regenen ja dan hou je die 12 seconden niet vol die hij had doordat Hamilton wel naar binnen ging voor regenbanden!Hoeladans schreef:@ZSOG
Zonder enig probleem??
Zal best maar dat 'goed gereden' en 'geen probleem' waar jij het over hebt, slaat natuurlijk totaal nergens op.
Bij Ferrari waren ze notabene de wereldititel al aan het vieren.