Schitterend filmpje! Heb ze niet allemaal bekeken maar van Gerwen is wel fenomenaal, gooit er gewoon bijna twee achter elkaar.elliquido schreef:Kijk, hier wordt ik een beetje sentimenteel van.
vooral die eerste filmpjes zijn geweldig. John Lowe wint 100.000 pond met de 1e televisie 9-darter in 1984.
Paul Lim heb ik toen op tv gezien in 1990.
Stond toen te juichen in de kamer :-)
mooi om te zien dat er tot 2002 slechts 3 9-darters zijn gegooid op tv.. daarna ging het harder :-)
https://www.youtube.com/watch?v=URGGzRBxBZw
Darten
Moderator: mods
Re: Darten
Van Gerwen zelf vindt dat darten op de Olympische Spelen niet zou misstaan!wimpey schreef:Wat zien die gasten er trouwens uit. Die Bunzing is 29, las ik.Het lijkt wel of obesitas een must is bij topdarters. Wat vreten die lui op die tour: vloeibaar frituurvet?

Ik vind het wel enorm knap hoe die gasten de concentratie moeten vasthouden voor langere tijd in zo'n heksenketel.
We gaan weer beginnen! Lekker avondje :-)
Lekkere set voor Van Gerwen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
En weer gelijk: 3-3.
Stress partijtje voor een toeschouwer, niet?
Stress partijtje voor een toeschouwer, niet?
Poeh, dure misser..
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
En deze geeft ie weg... Erg kostbaar.
Anderson speelt als een baas... MvG zal op zijn top moeten zijn om deze te winnen.
Van Gerwen laat wel cruciale kansen liggen.
En nu gooit ie de achtste set ook weg. Dit gaat 'm niet meer worden vrees ik.
Nee, deze deed zeer! Hij speelt niet eens slecht, maar Anderson mist minder op beslissende momenten.
Wat hij nu net weer doet. Heeft hij de kans om na drie mindere pijlen van Anderson er overheen te gaan met een 140 of zo om het initiatief te kunnen nemen in een leg, dan doet hij dat niet. Die kansen moet hij juist pakken bij een tegenstander die zo sterk is. Daar gaat het volgens mij nu mis. Dat hij een zwakke beurt van Anderson niet afstraft.Ferry schreef:Nee, deze deed zeer! Hij speelt niet eens slecht, maar Anderson mist minder op beslissende momenten.
Al gooit hij nu die 149. :-)
En hij heeft wel behoorlijk wat moeite met zijn dubbels.
Wat Anderson nu dus wel doet.
Drie zwakke pijlen van Van Gerwen bij de start van zijn eigen leg. En Anderson die dan 140 gooit. Initiatief kwijt in zijn eigen leg.
En weg is hij.
Drie zwakke pijlen van Van Gerwen bij de start van zijn eigen leg. En Anderson die dan 140 gooit. Initiatief kwijt in zijn eigen leg.
En weg is hij.
-
- AT Toto winner 15/16
Klasse overwinning van Anderson. Ik gun het hem wel.
Van Gerwen had last van een vermoeide arm, aldus analist.
Wat denken jullie van Barney? Maakt hij enige kans?
Barney loopt alweer te grinniken.
Kom er maar in Dubbel, aan welke doping is dit gerelateerd denk je?
Ach Johnk, in een wereld waarin PEC met 5-1 voorkomt heeft Barney alle kans lijkt me.
Laatst gewijzigd door Dubbel op za jan 03, 2015 10:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik denk dat hij vandaag wel kans heeft. Zo indrukwekkend vond ik Taylor niet. Maar tegen Anderson in die vorm gaat ie er ook af denk ik.Jöhnk schreef:Van Gerwen had last van een vermoeide arm, aldus analist.
Heb ik effe gemist.... waarop doel je?zeux schreef:Barney loopt alweer te grinniken.
-
- AT Toto winner 15/16
Ik denk het wel. Taylor is duidelijk minder aan het worden. Al is het wel een enorme angstgegner voor barney.
Het komt hard aan kennelijk:
AD.nlEen huilende Michael van Gerwen zou na zijn nederlaag geruzied hebben met een fotograaf. De Nederlander was er niet van gediend dat er meteen na het verlies foto's van hem werden genomen, zo meldt RTL7. Er zou beveliging aan te pas zijn gekomen.
Van Gerwen was na verloren partij tegen Gary Anderson niet in staat tot het geven van een reactie en liep meteen naar buiten.
Gisteren had Van Barneveld allerlei binnenpretjes. De laatste set was hij ronduit vrolijk. Nu komt hij alweer grinnikend het podium op. Ik vroeg me af of jij - met jouw kennis - misschien een idee hebt of hij iets ingenomen heeft. :-)Dubbel schreef:Heb ik effe gemist.... waarop doel je?zeux schreef:Barney loopt alweer te grinniken.
Die laatste twee sets waren ook een desillusie. Uiteindelijk kansloos.Ferry schreef:Het komt hard aan kennelijk:AD.nlEen huilende Michael van Gerwen zou na zijn nederlaag geruzied hebben met een fotograaf. De Nederlander was er niet van gediend dat er meteen na het verlies foto's van hem werden genomen, zo meldt RTL7. Er zou beveliging aan te pas zijn gekomen.
Van Gerwen was na verloren partij tegen Gary Anderson niet in staat tot het geven van een reactie en liep meteen naar buiten.
Aha! Leg jij dan -met jouw kennis- uit hoe het kan dat Mike een vermoeide arm had ondanks dat zijn vrouw aanwezig is in Ally Pally?zeux schreef:Gisteren had Van Barneveld allerlei binnenpretjes. De laatste set was hij ronduit vrolijk. Nu komt hij alweer grinnikend het podium op. Ik vroeg me af of jij - met jouw kennis - misschien een idee hebt of hij iets ingenomen heeft. :-)Dubbel schreef:Heb ik effe gemist.... waarop doel je?zeux schreef:Barney loopt alweer te grinniken.

Barney gooit geen deuk in een pakje boter tot nu toe.