Gaat nog lachen worden als het circus later dit jaar in Dubai en in Sydney in de buitenlucht gaat spelen.

Moderator: mods
Gaat spannend worden. Ben wel onder de indruk van hoe hij in set 3 en set 5 de touwtjes in handen heeft genomen. Bij RTL7 roepen ze tijdens dit toernooi al een aantal dagen op rij dat Barney minder een echte beuker met veel 180-ers in een rap tempo is geworden maar meer een 'match darter'.Dubbel schreef:Wat denk je, gaat Barney het nog halen? Zou er m'n geld niet op zetten eerlijk gezegd.
Mwa niet echt staantribune en skyboxen als verschil, want, afhankelijk van hoe ver ze zijn in het toernooi kosten de kaarten voor de tribune 25 pond en die voor de 'tables' 40 pond per stuk. Als je bedenkt dat die kaarten ook razendsnel uitverkocht raken gaat het denk ik vooral maar net om wat je te pakken kunt krijgen en niet zozeer om een financiële beperking.Dubbel schreef:Ha ha ha, wat goed dat je dat allemaal kunt verstaan.
Ik dacht eerder dat ze zongen over de Taylor Boys (fans van Phil?). Boring, boring tables kon ik al helemaal geen chocola van maken...
Verschil zoals vroeger tussen de staantribune en de skyboxen neem ik aan.
Ik zet mijn geld eigenlijk wel op Barney, als ik moet kiezen.Dubbel schreef:Wat denk je, gaat Barney het nog halen? Zou er m'n geld niet op zetten eerlijk gezegd.
Vind hem eerlijk gezegd niet overtuigend. Zitten veel sloppy beurten tussen.Cruijff schreef:Ik zet mijn geld eigenlijk wel op Barney, als ik moet kiezen.Dubbel schreef:Wat denk je, gaat Barney het nog halen? Zou er m'n geld niet op zetten eerlijk gezegd.
Vraag wil ik graag beantwoorden. Maar tussendoor wil ik wel even zeggen hoe enorm klasse het is dat hij nu deze 113 finish gooit terwijl Bunting op 24 stond.zeux schreef:Jullie zijn de experts, maar klopt het dat het lijkt dat Van Barneveld soms concentratieverlies heeft? Het lijkt mij niet gek na zoveel jaren aan de top staan.
De reden dat Van Barneveld nooit zo goed is geworden als Taylor al 20 jaar is en dat Barney ook niet meer op het level is gekomen dat Van Gerwen nu heeft bereikt heeft zeker met zijn mentale gebreken te maken, ja.zeux schreef:Jullie zijn de experts, maar klopt het dat het lijkt dat Van Barneveld soms concentratieverlies heeft? Het lijkt mij niet gek na zoveel jaren aan de top staan.
zeux schreef:Dat was klasse.
Die sloppy beurten zijn nu als het ware Van Barneveld zijn kracht geworden. Althans de afwisseling tussen de momenten dat hij een beetje inkakt en vervolgens heel hard toeslaat.zeux schreef:Vind hem eerlijk gezegd niet overtuigend. Zitten veel sloppy beurten tussen.Cruijff schreef:Ik zet mijn geld eigenlijk wel op Barney, als ik moet kiezen.Dubbel schreef:Wat denk je, gaat Barney het nog halen? Zou er m'n geld niet op zetten eerlijk gezegd.
zeux schreef:Die 'mental lapses' van Van Barneveld lijken me echt een probleem. Het is een soort jojo. Briljant en dan weer off.
Jullie hebben ook de wedstrijd tussen Van der Voort en Taylor gezien? Iedereen heeft tijdens een wedstrijd een paar inzakkingen, in ieder geval wel als er over een lengte van, in dit geval, maar liefst 9 sets wordt gespeeld.2-0 in de 9e set. Dit is wel razendknap. Had ik niet achter Barney gezocht. Nu laatste leg doortrekken!
Ik wel. Trek die vent echt heel slecht.Dubbel schreef: Ik zie Phil niet graag verliezen,