Cruijff schreef: Jij laat je toch ook lang niet altijd afremmen om ondanks een gebrek aan kennis over sporten of over zaken je meninkjes hier te ventileren?

Moderator: mods
Cruijff schreef: Jij laat je toch ook lang niet altijd afremmen om ondanks een gebrek aan kennis over sporten of over zaken je meninkjes hier te ventileren?
Ja hè hè. Die gozer heeft de uitstraling van en met name ook het stemgeluid van een enorm lulletje rozenwater.brigade zuid schreef:Die Kelderman is toch eigenlijk in alles een slappe hap he, een paar jaar terug toen ie net op kwam zetten zag ik er nog wel wat in maar daar is niks meer van over. Vind hem ook altijd zo suffig overkomen in interviews.
Hij domineert zwaar.elliquido schreef:Prachtig nummer van Tom de molen.
Mollema isbrigade zuid schreef:Mollema lijkt het ook aardig te doen tov mannen rond hem in het klassement.
Tot nu toe lijkt hij met enige afstand op Froome na inderdaad de beste.brigade zuid schreef:Stel je voor dat Froome wat overkomt in het restant van de Tour dan zou Mollema de Tour kunnen winnen.
Jep. Hoewel hij natuurlijk in een eerdere editie ook 2e gestaan heeft na de 2e Tourweek en toen zakte hij er in de 3e Tourweek doorheen.zeux schreef:Wat een baas die Mollema. Rustig. Nuchter. En boem. Tweede.
Ja op dit moment is het chill wachten in die zogeheten 'hot seat'.Jinne schreef:Haha, Tom is lekker aan het chillen. Neemt nog een happie en ziet doet het goed zit.
Toen werd hij ziek, had koorts. Nu is hij nog fit.Cruijff schreef:Jep. Hoewel hij natuurlijk in een eerdere editie ook 2e gestaan heeft na de 2e Tourweek en toen zakte hij er in de 3e Tourweek doorheen.zeux schreef:Wat een baas die Mollema. Rustig. Nuchter. En boem. Tweede.
Nu lijkt Mollema natuurlijk nog wel een stuk beter dan toen in die 'Bau en Lau Tour'.
Ik zit ipv de Avondetappe Vive Le Vélo te kijken. Heb je een stuk meer aan. Ik heb de aflevering van gisteren op de Belg opgenomen dus die kijk ik eerst nog even af voordat ik door met de volgende ga.brigade zuid schreef:Gaan ze de Avondetappe van de NOS nou helemaal vol lullen over die aanslag of zullen we het gewoon over die fantastische tijdrit van Dumoulin en Mollema hebben?
In Vive le Vélo kwamen ze ook op de proppen met een tweet van Tom Dumoulin gister na de finish die ik tot aan vanavond nog niet gezien had.brigade zuid schreef:Ja klopt is een goed programma, over 10 minuten schakel ik over.