F1 en andere autosporten

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33998
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » vr apr 22, 2005 8:29 am

Trust: twee ton voor Verstappen
Door Gerard den Elt

Trust moet niet alleen stoppen met de sponsoring van Christijan Albers.
Het Dordtse bedrijf moet Jos Verstappen ook nog 200.000 dollar betalen. Bovendien mag de Formule 1-sponsor tot 2007 zonder uitdrukkelijke toestemming van Verstappen geen enkele andere autocoureur financieel steunen, zo heeft de rechtbank in Dordrecht bepaald.

In een gisteren op internet gepubliceerd vonnis stelt de president van de rechtbank, mr. F. Heijnen, dat Trust het exclusiviteitscontract met Verstappen tot en met 31 december 2006 moet respecteren. Voor elke daarop inbreuk makende reclame-uiting kan Verstappen 100.000 euro als schadevergoeding opeisen, met een maximum van vijf miljoen euro. Als gevolg van de uitspraak heeft Trust besloten met onmiddellijke ingang alle commerciële banden met Albers te verbreken.

Achter de schermen werken de betrokken advocaten echter aan een minnelijke regeling. Die onderhandse afspraken zouden ertoe moeten leiden dat Trust (samen met het teakinvesteringsbedrijf CO2) het financieel mede mogelijk maakt dat Jos Verstappen binnenkort zijn rentree in de Champ Car-serie in de Verenigde Staten kan maken. Verstappen wil op 22 mei alsnog zijn debuut maken in de Champ Cars in het Mexicaanse Monterrey.

Onderdeel van de onderhandelingen zou de hervatting van de sponsoring van Albers en Minardi vormen. Trust zou in dat geval - zo stelt een betrokkene - mogelijk als titelsponsor van Minardi gaan optreden bij de Grand Prix van Barcelona.

Verder zou een punt van onderhandeling zijn dat Trust het talent Giedo van der Garde in de Formule 3 gaat steunen, om meer aan talentontwikkeling te doen.

Michel Perridon, eigenaar van Trust, zegt echter geen concrete plannen te hebben. ,,Ik heb de rechtszaak verloren en respecteer de uitspraak van de rechter. Wat we de komende anderhalf jaar gaan doen met sponsoring, is op het ogenblik een open vraag.'' Manager Huub Rothengatter van Verstappen wil geen uitspraken doen.

Het kort geding in Dordrecht was aangespannen door Verstappen en zijn manager Rothengatter. Zij maken bezwaar tegen de steun van Trust aan Christijan Albers.Volgens Trust is daarmee thans geen geld gemoeid, maar wordt die steun pas in 2007 met Albers verrekend.

Het bedrijf maakte woensdag na de uitspraak in kort geding bekend dat het onmiddellijk de sponsoring van Albers zal staken. Die steun druist volgens de rechtbank in tegen de in 2002 gemaakte afspraken tussen Verstappen en het bedrijf in computerrandapparatuur. Verder bepaalde de rechter dat de Limburger aanspraak kan maken op een bedrag van 200.000 dollar, 20 procent van het miljoen dollar dat Trust vorig jaar betaalde voor de sponsoring van het team van Jordan. Daarvoor had Verstappen eenmalig toestemming gegeven, op voorwaarde dat hij een deel van het sponsorbedrag zou ontvangen. Dat bedrag moet op last van de rechter onmiddellijk op rekening van Verstappen worden overgemaakt.

In het geding heeft Trust aangevoerd dat Verstappen zelf debet is aan het leveren van een wanprestatie. Zo zou hij overdreven eisen hebben gesteld bij het afsluiten van een contract met Jordan in het voorjaar van 2004. Ook zou Verstappen volgens Trust ten onrechte een testrit in juni vorig jaar hebben afgezegd, omdat het stoeltje niet zou passen. De president van de rechtbank onderschrijft die opvatting niet.
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34450
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » za apr 23, 2005 10:28 am

Zouden de Ferrari's eeeindelijk los gaan? :eusa_dance:
Afbeelding


Michael Schumacher heeft in de eerste vrije training op zaterdag de snelste tijd gereden. De Duitser was in Imola een stuk sneller dan teamgenoot Barrichello. Christijan Albers was iets sneller dan Friesacher en werd 18e.


Het was niet warm, maar wel droog toen de sessie begon. Felipa Massa hard er flink de vaart in en werd derde. Webber en Liuzzi volgden. De meeste coureurs deden wat voorzichtig en reden niet veel ronden. Giancarlo Fisichella reed er maar drie. Zijn teamgenoot Alonso kwam de baan helemaal niet op


Bron: http://www.f1racing.net/nl/

1e Kwalificatie strakkies om 13.00 uur.... ben benieuwd..

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34450
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » zo apr 24, 2005 4:24 pm

En hier veeeeel gemist zo te lezen.... X'C
Schumi startend vanaf de 14e positie en geeindigd als 2e...wow... :worshippy: 'kKan niet wachten op de beelden... :cheer:
F*ck..worden niet herhaald... :evil:
Alonso houdt stand tegen ontketende Schumi

Wat een race! Fernando Alonso en Michael Schumacher hebben de Grand Prix van San Marino tot een spektakelstuk van de eerste orde gemaakt. In een zinderend spannende slotfase wist Alonso de duidelijk snellere Schumacher net achter zich te houden en boekte hiermee zijn derde zege van het seizoen. Jenson Button behaalde in zijn BAR de derde podiumplaats. Christijan Albers haalde de finish niet.

Afbeelding


De Grand Prix van San Marino is een race geworden die menig racefan zich nog heel lang zal herinneren. In de tweede helft van de race ontwikkelde zich een fascinerend duel tussen koploper Fernando Alonso en de snelste man op de baan, Michael Schumacher. De laatste vijftien rondjes probeerde Schumacher alles om zijn rivaal te passeren, maar de dappere Spanjaard toonde zich een koele kikker en hield de Duitser knap achter zich.

Hoe knap zijn tweede plaats ook was, Michael Schumacher zal zich nog eens achter zijn oren krabben wanneer hij aan dit raceweekend zal denken. De Duitser leek namelijk al zijn kansen te verspelen toen hij tijdens de tweede kwalificatie van de baan schoot. Hierdoor moest de regerend wereldkampioen als dertiende van start gaan en leek hij bij voorbaat kansloos voor de overwinning. Dat bleek echter een misvatting.

Nadat Schumacher de eerste fase van de race nog vastgezeten had achter broer Ralf, begon hij vlak voor zijn eerste pitstop met een geweldige comeback. Na zijn eerste pitstop was hij al opgeklommen naar de derde plaats, maar het gat met koplopers Alonso en Button was nog aanzienlijk. De Duitser was echter geweldig op dreef, want binnen een mum van tijd was een gat van een halve minuut als sneeuw voor de zon verdwenen. Nadat hij Button wist te verschalken zette Schumacher koers naar Alonso, die hij echter niet wist te passeren.


Kimi was al snel terug in de paddock
Alonso had de leiding in de wedstrijd overigens al vroeg in de race in de schoot geworpen gekregen door een uitval van Kimi Raikkonen. De Fin, die van pole-position gestart was, moest als leider in de wedstrijd zijn McLaren de pits in sturen. Zijn teamgenoot haalde de finish wel. Alexander Wurz werd als vervanger van Juan-Pablo Montoya knap vierde, voorTakuma Sato en de uitstekend rijdende Jacques Villeneuve. Jarno Trulli en Ralf Schumacher haalde namens Toyota de laatste punten.


Giancarlo Fisichella haalde, evenals Raikkonen, de finish opnieuw niet. De winnaar van de Australische Grand Prix crashte in de muur nadat zijn Renault plotseling naar rechts uitbrak. Ook beide Minardi's zagen de finishvlag niet. In de eerste race met de nieuwe PS05 viel zowel Albers als Friesacher al in het eerste gedeelte van de wedstrijd uit met mechanische problemen.


Het debuut van de PS05, de knappe races van Wurz en Villeneuve en de comeback van BAR waren interessant, maar het duel tussen Schumacher en Alonso was heroïsch. De huidige koning deed er van alles aan om de kroonprins van de sport te verslaan, maar Alonso toonde zich een groot coureur door onder de hevige druk van Schumacher geen fouten te maken. Hierdoor heeft hij zijn voorsprong in het kampioenschap vergroot tot 26 punten. Het gevecht gaat door in Barcelona, over twee weken!
Pos. Rijder Team Tijd Punten
1 F. Alonso Renault 1:27:41.921 10
2 M. Schumacher Ferrari + 0.215 8
3 J. Button BAR + 10.481 6
4 A. Wurz McLaren + 27.554 5
5 T. Sato BAR + 34.783 4
6 J. Villeneuve Sauber + 1:04.442 3
7 J. Trulli Toyota + 1:10.258 2
8 R. Schumacher Toyota + 1:10.841 1
9 N. Heidfeld Williams + 1:11.282 0
10 M. Webber Williams + 1:23.297 0
11 V. Liuzzi Red Bull + 1:23.764 0
12 F. Massa Sauber + 1 ronde(n) 0
13 D. Coulthard Red Bull + 1 ronde(n) 0
14 N. Karthikeyan Jordan + 1 ronde(n) 0
15 T. Monteiro Jordan + 2 ronde(n) 0
Niet gefinisht
16 C. Albers Minardi + 41 ronde(n) 0
17 R. Barrichello Ferrari + 44 ronde(n) 0
18 P. Friesacher Minardi + 54 ronde(n) 0
19 K. Räikkönen McLaren + 54 ronde(n) 0
20 G. Fisichella Renault + 57 ronde(n) 0



Bron: http://www.f1racing.net/nl/

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34450
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » zo apr 24, 2005 4:27 pm

Ah...om 18.00 uur bij Veronica..pfieuwwww.. :eusa_dance:

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » zo apr 24, 2005 5:13 pm

Het was eindelijk weer eens een leuke race om naar te kijken met een formidabele Schumacher. Jammer dat hij het op het einde niet af kon maken. Hij had denk ik iets eerder de beslissing moeten nemen om naar binnen te gaan toen hij achter Button zat. Dat heeft hem een seconde of 6-8 gekost.

Jammer, maar het seizoen is nu pas echt begonnen :cheer: (:eusa_pray:)

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9377
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Bericht door Monkey Tonk » ma apr 25, 2005 7:42 am

Eerste GP die ik in jaren heb gezien. Was meteen raak. Schumacher verloor doordat hij in de ochtend voor de race een grote fout maakte, waardoor hij vanaf de 13de plaats moest starten. Moest hij vaker doen.

Idee om het spektakel te verhogen: gooi de hele kwalificatie de deur uit en laat in plaats daarvan de bolides door neutrale testcoureurs over het circuit racen. Op basis van dat resultaat begint de snelste wagen achteraan en de langzaamste vooraan.

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » di mei 03, 2005 3:01 pm

Van nieuws.nl:
Minardi verder met Cosworth-motoren
Uitgegeven op 03 mei 2005 om 15:49 uur

(Novum/Infostrada) - Minardi rijdt ook volgend seizoen in de Formule I met de motoren van Cosworth. De renstal van Christijan Albers verlengde het huidige contract tot 2006 met een optie voor nog een jaar. Minardi reed vorige maand bij de Grand Prix van San Marino met de nieuwe motor van Cosworth en was na de race verkocht.

"We kunnen niet genoeg benadrukken hoe krachtig en betrouwbaar de motor is", aldus Minardi-baas Paul Stoddart tegen de BBC. "Dit is een flinke stap in de goede richting, wat betreft het motoraanbod." Beide bolides gingenin San Marino voortijdig naar de kant. De oorzaak daarvan lag niet aan de motor, maar aan de versnellingsbak. Voor Cosworth komt de verlengde overeenkomst met Minardi als geroepen. Red Bull ruilt het Britse motorbedrijf komend seizoen in voor een samenwerking met Ferrari.

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo mei 04, 2005 4:56 pm

Gevaar voor BAR:
F1 bosses seeking BAR exclusion

Formula One chiefs have asked for BAR-Honda to be disqualified from this year's championship at an appeal hearing in Paris on Wednesday.
Jenson Button's car was found to be five kilogrammes below the 600kg minimum weight at the San Marino GP.

"The FIA asks the court to exclude the BAR team from the world championship and to fine the team at least one million euros," a FIA statement read.

A lesser penalty could see Button lose the six points he won in Imola.

The BAR team have asked the court to dismiss the FIA appeal and continue to protest their innocence.

"At no time would I allow anybody in the team to do anything illegal, we have a common culture of integrity and fairness," BAR technical director Geoff Willis insisted.

FIA president Max Mosley said at the start of the season that any team found guilty of cheating would be thrown out of the championship.

"And it doesn't matter who it is, Ferrari or anybody in between, it has to be like that," he stated.

Officials from his organisation effectively accused BAR of cheating when claiming: "The team set out deliberately to gain an illegitimate and unfair advantage over other teams."

The FIA have disqualified a team in the past.

Tyrrell were banned from their last three races of the 1984 season and their results wiped out for the entire season because they were adding lead shot to the car as ballast during races.

Toyota were also axed from the World Rally Championship in 1995 for using an illegal turbo-charger.

Team principal Nick Fry hopes BAR will not suffer the same fate, saying: "We are hanging on the basic belief that right will prevail at the end.

"At no time was the car light and I don't think that we've done anything wrong."

The FIA believes BAR were using two hidden fuel tanks within the main tank to hide fuel that was used as ballast during the race.

That would allow the car to run lighter than its rivals - and dip below the minimum weight limit in the laps immediately preceding its fuel stop.

It could also be used to allow the team to do more laps before a stop, giving them a strategic advantage in the race.

But the team says the extra tanks are used to pressurise fuel before it is injected into the engine

The lawyer representing BAR at the hearing, David Pannick said: "There was no secret chamber in this engine. At worst, there was a minor misunderstanding. A modest fine would suffice."

But the general secretary of the FIA, Pierre de Coninck, who was presiding over the hearing, said: "A flexible fuel compartment allows a car to stay out for two or three laps when a legitimate car would have to pit.

Kris De Groot, a member of the Formula One technical team, told the hearing he asked BAR's chief mechanic Alistair Gibson for a "full draining" of the car.

He said he then found more fuel, as well as a plastic tube, the function of which was not clear.

"Most teams understand the term 'full drain'," De Groot said. "I asked Gibson what the tube was for and I was given no definitive answer."

The verdict will be announced on Thursday.

www.bbc.co.uk/sport

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34450
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » do mei 05, 2005 9:51 am

En een stuk van F1racing over het 'gedoe'...

'FIA eist uitsluiting British American Racing'

Het zijn spannende dagen voor British American Racing. De overkoepelende autosportbond FIA heeft vandaag (woensdag) voor het International Court of Appeal gepleit voor een uitsluiting van BAR voor de rest van het wereldkampioenschap. Verwacht wordt dat er morgen (donderdag) een uitspraak gedaan zal worden in de kwestie.

Een bewijsstuk van BAR wordt naar binnen gebracht
De zaak-BAR kwam aan het rollen na afloop van de Grand Prix van San Marino. Er ontstond commotie rond de auto van Jenson Button, nadat deze enkele uren na de race aanzienlijk te licht bleek. De stewards in Imola besloten de auto alsnog legaal te verklaren, maar de FIA tekende snel beroep aan tegen deze beslissing. Er wordt nu gefluisterd dat BAR gebruik zou maken van een illegale constructie, waarmee gesjoemeld zou kunnen worden met het gewicht van de auto.

De FIA heeft laten weten dat het BAR uit het wereldkampioenschap Formule 1 wil verwijderen. Bovendien zou het team van Nick Fry een boete van minimaal 1 miljoen euro moeten betalen.

Overigens lijkt het er op dat FIA door middel van twee voormalige BAR-werknemers op het spoor van de eventuele fraude gekomen is. Deze twee werknemers zouden de FIA getipt hebben over de illegale brandstofconstructie bij BAR. Mochten deze twee werknemers gelijk hebben, kunnen ze een beloning van 1 miljoen euro tegemoet zien.


Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34450
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » do mei 05, 2005 9:53 am

Anyway...zondag de Grand Prix van Spanje..waarvan ik de start helaas weer ga missen..
06 mei
11:00-12:00 1e training
14:00-15:00 2e training
07 mei
09:00-09:45 1e training
10:15-11:00 2e training
13:00 1e kwalificatie
08 mei
10:00 2e kwalificatie
14:00 Race

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do mei 05, 2005 2:33 pm

Je verkeert in goed gezelschap, Ramona, BAR mist de start ook:
BAR and Button get two-race ban

Button will miss the Barcelona and Monaco races
The BAR team has been banned for two races for running an underweight car at the San Marino Grand Prix.
An appeal court of motorsport's ruling body the FIA also stripped BAR of the 10 points won by Jenson Button and team-mate Takuma Sato at Imola.

But it stopped short of meeting the FIA's request that BAR be thrown out of the Formula One championship.

Button and Sato will now have to sit out Sunday's Spanish Grand Prix and the Monaco Grand Prix on 22 May.

And the decision to exclude BAR's San Marino results means the team and its drivers will have no points when they return for the European Grand Prix at the Nurburgring on 29 May.

A further six-month ban has been suspended for a year.

It is not possible to find, on the basis of the evidence, that Lucky Strike BAR Honda deliberately committed fraud: Judges' statement

Button took third place behind Renault's Fernando Alonso and Ferrari's Michael Schumacher at Imola, while Sato finished fifth.

It was the first time either BAR driver had finished a race this season.

But Button's car was examined after the race and found to have a secondary fuel tank, which when drained left the BAR 5.4kg under the minimum weight limit.

He was confirmed in third place by the stewards but the FIA appealed against the decision, arguing that BAR had deliberately broken rules by using fuel as ballast to allow the car to run light during the race - giving it a speed advantage.

The four-judge panel announced its verdict in Paris in a seven-page document and stopped short of finding BAR guilt of deliberate cheating.

"The presentation of the team of fuel consumption data cannot guarantee that the vehicle complied at all times with the minimum weight requirements," it said.

"It is not possible for the court to find, on the basis of the evidence that it was provided with, that Lucky Strike BAR Honda deliberately committed fraud."

But the court decided that BAR's decision not to ask for clarification as to whether their system was legal amounted to "a highly regrettable negligence and lack of transparency".

Five Live motor racing commentator Maurice Hamilton, in Barcelona for this weekend's Grand Prix, said:

"What they are saying is that they cannot prove there was a deliberate attempt to cheat but neither did the team prove to the scrutineers and the FIA that the car remained above the 600kg weight limit through the entire race.

"On that basis the penalty is about right because if they had been found guilty of deliberately cheating they would definitely have been excluded from the entire 2005 World Championship."

FIA president Max Mosley said: "The facts in this case are very clear.

"The team was asked to pump the fuel out of their car. They left 15 litres in the tank and told us it was empty.

"Under the circumstances, we feel they have been treated rather leniently."

The exclusion of Button and Sato changes the San Marino finishing order.

McLaren's Alex Wurz, who was racing as a replacement for the injured Juan Pablo Montoya, is elevated to third.

Sauber's Jacques Villeneuve is now fourth, Toyota's Jarno Trulli fifth, Williams pair Nick Heidfeld and Mark Webber sixth and seventh, and Red Bull's Vitantonio Liuzzi eighth.

www.bbc.co.uk/sport

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13858
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » zo mei 08, 2005 2:10 pm

Wat een ongelovelijke baggerauto heeft die Albers toch. Kan niet eens starten dat ding.

Ook Ferrari gaat dit jaar vooralsnog af. Nu twee keer binnen een paar minuten een lekke band voor Schumacher. Einde wedstrijd.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34450
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » zo mei 08, 2005 2:11 pm

Oh ja...de F1 hebben we ook nog... :blush:

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » wo mei 18, 2005 7:53 pm

Het is maar dat je het weet, Ramona ;)
Briatore: Schumacher is te oud
BERLIJN - Michael Schumacher is te oud. Zo verklaart teambaas Flavio Briatore van Renault het tegenvallende optreden van de zevenvoudig wereldkampioen dit seizoen in de Formule 1.

"Ik bewonder zijn succes", aldus Briatore in een interview met het Duitse blad Bunte. "Ik vierde zijn eerste wereldtitel met hem elf jaar geleden, maar hij is te oud nu. Toen hij vorig seizoen de overwinningen aan elkaar reeg, kreeg ik ook niet echt de indruk dat hij ervan genoot."

De 36-jarige Schumacher is de oudste deelnemer dit jaar in de Formule 1. De Duitser heeft dit seizoen onverwacht veel concurrentie van de Spanjaard Fernando Alonso. De rijder van Renault leidt in de tussenstand van het WK met 44 punten. Schumacher heeft er slechts tien
www.telegraaf.nl

DiegoArmandoMaradona
Berichten: 1723
Lid geworden op: di mei 10, 2005 12:29 pm

Bericht door DiegoArmandoMaradona » wo mei 18, 2005 7:57 pm

Briatore heeft nu definitief teveel tijd doorgebracht in het casino van Monaco en geproefd aan het witte goud

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34450
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » wo mei 18, 2005 10:13 pm

Ach..er wordt veel geluld he Frank... Schumi is toch nog steeds een stukkie sneller dan teammaatje Barrichello... ;) bijvoorbeeld... :cheer:


Aankomende race ga ik wederom missen..helaas...geen geweldig mooie livebeelden en geluiden uit die 'tunnel'.. tja..keuzes...zucht..

Grand Prix Monaco
19 mei
11:00-12:00 1e training
14:00-15:00 2e training
21 mei
09:00-09:45 1e training
10:15-11:00 2e training
13:00 1e kwalificatie
22 mei
10:00 2e kwalificatie
14:00 Race
Laatst gewijzigd door Ramona op wo mei 18, 2005 10:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo mei 18, 2005 10:19 pm

Ik vind dit de mooiste Grand prix van het seizoen. Dat stratencircuit en de hele uitstraling van Monaco is ronduit fantastisch!

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34450
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » wo mei 18, 2005 10:21 pm

Dit is ook een van mijn favo's ja.. :sad:

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo mei 18, 2005 10:25 pm

Ach Ramoon... deHCE duurt nog een speelronde en daarna is de keuze voor de zondagmiddag niet moeilijk meer! :cheer:

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34450
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » wo mei 18, 2005 10:27 pm

Das waar...maar uh...zijn de races dan niet 's avonds/'s nachts ofzo... :D Indy komt eraan..die vind ik ook koeilio.. :cool:


Edit:
valt mee..dat 's nachts..na ff sjekken.. ;)
22 mei Monaco, Monte Carlo
29 mei Europa, Nürburgring
12 juni Canada, Montreal
19 juni Verenigde Staten, Indianapolis
03 juli Frankrijk, Magny-Cours
10 juli Groot-Brittannië, Silverstone
24 juli Duitsland, Hockenheim
31 juli Hongarije, Hungaroring
21 augustus Turkije, Istanbul
04 september Italië, Monza
11 september België, Spa-Francorchamps
25 september Brazilië, Interlagos
09 oktober Japan, Suzuka
16 oktober China, Shanghai

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo mei 18, 2005 10:32 pm

Ramona schreef:Das waar...maar uh...zijn de races dan niet 's avonds/'s nachts ofzo... :D Indy komt eraan..die vind ik ook koeilio.. :cool:
Bij de races in o.a. Australie zijn het de enige nachten dat ik niet erg vind dat mijn kleine schatjes 's nachts wakker worden... Gaat papa ze troosten en daarna beneden op de bank liggen! :D

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34450
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » wo mei 18, 2005 10:35 pm

:D

'mijn bengel' wil wakker gemaakt worden...en is pissed als dat wakker maken niet gelukt is de volgende ochtend.. :sneaky1:

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo mei 18, 2005 10:38 pm

Sja... dan is het een kwestie van txt uitlaten, kleine J. oordoppen indoen en hem vanaf 14 uur naar de integrale samenvatting laten kijken...

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34450
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » wo mei 18, 2005 10:41 pm

Ach ja..vergeten snel he.. :cheer: :D

DiegoArmandoMaradona
Berichten: 1723
Lid geworden op: di mei 10, 2005 12:29 pm

Bericht door DiegoArmandoMaradona » do mei 19, 2005 10:45 am

De GP van Canada is veruit de vetste GP van het jaar en om te bezoeken al helemaal :yes: :yes: :yes:

Plaats reactie