Rugby
Moderator: mods
Re: Rugby
Ierland won.
:-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Je kunt alles op TV2 kijken. Kanaal 92 bij KPN. Ziggo heeft de 6 nations ook, geloof ik. Als je naar Albert Mantingh wilt luisteren tenminste.

Ierland v Engeland was geweldig. Ierland voor rust slordig, na rust weer als een machine. Het is het jaar van de Lions, bij Ierland stonden de grote jongens op. Beirne, Aki, Sheehan en vooral Gibson-Park. De Ierse Dupont. Ik vond Engeland vrij goed. Alleen hebben ze niet heel veel echt bijzondere spelers.
Uiteindelijk terug gevonden op ziggo sport 3. Vond Ierland ook erg goed, die kale spelverdeler was goed. Porter vind ik altijd een mooie gast, Aki en Lowe zijn wel de betere spelers. Ik dacht heel even dat de gemiste conversies Ierland zou opbreken.
Defensief stond het wel volgens de commentator. Aanvallen is het niet zo verrassend bij de Engelsen. Ierland deed dat ook wel goed door Smith onder druk te zetten
Volgende week Engeland tegen Frankrijk en Schotland tegen de Ieren
Defensief stond het wel volgens de commentator. Aanvallen is het niet zo verrassend bij de Engelsen. Ierland deed dat ook wel goed door Smith onder druk te zetten
Volgende week Engeland tegen Frankrijk en Schotland tegen de Ieren
Poh. Dat was wel een mooie pot gisteren. Niet verwacht overigens, dacht dat de Fransen er overheen zouden walsen. De laatste 2 try’s waren wel mooi, natuurlijk kunnen die gasten rugbyen maar het was enorm op wilskracht
Die Smith (met het donkere haar) is dat nu echt zo groot talent? Of wordt hij door de pers omhoog geschreven? Of alleen Albert Manting?
Heb nu twee potjes van Engeland gezien maar vind hem echt niet bijzonder opvallen.
Overigens, Italië ook een mooie overwinning op Wales. Wat daar aan de hand is? Die winnen al een tijdje echt niets meer
Die Smith (met het donkere haar) is dat nu echt zo groot talent? Of wordt hij door de pers omhoog geschreven? Of alleen Albert Manting?

Overigens, Italië ook een mooie overwinning op Wales. Wat daar aan de hand is? Die winnen al een tijdje echt niets meer