Ik hoop op regen.
Moderator: mods
Nice! Dank voor de tip. Was er van uitgegaan dat het allemaal achter de decoder bij sport1 zat...beelzebub schreef:Morgen is de race live te volgen op de BBC1. Niet eens asociaal vroeg. 9u nieuwe tijd.![]()
Ik hoop op regen.
Met die pitstops is het zo'n gegoochel met plaatsen, dat volgens mij je plek in lap 50 pas een indicatie geeft van waar je staat.Neefkens schreef:Ik kijk nu op de Duitse RTL. Verstappen nu op ZES
D'r zaten ook een paar puike inhaalmanoeuvres tussen.Ronald! schreef:Verstappen is gehyped, maar hij maakt het nu wel gewoon waar. Klasse.
Volgens mij valt dat wel mee; hem vorig jaar zien rijden, bijv.?Ronald! schreef:Verstappen is gehyped, maar hij maakt het nu wel gewoon waar. Klasse.
Dat zegt Torro Rosso zelf ook. Plek zeven is het maximum, tenzij rijders van de eerste drie teams uitvallen.Marillion schreef:Ik heb het vanmorgen nog eens geprobeerd en dit was inderdaad een leuke race om te volgen. Hier en daar spanning in de strijd om een positie met een paar mooie inhaalmanoeuvres en een onverwachte winnaar.
Tussen Verstappen en Sainz staat het nu dus 1-1, zowel in kwalificatie als race. Zag overigens dat hij er bij het inrijden van de pitsstraat wel bijna afging. Dat had hem de nodige kritiek op kunnen leveren want dat mag natuurlijk niet gebeuren. Maar een paar strakke acties had hij zeker. Meer dan dit is op het moment denk ik niet haalbaar als je naar de verschillen kijkt met de rijders voor hem. Dan moeten er mensen uitvallen.
Das net zoiets als dat Jong Ajax net een ronde verder bekert dan de grote broer.zeux schreef: Wel cool dat die twee TR-rijders boven het moederteam eindigen.
Dan rijdt hij top1.columbus schreef:Verstappen draaide zijn rondjes als een baas. Net als in Australië overigens, daar had hij alleen pech met de auto. 7e stek is prima, heel veel sneller zal deze bak niet gaan. Geef hem een Ferarri en hij rijdt top 5...