MLB

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

Marillion
Site Admin

Re: MLB

Bericht door Marillion » di aug 20, 2013 8:07 am

Zeux schreef:Dempster gaat voor A-Rod

En A-Rod antwoord met een homerun. :-)

Die stupide haat tegen A-Rod begint wel wat uit de hand te lopen.

Ik vind het wel mooi hoe hij er mee om gaat. En de beste manier om zo'n intentional te beantwoorden is met een homer!
Hangt daar voor een pitcher nou nog een straf aan vast? Want het lijkt me duidelijk dat het een bewuste actie is van iemand die een bal op hoge snelheid precies daar kan gooien waar hij wil.
Nil volentibus arduum

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di aug 20, 2013 8:12 am

Marillion schreef:

Ik vind het wel mooi hoe hij er mee om gaat. En de beste manier om zo'n intentional te beantwoorden is met een homer!
Hangt daar voor een pitcher nou nog een straf aan vast? Want het lijkt me duidelijk dat het een bewuste actie is van iemand die een bal op hoge snelheid precies daar kan gooien waar hij wil.
Vele met mij vinden dat je op spelers van de MFY legaal mag gooien.

Hoe goed de pitcher ook is, de bal kan uit je hand glippen, hij is dacht ik niet verwijderd, geen straf dus, ongelukje. :drecul.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di aug 20, 2013 8:13 am

36 HR, hetgene waarvoor Pay-Rod primair is aangetrokken, over de drie laatste seizoenen, kosten: $ 89 miljoen, nog te gaan $ 86 miljoen over de komende 4 jaar, money well spent MFY! :biggthumpup.gif:
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op di aug 20, 2013 8:30 am, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di aug 20, 2013 8:21 am

Zeux schreef: Vele met mij vinden dat je op spelers van de MFY legaal mag gooien.

Hoe goed de pitcher ook is, de bal kan uit je hand glippen, hij is dacht ik niet verwijderd, geen straf dus, ongelukje. :drecul.gif:
:smallgrin.gif:
Als ik zo'n salaris had mochten ze gooien wat ze willen. Maar het is natuurlijk niet zo'n best voorbeeld.
Nil volentibus arduum

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di aug 20, 2013 8:31 am

Over money well spent gesproken. :excited.gif:

Angels
YNWA

zeux

Bericht door zeux » di aug 20, 2013 10:22 pm

InnerHarbour schreef:
Marillion schreef:

Vele met mij vinden dat je op spelers van de MFY legaal mag gooien.

Wel straf: vijf wedstrijden. Wat voor een starting pitcher weer niet zo'n probleem is, omdat hij maar eens in de vijf dagen gooit...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr aug 23, 2013 9:54 am

Zeven jaar na dato hebben jullie Dice-K eindelijk binnen. :hypocrite.gif:
YNWA

zeux

Bericht door zeux » vr aug 23, 2013 3:37 pm

:blackcat.gif:

D'r was waarschijnlijk niks anders voorhanden. Geflopt in Boston (veel blessures). Heeft het niet gehaald bij de Cardinals. En nu dan de Mets. 5th starter, dus we kijken wel.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

zeux

Bericht door zeux » ma aug 26, 2013 10:37 pm

Uh oh. De plannen van de Mets om in 2014 'contending' te zijn kunnen even in de koelkast en misschien in de vriezer. Harvey heeft een spierscheurtje in zijn rechter elleboog. Bad news. Er is een kans op Tommy John. En dan zien we hem pas ergens in 2015 terug. Very bad news. Harvey moest de dragende factor voor de Mets zijn volgend jaar, als top starter.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di aug 27, 2013 7:49 am

Oei dat is echt bad news, als jullie de boer op moeten voor een Ace, moeilijk. Ik heb hem gelijk weggedaan bij mijn Fantasy, fijne pitcher geweest, goed jaar voor me.

BTW, niet vervelend zeker mijn Win op G8 vorige week? :ajaxsmiley.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr aug 30, 2013 8:47 pm

http://m.espn.go.com/mlb/story?storyId= ... rc=desktop

Orioles blijven proberen om de playoffs te halen :biggthumpup.gif:
YNWA

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » zo sep 01, 2013 8:49 am

En de Angels staan zomaar 3e!!! Pffff wat een seizoen weer. Pathetisch als je niet eens 500 bal kan spelen. :rules.gif:

edit: dan maar weer over verhuizen beginnen: http://www.latimes.com/local/lanow/la-m ... 7741.story

Zlatan

Bericht door Zlatan » vr sep 06, 2013 6:05 pm

Vraagje voor de kenners: donderdag vlieg ik naar Chicago voor een aantal dagen, en heb daar in het weekend wat vrije tijd over. Nu zag ik dat de White Sox thuis spelen tegen de Cleveland Indians. Graag zou ik een keertje gaan kijken, is er een stadium sale of moet ik de tickets in NL al reserveren?

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr sep 06, 2013 6:26 pm

Je hebt pech, het verkeerde team van die stad speelt thuis :hypocrite.gif: , de Cubs zijn mijn favoriete NL team (heb je tijd over is de tour van Wrigley Field zeker de moeite waard).

Maar goed kaartjes die je online koopt zijn wat voordeliger dan op de wedstrijddag aan de kassa, je haalt ze gewoon bij de “will call” op bij de kassa’s. Houdt er bij de WS wel rekening mee dat als je tickets neemt hoog in het ballpark dat je ook hoog moet blijven, je kan niet beneden een rondje lopen.

Misschien is StubHub wel iets voor je, je kan daar vaak kaarten kopen voor plaatsen waar je anders niet bijkomt voor vaak betere prijzen.

BTW, neem de red line (CTA) naar het ballpark, stopt voor de deur.

Enjoy! :biggthumpup.gif:
YNWA

zeux

Bericht door zeux » vr sep 06, 2013 6:37 pm

Zlatan schreef:Vraagje voor de kenners: donderdag vlieg ik naar Chicago voor een aantal dagen, en heb daar in het weekend wat vrije tijd over. Nu zag ik dat de White Sox thuis spelen tegen de Cleveland Indians. Graag zou ik een keertje gaan kijken, is er een stadium sale of moet ik de tickets in NL al reserveren?
Denk dat je via mlb.com en daar de teamsite van de Sox gewoon online je ticket kunt kopen. Die zijn niet snel uitverkocht. Soms kun je ticket printen, soms is het 'will call', dan moet je met creditcard aan de window afhalen. Denk trouwens dat er gameday ook wel tickets zijn, al zijn de Indians wel een leuke ploeg. Ik zou zelf voor de zekerheid online kopen.

zeux

Bericht door zeux » za sep 07, 2013 12:17 pm

zeux

Bericht door zeux » zo sep 08, 2013 12:21 am

Enige echt interessante race is nog de tweede AL-wildcard. En dat is voor een belangrijk deel een AL East race met TB, BAL en NYY op een paar games van elkaar, met de Indians en de Royals op het vinkentouw. Rest is settled.

AL West is ook nog wel duel, maar wie dat verliest heeft goede papieren voor één van de wildcards. Of een van twee - OAK of TEX - moet in een slump komen, dan wordt ook de eerste wildcard een prooi voor de andere teams in de AL.

NL is wel klaar. Leuk voor Pittsburgh. Dat heeft zo lang onderaan gehangen, leek alsof ze er nooit meer weg kwamen.

zeux

Bericht door zeux » ma sep 09, 2013 5:38 pm

Je bent nog dichtbij een plek bij de bovenste vier in de fantasy gekomen IH! Leek er even op dat je tegen mij zou moeten in de halve finales. :-) Je was aan een sterke inhaalrace bezig.

Ben bovenaan geëindigd, al ging het een stuk moeizamer de laatste weken (helpt niet dat Cabrera aan het kwakkelen is geslagen). Kunnen wij nog wat traden? ;-)

Halve finale en finale is nu verder afhankelijk van de vorm van de dag.

Zlatan

Bericht door Zlatan » ma sep 09, 2013 9:01 pm

Dank InnerHarbour en Zeux, tickets voor donderdag geboekt. Meteen na de vlucht door naar het stadium, genieten van de Amerikaanse pre- en postgame hysterie!

Bedankt voro de goede tips :onfire.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di sep 10, 2013 7:17 am

Zeux schreef:Je bent nog dichtbij een plek bij de bovenste vier in de fantasy gekomen IH! Leek er even op dat je tegen mij zou moeten in de halve finales. :-) Je was aan een sterke inhaalrace bezig.

Ben bovenaan geëindigd, al ging het een stuk moeizamer de laatste weken (helpt niet dat Cabrera aan het kwakkelen is geslagen). Kunnen wij nog wat traden? ;-)

Nog nooit meegemaakt, speel in 4 league's en nergens in het post-season. :ajaxsmiley.gif:

Gelukkig hebben mijn Orioles augustus achter zich gelaten en hebben ze alles in eigen hand, serie tegen Cleveland gewonnen (3-1) en de laatste 20 wedstrijden zijn in de divisie.

4 maal thuis tegen de MFY (eerste gewonnen)
3 maal uit Toronto
3 maal uit Boston
4 maal uit Tampa

En dan de laatste homestand van het jaar in het reguliere seizoen:

3 maal Toronto
3 maal Boston

Zwaar, zeker maar zo hoort het ook als je de playoff's wil halen. Ik heb er zin in. :blub.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di sep 10, 2013 7:19 am

Zlatan schreef:Dank InnerHarbour en Zeux, tickets voor donderdag geboekt. Meteen na de vlucht door naar het stadium, genieten van de Amerikaanse pre- en postgame hysterie!

Graag gedaan en veel plezier!
YNWA

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » vr sep 13, 2013 8:14 am

Leuk! TX thuis gezwiept door de Bucs! De A's hebben ineens een prima kans om de West te winnen.
Zlatan schreef:Dank InnerHarbour en Zeux, tickets voor donderdag geboekt. Meteen na de vlucht door naar het stadium, genieten van de Amerikaanse pre- en postgame hysterie!

White Sox staan onderaan en zijn reeds uitgeschakeld... verwacht er niet teveel van.

zeux

Bericht door zeux » zo sep 15, 2013 8:51 pm

Zeux schreef:Je bent nog dichtbij een plek bij de bovenste vier in de fantasy gekomen IH! Leek er even op dat je tegen mij zou moeten in de halve finales. :-) Je was aan een sterke inhaalrace bezig.

:biggrin.gif:

Nou, dat was een epic failure... I won the marathon, but lost the sprint.
Slechtste week op het slechtste moment. Trashed. Op naar de 3de en 4de plaats.

Zlatan

Bericht door Zlatan » ma sep 16, 2013 12:00 am

Zeer matig ploegje inderdaad, de White Sox. Was erg rustig, wel leuk om wedstrijdje mee te pakken!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma sep 16, 2013 7:28 am

Zeux schreef:

:biggrin.gif:

Nou, dat was een epic failure... I won the marathon, but lost the sprint.
Slechtste week op het slechtste moment. Trashed. Op naar de 3de en 4de plaats.
Gaat de eerste ronde PO niet over twee weken?
YNWA

Plaats reactie