Voetbalpraatprogramma's op TV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Cruijff » ma jan 26, 2015 11:34 am

InnerHarbour schreef:Ja ze mogen niet het beste voetbal van de wereld spelen, maar mocht je ooit de kans krijgen om bij Celtic-Rangers aanwezig te zijn altijd doen, zelfs Aberdeen-Dundee United is een belevenis op zich, dit soort dingen kan je rustig aan Schotland (lees het gehele UK) overlaten. :biggthumpup.gif:
Een wedstrijd tussen Celtic en Rangers staat dit seizoen voor de beker op het programma. Men speelt op Hampden Park, neutraal terrein dus.

Men verwacht zeer zware ongeregeldheden / een enorme veldslag.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Marillion » ma jan 26, 2015 2:41 pm

Ik ben bij Celtic - Rangers geweest in het laatste seizoen voor de degradatie van Rangers. Dat was echt een geweldige ervaring.

Overigens is de rivaliteit natuurlijk enorm maar de politie inzet was in vergelijking met bijvoorbeeld Feyenoord - Ajax toch wel minder. Zoals de supporters in het stadion van elkaar zijn gescheiden zou het bij de klassieker compleet uit de hand lopen. Bij de Old Firm kan dat dan kennelijk wel terwijl de sfeer verder echt vele malen intenser is.
Nil volentibus arduum

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9022
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma jan 26, 2015 4:23 pm

Ik denk nog steeds terug aan een heerlijke voetbaltrip, toen we in oktober 2013 in Glasgow tegen Celtic speelden. Stadiontour in zowel Celtic Park als Ibrox gedaan. In Ibrox (hele gave voorkant van het stadion, enigszins vergelijkbaar met het oude Highbury van Arsenal) mochten we zelfs gratis naar binnen.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13708
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Thijs » di jan 27, 2015 11:14 am

Wij uiteindelijk ook. Althans, ik had vooraf gereserveerd voor de stadiontour en de bevestiging ontvangen. Eenmaal daar wisten ze nergens iets van, is er een hoop gebeld en gemaild en mochten we uiteindelijk wel deelnemen aan de tour...Er is overigens nooit geld van m´n rekening afgeschreven.

Geen wonder dat het financieel zo´n zooitje is geworden daar, haha. Vond het wel een gave tour, sowieso mooi dat het altijd door die oude mannetjes worden gedaan die bevlogen kunnen vertellen over de geschiedenis. Toch veel leuker dan een uitzendkracht die wat feitjes uit z´n hoofd heeft geleerd.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

wimpey
Berichten: 51684
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door wimpey » zo mar 01, 2015 3:01 pm

Iemand de Kerkhofjes gezien bij Tafel van Kees?

Je mag mensen niet beoordelen op hun uiterlijk... :blush.gif:

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Khraa » zo sep 13, 2015 9:59 pm

Pfff, wat laat Van Marwijk zich kennen....
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door zeux » zo sep 13, 2015 10:00 pm

Khraa schreef:Pfff, wat laat Van Marwijk zich kennen....
Ze zijn heel erg aardig tegen hem!!!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Khraa » zo sep 13, 2015 10:02 pm

De rest wel, maar Van Marwijk gedraagt zich verbaal en (met name) non-verbaal als kleuter.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Cruijff » zo sep 13, 2015 10:03 pm

@ zeux: Fluwelen Handschoentjes behandeling inderdaad voor Bertje.

Khraa schreef:Pfff, wat laat Van Marwijk zich kennen....
Mwa, het lukt hem vooral niet om voor zichzelf te houden dat hij Louis van Gaal gewoon totaal niet kan zien en niet kan luchten.

Verder opnieuw: SAAAAAAI... Ik wacht op het slot item van Frank Heijnen. Daarna direct naar bed.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Cruijff » zo sep 13, 2015 10:03 pm

Khraa schreef:De rest wel, maar Van Marwijk gedraagt zich verbaal en (met name) non-verbaal als kleuter.
Bertje van M is dan ook een zeer kinderachtige pipo vol rancune.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Cruijff » zo sep 13, 2015 10:18 pm

Het slot item van Frank Heijnen bleek inderdaad wederom het enige wat nog echt de moeite waard was in SV. Was wel opnieuw weer een mooi portret.

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Mano » ma sep 14, 2015 8:23 am

Cruijff schreef:
Khraa schreef:De rest wel, maar Van Marwijk gedraagt zich verbaal en (met name) non-verbaal als kleuter.
Bertje van M is dan ook een zeer kinderachtige pipo vol rancune.

Viel mij ook al op tijdens WK. Die man kreeg het z'n bek niet uit dat LvG een mooie prestatie had neergezet.
Volgens mij wilde hij steeds zeggen: ja maar, ik was tweede, hij derde

Nare man. Heel principieel en moralistisch overkomen maar wel centjes beuren in de zandbak.
en het dan niet zo uitspreken: ff cashen!! Nee, "mooie uitdaging" <--- Me reet!
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Cruijff » ma sep 14, 2015 9:19 am

Klopt, Bert van Marwijk is een heel sneue faalhaas.

Verkeerde keuze gemaakt gisteravond. Ik was al vrij moe en ga dan SV zitten kijken. Dat heeft natuurlijk minimaal hetzelfde effect als Klaas Vaak die zand in je ogen strooit. Had m'n tijd natuurlijk gewoon aan Djokovic-Federer in de US Open finale moeten besteden!!

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door beelzebub » ma sep 14, 2015 9:22 am

Knappe jongen ben je dan Cruijff. De US Open finale was uitgesteld vanwege de regen en is pas om 1.10 vannacht begonnen. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Cruijff » ma sep 14, 2015 9:36 am

beelzebub schreef:Knappe jongen ben je dan Cruijff. De US Open finale was uitgesteld vanwege de regen en is pas om 1.10 vannacht begonnen. :ajaxsmiley.gif:
Aha. Ja rond een uur of 2 in de nacht was ik wel weer over m'n slaap heen :smile-ajax.gif: dus dat had ik het leeuwendeel alsnog gewoon kunnen zien. :ajaxsmiley.gif:

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door beelzebub » ma sep 14, 2015 10:13 am

Makkelijk. Er zaten in de eerste anderhalve set twee games van 7+ minuten en een game van een kwartier.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Le T. » ma sep 14, 2015 10:14 am

Cruijff schreef:
Khraa schreef:De rest wel, maar Van Marwijk gedraagt zich verbaal en (met name) non-verbaal als kleuter.
Bertje van M is dan ook een zeer kinderachtige pipo vol rancune.
De hele tafel zat weer eens vol met kinderachtige pipo's vol rancune. BvM spande de kroon maar Willem Vissers is ook een rancuneuze stemmingmaker die alles richting zijn boodschap draait, terwijl Tom Egbers ook denkt dat hij publiek geld mag opmaken om zijn eigen voorkeurtjes en rancunes uit te venten.

Het was een uitstekende persconferentie, zeer eerlijk, openhartig en informatief. Vanuit een journalistiek belang zou je alleen maar hopen dat elke trainer zo vrijuit vertelt over zijn keuzes en drijfveren. Dan kun je denken wat een rare man, maar als je dat ene stukje uit zijn context trekt om Van Marwijk en Vissers daar hun azijn over heen te laten pissen dan is het om de azijn te doen en is er weer een aanleidingkje gevonden.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Cruijff » ma sep 14, 2015 10:42 am

Le T. schreef:Het was een uitstekende persconferentie, zeer eerlijk, openhartig en informatief. Vanuit een journalistiek belang zou je alleen maar hopen dat elke trainer zo vrijuit vertelt over zijn keuzes en drijfveren. Dan kun je denken wat een rare man, maar als je dat ene stukje uit zijn context trekt om Van Marwijk en Vissers daar hun azijn over heen te laten pissen dan is het om de azijn te doen en is er weer een aanleidingkje gevonden.
Haha goed verwoord! :biggthumpup.gif:
Le T. schreef:
Cruijff schreef: Bertje van M is dan ook een zeer kinderachtige pipo vol rancune.
De hele tafel zat weer eens vol met kinderachtige pipo's vol rancune. BvM spande de kroon maar Willem Vissers is ook een rancuneuze stemmingmaker die alles richting zijn boodschap draait, terwijl Tom Egbers ook denkt dat hij publiek geld mag opmaken om zijn eigen voorkeurtjes en rancunes uit te venten.
Haha, tja Willem Vissers. Die waait altijd met alle winden mee.
Dat is een journalist die, en dit neem ik letterlijk van zijn collega's over, tijdens een wedstrijd terwijl hij maar half zit te kijken zijn stukje en mening voor in de krant de volgende dag al geschreven heeft.

Lijkt een wedstrijd Ajax in een bloedeloos gelijkspel te eindigen, dan heeft hij rond de 70e minuut het hele stukje al klaar met als kop: 'Jeugdig Ajax onmachtig en inspiratieloos'.

Schiet Bazoer in de slotfase alsnog de winnende binnen dan gaat hij nog snel een paar dingetjes voor de Volkskrant veranderen en is de kop van het artikel opeens: 'Toptalent Bazoer neemt Ajax op sleeptouw'.

Zo voorspelbaar. :aai.gif:

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Mano » ma sep 21, 2015 8:27 am

Vind Tom Egberts trouwens een slechte gespreksleider.

Zet de vraag heel suggestief in en vervolgens herhaalt ie antwoorden alsof ie ze niet gehoord heeft...

vage vent
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Cruijff » ma sep 21, 2015 12:29 pm

Haha tja, net zoals veel Mart Smeet haters Mart meteen al gingen missen na één zomer en één Tour de France zonder Avondetappe, zouden mensen die het nog steeds kunnen opbrengen om naar Studio Voetbal te kijken bijna nu al heimwee krijgen naar Jack van Gelder. :smallgrin.gif:

Mano schreef:Vind Tom Egberts trouwens een slechte gespreksleider.
Tom Egberts kan er sowieso weinig van als sportjournalist. Het enige waarin hij beoefend is, is teksten aflezen vanaf de autocue en ook daarbij zie je Tom zich nog vaak verslikken in de woorden. :aai.gif:

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Le T. » ma sep 21, 2015 12:32 pm

Jan Mulder had gisteren trouwens wel een aardige over winstgevende spelershandel en Amsterdammers.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Yopi » ma sep 21, 2015 12:44 pm

Laat me eens raden. Hij had een borrel op en oreerde dat Ajax een topspeler moest halen, 'want daar maak je altijd winst op.'

:smallgrin.gif:

Bijna alleen flauwekul in zulke programma's, en de grootste flauwekul over transfers.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Le T. » ma sep 21, 2015 1:15 pm

Yopi schreef:Laat me eens raden. Hij had een borrel op en oreerde dat Ajax een topspeler moest halen, 'want daar maak je altijd winst op.'

:smallgrin.gif:

Bijna alleen flauwekul in zulke programma's, en de grootste flauwekul over transfers.
Hij zei dat juist Amsterdammers goed moeten kunnen handelen, en dus voor meer moeten inkopen en beter moeten verkopen ipv die laffe lullige 2 miljoen voor twijfelspitsje.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Yopi » ma sep 21, 2015 1:17 pm

Waarom juist Amsterdammers? Vanwege de VOC of zo? :666.gif:

Ha, meer geld uitgeven. Aan zekerheidjes, zeker? :biggrin.gif:

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Mano » ma sep 21, 2015 3:10 pm

Nee Joden! :headbang.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Plaats reactie