Voetbalpraatprogramma's op TV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma aug 20, 2007 10:58 am

Jij hebt wel heel veel vertrouwen in Borst. Waar komt dat vandaan?

Borst poneert een verhaal dat altijd door Huntelaar is ontkend. Dan lijkt me niet dat je dat afdoet door tussen neus en lippen door te zeggen dat 'Huntelaar dat gezegd heeft'.

Niet voor niets begon Borst gelijk hard te schreeuwen 'dat ze nieuws voor de krant hadden' toen hij daar op nationale televisie voor lul gezet werd door zijn eigen gezwets.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma aug 20, 2007 11:00 am

Ach, die verbijstering was toneelspel volgens mij. Het levert mooie televisie op.
KJH heeft geen enkele poging gedaan om bij Ajax weg te komen, dus het zal wel meevallen met die problemen tussen hem en HTC. Soms gaat het er vast stevig aan toe,maar dat hoort bij topsport. KJH is eerste die dat zal onderkennen, schat ik in.
Verder vind ik KJH (maar misschien vergis ik me) geen zeikerd die bij tegenslag gaat zeuren, maar juist iemand die de verantwoordelijkheid voor zijn keuzes aanvaardt. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat hij werkelijk heeft lopen zeiken dat hij naar AZ had moeten gaan. (Nog los van het feit dat dit nooit concreet aan de orde is geweest, omdat AZ de transfersom niet wilde betalen.)
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma aug 20, 2007 11:03 am

Inderdaad, Huntelaar is veel te zelfbewust om spijt te hebben van zijn eigen keuzes.

Verder zet Borst zichzelf volkomen voor schut. Al dat theater, pfff. Ik vind het nogal wat, vragen om het ontslag van een trainer terwijl er nog niet één wedstrijd is gespeeld.

LucaS
Berichten: 53550
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » ma aug 20, 2007 11:03 am

Ik heb ion zoverre vertrouwen in Borst dat ik ervan overtuigd ben dat hij A ) geen leugenaar is en B ) hij minder slijmt bij partijen om maar vooral 'vriendjes' te blijven
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma aug 20, 2007 11:04 am

Zijn Sparta-vriendjes blijven buiten schot. Ik vind hem juist bijzonder subjectief en vooringenomen.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53550
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » ma aug 20, 2007 11:06 am

Dan schatten wij Borst anders in
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33832
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma aug 20, 2007 11:07 am

Jöhnk schreef:Inderdaad, Huntelaar is veel te zelfbewust om spijt te hebben van zijn eigen keuzes.

Verder zet Borst zichzelf volkomen voor schut. Al dat theater, pfff. Ik vind het nogal wat, vragen om het ontslag van een trainer terwijl er nog niet één wedstrijd is gespeeld.
Heb je het nu over de column in het AD? Of heeft hij er gisteravond weer iets over gezegd?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

LucaS
Berichten: 53550
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » ma aug 20, 2007 11:09 am

Hij heeft gisteren op verzoek nogmaals gezegd waarom hij het verstandig had gevonden als Ajax en Ten Cate na afgelopen seizoen uit elkaar waren gegaan. Ik hoorde en las geen kruistocht voor het ontslag van Ten Cate
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma aug 20, 2007 11:10 am

Jöhnk schreef:Ik vind het nogal wat, vragen om het ontslag van een trainer terwijl er nog niet één wedstrijd is gespeeld.
Bij Blind hoorde je hem niet.
Ook geen woord van kritiek aan het adres van LVG, die de laatste maand van het vorig seizoen geen geweldige indruk maakte.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » ma aug 20, 2007 11:11 am

LucaS schreef:Ik hoorde en las geen kruistocht voor het ontslag van Ten Cate
Nee, daar ben jij voor. :hypocrite.gif:

:wink.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33832
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma aug 20, 2007 11:14 am

LucaS schreef:Hij heeft gisteren op verzoek nogmaals gezegd waarom hij het verstandig had gevonden als Ajax en Ten Cate na afgelopen seizoen uit elkaar waren gegaan. Ik hoorde en las geen kruistocht voor het ontslag van Ten Cate
Dat las ik ook niet uit de column van afgelopen zaterdag. En ook met deze post ben ik het eens.
LucaS schreef:Ik heb in zoverre vertrouwen in Borst dat ik ervan overtuigd ben dat hij A ) geen leugenaar is en B ) hij minder slijmt bij partijen om maar vooral 'vriendjes' te blijven
En zijn Sparta-vriendjes blijven buiten schot? Is dat ons referentiekader tegenwoordig? Nee toch. :biggrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma aug 20, 2007 11:16 am

Toen LVG aan tafel zat hield Borst een uur lang zijn mond.

Ik vind dat Borst wel degelijk een kruistocht voert. Hij gebruikt vage geruchten als hoofdargumenten.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma aug 20, 2007 11:23 am

Zo is het, Jöhnk. Nu kan Borst natuurlijk niet verder uitpakken, Ajax heeft net met 8-1 gewonnen. Hij wacht op de eerst sportieve tegenslag.

En wat voor argumenten heeft hij? Argumenten als: de top van Ajax vindt HtC een lastige man. Dan denk ik: het zal best. Toptrainers zijn vaak lastig. En wie is of zijn dat, 'de top van Ajax'? Misschien vindt Maarten Fontein Mark Wotte representatiever of zo, wat moet je daarmee?
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33832
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma aug 20, 2007 11:26 am

Hij had wel meer argumenten, Joey. En je hoeft het er ook niet mee eens te zijn, dat ben ik ook niet. Maar het afdoen als onzin is mij iets te makkelijk.

Maar goed, over Borst zullen wij het waarschijnlijk niet snel eens worden. :aai.gif:
Laatst gewijzigd door Duke op ma aug 20, 2007 11:27 am, 1 keer totaal gewijzigd.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

LucaS
Berichten: 53550
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » ma aug 20, 2007 11:27 am

'Wij' gaan echt voor het overnemen van Calimero van PSV?
Borst wacht op..? Eigenaardig
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma aug 20, 2007 11:31 am

Wat voor argumenten dan? MVG heeft zaterdag in Het Parool duidelijk genoeg uitgelegd waarom Ajax voor HtC heeft gekozen. En hij zei óók dat ze wisten dat ze niet de gemakkelijkste in huis haalden. Ze wilden een veeleisende trainer, iemand die de boel op scherp zette. HtC is heus niet onhandelbaar, hij mag zo terugkomen bij alle clubs waar hij trainer is geweest.
Borst probeert HtC uit te lokken. Dan kan hij volgende week weer reageren, et cetera. Hij weet dat HtC lichtgeraakt is. Misschien is hij kwaad dat zijn vriendje Blind is ontslagen, anders zou ik niet weten waarom hij deze hetze voert.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33832
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma aug 20, 2007 11:38 am

Van Geel had deze zomer al Ten Cate moeten ontslaan

Natuurlijk, natuurlijk, ze gingen niet door één deur, de trainer en Perez. Nou, in de voetballerij gooi je dan de trainer eruit. Dat had Martin van Geel beslist moeten doen deze zomer. Over het algemeen kun je stellen dat een bovengemiddelde voetballer belangrijker is dan een goede trainer.

Trouwens nog een reden is: het is een publiek geheim dat Klaas-Jan Huntelaar niet bijster gesteld is op zijn trainer. En de hoge heren vinden Henk ten Cate niet zo passen bij de club.

Zijn werk zit er ook op. Vorig jaar maakte hij twee voetballers heel belangrijk: Sneijder en Babel. Met succes. Sneijder excelleerde vaak, Babel werd ook beter van al die aandacht.

Afijn. In de zomer had Ajax met een gouden handdruk afscheid moeten nemen van Ten Cate. Nu is het wachten op het gedonder in de glazen. Ten Cate kan slecht tegen zijn verlies en Ajax wacht een seizoen zoals Feyenoord vorig jaar.

De situatie bij Ajax is echt krankzinnig. Technisch directeur en trainer passen totaal niet bij elkaar.
Je kunt het niet met hem eens zijn, en hij chargeert enorm, maar hij heeft wel argumenten.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » ma aug 20, 2007 11:38 am

Jöhnk schreef:Toen LVG aan tafel zat hield Borst een uur lang zijn mond.

Ik vind dat Borst wel degelijk een kruistocht voert. Hij gebruikt vage geruchten als hoofdargumenten.
Hier ben ik het ook mee eens. Borst is gewoon een kwal. Ongefungeerde kritiek die puur op insinuaties is gebaseerd. Als hij wat roept dan moet hij het hard maken of anders zijn mond houden.
Het is opvallend dat vooral het AD verhalen probeert te creëren bij Ajax (niet helemaal onverwachts natuurlijk voor een krant met een grote achterban bij feyenooit).

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma aug 20, 2007 11:44 am

Natuurlijk, natuurlijk, ze gingen niet door één deur, de trainer en Perez. Nou, in de voetballerij gooi je dan de trainer eruit. Dat had Martin van Geel beslist moeten doen deze zomer. Over het algemeen kun je stellen dat een bovengemiddelde voetballer belangrijker is dan een goede trainer.
Gerucht 1: Perez en Ten Cate konden niet door één deur. Wat ik trouwens ook vermoedde, maar het blijft een gerucht.
Trouwens nog een reden is: het is een publiek geheim dat Klaas-Jan Huntelaar niet bijster gesteld is op zijn trainer. En de hoge heren vinden Henk ten Cate niet zo passen bij de club.
Gerucht twee en gerucht drie.
Zijn werk zit er ook op. Vorig jaar maakte hij twee voetballers heel belangrijk: Sneijder en Babel. Met succes. Sneijder excelleerde vaak, Babel werd ook beter van al die aandacht.
Dit is dus het enige valide argument: HTC moet weg omdat hij Sneijder en Babel beter heeft gemaakt. OK, dat kun je vinden. :smallgrin.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma aug 20, 2007 11:46 am

Duke schreef:
Van Geel had deze zomer al Ten Cate moeten ontslaan

Natuurlijk, natuurlijk, ze gingen niet door één deur, de trainer en Perez. Nou, in de voetballerij gooi je dan de trainer eruit. Dat had Martin van Geel beslist moeten doen deze zomer. Over het algemeen kun je stellen dat een bovengemiddelde voetballer belangrijker is dan een goede trainer.

Trouwens nog een reden is: het is een publiek geheim dat Klaas-Jan Huntelaar niet bijster gesteld is op zijn trainer. En de hoge heren vinden Henk ten Cate niet zo passen bij de club.

Zijn werk zit er ook op. Vorig jaar maakte hij twee voetballers heel belangrijk: Sneijder en Babel. Met succes. Sneijder excelleerde vaak, Babel werd ook beter van al die aandacht.

Afijn. In de zomer had Ajax met een gouden handdruk afscheid moeten nemen van Ten Cate. Nu is het wachten op het gedonder in de glazen. Ten Cate kan slecht tegen zijn verlies en Ajax wacht een seizoen zoals Feyenoord vorig jaar.

De situatie bij Ajax is echt krankzinnig. Technisch directeur en trainer passen totaal niet bij elkaar.
Je kunt het niet met hem eens zijn, en hij chargeert enorm, maar hij heeft wel argumenten.
Dit zijn de argumenten? De trainer moet worden ontslagen omdat een pseudo-vedette van 33 niet kan omgaan met zijn status? Dat gaat toch nergens over? Bij een topclub zullen altijd spelers op de bank belanden en die spelers zullen het er nooit mee eens zijn.
Wat KJH betreft, die is er nog gewoon. Zoals gezegd, als hij HTC wel kon schieten, had hij weg kunnen gaan. Belangstellende clubs genoeg.
En met het vertrek van Sneijder en Babel zit zijn werk er helemaal niet op. Nu gaat hij andere spelers helpen beter te worden. Volgende zomer moeten we weer de hoofdprijs vangen voor een paar jongens.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33832
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma aug 20, 2007 11:47 am

Geruchten kunnen ook wáár zijn, Jöhnk.

Overigens ben ik voor het aanblijven van Ten Cate, ik ben het dus niet eens met Borst in deze.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » ma aug 20, 2007 11:48 am

Natuurlijk kunnen geruchten waar zijn, maar dan zijn het nog geen argumenten.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma aug 20, 2007 11:48 am

Duke schreef:Geruchten kunnen ook wáár zijn, Jöhnk.
Dat kan, maar ze kunnen net zo goed niet waar zijn.

Daarom is het niet gepast om geruchten als hoofdargumenten te gebruiken.

LucaS
Berichten: 53550
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » ma aug 20, 2007 11:49 am

Overigens stond er niet dat Ten Cate Sneijder en Babel beter heeft gemaakt, er stond dat hij ze belangrijk heeft gemaakt. Je kunt in een seizoentje spelers ook niet spectaculair beter maken; bij Sneijder en Babel komt die eer toch echt voornamelijk hun voorgaande trainers toe.
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma aug 20, 2007 11:51 am

Haha, het is de verdienste van Blind dat Babel voor 17 miljoen is verkocht? Laat me niet lachen, zeg! :smallgrin.gif:


Ik vind dat er best wat op HtC aan te merken is. In tactisch opzicht ziet het spel van Ajax er niet altijd goed uit, bijvoorbeeld. Daar had ik meer van verwacht, omdat HtC een trainer is die erom bekend staat dat hij uitstekend een team kan neerzetten.
Maar...die argumenten van Borst vind ik echt kul. Hoe lang moeten we het nog hebben over Perez? Over een conflict tussen HtC en KJH dat er op dit moment duidelijk niet is? Dit is toch zielig geroddel? Ik kan er helemaal niets mee in elk geval.
Laatst gewijzigd door joey op ma aug 20, 2007 11:52 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie