KNVB Beker

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: KNVB Beker

Bericht door Jöhnk » vr jan 13, 2023 7:06 pm

Voor werkelijk iedere club geldt dat de supporters ontevreden worden als de prestaties achterblijven bij de verwachtingen. Bij Groningen zijn ze bijvoorbeeld niet blij als er wordt verloren van Spakenburg.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: KNVB Beker

Bericht door 999 » za jan 14, 2023 11:27 pm

Beker Twente - AJAX :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: KNVB Beker

Bericht door Marillion » zo jan 15, 2023 10:43 am

En Spakenburg - Katwijk. Dus minimaal één amateurclub in de kwartfinale. Dat is wel leuk.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33282
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: KNVB Beker

Bericht door zeux » za feb 11, 2023 10:47 pm

Ajax in de kwartfinale naar De Graafschap.

Verder:
Heerenveen-F.
psv-Ado
Utrecht-Spakenburg
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10394
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: KNVB Beker

Bericht door mattie » za feb 11, 2023 11:50 pm

zeux schreef:
za feb 11, 2023 10:47 pm
Ajax in de kwartfinale naar De Graafschap.

Verder:
Heerenveen-F.
psv-Ado
Utrecht-Spakenburg
Morgen ook H'veen - F..kan leuk worden

Had ook leuk geweest bv Utrecht - Psv
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: KNVB Beker

Bericht door Frank » di feb 28, 2023 10:01 pm

Utrecht gaat er thuis keihard af tegen Spakenburg

1 - 4....
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

columbus
Berichten: 5285
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

KNVB Beker

Bericht door columbus » di feb 28, 2023 10:11 pm

Niets van gezien maar 4-1 zijn geen kinderachtige cijfers
Laatst gewijzigd door columbus op di feb 28, 2023 10:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: KNVB Beker

Bericht door Marillion » wo mar 01, 2023 9:23 am

Mooie stunt weer hoor! Dit is toch wat de beker zo'n leuk toernooi maakt. Gooien gewoon twee Eredivisie clubs uit het toernooi.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: KNVB Beker

Bericht door Lionel » wo mar 01, 2023 9:18 pm

Zou mooi zijn als vanavond de eerste tik wordt uitgedeeld door Heerenveen.
IK GELOOF!!!!!!

De Dominee
Berichten: 5747
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: KNVB Beker

Bericht door De Dominee » wo mar 01, 2023 9:29 pm

Doe in ieder geval maar verlengen...
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13309
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: KNVB Beker

Bericht door Nihad » wo mar 01, 2023 9:33 pm

Verlening en een paar gebroken benen aan feyenoord kant zou ook mooi zijn.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10394
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: KNVB Beker

Bericht door mattie » za mar 04, 2023 11:09 pm

Mijn god

Spakenburg - P

F - Ajax...

Wat zal de knvb hier blij mee zijn.. het is gvd over duidelijk.. kan Ajax deze beker niet gewoon boycotten of eruit vliegen.

Nu kan men in Rdam zeggen zonder Ajax sup.. en geen probleem.. Knvb helpt F zo lekker met het thuis laten spelen.. mijn god wat een.....daar in Zeist
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: KNVB Beker

Bericht door Marillion » zo mar 05, 2023 12:31 am

We kunnen ze ook uit en thuis een draai om de oren geven en zo alsnog de beide prijzen naar Amsterdam halen. :666.gif:

Let wel, bij de eerste ontmoeting dit seizoen zat Ajax in een crisis en nog was het gelijkspel gewoon terecht en hadden we kunnen winnen. Ik zie niet in waarom we niet twee keer van Feyenoord zouden kunnen winnen. Ook niet met alle problemen die wij hebben. Zij spelen ook gewoon slecht. Het is wel meer een vechtmachine die op basis daarvan steeds de punten weet te redden waar Ajax een periode heeft gehad dat je een half uur voor tijd al zeker wist dat het niet meer goed kwam. Die periode kost ons in de competitie mogelijk de kop. In de beker hebben we daar geen last van.

Dus geen Calimero instelling. Wij gaan daar even laten zien wie er de beste is. :ajaxscarf.gif:
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: KNVB Beker

Bericht door Lionel » zo mar 05, 2023 6:14 am

Ik vind het ook geen probleem dat we tegen Feyenoord spelen. Maakt een eventuele prijs alleen maar mooier.

Eens dat die gasten niet zo goed zijn. Zij hebben echter wel wat kwaliteiten waar wij moeite mee hebben. Maar twee keer winnen zou mooi zijn.
IK GELOOF!!!!!!

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: KNVB Beker

Bericht door LucaS » zo mar 05, 2023 9:58 am

De finale straks tegen spakenburg. Het is goed als we onderweg iig van 1 redelijke tegenstander hebben gewonnen
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: KNVB Beker

Bericht door Marillion » zo mar 05, 2023 10:26 am

Lionel schreef:
zo mar 05, 2023 6:14 am
Ik vind het ook geen probleem dat we tegen Feyenoord spelen. Maakt een eventuele prijs alleen maar mooier.

Eens dat die gasten niet zo goed zijn. Zij hebben echter wel wat kwaliteiten waar wij moeite mee hebben. Maar twee keer winnen zou mooi zijn.
Oh zeker. Maar wij kunnen hun net zo goed pijn doen. Ze zijn echt niet een klasse beter. Beide teams hebben zo hun problemen. Daar gaat het mij om.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: KNVB Beker

Bericht door Lionel » zo mar 05, 2023 10:41 am

Marillion schreef:
zo mar 05, 2023 10:26 am
Lionel schreef:
zo mar 05, 2023 6:14 am
Ik vind het ook geen probleem dat we tegen Feyenoord spelen. Maakt een eventuele prijs alleen maar mooier.

Eens dat die gasten niet zo goed zijn. Zij hebben echter wel wat kwaliteiten waar wij moeite mee hebben. Maar twee keer winnen zou mooi zijn.
Oh zeker. Maar wij kunnen hun net zo goed pijn doen. Ze zijn echt niet een klasse beter. Beide teams hebben zo hun problemen. Daar gaat het mij om.
Als Ajax soms iets sneller kiest voor de lange bal op Tadic zijn wij echt een klasse beter. Hun aanval is echt bedroevend.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13309
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: KNVB Beker

Bericht door Nihad » zo mar 05, 2023 11:37 am

Feyenoord was gister echt slecht hoor. Die gasten hadden normaal 4e gestaan als er iets meer tegenstand was in de eredivisie en de scheidsrechter ze niet zou helpen.

We gaan gewoon natuurlijk gewoon in de Kuip winnen.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33282
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: KNVB Beker

Bericht door zeux » zo mar 05, 2023 1:23 pm

Rotterdam maakt voor bekerduel geen uitzondering: Ajax-fans niet welkom in De Kuip
Door onze sportredactie
05 mrt 2023 om 13:09
18 reacties

Bij de halve finale in het KNVB-bekertoernooi tussen Feyenoord en Ajax is begin april geen uitpubliek welkom, zo heeft de gemeente Rotterdam zondag laten weten.
Bij de competitiewedstrijden tussen Feyenoord en Ajax zijn supporters van de uitspelende club al sinds 2009 niet aanwezig vanwege ongeregeldheden in het verleden.
Deze regel gold in 2019 ook voor Ajax-fans, toen de Amsterdammers een uitwedstrijd tegen Feyenoord lootten in de halve finale van het bekertoernooi. Volgens een woordvoerder van de gemeente Rotterdam is er nu geen reden om van dit beleid af te wijken.
De precieze datum van Feyenoord-Ajax moet nog worden vastgesteld. In de andere halve finale nemen de amateurs van Spakenburg het voor eigen publiek op tegen PSV.
De eindstrijd van het bekertoernooi is op 30 april in De Kuip. Over twee weken staan Ajax en Feyenoord in competitieverband tegen elkaar. Die wedstrijd wordt gespeeld in de Johan Cruijff ArenA. (nu.nl)
Nou, gefeliciteerd knaveebee. Bekervervalsing.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: KNVB Beker

Bericht door Marillion » zo mar 05, 2023 1:50 pm

Vraag me af of ze dat überhaupt ooit nog gaan herstellen. Volgens mij vinden ze het in zowel Rotterdam als Amsterdam wel best als er geen uitsupporters op bezoek komen.

Gisteren zelfs rellen na FC Volendam - FC Emmen. Je ziet het hier en daar bij kleinere clubs meer opduiken. Wat dat betreft gooit een deel van de voetbalsupporters ook wel haar eigen glazen in.
Nil volentibus arduum

columbus
Berichten: 5285
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: KNVB Beker

Bericht door columbus » zo mar 05, 2023 2:03 pm

Ik zag gisteren wat beelden, hoe verschrikkelijk kansloos. Er flikkerde er een paar in de sloot, dat was dan wel weer grappig.

Ik snap echt totaal helemaal niets, nul komma nul, van dat gedoe. Je bereikt er werkelijk helemaal niets mee en bedeelt alleen maar je club mee. Sowieso snap ik niet waarom er zo’n ding van gemaakt wordt als Pietje voor een andere club is. Als iedereen voor Ajax is wordt het ook bijzonder saai. De gecreëerde haat naar een andere club is niet aan mij besteedt. Stel dat Feijenoord of PSV er niet meer zouden zijn, dan is het toch een stuk minder leuk

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: KNVB Beker

Bericht door Marillion » zo mar 05, 2023 2:14 pm

Overigens is de politie inzet in Rotterdam er niet minder om. Die is alleen al noodzakelijk om onze spelersbus überhaupt naar binnen te loodsen. En ze houden toch altijd rekening met de mogelijkheid dat supporters toch een confrontatie zoeken. Rondom het stadion zie je dus echt overal politie. Dat gaat ook bij deze wedstrijd weer niet anders zijn. Ik neem aan dat ze ook het hele veld weer van netten gaan voorzien.
Nil volentibus arduum

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: KNVB Beker

Bericht door LucaS » zo mar 05, 2023 2:34 pm

Waarom is dat hier zo vraag je je af. Engelse supporters waren vroeger ook o handelbaar, nu kunnen ze zo het veld op. En doen dat niet
I think I lost my fucking headache

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: KNVB Beker

Bericht door Wouter » zo mar 05, 2023 2:41 pm

Marillion schreef:
zo mar 05, 2023 2:14 pm
Overigens is de politie inzet in Rotterdam er niet minder om. Die is alleen al noodzakelijk om onze spelersbus überhaupt naar binnen te loodsen. En ze houden toch altijd rekening met de mogelijkheid dat supporters toch een confrontatie zoeken. Rondom het stadion zie je dus echt overal politie. Dat gaat ook bij deze wedstrijd weer niet anders zijn. Ik neem aan dat ze ook het hele veld weer van netten gaan voorzien.
Dit is precies waarom ik Feyenoord onsympathiek vind. Overal gebeurt wel eens wat, maar daar is het helemaal krankzinnig. En dan zo'n Van Hanegem die constant zeurt dat Feyenoord benadeeld wordt, terwijl dat overduidelijk niet het geval is.

Gelukkig hebben ze met Sparta en in mindere mate Excelsior toch nog leuke voetbalclubs in Rotterdam.

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13309
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: KNVB Beker

Bericht door Nihad » ma mar 06, 2023 12:14 am

Feyenoord is een tokkie club. Altijd geweest.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Plaats reactie