FC Utrecht

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Yopii
Berichten: 17878
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: FC Utrecht

Bericht door Yopii » wo dec 16, 2020 4:16 pm

Ik voorzie dat te zijner tijd iedereen blij zal zijn als Wesley weg is, vooropgesteld dat ze hem inderdaad een baantje geven.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door Marillion » wo dec 16, 2020 4:21 pm

Die jongen heeft sinds hij gestopt is toch in niets laten zien dat hij er klaar voor is om als trainer aan de slag te gaan? Ik bedoel. Waar gaat 'ie straks zitten langs de lijn? Gewoon op de bank of op het dak van een Daihatsu?

Afbeelding

Als FC Utrecht serieuze ambities heeft om bovenin de subtop mee te draaien dan stellen ze beter gewoon een bewezen vakman aan en laten ze Sneijder lekker baco's drinken in z'n skybox als dat straks weer mag.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: FC Utrecht

Bericht door Gezond verstand » vr dec 18, 2020 5:22 am

Duke schreef:
wo dec 16, 2020 12:44 pm
"Iedereen is happy dat hij weg is"

Dat is een bijzondere opmerking, nog los van de vraag waarop hij dit baseert.
zo bijzonder is het niet. Dat Brom niet gemist zou worden bleek wel toen Utrecht hem zonder enig probleem liet vertrekken.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: FC Utrecht

Bericht door Jöhnk » vr dec 18, 2020 1:26 pm

Van den Brom is een sfeerverzieker. In het begin loopt men met hem weg maar op den duur, als de druk toeneemt, komt zijn ware aard boven. Zo ging het bij Anderlecht, bij AZ, bij Utrecht en zo zal het ook gaan bij Genk.

Bij ADO en Vitesse was hij binnen een jaar weg. Achteraf slim: precies conform zijn houdbaarheid.

Yopii
Berichten: 17878
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: FC Utrecht

Bericht door Yopii » vr dec 18, 2020 1:31 pm

Denk ik ook, maar met Sneijder heb je een nieuw probleem.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: FC Utrecht

Bericht door Jöhnk » vr dec 18, 2020 1:55 pm

Dat gaan ze niet echt doen, toch?

Wouter
Berichten: 18628
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: FC Utrecht

Bericht door Wouter » di dec 22, 2020 7:50 pm

2-1 achter tegen Emmen. Straks moet Utrecht de top van de eerste divisie gaan aanvallen.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door 999 » wo feb 17, 2021 11:32 am

Terug bij FC Utrecht na drama dochter
UTRECHT Ruud Heus was bijna acht weken afwezig als trainer bij Jong FC Utrecht. Een vreselijk verkeersongeluk in Zaandam van een van zijn dochters, die heel lang volledig klem met een scooter onder een auto zat, zorgde voor een trauma bij zowel de dochter als Heus en zijn echtgenote, die ook een tijd niet kon werken.

Heus vertelt: „In het voetbal ben je heel de week bezig met winnen of verliezen. Opeens zijn totaal andere dingen in het leven belangrijk en kun je de focus niet op een wedstrijd leggen. Ik heb de beelden van vrijdagmiddag 30 oktober nog op mijn netvlies staan. Ambulances, een traumahelikopter en onze dochter die helemaal onder die auto vastzat. Agenten hielden me bij haar weg. In het ziekenhuis was het heel lang spannend.” Ze had van alles gebroken en tal van kneuzingen.

Heus: „We zijn nu drie maanden verder en ze kan weer een beetje lopen. Er zijn platen en schroeven in haar bovenbeen gezet, maar mentaal is zo’n leven-dood-ervaring zwaar.” Gelukkig krijgt het gezin daar (psychologische) hulp bij. „Sinds een week of drie, vier sta ik weer op het veld, samen met Ab Plugboer, bij Jong FC Utrecht.”
De T.

columbus
Berichten: 5285
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door columbus » wo feb 17, 2021 10:29 pm

Heftig zeg. Het zal je kind maar zijn, vreselijk

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door Marillion » wo jan 12, 2022 10:16 am

Ik zie berichten opduiken over Ihattaren die mogelijk aan de slag zou gaan bij FC Utrecht.

Ben benieuwd hoe lang het dan gaat duren voor hij daadwerkelijk gaat spelen en wat hij dan laat zien. Blijft een zeer opmerkelijk verloop van zijn loopbaan. Maar wellicht is dit dan een eerste stap op de weg terug?
Nil volentibus arduum

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9020
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: FC Utrecht

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo jan 12, 2022 1:16 pm

Hij komt oorspronkelijk ook uit Utrecht toch? Terug naar je geboortestad, familie om hem heen en intrinsiek talent zat. Wie weet.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33279
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door zeux » wo jan 12, 2022 2:00 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
wo jan 12, 2022 1:16 pm
Hij komt oorspronkelijk ook uit Utrecht toch? Terug naar je geboortestad, familie om hem heen en intrinsiek talent zat. Wie weet.
En wie weet op een gegeven moment wat ouder en wijzer.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door wimpey » wo jan 12, 2022 5:18 pm

Zeux schreef:
wo jan 12, 2022 2:00 pm
En wie weet op een gegeven moment wat ouder en wijzer.
Zwaarder wel: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=398839

:au.gif: Pizza!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door Marillion » wo jan 12, 2022 5:24 pm

Stel 'm zondag maar op! :biggthumpup.gif: :smallgrin.gif:

Op zich is dit wel een logische stap als hij werk wil maken van zijn terugkeer. Het zal dus wel even gaan duren voor we hem weer in actie zien.
Nil volentibus arduum

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door wimpey » wo jan 12, 2022 6:02 pm

Dat is klaar, joh. Een topsporter die zich zo laat gaan, is geen topsporter.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door Marillion » wo jan 12, 2022 6:11 pm

Het zal niet meevallen inderdaad. Dat is duidelijk.

Ik hou toch wel een slag om de arm. Wat is de oorzaak? Gevalletje over het paard getilde vedette op zijn 19e? Of heeft bijvoorbeeld het overlijden van zijn vader hier een grote invloed op gehad? Hij is nog altijd enorm jong en talent had hij ook. Het is in die zin niet te laat om er toch nog iets van te maken. Maar hij heeft wel belangrijke ontwikkeling gemist, moet van ver komen én het moet ook echt anders. Het zal niet meevallen. Op dit moment is een aftocht via Elinkwijk waarschijnlijk dichterbij dan een route naar de top.
Nil volentibus arduum

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door Dubbel » wo jan 12, 2022 6:22 pm

Ondertussen op het trainingscomplex van fc Utrecht :ajaxscarf.gif:
Afbeelding

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33279
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door zeux » wo jan 12, 2022 10:39 pm

Het gaat goedkomen! Gerald heeft hem onder zijn hoede. :ajaxsmiley.gif:
Gerald Vanenburg werkt met Mohamed Ihattaren aan rentree
Door ONZE TELESPORTREDACTIE

AMSTERDAM - Gerald Vanenburg (58) werkt momenteel met Mohamed Ihattaren aan een terugkeer op het hoogste voetbalniveau. Speciaal daarvoor betrok Vanenburg, stadgenoot van de ex-PSV’er en tegenwoordig speler van Juventus, een kamer drie verdiepingen onder die van Mohamed Ihattaren, in het hotel waar het toptalent verblijft.

De Europees kampioen van 1988 wil hem niet verloren zien gaan voor het Nederlands voetbal en zit er bovenop om hem terug te brengen op zijn niveau. Als hij vrij is van zijn verplichtingen bij Ajax gaat hij aan de slag met Ihattaren en staat voor hem klaar op de moeilijke momenten.

„Ik weet hoe het is”, zegt Vanenburg. „Ik werd als 17-jarige ineens als de nieuwe Johan Cruijff gezien. Dat is niet makkelijk. Er kwamen mensen op mij af waar je eigenlijk niets mee te maken moet hebben. Dat geldt ook voor Mo. Die ballast moet overboord. Focus je op voetbal. Hij heeft nu een kern van mensen om zich heen die hij moet koesteren. Dat hij kan voetballen is zeker. Maar hij moet harder zijn voor zichzelf, pijn lijden om speciaal te kunnen zijn als voetballer.”

De mondhoeken van Vanenburg krullen triomfantelijk als het om de kwaliteiten van Ihattaren gaat. „Het gaat goed nu, toch?”, vraagt Ihattaren. „Het gaat ré-de-lijk”, zegt Vanenburg. „Je hebt nog een lange weg te gaan. Je wordt ook geen professor als je nooit hebt geleerd.”
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door 999 » wo jan 12, 2022 11:20 pm

Als die foto's van hem echt zijn, ben ik bang dat het niks gaat worden ..

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door wimpey » do jan 13, 2022 8:49 am

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=398860

Het ligt allemaal niet aan hem. doet een klein beetje aan zelfreflectie, maar het ligt toch vooral aan anderen. Ook dat ie zelf zo vet als een otter is, ligt aan anderen?

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: FC Utrecht

Bericht door peter » do jan 13, 2022 8:49 am

Ja, dat zegt hij toch al? Je kon bij Samp alleen pizza en zoetigheid eten. :drecul.gif: :biggrin.gif:

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door wimpey » do jan 13, 2022 8:56 am

Peter schreef:
do jan 13, 2022 8:49 am
Ja, dat zegt hij toch al? Je kon bij Samp alleen pizza en zoetigheid eten. :drecul.gif: :biggrin.gif:
Gaat lekker met die klanten van Mino he. Deze Mo, Brobbey: op hangende pootjes terug naar Chez Mama. Kids van 19, mentaal totaal niet klaar om "weggebracht" te worden. Waar die veehandelaar klaarblijkelijk compleet schijt aan heeft.

Yopii
Berichten: 17878
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: FC Utrecht

Bericht door Yopii » do jan 13, 2022 10:25 am

wimpey schreef:
do jan 13, 2022 8:56 am
Peter schreef:
do jan 13, 2022 8:49 am
Ja, dat zegt hij toch al? Je kon bij Samp alleen pizza en zoetigheid eten. :drecul.gif: :biggrin.gif:
Gaat lekker met die klanten van Mino he. Deze Mo, Brobbey: op hangende pootjes terug naar Chez Mama. Kids van 19, mentaal totaal niet klaar om "weggebracht" te worden. Waar die veehandelaar klaarblijkelijk compleet schijt aan heeft.
Precies.

Mino verdient een vermogen aan zijn spelers. Kan hij niet iemand regelen die ervoor zorgt dat die jongen salaris krijgt, een beetje prettig woont en gezelligheid heeft? :confused.gif:

De een is de ander niet, hè? De grote jongens krijgen alles en maken reclame voor Mino, de kleintjes daarentegen...

Ik hoop oprecht dat die jongen er bovenop komt.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door 999 » do jan 13, 2022 10:39 am

Exclusief tweeluik met jonge Utrechter
Mohamed Ihattaren voelde zich volledig aan zijn lot overgelaten in Italië: ’Er werd van alles over mij gezegd’
Door VALENTIJN DRIESSEN EN ROBIN JONGMANS

Updated 1 uur geleden
Vandaag, 06:00
in VOETBAL

Mohamed Ihattaren (19) vertrok half oktober op klaarlichte dag bij het Italiaanse Sampdoria. Hij zou spoorloos zijn, mentaal niet in orde. Na altijd zijn mond te hebben gehouden, spreekt het toptalent zich EXCLUSIEF uit over de afgelopen vier maanden en hoopt hij op een tijdelijke terugkeer naar de Eredivisie-top. Vandaag deel 1, zaterdag deel 2 over zijn moeder, overleden vader, PSV, Oranje en Ronald Koeman.

Vanuit zijn hotelkamer kijkt Mo Ihattaren zo het Olympisch Stadion in. Hij traint er dagelijks en is iedere dag te vinden bij Fysiomed, de praktijk van Leo Echteld, die veel topvoetballers begeleidt. Alles zet hij opzij om fit te worden. Het heeft tijd nodig, want Ihattaren heeft twee maanden niet geleefd als topvoetballer. Het is hem aan te zien. De strijd tegen de kilo’s is in volle gang.



"Heb nooit salaris gekregen"
„Klopt allemaal niet, maar je schrikt wel als je het leest. Er werd van alles over me gezegd, maar nooit met me gesproken. Ik heb inderdaad niets van me laten horen na mijn vertrek bij Sampdoria, waar Juventus me voor een seizoen stalde. Dat valt niet goed te praten. Ik ben weggegaan vanwege de omstandigheden bij Sampdoria. Als 19-jarige zat ik daar in een hotelkamer. Alleen, volledig aan mijn lot overgelaten. Ik kon het niet meer opbrengen. Allerlei afspraken werden niet nagekomen. Alsof ik niet bestond. Ik kreeg geen salaris, niets werd geregeld, geen bankrekening of verzekering. Toen heb ik voor mezelf gekozen, mezelf in bescherming genomen en ben vertrokken. Het vertrouwen was weg.

Maar vermist, zoals ze bij Sampdoria zeiden… Vraag elk willekeurig jongetje in Utrecht waar Afellay, Labyad of de moeder van Ihattaren woont en ze brengen je tot aan de voordeur. Dan hadden ze me daar zien zitten.”

"Het was alsof ik bij PSV door achterdeur weg moest"
Hij spreekt over de gruwel van Genua, na zijn niet af te wenden breuk met Roger Schmidt bij zijn PSV, wat hij nog altijd als zijn thuis beschouwt. Het supertalent groeide als 17-jarige onder Mark van Bommel uit tot de nationale knuffelbeer, maar belandde twee jaar later als onderweg verloren in een goot die Genua heet. De tiener voelde zich in de steek gelaten door Juventus, dat hem enige uren voor de transferdeadline van PSV overnam voor 1,9 miljoen euro. Ook van zijn manager Mino Raiola hoorde hij nauwelijks meer na verhuurd te zijn aan Sampdoria. „Het was aftellen eind augustus. Bij PSV vroeg iedereen al weken wanneer ik weg zou gaan. Alleen Toon Gerbrands. Toon en John de Jong (resp. directeur en technisch directeur, red.) zijn altijd heel goed voor me geweest, ik ben ze enorm dankbaar. Zij weten hoe ik ben, maar onder Schmidt had ik het gevoel zelfs in Jong PSV terecht te komen. Ik wilde gewoon graag weg, maar helaas voelde het alsof ik door de achterdeur moest vertrekken bij PSV in plaats van door de voordeur zoals Memphis Depay, Steven Bergwijn en Donyell Malen.”

„Op 30 augustus, na de training, zag ik dat Mino (Raiola, zijn voormalig zaakwaarnemer, red.) mij heel vaak gebeld had. Hij zei: het wordt Juventus, je moet straks vliegen. Ik moest er in mijn eentje naartoe. Ik tekende in de avonduren, sliep in het hotel van de club en ging de volgende dag met de taxi naar Sampdoria.”

„Toen ik daar aankwam, was er niemand behalve de teammanager. Ik moest foto’s maken met het shirt en de volgende dag trainen. Ik zag toen wat mannen in pak, dus ik dacht: dat zijn hoge pieten, de directeuren. Ik groet ze even netjes. (Lachend) Het konden ook taxichauffeurs zijn geweest. Ik had geen idee en zij hadden voor mijn gevoel geen idee wie ik zou zijn. De trainer wist niet eens dat ik linksbenig ben. Maar ik dacht: ik ga er gewoon wat moois van maken. Voetballen en je kop houden.”

Mooi werd het nooit. Ihattaren werd gedumpt in een oud AC-hotelletje langs de snelweg en als 19-jarige aan zijn lot overgelaten. Hij leek niet te bestaan, als het spook van Sampdoria. Ihattaren moest zijn hotel en taxiritten naar de training zelf betalen. Hij verbleef er zonder de noodzakelijke Italiaanse bankrekening, inwonerregistratie en zorgverzekering. Tot op de dag van vandaag kreeg hij geen euro uitbetaald.

„Wat als ik daar m’n been had gebroken?”, stelt Ihattaren. „Dan zie je dat in Nederland alles top geregeld is. We aten na de training op de club en daar stonden alleen drie bakken pizza’s en zoete broodjes. Ik kreeg ook geen salaris, dus ik belde de teammanager. ’We betalen hier elke twee maanden’, hoorde ik. Alleen gebeurde dat niet. Daar gaat het me niet om, maar alles bij elkaar ging het irriteren. Ik speelde geen minuut, er bleek nul perspectief te zijn en alles wat nodig was om me daar thuis te voelen, dat ontbrak. Ik belde Mino met de vraag of we nog iets gingen regelen gezien de situatie. Hij zei dat ik rustig moest blijven.”


Op het veld verscheen Ihattaren nauwelijks. „Ik kreeg een keer last van m’n hamstring. Ik moest drie keer een mri-scan laten maken, waarvan eentje op anderhalf uur van Genua. Waarom weet ik niet. Steeds bleek er geen schade te zijn. Ik zei dat ik me goed voelde en gewoon wilde trainen, maar ik mocht alleen fietsen en zwemmen bij de fysio’s. Het leek alsof ze me totaal niet begrepen of wilden begrijpen. Het voelde alsof ik op vakantie was! In de groep ontstond ook irritatie om alle onduidelijkheid. Zo kreeg ik een akkefietje met Antonio Candreva (voormalig Italiaans international die op zijn plek speelt, red.), terwijl ik veel respect voor zijn carrière heb. Het niveau lag daar trouwens echt niet hoger dan bij PSV.”

Het Italiaanse avontuur naderde snel zijn einde. „Ik ging tijdens de interlandperiode in oktober even terug naar Nederland”, herinnert Ihattaren zich. „De dag na Nederland-Gibraltar vloog ik terug naar Italië. Aan alles voelde ik dat ik niet gewenst was. Ik werd emotioneel op het veld, belde na de training een vriend van me die in het hotel zat en vroeg hoe laat we konden terugvliegen. Ik ben om 13.30 uur vertrokken en nooit meer teruggekeerd naar Genua. Nadat ik mezelf in bescherming had genomen, belde de trainer dat ik in de basis zou staan de volgende wedstrijd. Alles wat ze hiervoor vertelden in Genua klopte echter niet en daarom geloofde ik dit verhaal ook niet. Ik was het vertrouwen verloren.”

"Ik zei tegen Ali Dursun: ik heb álles fout gedaan, je moet me helpen"
Hij kwam gedesillusioneerd terug in Nederland. „Ik stapte de volgende dag het kantoor van Ali Dursun binnen, met hem had ik al langer contact”, zegt Ihattaren over de zaakwaarnemer van Frenkie de Jong en voor wie hij Raiola zou verlaten. „Ik zei Ali, ik heb álles fout gedaan. Je moet me helpen. Ik zocht het eerst bij mezelf. Hij hoorde het verhaal aan en zei dat ik hier onmogelijk schuld aan kon hebben. Hij nam me onder de arm, is als een soort vader voor me. Mino vertelde kortgeleden bij Studio Voetbal dat hij zich zorgen maakte, begon over het mentale aspect en dat hij geen contact meer met me had. Natuurlijk niet, ik ben teleurgesteld. Een week voor mijn overstap naar Ali wilde hij nog publiekelijk met mij bekendmaken dat ik niet fout zat.”

Ihattaren kijkt uit naar een rentree op het veld en is blij dat Juventus wil meedenken en meewerken aan verhuur. Bij voorkeur aan een club uit de top van de Eredivisie. „Ik weet dat ik een half jaar niet heb gevoetbald en een wedstrijd of vier nodig zal hebben om in mijn ritme te komen”, zegt Ihattaren. „Ik moet nu écht fit worden. Ik weet dat ik dat snel voor elkaar kan krijgen. Dat bleek ook afgelopen zomer. Ik wil zweten, kramp krijgen. Ik wil het vóélen dat ik weer voetbal. Heerlijk.”
Vanenburg: ’Mo moet harder zijn voor zichzelf’
Gerald Vanenburg ontfermt zich over Mohamed Ihattaren. „Het gaat ré-de-lijk.”

AMSTERDAM Gerald Vanenburg (57) betrok speciaal een kamer drie verdiepingen onder die van Mohamed Ihattaren in het hotel waar het toptalent verblijft. De Europees kampioen van 1988 wil hem niet verloren zien gaan voor het Nederlands voetbal en zit er bovenop om hem terug te brengen op zijn niveau. Als hij vrij is van zijn verplichtingen bij Ajax gaat hij nog aan de slag met Ihattaren en staat voor hem klaar op de moeilijke momenten.

„Ik weet hoe het is”, zegt Vanenburg. „Ik werd als 17-jarige ineens als de nieuwe Johan Cruijff gezien. Dat is niet makkelijk. Er kwamen mensen op mij af waar je eigenlijk niets mee te maken moet hebben. Dat geldt ook voor Mo. Die ballast moet overboord. Focus je op voetbal. Hij heeft nu een kern van mensen om zich heen die hij moet koesteren. Dat hij kan voetballen, is zeker. Maar hij moet harder zijn voor zichzelf, pijn lijden om speciaal te kunnen zijn als voetballer.”

De mondhoeken van Vanenburg krullen triomfantelijk als het om de kwaliteiten van Ihattaren gaat. „Het gaat goed nu, toch?”, vraagt Ihattaren. „Het gaat ré-de-lijk”, zegt Vanenburg. „Je hebt nog een lange weg te gaan. Je wordt ook geen professor als je nooit hebt geleerd.”
De T.
Laatst gewijzigd door 999 op do jan 13, 2022 12:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7350
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: FC Utrecht

Bericht door Scherrer » do jan 13, 2022 10:43 am

Mooi werd het nooit. Ihattaren werd gedumpt in een oud AC-hotelletje langs de snelweg en als 19-jarige aan zijn lot overgelaten. Hij leek niet te bestaan, als het spook van Sampdoria. Ihattaren moest zijn hotel en taxiritten naar de training zelf betalen. Hij verbleef er zonder de noodzakelijke Italiaanse bankrekening, inwonerregistratie en zorgverzekering. Tot op de dag van vandaag kreeg hij geen euro uitbetaald.
Haha dit is wel krankzinnig amateuristisch. Er gaan miljoenen om bij zo'n transfer, maar dit soort basale dingen worden niet geregeld. Bizar.
***

Plaats reactie