PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7350
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

PSV

Bericht door Trab » do sep 08, 2022 7:41 pm

Benitez redt ze nog op het laatst


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59009
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV

Bericht door 999 » do sep 08, 2022 7:45 pm

Droeftoeter jaren 70 voetbal .

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7350
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: PSV

Bericht door Trab » do sep 08, 2022 7:47 pm

999 schreef:Droeftoeter jaren 70 voetbal .
Houden zo Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

LucaS
Berichten: 53582
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door LucaS » do sep 08, 2022 7:49 pm

Het wordt per week slechter lijkt het wel
I think I lost my fucking headache

Andriy Demchenko
Berichten: 5010
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: PSV

Bericht door Andriy Demchenko » do sep 08, 2022 7:58 pm

Rijtje 'kleinere' Europese tegenstanders sinds '11 waartegen PSV thuis niet van kon winnen; Mettallist Kharkov, Hapoel Tel Aviv, AIK Stockholm, Chornomorets Odessa, Ludogorets, FK Rostov, Osijek, Haugesund,Rosenborg, LaskLinz, Kopenhagen, Bodo

Elk jaar halen ze dat grapje wel een keer uit,
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Mano
Berichten: 15189
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Mano » do sep 08, 2022 8:28 pm

Zij zitten in dat wak waar wij ooit zaten dat we tegen Molde eraf gingen.

Kwaliteit tekort en visieloze trainer
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

wimpey
Berichten: 51896
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » do sep 08, 2022 8:39 pm

Mano schreef:
do sep 08, 2022 8:28 pm
Zij zitten in dat wak waar wij ooit zaten dat we tegen Molde eraf gingen.
Niet wak, vijver:
PSV oogt als een tanker in een drooggelopen vijver en werkt zich in ‘het andere Europa’ in de nesten
Van d'n Rik.

GangstaRiB
Berichten: 16851
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: PSV

Bericht door GangstaRiB » do sep 08, 2022 9:03 pm

Had echt verwacht dat Fred Rutten wel een en ander zou recht kunnen zetten als Nistelrode de verkeerde kant op zou gaan. Maar ze lijken elkaar te versterken in hun onzekerheid.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9057
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: PSV

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do sep 08, 2022 9:36 pm

Een tanker in een drooggelopen vijver. Misschien is dat een Brabantse gezegde ofzo, maar die slaat echt helemaal nergens op.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47936
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: PSV

Bericht door peter » do sep 08, 2022 9:46 pm

:biggrin.gif:

Ik vond het meer een wedstrijd van een onderzeeër in een vijver met koi karpers.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: PSV

Bericht door Giacomo Puccini » do sep 08, 2022 10:22 pm

Hehe. Kapitein Ruud zal de Eindhovense modderschuit snel vlot moeten trekken, anders missen ze de boot :ajaxsmiley.gif:
Ajax!

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10285
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: PSV

Bericht door WP_Legend » vr sep 09, 2022 5:56 am

Die Benitez is wel een vliegenvanger hoor...

Andriy Demchenko
Berichten: 5010
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: PSV

Bericht door Andriy Demchenko » vr sep 09, 2022 7:29 am

Voetbalzone

De trainer van PSV vindt dat men de nederlagen tegen Rangers en FC Twente te zwaar weegt, aangezien de Brabantse club ook een goede ontwikkeling doormaakt. Van Nistelrooij baalt van de negatieve sfeer die wordt gecreëerd over zijn elftal.
"We hebben elf wedstrijden gespeeld en er twee verloren, tegen Rangers en FC Twente. We hebben twee keer Monaco gehad, Rangers-uit, het duel om de Super Cup met Ajax. Ik zie het in zijn geheel. Ik kijk niet alleen naar twee wedstrijden. Waarin je bezig bent met een nieuwe ploeg en nieuwe jongens, die nog moeten worden ingepast", aldus van Nistelrooij op de persconferentie.

Van Nistelrooij ziet dat zijn ploeg ook goede dingen doet. "Als je vanaf het beginpunt kijkt dan ben ik tevreden over de ontwikkeling van het team. Als je de nederlaag tegen Arminia Bielefeld (4-0) als referentie neemt, dan hebben we reuzestappen gemaakt. Je kunt niet het seizoen neerzetten als een ramp tot nu toe. Ik ben rustig en heb vertrouwen in het proces." PSV hoopt zich zondag in een competitiewedstrijd tegen RKC te revancheren, waarna het lastige uitduel met Arsenal wacht.
Reuzenstappen, vertrouwen in het proces, slechts twee keer verloren.

Dit begint toch erg op het sprookje De kleren van de keizer te lijken waarbij Van Nistelrooy toch echt de boel probeert aan te prijzennmet als ultieme Fred Rutten woord 'het proces'. Nu is het zo dat een teamaltijd wel eens een mindere wedstrijd heeft maar als je gaat kijken dan zie je dat PSV makkelijk goals incasseert,niet compact speelt en tegen elke tegenstander met een beetje weerstand het al stroperig wordt. Het is geen incident wat je gister zag. Dan mag je je op de borst kloppen dat je veel eredivisiepotten gewonnen hebt als de tegenstanders Emmen, Go Ahead,Volendam en Excelsior heten dan is dat niet zo'n prestatie.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9057
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: PSV

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » vr sep 09, 2022 7:35 am

Ruud klinkt een beetje als een catamaran in een langzaam vollopend bergmeer.

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7350
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: PSV

Bericht door Trab » vr sep 09, 2022 7:43 am

Vertessen in de spits was wel een mooie vondst hahahaha. Hoe krijg je hem ernaast


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: PSV

Bericht door Giacomo Puccini » vr sep 09, 2022 7:44 am

Weer een messcherpe analyse van d'n Rik:

Niet alleen op het veld verbaasde PSV Elfrink zich. Ook in de persconferentie na het duel. ,,Wat mij verbaasde was dat Van Nistelrooij na afloop het voor zijn spelers opnam. Je hebt toch het gevoel dat PSV in het hemd staat in Europa. Je had het idee dat Van Nistelrooij een warme trui wilde zijn voor zijn spelers. En nog opvallender was dat hij zei dat PSV geen kampioen hoeft te worden, maar mee moet doen om de titel. Dat is echt wel anders dan wat technische directeur John de Jong in juli zei: ‘PSV moet over Ajax heen’.”
Ajax!

Andriy Demchenko
Berichten: 5010
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: PSV

Bericht door Andriy Demchenko » vr sep 09, 2022 7:50 am

Giacomo Puccini schreef:
vr sep 09, 2022 7:44 am
Weer een messcherpe analyse van d'n Rik:

Niet alleen op het veld verbaasde PSV Elfrink zich. Ook in de persconferentie na het duel. ,,Wat mij verbaasde was dat Van Nistelrooij na afloop het voor zijn spelers opnam. Je hebt toch het gevoel dat PSV in het hemd staat in Europa. Je had het idee dat Van Nistelrooij een warme trui wilde zijn voor zijn spelers. En nog opvallender was dat hij zei dat PSV geen kampioen hoeft te worden, maar mee moet doen om de titel. Dat is echt wel anders dan wat technische directeur John de Jong in juli zei: ‘PSV moet over Ajax heen’.”
Ze moeten ook nog naar Bodo zelf wat rond de poolcirkel ligt dus dan komt zo'n warme trui verdomde goed van pas.

Ik vindhet prima trouwens, vorig jaar zei Schmidt al dat ze ons the cup moesten geven, nu zegt de nederige nistel dat ze niet kampioen moeten worden. Dikke prima die nieuwe gemoedelijke profcultuur daar in Eindhoven.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: PSV

Bericht door Ajaciedjuh » vr sep 09, 2022 8:10 am

Ruud probeert nog de vriendelijke man te zijn, maar je ziet nu bij kritische vragen dat hij weinig respect heeft voor een andere mening. Hij laat de verslaggevers niet uitpraten. Doet het met een lach, maar je ziet aan zijn lichaamstaal en ‘niet laten uitspreken’, dat hij het moeilijk vind om met teleurstellingen om te gaan.
Als dit nog even doormoddert, dan gaat hij binnenkort wel ontploffen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Mano
Berichten: 15189
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Mano » vr sep 09, 2022 8:12 am

PSV is gewoon heel slecht. Dat is deels kwaliteit van de spelers maar ook kwaliteit van de coach.
Deze spelers kan je niet voor een boodschap sturen. Die moet je een heel simpel tactisch plan geven. Het wordt ze al snel te veel.

Als je de linies zag, die lagen mijlenver uit elkaar. elk team kan daar tussen spelen. Dat is trainbaar (dus RvN) maar ook inzicht (spelers)
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Lionel
Berichten: 47376
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV

Bericht door Lionel » vr sep 09, 2022 9:19 am

Ruud is toch een vrij matige coach? Die paste gisteravond na afloop eens wat vrij basic psychologie toe door Sangare immens te noemen :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59009
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV

Bericht door 999 » vr sep 09, 2022 10:19 am

PSV stelt ook op een lager podium teleur
Teleurstelling bij de PSV’ers Xavi Simons (l.), Joey Veerman en Yorbe Vertessen over de valse start.

FOTO ANP/HH

Eindhovenaren komen met punt nog goed weg
EINDHOVEN PSV zit in een moeizame fase van het seizoen. Bij de aftrap van de Europa League werd teleurstellend gelijkgespeeld tegen het Noorse FK Bodø/Glimt (1-1). Met dat resultaat mochten Ruud van Nistelrooy en zijn mannen zich uiteindelijk nog gelukkig prijzen, want in blessuretijd miste Hugo Vetlesen een reuzenkans.

„Als ik naar de kansen kijk, dan hadden we de wedstrijd kunnen winnen, maar het is ook zo dat Walter Benitez met twee goede reddingen aan het eind van de wedstrijd een nederlaag heeft voorkomen. Door twee wereldreddingen ben je nog blij met een punt. Anders had je hier anders gezeten”, besefte Van Nistelrooy, die volgende week donderdag de groepsfase vervolgt met een uitwedstrijd tegen favoriet Arsenal.

De schwung is ver te zoeken bij PSV, dat grossierde in slordigheden en de Noren nooit echt bij de strot wist te grijpen. De Eindhovenaren hadden zichzelf dit seizoen tussen de elite van de Champions League terug willen zien, maar op basis van het vertoonde spel tegen de Noren is het misschien maar beter dat het bij Europa League is gebleven.

Het team van Van Nistelrooy maakte in sommige fases van de wedstrijd opnieuw een kwetsbare indruk. PSV geeft af en toe opmerkelijk veel ruimte weg. In de slotfase tegen de Noren vielen de linies zo ver uiteen, dat FK Bodø/Glimt nog bijna de volle buit meenam richting de poolcirkel. Vlak voor het laatste fluitsignaal was de organisatie helemaal zoek. „Er waren soms hele grote ruimtes, maar ik weet niet of dat komt door de voorste linie die te ver naar voren speelt of door de achterste linie die niet goed genoeg aansluit”, vroeg Cody Gakpo zich af.

Van Nistelrooy vond dat zijn ploeg overwegend wel goed bij elkaar had gespeeld, alleen in de slotfase niet. „Tegen het einde van de wedstrijd zie je dat het veld groter wordt. Dan geven we het spel uit handen.”

PSV kwam vlak voor rust op achterstand door een knappe goal van Albert Gronbaek, die de bal vanaf de linkerflank uiterst artistiek in de verre hoek buiten bereik van PSV-doelman Benitez krulde. Daarmee incasseerde PSV ook in het elfde duel van dit seizoen een tegengoal, waarmee een recordreeks opnieuw scherper is gesteld. Als het staartje van het vorige seizoen wordt meegenomen, heeft PSV zelfs al achttien duels op rij niet meer de nul gehouden.

De achterstand was extra zuur, omdat PSV in de eerste helft voldoende kansen kreeg. Een stiftje van Gakpo werd voor de doellijn weggehaald, terwijl met name Yorbe Vertessen, die ditmaal de voorkeur in de spits had gekregen, verzuimde de score te openen. Vooral zijn misser voor open doel na een door FK Bodø/Glimt-doelman Nikita Haikin weggegeven rebound zorgde voor ontzetting op de tribunes. „Het is teleurstellend. Het veldspel was niet heel goed vandaag, maar met name in de eerste helft hadden we voldoende kansen en dan kun je toch winnen”, vond Gakpo, die na rust voor de 1-1 tekende, nadat hij door Anwar El Ghazi met een fraai hakje was vrijgespeeld. Het was het eerste balcontact van de aanvaller, die enkele seconden daarvoor was ingevallen.

Het Philips Stadion veerde op, maar PSV wist in het vervolg onvoldoende een vuist te maken en mocht uiteindelijk niet ontevreden zijn met een punt. Ondanks opnieuw een tegenvallend resultaat vindt Van Nistelrooy de teneur rond PSV te negatief. De PSV-trainer ziet ook veel goede dingen. „We hebben elf wedstrijden gespeeld en er twee verloren. We hebben twee keer Monaco gehad, Rangers-uit, het duel om de Super Cup met Ajax. Ik zie het in zijn geheel. Ik kijk niet alleen naar twee wedstrijden. Als je het vanaf het beginpunt ziet, dan ben ik tevreden over de ontwikkeling van het team. Als je de nederlaag tegen Arminia Bielefeld (4-0 nederlaag in de voorbereiding, red.) als referentie neemt, dan hebben we reuzenstappen gemaakt. Je kunt het seizoen tot nu toe niet als een ramp neerzetten. Ik ben rustig en heb vertrouwen in het proces. Natuurlijk hebben we ook twee tikken gehad en als ik naar deze wedstrijd kijk dan vind ik het resultaat teleurstellend. Maar dit team heeft wel laten zien, dat het heel goed kan voetballen.”

PSV - FK Bodø/Glimt (Noo) 1-1 (0-1). 44. Gronbaek 0-1, 63. Gakpo 1-1. Scheidsrechter: Kabakov (Bul). Gele kaart: Gakpo, Simons (PSV), Berg, Amundsen, Chaikin (FK Bodø Glimt). Toeschouwers: 28.627.

PSV: Benitez; Mwene, Teze, Obispo, Max; Sangaré, Simons, Veerman; Saibari (62. Savio), Vertessen (62. El Ghazi), Gakpo.
De T.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Rooie » vr sep 09, 2022 10:20 am

https://twitter.com/RikElfrink/status/1 ... xeZBAsXqYg
PSV maakt zich op voor de thuiswedstrijd tegen RKC: ‘Wordt een hele lastige en moeilijke wedstrijd', zegt Ruud van Nistelrooij, die het zeker geen 'prettig affiche' vindt.
:drecul.gif:
Laatst gewijzigd door Rooie op vr sep 09, 2022 10:29 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7350
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: PSV

Bericht door Trab » vr sep 09, 2022 10:28 am

Zo slecht zijn ze nou ook weer niet. Met Madueke, Mauro Junior en Luuk de jong weer fit hebben ze best een aardig team. Alleen achterin houdt het niet over.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Lionel
Berichten: 47376
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV

Bericht door Lionel » vr sep 09, 2022 10:38 am

Ajaciedjuh schreef:
vr sep 09, 2022 8:10 am
Ruud probeert nog de vriendelijke man te zijn, maar je ziet nu bij kritische vragen dat hij weinig respect heeft voor een andere mening. Hij laat de verslaggevers niet uitpraten. Doet het met een lach, maar je ziet aan zijn lichaamstaal en ‘niet laten uitspreken’, dat hij het moeilijk vind om met teleurstellingen om te gaan.
Als dit nog even doormoddert, dan gaat hij binnenkort wel ontploffen.
Echt he. Hij wilt zo graag de charmeur uithangen. Net als Slot. Ook zo een griezel.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59009
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV

Bericht door 999 » vr sep 09, 2022 10:47 am

Staan ook altijd binnen vijf minuten tegen de vierde man langs te lijn aan te schuren ..

Plaats reactie