PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Yopii
Berichten: 17878
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » ma mar 01, 2021 12:04 pm

Zou niet verkeerd zijn voor die jongen. Kan jullie trainer een beetje met lastige pubers omgaan?

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » ma mar 01, 2021 12:33 pm

Moet oppassen dat ie Tannane niet achterna gaat. Die is ook veel te zwaar.

Blijft opmerkelijk dat het overgrote deel van die extreem getalenteerde prinsjes een rol in de kantlijn vervult. Niet weerbaar. En Marokkaanse ouders moeten hun zoons het woord 'trots' maar niet leren. Dat alibi is echt op.

Yopii
Berichten: 17878
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » ma mar 01, 2021 1:00 pm

Als je naar allochtone jongens kijkt, dan hebben Surinamers en Antillianen fysiek meer mee dan Marokkanen of Turken, algemeen gesproken. Patrick Kluivert bijvoorbeeld was ook te dik, en ook onhandelbaar (hij reed zelfs iemand dood!), maar hij kon nog lang op zijn sterke lichaam teren. Veel Marokkaanse spelers met name hebben dat voordeel niet.

Het zijn sterke benen die de weelde kunnen dragen, en veel jongens uit achterstandsmilieus hebben geen sterke benen. Het scheelt wel of je uit een degelijk milieu komt, zoals Matthijs de Ligt, of uit een arm gezin waar iedereen meteen van jou wil profiteren.

Alleen de mentaal sterken overleven, vergis je niet. Daarom mag een club best aandacht besteden aan de mentale ontwikkeling van spelers. Dit gezegd hebbende, sommigen zijn onverbeterlijk. Die leken dan de kwaliteiten voor de top te hebben, maar dat was dus niet zo. Met alleen een leuke techniek kom je nergens.

Maar over deze jongen: vergelijking met Tannane gaat mank. Tannane heeft een lange geschiedenis van wangedrag. Bij Ajax werd hij al weggestuurd en sindsdien is het niet echt beter met hem gegaan. HIj is een recidivist. 'Mootje' heeft alleen stront met Schmidt, voorheen was hij een modeltalent. Misschien is hij uit zijn evenwicht door alles wat hem de laatste jaren is overkomen. Dat zou niet eens zo vreemd zijn.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10238
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: PSV

Bericht door WP_Legend » ma mar 01, 2021 1:14 pm

Als je Valentijn Driessen hoort praten dan lijkt hij een mentaal probleem te hebben... Dat is overkomelijk als je de juiste begeleiding krijgt... Krijgt ie dat niet dan zal het 1 van de vele ex top talenten zijn.

Yopii
Berichten: 17878
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » ma mar 01, 2021 1:21 pm

Gelukkig weet Valentijn Driessen altijd precies hoe het zit. :hypocrite.gif:

Ik krijg de indruk dat Schmidt het niet ziet zitten in Ihattaren: niet zijn type. Hij stelt liever Rosario op. Doet Ihattaren een keer mee en speelt hij goed, dan zegt Schmidt achteraf dat het wel meeviel met dat goede spel. Het klikt gewoon niet.

PSV zit daarmee in een spagaat, want het wil wel de hoofdprijs voor die jongen.
Wij hebben die situatie ook gehad: Bosz zag het niet zitten in Bazoer, Overmars koos voor Bosz en Bazoer werd verpatst. Ik vind dat je dan fair moet zijn en tegen de speler moet zeggen: even goede vrienden, maar wij hebben een koers gekozen en jij past daar niet in. Dat zou PSV wellicht ook doen, als het niet zo hard geld nodig had.

In De Telegraaf kondigde Raiola al aan dat hij een 'hartig woordje' met PSV wil spreken. "Ik moet hier goed over nadenken en accepteer deze handelwijze niet", vervolgt hij in het ED. "Met Roger Schmidt en mij komt het ook niet meer goed, dat kan ik al wel zeggen. Met Toon Gerbrands (algemeen directeur van PSV, red.) onderhoud ik wel een goede relatie en we moeten dit samen bespreken."

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door LucaS » ma mar 01, 2021 1:26 pm

PSV kan wel gelijk hebben, zo'n publieke verklaring, nota bene ook gesteund door de 'spelersgroep' ( wie dat dan ook mogen zijn), lijkt vanuit financieel oogpunt niet erg verstandig
I think I lost my fucking headache

Yopii
Berichten: 17878
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » ma mar 01, 2021 1:28 pm

wimpey schreef:
ma mar 01, 2021 12:33 pm
Blijft opmerkelijk dat het overgrote deel van die extreem getalenteerde prinsjes een rol in de kantlijn vervult. Niet weerbaar. En Marokkaanse ouders moeten hun zoons het woord 'trots' maar niet leren. Dat alibi is echt op.
Overdreven. Er voetballen in de ED alleen al tientallen 'prinsjes' zonder problemen.

Heel veel toptalenten mislukken, de lat ligt enorm hoog. Spelers die de juiste bagage niet hebben, gaan de mist in. Dat geldt net zo goed voor Andy van der Meijde als voor Mo Ihattaren. Theo Janssen heeft ook lang niet alles uit zijn carrière gehaald doordat hij rookte en vrat en zoop.

Ihattaren is veel te snel omhooggeschreven, zoals Willem Vissers aangegeven. Hij was nog maar een talentje en werd neergezet als de hoop van het Nederlandse voetbal. Die jongen is nog altijd maar 19 jaar.

Wouter
Berichten: 18628
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: PSV

Bericht door Wouter » ma mar 01, 2021 2:25 pm

Yopii schreef:
ma mar 01, 2021 1:28 pm
wimpey schreef:
ma mar 01, 2021 12:33 pm
Blijft opmerkelijk dat het overgrote deel van die extreem getalenteerde prinsjes een rol in de kantlijn vervult. Niet weerbaar. En Marokkaanse ouders moeten hun zoons het woord 'trots' maar niet leren. Dat alibi is echt op.
Overdreven. Er voetballen in de ED alleen al tientallen 'prinsjes' zonder problemen.

Heel veel toptalenten mislukken, de lat ligt enorm hoog. Spelers die de juiste bagage niet hebben, gaan de mist in. Dat geldt net zo goed voor Andy van der Meijde als voor Mo Ihattaren. Theo Janssen heeft ook lang niet alles uit zijn carrière gehaald doordat hij rookte en vrat en zoop.
Klopt, autochtone jongens uit de Arnhemse achterstandsbuurten hebben dat probleem ook.

GangstaRiB
Berichten: 16755
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: PSV

Bericht door GangstaRiB » ma mar 01, 2021 2:29 pm

Yopii schreef:
ma mar 01, 2021 1:28 pm
wimpey schreef:
ma mar 01, 2021 12:33 pm
Blijft opmerkelijk dat het overgrote deel van die extreem getalenteerde prinsjes een rol in de kantlijn vervult. Niet weerbaar. En Marokkaanse ouders moeten hun zoons het woord 'trots' maar niet leren. Dat alibi is echt op.
Overdreven. Er voetballen in de ED alleen al tientallen 'prinsjes' zonder problemen.

Heel veel toptalenten mislukken, de lat ligt enorm hoog. Spelers die de juiste bagage niet hebben, gaan de mist in. Dat geldt net zo goed voor Andy van der Meijde als voor Mo Ihattaren. Theo Janssen heeft ook lang niet alles uit zijn carrière gehaald doordat hij rookte en vrat en zoop.

Ihattaren is veel te snel omhooggeschreven, zoals Willem Vissers aangegeven. Hij was nog maar een talentje en werd neergezet als de hoop van het Nederlandse voetbal. Die jongen is nog altijd maar 19 jaar.
Ook dat laatste is de 'schuld' van de pers.

Nu trekt de pers de conclusie dat PSV aan kapitaalsvernietiging doet omdat de pers, die hem eerder naar boven schreef, hem nu onderuit haalt.

Ihatarren is veelbelovend, maar kan zomaar categorie Aisatti blijken. Snap dat PSV zich niet laat ringeloren door een 19-jarige.

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » ma mar 01, 2021 2:39 pm

Yopii schreef:
ma mar 01, 2021 1:28 pm

Overdreven. Er voetballen in de ED alleen al tientallen 'prinsjes' zonder problemen.
Dat bewijst mijn stelling, lijkt me. ED.

Nogmaals, welke Noordafrikaan heeft de mondiale top gehaald? Mo Salah. Verder schiet me niemand te binnen.

Ihattaren is een jongen van 19, die z'n vader verloren heeft. Betekent niet dat je als prof op de 1e training met een enorm achterwerk hoeft te verschijnen. Wie vervult nu de vaderrol, Mino? :excited.gif:

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13362
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: PSV

Bericht door Arthur » ma mar 01, 2021 2:48 pm

wimpey schreef:
ma mar 01, 2021 2:39 pm
Nogmaals, welke Noordafrikaan heeft de mondiale top gehaald? Mo Salah. Verder schiet me niemand te binnen.
Het beeld wordt natuurlijk wel vertekend doordat er in Noord-Afrika geen topcompetities zijn.
Je kunt net zo goed vragen welke Fin de mondiale top heeft gehaald buiten Litmanen.

Het was overigens iets voor mijn tijd, maar was Madjer geen topper uit Noord-Afrika? Wel de winnende gemaakt in een EC 1 finale toch?

En als je ook import Noord-Afrikanen mee wilt tellen dan is Zidane zelfs een van de besten ooit.

Mano
Berichten: 15120
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Mano » ma mar 01, 2021 2:56 pm

Het ligt bij Ihattaren, leeftijd staat er los van.
Door zijn talent heeft hij de kans om van zijn hobby z'n beroep te maken. Dat gaat hij zo en zo doen.
de vraag is alleen, eindigt het ergens in Oostenrijk of komt hij in de PL. Die motivatie ligt bij Mo zelf.

Je komt in je carrière altijd 1 of 2 coaches tegen die jou niet liggen, dat hoort erbij. Doe wat je goed kan, zorg dat je niet 10kilo te zwaar bent en die trainer vertrekt wel weer een keer.
Voor de juiste prijs zou ik, als Ajax, het risico aandurven.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9020
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: PSV

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma mar 01, 2021 3:14 pm

Schmidt lijkt een beetje de Van Gaal aanpak na te streven, teambelang voor alles. En Van Gaal was ook niet zo goed met de talentvolle buitenbeentjes.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13362
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: PSV

Bericht door Arthur » ma mar 01, 2021 3:25 pm

Nee, het verrast me eerlijk gezegd nogal dat een nuchtere Holandse boer als Ten Hag wel zo goed met dat soort spelers kan omgaan.

Yopii
Berichten: 17878
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » ma mar 01, 2021 3:29 pm

Mino Raiola is woest op PSV-trainer Roger Schmidt en vindt dat PSV liegt en amateuristisch handelt

PSV heeft zich de woede op de hals gehaald van zaakwaarnemer Mino Raiola. Hij is vooral boos op trainer Roger Schmidt, die afgelopen week op ramkoers lag met Mohamed Ihattaren en hem niet selecteerde voor PSV-Ajax. ,,Er is gelogen en amateuristisch gehandeld door de club”, vindt hij. Speelt Ihattaren volgend seizoen nog voor PSV? ,,Ik kan de toekomst niet voorspellen”, zegt de zaakwaarnemer op maandagmorgen tegen het ED.

Rik Elfrink 01-03-21, 11:56 Laatste update: 13:54
Even terug naar afgelopen weekend. Ihattaren (19) bleef buiten de wedstrijdselectie van PSV. Schmidt lichtte dat zondagmiddag na PSV-Ajax toe en stelde dat Ihattaren zich onmogelijk had gemaakt tijdens en na het duel met Olympiakos.

Wild geërgerd
Raiola heeft zich wild geërgerd aan de verklaring die de club naar buiten heeft gebracht. ,,Dit hoort toch niet? Er is ook nog eens aantoonbaar gelogen, omdat bijvoorbeeld de spelersgroep helemaal niet voltallig achter de beslissing staat. Dat deed PSV wel voorkomen. Er is zelfs gevraagd om een collectieve verklaring af te geven, maar dat is geweigerd”, zegt hij.

Andere lezing
PSV heeft een totaal andere lezing en benadrukte bijvoorbeeld dat Ihattaren op alle manieren is geholpen na een moeilijke periode in zijn leven. In de verklaring van de club stond dat hij ook is geholpen door de spelers. Hij maakte er dit seizoen op alle manieren een potje van, zo vindt de club. Daarbij spreken de kille cijfers van wedstrijden in dit seizoen bepaald niet in het voordeel van de middenvelder, die met 2 goals en 1 assist een weinig aansprekend moyenne overlegt. Raiola wil niet over de sportieve inhoud praten - ‘dat doe ik met mijn spelers zelf’ - maar vooral over het proces dat PSV gebruikte om de tijdelijke verwijdering van Ihattaren bekend te maken. De zaakwaarnemer benadrukt dat hij helemaal nooit ‘de pers zoekt’ om zijn verhaal te doen of dingen te lekken. Nu vindt hij dat een keer anders, omdat PSV en in dit geval Roger Schmidt in zijn ogen een totaal verkeerd pad heeft gekozen. ,,Heb je mij gehoord toen Denzel Dumfries en Donyell Malen (hij begeleidt beide spelers, red.) op de bank zaten? Nee toch?”, zegt hij. ,,Niemand zal zeggen dat zij geen goede profs zijn. Helemaal niemand.”

PSV onwaardig?
Over Ihattaren werd dat door PSV dus wel aangegeven, althans op basis van wat er vorige week gebeurde. Hij maakte er rondom en tijdens het duel met Olympiakos een rommeltje van, vond Schmidt. Tegen Ajax speelde hij dus niet mee. Raiola vindt dat er ook door Ihattaren fouten zijn gemaakt, maar geeft eveneens aan dat PSV nu in zijn ogen opzichtig handelt. ,,Ik heb zo'n verklaring als deze nog nooit meegemaakt. Als je van elkaar af wilt, kun je daar ook op een andere manier op aansturen. Ik moet hier goed over nadenken en accepteer deze handelwijze niet. Wat er gaat gebeuren nu? Voor mij is het heel makkelijk, ik handel altijd in het belang van de speler. Met Roger Schmidt en mij komt het ook niet meer goed, dat kan ik al wel zeggen. Met Toon Gerbrands (algemeen directeur van PSV, red.) onderhoud ik wel een goede relatie en we moeten dit samen bespreken. Ik vond deze verklaring op alle manieren PSV-onwaardig, eenzijdig en gewoon bezijden de waarheid. Dat kan niet en hoort niet bij PSV”, zegt hij.

Trainen
Tenslotte nog: gaat Ihattaren woensdag weer trainen? ,,Dat hoef ik hem echt niet te vertellen”, zegt Raiola. ,,Natuurlijk gaat hij. En hij gaat zijn best doen. Mohamed doet gewoon wat hem door de club wordt opgedragen.”
ED


De Mos opent aanval op 'te machtige' Raiola: 'KNVB zou er wat aan moeten doen'

Aad de Mos opent de aanval op Mino Raiola. De zaakwaarnemer zou te veel macht hebben en maakt zijn spelers gek. Mohamed Ihattaren geldt volgens de oud-trainer van onder meer PSV en Ajax als het nieuwste slachtoffer.

"Die is uit op een breuk", zegt De Mos in een video-item van het Eindhovens Dagblad over Raiola. "Hij heeft te veel macht in Nederland en de KNVB zou daar wat aan moeten doen. Op dit moment kan hij clubs tegen elkaar uitspelen. Die komen in een positie dat Raiola sterker is dan Arnesen (Feyenoord), De Jong (PSV) en Overmars (Ajax) en dan wordt het heel vervelend."

Raiola hekelde in interviews met De Telegraaf en het Eindhovens Dagblad de handelwijze van PSV en trainer Roger Schmidt met Ihattaren. De Mos ziet een patroon. "Raiola geeft altijd clubs de schuld, het ligt nooit aan zijn spelers. Of het nou Manchester United, AC Milan, PSV of Ajax is: iedereen krijgt de schuld. Behalve zijn vrienden bij Juventus, waar hij De Ligt naartoe heeft gebracht."

De Mos signaleert dat clubs 'lijden onder de nukken' van Raiola. "Meneer heeft vanuit zijn ivoren toren altijd heel grote uitspraken richting trainers. Nou, ik houd van mensen die integer zijn en het voetbal dienen. Maar hij dient het voetbal en de speler hier niet mee. Voor mij zou het ook een makkie zijn om De Ligt weg te brengen, daar hoef je geen Raiola voor te heten."
VP

Goh, heb ik De Mos nooit over gehoord, maar nu Raiola het aan de stok krijgt met PSV, komt hij opeens met een statement. Zou hij soms in de buurt van Eindhoven wonen? :hypocrite.gif:
Niet dat Raiola wakker ligt van Aad de Mos... :biggrin.gif:

Yopii
Berichten: 17878
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » ma mar 01, 2021 3:30 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
ma mar 01, 2021 3:14 pm
Schmidt lijkt een beetje de Van Gaal aanpak na te streven, teambelang voor alles. En Van Gaal was ook niet zo goed met de talentvolle buitenbeentjes.
Dat heb je met die systeembouwers. Buitenbeentjes zijn lastig te programmeren.

LVG wilde de aanvallers van MU vertellen hoeveel keer ze de bal in het strafschopgebied mochten aanraken. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13309
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: PSV

Bericht door Nihad » ma mar 01, 2021 4:15 pm

Nogmaals, welke Noordafrikaan heeft de mondiale top gehaald? Mo Salah. Verder schiet me niemand te binnen.
Zidane, Benzema, Achraf Hakimi, Riyad Mahrez
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9020
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: PSV

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma mar 01, 2021 6:09 pm

Yopii schreef:
Mino Raiola is woest op PSV-trainer Roger Schmidt en vindt dat PSV liegt en amateuristisch handelt

PSV heeft zich de woede op de hals gehaald van zaakwaarnemer Mino Raiola. Hij is vooral boos op trainer Roger Schmidt, die afgelopen week op ramkoers lag met Mohamed Ihattaren en hem niet selecteerde voor PSV-Ajax. ,,Er is gelogen en amateuristisch gehandeld door de club”, vindt hij. Speelt Ihattaren volgend seizoen nog voor PSV? ,,Ik kan de toekomst niet voorspellen”, zegt de zaakwaarnemer op maandagmorgen tegen het ED.

Rik Elfrink 01-03-21, 11:56 Laatste update: 13:54
Even terug naar afgelopen weekend. Ihattaren (19) bleef buiten de wedstrijdselectie van PSV. Schmidt lichtte dat zondagmiddag na PSV-Ajax toe en stelde dat Ihattaren zich onmogelijk had gemaakt tijdens en na het duel met Olympiakos.

Wild geërgerd
Raiola heeft zich wild geërgerd aan de verklaring die de club naar buiten heeft gebracht. ,,Dit hoort toch niet? Er is ook nog eens aantoonbaar gelogen, omdat bijvoorbeeld de spelersgroep helemaal niet voltallig achter de beslissing staat. Dat deed PSV wel voorkomen. Er is zelfs gevraagd om een collectieve verklaring af te geven, maar dat is geweigerd”, zegt hij.

Andere lezing
PSV heeft een totaal andere lezing en benadrukte bijvoorbeeld dat Ihattaren op alle manieren is geholpen na een moeilijke periode in zijn leven. In de verklaring van de club stond dat hij ook is geholpen door de spelers. Hij maakte er dit seizoen op alle manieren een potje van, zo vindt de club. Daarbij spreken de kille cijfers van wedstrijden in dit seizoen bepaald niet in het voordeel van de middenvelder, die met 2 goals en 1 assist een weinig aansprekend moyenne overlegt. Raiola wil niet over de sportieve inhoud praten - ‘dat doe ik met mijn spelers zelf’ - maar vooral over het proces dat PSV gebruikte om de tijdelijke verwijdering van Ihattaren bekend te maken. De zaakwaarnemer benadrukt dat hij helemaal nooit ‘de pers zoekt’ om zijn verhaal te doen of dingen te lekken. Nu vindt hij dat een keer anders, omdat PSV en in dit geval Roger Schmidt in zijn ogen een totaal verkeerd pad heeft gekozen. ,,Heb je mij gehoord toen Denzel Dumfries en Donyell Malen (hij begeleidt beide spelers, red.) op de bank zaten? Nee toch?”, zegt hij. ,,Niemand zal zeggen dat zij geen goede profs zijn. Helemaal niemand.”

PSV onwaardig?
Over Ihattaren werd dat door PSV dus wel aangegeven, althans op basis van wat er vorige week gebeurde. Hij maakte er rondom en tijdens het duel met Olympiakos een rommeltje van, vond Schmidt. Tegen Ajax speelde hij dus niet mee. Raiola vindt dat er ook door Ihattaren fouten zijn gemaakt, maar geeft eveneens aan dat PSV nu in zijn ogen opzichtig handelt. ,,Ik heb zo'n verklaring als deze nog nooit meegemaakt. Als je van elkaar af wilt, kun je daar ook op een andere manier op aansturen. Ik moet hier goed over nadenken en accepteer deze handelwijze niet. Wat er gaat gebeuren nu? Voor mij is het heel makkelijk, ik handel altijd in het belang van de speler. Met Roger Schmidt en mij komt het ook niet meer goed, dat kan ik al wel zeggen. Met Toon Gerbrands (algemeen directeur van PSV, red.) onderhoud ik wel een goede relatie en we moeten dit samen bespreken. Ik vond deze verklaring op alle manieren PSV-onwaardig, eenzijdig en gewoon bezijden de waarheid. Dat kan niet en hoort niet bij PSV”, zegt hij.

Trainen
Tenslotte nog: gaat Ihattaren woensdag weer trainen? ,,Dat hoef ik hem echt niet te vertellen”, zegt Raiola. ,,Natuurlijk gaat hij. En hij gaat zijn best doen. Mohamed doet gewoon wat hem door de club wordt opgedragen.”
ED


De Mos opent aanval op 'te machtige' Raiola: 'KNVB zou er wat aan moeten doen'

Aad de Mos opent de aanval op Mino Raiola. De zaakwaarnemer zou te veel macht hebben en maakt zijn spelers gek. Mohamed Ihattaren geldt volgens de oud-trainer van onder meer PSV en Ajax als het nieuwste slachtoffer.

"Die is uit op een breuk", zegt De Mos in een video-item van het Eindhovens Dagblad over Raiola. "Hij heeft te veel macht in Nederland en de KNVB zou daar wat aan moeten doen. Op dit moment kan hij clubs tegen elkaar uitspelen. Die komen in een positie dat Raiola sterker is dan Arnesen (Feyenoord), De Jong (PSV) en Overmars (Ajax) en dan wordt het heel vervelend."

Raiola hekelde in interviews met De Telegraaf en het Eindhovens Dagblad de handelwijze van PSV en trainer Roger Schmidt met Ihattaren. De Mos ziet een patroon. "Raiola geeft altijd clubs de schuld, het ligt nooit aan zijn spelers. Of het nou Manchester United, AC Milan, PSV of Ajax is: iedereen krijgt de schuld. Behalve zijn vrienden bij Juventus, waar hij De Ligt naartoe heeft gebracht."

De Mos signaleert dat clubs 'lijden onder de nukken' van Raiola. "Meneer heeft vanuit zijn ivoren toren altijd heel grote uitspraken richting trainers. Nou, ik houd van mensen die integer zijn en het voetbal dienen. Maar hij dient het voetbal en de speler hier niet mee. Voor mij zou het ook een makkie zijn om De Ligt weg te brengen, daar hoef je geen Raiola voor te heten."
VP

Goh, heb ik De Mos nooit over gehoord, maar nu Raiola het aan de stok krijgt met PSV, komt hij opeens met een statement. Zou hij soms in de buurt van Eindhoven wonen? :hypocrite.gif:
Niet dat Raiola wakker ligt van Aad de Mos... :biggrin.gif:
De Mos zegt in feite niks anders over Raiola dan wij op AT.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Yopii
Berichten: 17878
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » ma mar 01, 2021 6:45 pm

Klopt, maar ik heb hem er nooit eerder over gehoord.

Zijn dochter is spelersmakelaar, maar ietsje minder succesvol dan die pizzabakker.

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: PSV

Bericht door Frank » ma mar 01, 2021 6:56 pm

Yopii schreef:
ma mar 01, 2021 1:21 pm
Gelukkig weet Valentijn Driessen altijd precies hoe het zit. :hypocrite.gif:
Pfff, deze topic al eens een keer teruggelezen?

Valt me altijd op dat Ajax supporters ook altijd zo goed weten hoe het er bij de 'concurrent' aan toe gaat, wat er speelt en hoe de trainers en spelers over dingen denken.... :hypocrite.gif: :hypocrite.gif:
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » ma mar 01, 2021 7:34 pm

Probeer jij nu te suggereren dat dit niet altijd het geval is? :confused.gif:

Ik ben echt heel benieuwd wat PSV nu precies heeft bewogen om deze communicatie naar buiten te doen. Want het is wel echt keihard richting de speler. Is dit echt het breed gedragen standpunt binnen de club, dus inclusief de selectie? En heeft men feitelijk al afscheid genomen? Of is dit een allerlaatste poging om hem in hun ogen terug op de rails te krijgen?

Een ding lijkt me zeker. Voor de mogelijke transfersom is dit natuurlijk niet gunstig.
Nil volentibus arduum

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » ma mar 01, 2021 7:35 pm

We hebben op AT een fan, maar die mengt zich niet in voetbaldiscussies. Om onze fouten recht te zetten. :hypocrite.gif:

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: PSV

Bericht door Frank » ma mar 01, 2021 7:39 pm

Ik heb af en toe het idee dat sommige mensen hier elke dag op de Herdgang rondlopen :smallgrin.gif: .

Maar even serieus, snap niet dat mensen verbaasd zijn over hoe PSV met zijn jongelingen omgaat. Is toch altijd al zo geweest?

Ik loop zeker niet op de Herdgang rond, heb dus geen idee hoe Ihattaren zich gedraagt. Maar het is niet de eerste keer in Eindhoven
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » ma mar 01, 2021 7:47 pm

Nou ja, we hebben ook de input van Rik Elfrink nog natuurlijk. Dat geeft een compleet en realistisch beeld. :smile-ajax.gif:

Ik vind deze situatie erg lastig inschatten. Het is me te makkelijk om Schmidt weg te zetten als trainer die zijn spelers alleen maar wil laten rennen in ieder geval. Hoe moeten we binnen die context de transfer van Götze zien?

Daar staat tegenover dat de gemiddelde neutrale voetbalkijker natuurlijk tranen in z'n ogen krijgt van zoveel defensieve krachten op het middenveld terwijl Ihattaren op de bank zit. Dit dan met de gedachte aan zijn prestaties van vorig seizoen. Hoe moeten we oorzaak en gevolg hier precies zien? Is Ihattaren de weg wat kwijt geraakt en is hij daardoor zijn plaats verloren of ligt het eerder andersom?
Nil volentibus arduum

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » ma mar 01, 2021 8:41 pm

Marillion schreef:
ma mar 01, 2021 7:47 pm
Nou ja, we hebben ook de input van Rik Elfrink nog natuurlijk. Dat geeft een compleet en realistisch beeld. :smile-ajax.gif:

De PSV watcher Rik Elfrink zit vandaag bij Veronica Inside jongens! :headbang.gif: :headbang.gif:

Plaats reactie