PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » ma jan 08, 2018 6:51 am

InnerHarbour schreef:Voetbalt die gozer eigenlijk ooit nog weleens?
Maher waarschijnlijk niet naar Sparta

Jup binnenkort in de zandbak. :hypocrite.gif:

laat ik aan jou over om in te vullen of 'de zandbak' een of ander staatje is met een boel olie of gewoon ergens in Holland een stek met kaboutertjes met heel wat meer levensvreugde dan hij. :biggrin.gif:

Yopii
Berichten: 18283
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » ma jan 08, 2018 1:28 pm

Die jongen is gewoon niet zo goed. Kan hij ook niets aan doen.

Aardig talent dat door de Tovenaar werd aangezien voor een toekomstige topper.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11879
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: PSV

Bericht door Sandro » ma jan 08, 2018 7:23 pm

Yopii schreef:Die jongen is gewoon niet zo goed. Kan hij ook niets aan doen.
Er poppen meteen allerlei vragen bij me op. Als hij er niks aan kan doen, wie dan wel? God? z'n ouders? z'n vrienden? z'n trainers? En als hij er niks aan kan doen dat hij zo slecht is, kan Ronaldo er dan ook niks aan doen dat hij zo goed is?.....of is het gewoon een ouderwetse Yopii uitspraak waar ik verder niet teveel over na moet denken :smallgrin.gif:
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » di jan 09, 2018 2:14 am

Sandro schreef:
Yopii schreef:Die jongen is gewoon niet zo goed. Kan hij ook niets aan doen.
Er poppen meteen allerlei vragen bij me op. Als hij er niks aan kan doen, wie dan wel? God? z'n ouders? z'n vrienden? z'n trainers? En als hij er niks aan kan doen dat hij zo slecht is, kan Ronaldo er dan ook niks aan doen dat hij zo goed is?
Jep, daar kan Ronaldo een heleboel aan doen.
Of beter gezegd daar heeft die gozer namelijk een heleboel uren heel hard werken in gestoken.

Ronaldo lijkt, althans dat was 9 jaar terug, een beetje een frivole straatvoetballer. Maar straatvoetballers kunnen doorgaans niet koppen. Hij wel als de beste. Is pure arbeid en toewijding aan het vak geweest.

Sandro schreef:
Yopii schreef:Die jongen is gewoon niet zo goed. Kan hij ook niets aan doen.
Er poppen meteen allerlei vragen bij me op. Als hij er niks aan kan doen, wie dan wel? God? z'n ouders? z'n vrienden? z'n trainers?
Idd is de schuld van God. :hypocrite.gif: God, als je het talent van Messi hebt mag je best openlijk zeggen dat je van hem eeuwig blijft houden, of als je net zoveel mazzel als de trainer Cruijff hebt (Deportivo La Coruna die penalties gaat missen) dan mag je zeggen, El Dio, God, da's een goede vriend.

Maar een entiteit die je vreest maak je sterker dan jezelf, dus aan Allah belijden op een angstige manier kan tegenspoed opleveren.


Daarnaast is Maher, naast dat z'n mentaliteit niet helemaal jofel is... op het verkeerde moment op de verkeerde plaats binnengekomen. Ik denk dat hij juist zo'n trainer als De Boer nodig had.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » di jan 09, 2018 2:15 am

René van de Gijp over Maher:

https://www.youtube.com/watch?v=J80CFLe8qzU

Dat je ouders werkelijk elke minuut van de trainer op de Herdgang naast het veld staan is idd niet goed.

Yopii
Berichten: 18283
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » wo jan 10, 2018 1:04 pm

Op de parkeerplaats daarentegen kan hij zijn gang gaan. :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: PSV

Bericht door InnerHarbour » wo jan 10, 2018 1:32 pm

Cruijff schreef:Jup binnenkort in de zandbak. :hypocrite.gif:

laat ik aan jou over om in te vullen of 'de zandbak' een of ander staatje is met een boel olie of gewoon ergens in Holland een stek met kaboutertjes met heel wat meer levensvreugde dan hij. :biggrin.gif:
Kijk men kan nu wel bijdehand doen over die Maher en PSV uitlachen maar ik kan mij dit forum nog herinneren toen het tussen Ajax en PSV ging en volgens mij wilde 'indereen' hem toen bij Ajax zien.
YNWA

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: PSV

Bericht door Khraa » do jan 18, 2018 9:35 pm

Locadia schijnt voor 16 miljoen naar Brighton te verhuizen. Dat is wel een enorm goede verkoopdeal.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

De Dominee
Berichten: 5803
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: PSV

Bericht door De Dominee » do jan 18, 2018 9:59 pm

Vind je? Is tegenwoordig niet zoveel geld. Matige speler, dat wel. PSV wordt er zwakker op in ieder geval.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: PSV

Bericht door Khraa » do jan 18, 2018 10:01 pm

Ik vind Locadia niet zoveel eigenlijk. Ze hebben die Romero voor 10 gekocht en dat zou een enorm talent moeten zijn. Dan is 16 voor Locadia erg veel.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Lionel
Berichten: 47249
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV

Bericht door Lionel » do jan 18, 2018 10:15 pm

Ik vind het prima hoor. Laat ze maar aankloten met Luuk.
IK GELOOF!!!!!!

De Dominee
Berichten: 5803
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: PSV

Bericht door De Dominee » do jan 18, 2018 10:40 pm

Khraa schreef:Ik vind Locadia niet zoveel eigenlijk. Ze hebben die Romero voor 10 gekocht en dat zou een enorm talent moeten zijn. Dan is 16 voor Locadia erg veel.
Eerst zien, dan geloven met die Romero.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: PSV

Bericht door beelzebub » do jan 18, 2018 11:02 pm

Romero voor 10 kopen en Locadia voor 16 verpatsen is niet slecht van de Tovenaar. Hij is niet zo een goede verkoper als Nettovermars, maar het is niet onaardig. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Mr. Ajax
Berichten: 14464
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: PSV

Bericht door Mr. Ajax » vr jan 19, 2018 8:36 am

16 voor Locadia is uitstekend. Die jongen kan er niet al te veel van, en scoort ook niet bijster veel (is ook niet zo jong meer). Mooi gedaan. In Engeland zien ze natuurlijk een beetje een brede spits en worden ze geil.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

wimpey
Berichten: 51782
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » vr jan 19, 2018 8:46 am

De Tovenaar is inderdaad niet zo'n goede verkoper. Locadia gaat voor minder dan de helft van waar Milik voor ging. Pröpper voor iets meer dan de helft van wat Klaassen opleverde.

Niettemin, als de inkt (niet die op Locadia) droog is, dan is 16 M voor een niet bijster goede spits een mooi bedrag.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13747
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: PSV

Bericht door Jinne » vr jan 19, 2018 3:00 pm

Verkoop moment bij Milik en Klaasssen was ook wel gunstiger, maar dat is ook wat je als TD moet aanvoelen.

Locadia is niveau Lens. Scoort dubbele cijfers bij een Nederlandse topclub, maar in rechterrijtje elders wordt het maar een handje vol goals max.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10269
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: PSV

Bericht door WP_Legend » vr jan 19, 2018 3:59 pm

Ik vind het wel veel geld voor een reserve van PSV hoor, of speelt hij tegenwoordig wat vaker in de basis?

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40869
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » vr jan 19, 2018 4:02 pm

Zeker geen slecht bedrag hoor. Ik denk overigens dat ze hem toch wel gaan missen. Het is geen wereldspeler maar hij heeft toch met enige regelmaat wel een belangrijk doelpunt gemaakt. Alleen moet er natuurlijk geld binnenkomen, zeker nu ze in die Argentijn hebben geïnvesteerd.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: PSV

Bericht door InnerHarbour » vr jan 19, 2018 4:04 pm

PSV had nog gat van 5 miljoen dat door het mislopen van Europees voetbal gedicht moest worden.
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » vr jan 19, 2018 5:42 pm

Marillion schreef:Zeker geen slecht bedrag hoor. Ik denk overigens dat ze hem toch wel gaan missen. Het is geen wereldspeler maar hij heeft toch met enige regelmaat wel een belangrijk doelpunt gemaakt. Alleen moet er natuurlijk geld binnenkomen, zeker nu ze in die Argentijn hebben geïnvesteerd.
Wat IH zegt, ze hebben idd heel hard de knaken nodig door al hun financiële gegoochel.
Maar zeker: hoe beperkt Locadia ook is, denk niet dat PSV hem kan missen. Als je ziet via welke bizarre scenario's ze van PEC Zwolle en Sparta winnen dan kan PSV het zich gewoon echt niet permitteren om ook maar 1 doelpuntje aan scorend vermogen in te leveren.

Dus neem maar aan :smile-ajax.gif: dat ze de komende 12 dagen weer lekker gaan shoppen. :excited.gif:

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: PSV

Bericht door Javiskamp » za jan 20, 2018 11:52 pm

Geef ze eens ongelijk... van Overmars wordt/werd geroepen dathij op het geld zit en PSV is een koopclub...

Ehmm... huh?

Yopii
Berichten: 18283
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » zo jan 21, 2018 12:12 am

wimpey schreef:De Tovenaar is inderdaad niet zo'n goede verkoper. Locadia gaat voor minder dan de helft van waar Milik voor ging. Pröpper voor iets meer dan de helft van wat Klaassen opleverde.

Niettemin, als de inkt (niet die op Locadia) droog is, dan is 16 M voor een niet bijster goede spits een mooi bedrag.
In Engeland zijn ze dol op dit type speler. Hij zal ook wel ruimte krijgen, want zijn nieuwe club vecht tegen degradatie. (Ze zullen er wel uitgaan, met zulke aankopen.)

De Tovenaar heeft met deze transfer een keuze voor de cash gemaakt. Logisch met de tekorten bij PSV. Luuk de Jong dumpen had meer voor de hand gelegen, maar die levert natuurlijk niets op.

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: PSV

Bericht door Javiskamp » zo jan 21, 2018 12:24 am

In Engeland geven ze sowieso belachelijke bedragen uit voor niks...

Ene Grot van NEC is ook die kant op gegaan voor 2 miljoen en ze weten jiet hoe snel ze na een half jaar van hem af moeten

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33417
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: PSV

Bericht door zeux » zo jan 21, 2018 4:45 pm

Even gekeken hoe psv het doet op kunstgras.

Dat blijkt niet slecht (artikel eind nov)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Yopii
Berichten: 18283
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » zo jan 21, 2018 6:11 pm

Vandaag gaat het iets minder.

Plaats reactie