PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Andriy Demchenko
Berichten: 5011
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: PSV

Bericht door Andriy Demchenko » zo apr 10, 2016 10:18 am

Na Pieters breekt Arias weer een raam, het blijft natuurlijk wachten tot Toon Gerbands Carglass als hoofdsponsor presenteert.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Andriy Demchenko
Berichten: 5011
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: PSV

Bericht door Andriy Demchenko » ma apr 11, 2016 4:15 pm

En de KNVB-aanklager start een onderzoek naar Arias. :smallgrin.gif:
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11910
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: PSV

Bericht door Sandro » za apr 16, 2016 7:54 pm

Balen. Vroege goal weer van psv.

Ik geloof het wel weer. Psv gaat op de achtergrond en ik ga WK snooker kijken.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Skampie
Berichten: 410
Lid geworden op: di mar 10, 2015 5:18 pm

Re: PSV

Bericht door Skampie » za apr 16, 2016 8:08 pm

Doen ze toch iedere keer weer goed...

Nu ligt de druk weer bij Ajax...

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13785
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: PSV

Bericht door Jinne » za apr 16, 2016 8:44 pm

Roda JC weet bijna geen bal goed over te spelen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11910
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: PSV

Bericht door Sandro » za apr 16, 2016 8:55 pm

Ze komen wel wat beter voor de dag nu...
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11910
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: PSV

Bericht door Sandro » za apr 16, 2016 8:59 pm

Jammer, weer Luuk de Jong. Over en uit.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
Laudrup
Berichten: 3484
Lid geworden op: zo jan 11, 2004 2:11 pm

Re: PSV

Bericht door Laudrup » za apr 16, 2016 9:33 pm

Roda doet er net als AZ en Willem 2 geen zak aan tegen PSV.
15 mei 2011.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23221
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » za apr 16, 2016 10:52 pm

Lijkt me erg lekker om iemand in je ploeg te hebben die zo makkelijk raak kopt als Luuk de Jong. :blush.gif:
Roda ging er wel voor en nam Zoet nog een paar keer onder vuur maar bedroevend verdedigd door die Limburgers.

Bij FOX Sports lieten ze in de rust beelden zien van uitverdedigen van Ard van Peppen en kwamen ze tot de conclusie dat hij ballen zo recht in de voeten van tegenstanders speelde. :smallgrin.gif: Had ik ze vooraf ook al wel kunnen vertellen. :smallgrin.gif:
wimpey schreef:Vitas gaat in Eindje idd met de benen breed, Johnk. Kan maar zo 6-0 worden, na 'een complete off-day'. :excited.gif:
Welnee joh, Vitesse gaat straks doordeweeks de boel echt niet weggeven in Eindhoven. Het is komende week speelronde 32 hè, niet matchday 34 en hun coach heet dit keer geen Aad de Mos. :666.gif:

Skampie
Berichten: 410
Lid geworden op: di mar 10, 2015 5:18 pm

Re: PSV

Bericht door Skampie » zo apr 17, 2016 8:15 am

Die coach heet Maas en snapt er echt helemaal geen zak van...
Zo'n kwiebes zie je zelden... Dus PSV gaat dat makkelijk winnen

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23221
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » zo apr 17, 2016 9:16 am

Klopt het is tot nu toe een grote puinzooi onder Maas. Die heeft tot nu toe alles fout gedaan wat een coach fout kan doen. :smallgrin.gif:

Maar hij zal zijn baantje nog even willen houden en niet expres met de benen wijd gaan... Op die bewuste laatste speeldag in 2007 leek het er sterk op dat Aadje Afkoopsom het die PSV-ers wel gunden, dat laatste goaltje dat ze nog nodig hadden.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: PSV

Bericht door Demosthenes » zo apr 17, 2016 9:28 am

Op die bewuste laatste speeldag in 2007 leek het er sterk op dat Aadje Afkoopsom het die PSV-ers wel gunden, dat laatste goaltje dat ze nog nodig hadden.
Vitesse zal ook dit jaar PSV een vrije doorgang geven, vrees ik, Ajax wordt kampioen als het meer punten heeft dan PSV, bij gelijk eindigen zal het voor de derde keer om een enkel doelpuntje (of twee) gaan. Over vier dagen weten we veel meer, misschien wel wie er kampioen wordt. PSV heeft nu geen cl-verplichtingen meer.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Skampie
Berichten: 410
Lid geworden op: di mar 10, 2015 5:18 pm

Re: PSV

Bericht door Skampie » zo apr 17, 2016 10:33 am

Cruijff schreef:Klopt het is tot nu toe een grote puinzooi onder Maas. Die heeft tot nu toe alles fout gedaan wat een coach fout kan doen. :smallgrin.gif:

Maar hij zal zijn baantje nog even willen houden en niet expres met de benen wijd gaan... Op die bewuste laatste speeldag in 2007 leek het er sterk op dat Aadje Afkoopsom het die PSV-ers wel gunden, dat laatste goaltje dat ze nog nodig hadden.
Das eigenlijk nog het ergste.... Maas doet het niet eens bewust fout allemaal

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23221
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » ma apr 18, 2016 8:05 pm

Hahahahahahaha ik zie nu bij Voetbal Inside die PSV supporter die aangifte heeft gedaan tegen de penalty bij Ajax-Utrecht.

Menno Pot noemde hem op Twitter al een zeer goed vermomde Theo Maassen, maar als je goed kijkt... het is hem gewoon echt. :biggrin.gif: :biggrin.gif:
Briljante rol van Theo Maassen. Je herkent 'm haast niet.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40986
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » ma apr 18, 2016 8:26 pm

Haha, dit is echt goud! :drecul.gif:

Ik zag trouwens dat Toon Gerbrands ook niet zo goed om kan gaan met de spanning:
@ToonGerbrands
Tja, laat ik het zo omschrijven: ik leef mee met het gevoel dat er nu bij FC Utrecht overheerst
Ik zou me gewoon met PSV bemoeien als ik hem was.
Nil volentibus arduum

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23221
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » ma apr 18, 2016 9:11 pm

Skampie schreef:
Cruijff schreef:Klopt het is tot nu toe een grote puinzooi onder Maas. Die heeft tot nu toe alles fout gedaan wat een coach fout kan doen. :smallgrin.gif:

Maar hij zal zijn baantje nog even willen houden en niet expres met de benen wijd gaan... Op die bewuste laatste speeldag in 2007 leek het er sterk op dat Aadje Afkoopsom het die PSV-ers wel gunden, dat laatste goaltje dat ze nog nodig hadden.
Das eigenlijk nog het ergste.... Maas doet het niet eens bewust fout allemaal
Vitesse boekt inderdaad zeer matige en vooral ook pijnlijke resultaten, maar het is niet dat ze wedstrijd in wedstrijd uit van het veld worden gespeeld.

Als club die nu zit in de hoek waar de klappen vallen verliezen ze regelmatig wedstrijden of verspelen ze 2 punten in (thuis)wedstrijden die ze ook hadden kunnen winnen.

Een gewond dier kan gevaarlijk uithalen, PSV liet zich ook thuis verrassen door Heerenveen, door Ajax (!!) en door Excelsior. PSV-Vitesse start komende week met 0-0, de bal is rond, een ongeluk zit in een klein hoekje :smile-ajax.gif: blablabla :smile-ajax.gif: eerst zien dat PSV z'n potjes in het philips gedrocht stadion überhaupt wint voordat ze dat doelsaldo eventueel goed gaan maken.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23221
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » ma apr 18, 2016 11:49 pm

999 schreef:alleen al om dit soort dingen moet Ajax gewoon kampioen worden, maakt nu niet meer uit op wat voor een lelijke manier
999 schreef:
Een supporter van PSV heeft een vrij drastische beslissing genomen, na het zien van de wedstrijd Ajax-FC Utrecht op zondag............. In de slotfase kreeg Ajax gemakkelijk een strafschop toegekend.............. Bij Marcel Blaak, de fan in kwestie, knapte er toen iets. Hij stapt nu naar de politie om aangifte te doen van matchfixing......................
Alleen hierom al geef ik er niks om hoe AJAX kampioen wordt .. :drecul.gif:

Ik ben het niet zo vaak met 999 eens, maar nu wel.

Alleen al vanwege dit soort droeftoeters moet Ajax gewoon kampioen worden, het maakt nu niet meer uit op wat voor een lelijke manier de laatste drie potten over de streep worden getrokken. Het leedvermaak dat wij dan hebben om zich bekocht voelende provincialen hebben gaat vermakelijk worden.

Verspeelt Ajax alsnog de titel, dan krijg je door het hele land eenzelfde reactie als op de laatste speeldag in 2007 waarop heel Nederland Ajax uitlachte... Dat zou zéér pijnlijk zijn.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23221
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » di apr 19, 2016 12:09 am

Een linkje dat ik eigenlijk het beste had kunnen posten in het Feyenoord topic, de club die de arbitrage het vaakst mee heeft, maar interessante toevoeging:
Ajax heeft arbitrage het vaakst tegen
Liefst twaalf punten. Zoveel punten raakte Ajax kwijt dit seizoen door arbitrale blunders............
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/268077_ ... akst-tegen

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: PSV

Bericht door Demosthenes » di apr 19, 2016 8:54 am

Cruijff schreef:Een linkje dat ik eigenlijk het beste had kunnen posten in het Feyenoord topic, de club die de arbitrage het vaakst mee heeft, maar interessante toevoeging:
Ajax heeft arbitrage het vaakst tegen
Liefst twaalf punten. Zoveel punten raakte Ajax kwijt dit seizoen door arbitrale blunders............
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/268077_ ... akst-tegen
Dit seizoen nog niet, zie de zin:
Vitesse had de arbitrage daarentegen het meest op de hand. De club behaalde haar voordeel nu en schreef daardoor liefst negen punten (!) meer bij.
Dat moet worden rechtgezet, Kuyt topscorer dankzij nog eens vijf penalty's.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: PSV

Bericht door beelzebub » di apr 19, 2016 9:53 am

Je moet geen artikel uit 2013 plaatsen Cruijff. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Mano
Berichten: 15190
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Mano » di apr 19, 2016 10:25 am

Gaat Vitesse ons een flinke duw in de rug geven vanavond?

als ze het doel schoon houden tot de 60ste minuut slaat de stress erin bij PSV en is de kans groot dat Vitesse het tot 90ste volhoudt.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40986
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » di apr 19, 2016 10:42 am

Ik reken helemaal nergens op. Vitesse is al zo'n beetje de hele tweede seizoenshelft in slechte doen. Bovendien spreekt hun historie in Eindhoven ook niet aan.

Met een kleine overwinning van PSV kan ik al leven. Dat laat ons de mogelijkheid om het betere doelsaldo in stand te houden mits we winnen in Heerenveen. Die marge is nu nog overbrugbaar. Iedere speelronde waarbij de marge intact blijft geeft ons een iets grotere kans op de titel.
Nil volentibus arduum

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: PSV

Bericht door brigade zuid » di apr 19, 2016 11:13 am

Marillion schreef: Met een kleine overwinning van PSV kan ik al leven.
Tot 3 goals verschil kan ik mee leven, als Ajax dan maar met 1 goal verschil wint in Hveen is het gat nog 4 doelpunten. Alleen thuis tegen Cambuur kan natuurlijk enorm linke soep worden.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40986
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » di apr 19, 2016 11:29 am

Dit zijn overigens de laatste 5 ontmoetingen:

2010-2011 2-1
2011-2012 3-1
2012-2013 1-2
2013-2014 2-6
2014-2015 2-0

De grootste uitslag was dus in het voordeel van Vitesse. Maar op een herhaling moeten we maar even niet rekenen vandaag.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7899
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: PSV

Bericht door elliquido » di apr 19, 2016 12:01 pm

Die Chelsea huurlingen moeten het maar eens bewijzen dat ze het op hoger niveau ook kunnen. Of zal ome Guus een kopje koffie zijn gaan drinken? :1evil.gif:
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Plaats reactie