NEC

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: NEC 2012-2013

Bericht door Jöhnk » vr aug 17, 2012 3:18 pm

Breuer, Cmovs, Van Eijden, Amieux. De een is nog slechter dan de ander. En op het middenveld gaat alles in slowmotion met Sno en Engelaar 2.

Deze pot moet je altijd winnen.

Alexander
Berichten: 8511
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: NEC 2012-2013

Bericht door Alexander » vr aug 17, 2012 3:40 pm

Sno vind ik serieus goed, prima speler.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13362
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: NEC 2012-2013

Bericht door Arthur » vr aug 17, 2012 5:15 pm

Als het tempo laag ligt is het inderdaad een vrij goede voetballer.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2012-2013

Bericht door Banjavi » vr aug 17, 2012 5:31 pm

Dis het zou een prima aanwinst voor ajax zijn wilde je zeggen?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

wimpey
Berichten: 51688
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: NEC 2012-2013

Bericht door wimpey » vr aug 17, 2012 10:25 pm

Jöhnk schreef:Breuer, Cmovs, Van Eijden, Amieux. De een is nog slechter dan de ander. En op het middenveld gaat alles in slowmotion met Sno en Engelaar 2.

Deze pot moet je altijd winnen.
Middenveld is super-statisch. Defensie niet veel soeps.

En Ajax komt met Blind, Serero en Lukoki op de proppen.

Dus wordt het een close call. Hopen dat de individuele klasse van Eriksen, Sig en Wiel de doorslag geeft.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2012-2013

Bericht door Banjavi » za aug 18, 2012 11:15 am

FCT-Bantje schreef:Banjavi of Ramona, weten jullie of de (ver)huur van Plet nog doorgaat?
Glynor Plet is boos en zet de hakken in het zand. FC Twente heeft geweigerd de aanvaller te verhuren aan het concreet geïnteresseerde sc Heerenveen en daar baalt Plet van.

De Tukkers bereikten eerder al een akkoord met NEC over een verhuur van Plet. "Maar sc Heerenveen had ook concrete interesse en Glynor wilde liever aan die club verhuurd worden", aldus zaakwaarnemer Winnie Haatrecht in De Telegraaf. "Maar dat kon niet, want FC Twente wilde Glynor alleen verkopen aan sc Heerenveen en niet verhuren."

In het kamp-Plet snapt men helemaal niets van de club uit Enschede, die de Amsterdammer (25) pas een halfjaar geleden aantrok. "Het is extra vreemd als je bedenkt dat Glynor in eerste instantie alleen in aanmerking kwam voor een verhuur, omdat FC Twente aangaf toekomst in hem te zien. De verkoopprijs die FC Twente vroeg, was te hoog voor Heerenveen en nu is de kans verkeken, want zij hebben een andere spits (Alfred Finnbogason, red.) aangetrokken."

De Tukkers zitten nu opgezadeld met een boze en overbodige spits. Haatrecht: "Als FC Twente niet wil dat hij naar Heerenveen gaat, heeft Glynor geen trek om onder de voorwaarden van FC Twente naar NEC te gaan. Het is zijn toekomst en daar wil hij zelf wat over te zeggen hebben. Zoals het er nu uitziet, zit Glynor voorlopig nog gewoon in Enschede."

"Ik probeer nog wat in het buitenland te regelen, maar dat gaat heel moeilijk worden. In Nederland zijn op dit moment geen opties meer. Het is jammer dat sc Heerenveen niet door is gegaan, want Glynor had daar heel veel zin in", besluit de spelersmakelaar.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

FCT-Bantje
Berichten: 288
Lid geworden op: di aug 03, 2010 8:41 pm

Re: NEC 2012-2013

Bericht door FCT-Bantje » za aug 18, 2012 12:25 pm

banjavi schreef:
FCT-Bantje schreef:Banjavi of Ramona, weten jullie of de (ver)huur van Plet nog doorgaat?
Glynor Plet is boos en zet de hakken in het zand. FC Twente heeft geweigerd de aanvaller te verhuren aan het concreet geïnteresseerde sc Heerenveen en daar baalt Plet van.

De Tukkers bereikten eerder al een akkoord met NEC over een verhuur van Plet. "Maar sc Heerenveen had ook concrete interesse en Glynor wilde liever aan die club verhuurd worden", aldus zaakwaarnemer Winnie Haatrecht in De Telegraaf. "Maar dat kon niet, want FC Twente wilde Glynor alleen verkopen aan sc Heerenveen en niet verhuren."

In het kamp-Plet snapt men helemaal niets van de club uit Enschede, die de Amsterdammer (25) pas een halfjaar geleden aantrok. "Het is extra vreemd als je bedenkt dat Glynor in eerste instantie alleen in aanmerking kwam voor een verhuur, omdat FC Twente aangaf toekomst in hem te zien. De verkoopprijs die FC Twente vroeg, was te hoog voor Heerenveen en nu is de kans verkeken, want zij hebben een andere spits (Alfred Finnbogason, red.) aangetrokken."

De Tukkers zitten nu opgezadeld met een boze en overbodige spits. Haatrecht: "Als FC Twente niet wil dat hij naar Heerenveen gaat, heeft Glynor geen trek om onder de voorwaarden van FC Twente naar NEC te gaan. Het is zijn toekomst en daar wil hij zelf wat over te zeggen hebben. Zoals het er nu uitziet, zit Glynor voorlopig nog gewoon in Enschede."

"Ik probeer nog wat in het buitenland te regelen, maar dat gaat heel moeilijk worden. In Nederland zijn op dit moment geen opties meer. Het is jammer dat sc Heerenveen niet door is gegaan, want Glynor had daar heel veel zin in", besluit de spelersmakelaar.
Ik las het, benieuwd hoe dit gaat aflopen. Dat is het risico van wachten met verhuren.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2012-2013

Bericht door Banjavi » za aug 18, 2012 12:51 pm

Laat hem lekker wegblijven als hij niet wil.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2012-2013

Bericht door Ramona » za aug 18, 2012 12:59 pm

NEC haalt doelman Roos, maar Plet wil niet

zaterdag 18 augustus 2012 | 12:38 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 18 augustus 2012 | 13:00


Afbeelding
Glynor Plet (midden) viert een treffer voor Twente. De kans op zijn overgang naar NEC is bijzonder klein geworden.
Foto: EPA



NIJMEGEN - NEC heeft zich per direct versterkt met doelman Kelle Roos. De keeper komt over van de beloften van Willem II. De kans dat spits Glynor Plet volgt, is daarentegen nihil.

Roos (20) is een Nijmegenaar, die via Quick 1888 als C-junior in de jeugd van PSV belandde. Van daaruit vertrok hij vorig jaar naar Willem II. Roos wordt de vierde keeper bij NEC, achter Gábor Babos, Khalid Sinouh en Joshua Smits.

Plet wil juist niet naar NEC, zo stelt zijn zaakwaarnemer Winnie Haatrecht in De Telegraaf. De beoogde nieuwe spits van de Nijmeegse eredivisionist voelt een transfer naar Heerenveen door zijn club FC Twente door de neus geboord, verklaart Haatrecht.

De Enschedese club had achter zijn rug om al een akkoord bereikt met NEC over een verhuurperiode. Daarbij zou een optie op een toekomstige transfer van Rick ten Voorde zijn bedongen. Heerenveen kreeg zodoende ook te horen dat Plet niet werd verhuurd, maar door de Friezen uitsluitend kon worden gekocht. Daarvan zag Heerenveen af, waarop Plet een veto uitsprak over een overgang naar NEC.

,,Als FC Twente niet wil, dat hij naar SC Heerenveen gaat, heeft Glynor geen trek om onder de voorwaarden van FC Twente naar NEC te gaan”, zegt Haatrecht.

Bij NEC is ook Jürgen Locadia in beeld. De spits voetbalt in de beloften van PSV en mag van de Eindhovenaren worden gehuurd.

© Gelderlander 2012, op dit artikel rust copyright.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2012-2013

Bericht door Ramona » za aug 18, 2012 4:57 pm

Het is hier nu bijna 33 graden ofzo; morgen nog warmer...
NEC deelt water uit, lees ik net.

FCT-Bantje
Berichten: 288
Lid geworden op: di aug 03, 2010 8:41 pm

Re: NEC 2012-2013

Bericht door FCT-Bantje » za aug 18, 2012 4:59 pm

Voor morgen natuurlijk: HUP NEC :headbang.gif: :biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2012-2013

Bericht door Ramona » za aug 18, 2012 5:04 pm

Je bent een week te vroeg! :666.gif:

FCT-Bantje
Berichten: 288
Lid geworden op: di aug 03, 2010 8:41 pm

Re: NEC 2012-2013

Bericht door FCT-Bantje » za aug 18, 2012 5:52 pm

Ik hoop het niet, vorig seizoen was niet best :blush.gif:

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2012-2013

Bericht door Ramona » zo aug 19, 2012 12:51 pm

Aan het veld zal het niet liggen... :biggthumpup.gif:

Afbeelding

Alexander
Berichten: 8511
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: NEC 2012-2013

Bericht door Alexander » zo aug 19, 2012 6:11 pm

Ik denk dat Breuer de slechtste verdediger is die in NL rondloopt.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: NEC 2012-2013

Bericht door jabu » zo aug 19, 2012 6:29 pm

Alexander schreef:Ik denk dat Breuer de slechtste verdediger is die in NL rondloopt.
Hoe goed is die Nuytinck dan als je Cmov en Breuer niet uit de basis kan spelen? Lijken mij niet direct de twee sterkste cv's van Ned. als concurrenten.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2012-2013

Bericht door Ramona » zo aug 19, 2012 7:16 pm

Heeft niks met basisplaats te maken; hij komt van een blessure terug.

Enniewee...
NEC, schaam je kapot!

De wedstrijd is op het moment van schrijven nog niet eens gespeeld, maar een bikkel die het uithoudingsvermogen heeft om daarop te wachten. Voor diegenen die het geluk hadden om vandaag iets belangrijkers te doen te hebben dan de wedstrijd kijken, NEC verliest. Op dit moment met 1-6, wellicht dat er nog wat bij komt maar wat zal het.

Waar vorige week NEC nog een prima pot tegen Heerenveen op de mat legde, daar was het vandaag in de eerste thuiswedstrijd van het seizoen echt huilen met de pet op. Hebben we ooit een slechtere eerste helft van NEC gezien? Wellicht wel, maar deze jongen kan het zich in elk geval niet herinneren met zijn 35 jaren onder de riem. De lamballerigheid en ongezouten slapheid straalde er bij het gros van onze jongens vanaf. Het weer, zegt u? Speelde Ajax met koelpakjes soms? Prut-excuses, het was gewoon 3x niks, nada, noppes.

Effe de stats: Conboy erin voor Amieux, de rest was hetzelfde. In de tweede helft mochten George, Rieks en Nuytinck (de goal van NEC kwam van zijn hoofd) ook mee doen, maar veel eer was er toen al niet meer te halen. NEC, schaam je heel diep, wij gaan onze tijd maar weer even beter besteden. Deze wedstrijd verdient geen nabeschouwing. Wat een ellende, je zou de spelers verdomme iedere persoon in het stadion de toegangskaarten terug moeten laten betalen uit eigen zak, inclusief een welgemeend excuus. Dat was het verslag, wellicht dat er nog een ZZWH volgt, al kan ik me nauwelijks voorstellen dat daar nog fut voor is. Volgende week beter? Ongetwijfeld, want slechter kan gewoon echt niet.

http://www.detrouwehonden.nl/

wimpey
Berichten: 51688
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: NEC 2012-2013

Bericht door wimpey » zo aug 19, 2012 7:30 pm

Alexander schreef:Ik denk dat Breuer de slechtste verdediger is die in NL rondloopt.
Neuh: Cmovs. Marcelo haalt die top-5 trouwens ook.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2012-2013

Bericht door Banjavi » zo aug 19, 2012 7:45 pm

Ik begrijp ook echt niet wat nec met zo een looser als Breuer moet. Bah... Wat een waardeloze speler is dat.

Gefeliciteerd. Mooi resultaat.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2012-2013

Bericht door Ramona » zo aug 19, 2012 8:40 pm

Ik kan daar nog niet in meegaan; kan me voorstellen dat hij voor NEC nuttig is.
Vanmiddag was een collectief falen en iig niet op hem af te schuiven.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2012-2013

Bericht door Banjavi » zo aug 19, 2012 9:09 pm

Doe ik ook niet op basis van deze wedstrijd. Hij kom er bij Heerenveen al niks van.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2012-2013

Bericht door Ramona » zo aug 19, 2012 9:12 pm

Heb ook gelezen dat hoge noorderlingen vonden hij onderschat is.
Met zijn ervaring zou hij iig iets moeten kunnen betekenen bij de jonkies.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2012-2013

Bericht door Banjavi » zo aug 19, 2012 9:21 pm

Ervaring is prima, maar dan alleen als je zelf ook kan voetballen. Hij kan er echt niks van
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2012-2013

Bericht door Ramona » zo aug 19, 2012 9:31 pm

Ik geef 'm nog ff.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2012-2013

Bericht door Ramona » do aug 23, 2012 8:14 am

N.E.C. voegt keeper Kelle Roos en Jordy Tutuarima toe aan selectie

N.E.C. heeft een overeenstemming bereikt met Kelle Roos en Jordy Tutuarima om de selectie te versterken tot het einde van het seizoen.


Afbeelding

Met het aantrekken van Kelle Roos, brengt N.E.C. het aantal keepers binnen de selectie op vier. De 20-jarige doelman heeft vijf seizoenen in de jeugdopleiding van PSV gespeeld en het afgelopen seizoen maakte hij deel uit van de selectie van Willem II. Roos over zijn transfer: "Ik ben opgegroeid in Nijmegen, dat ik dan mijn eerste stappen mag maken bij een voetbalclub als N.E.C. geeft mij een trots gevoel. Ik hoop dat ik met deze kans mezelf vooral kan blijven ontwikkelen bij N.E.C. Dat ik mijn uiterste best ga doen om zo hoog mogelijk te eindigen dit seizoen met N.E.C, moge duidelijk zijn".

Roos gaat bij N.E.C. keepen met rugnummer 29.

Jordy Tutuarima (19 jaar) heeft de jeugdopleiding van N.E.C. doorlopen en zit sinds het begin van dit seizoen bij de selectie. Er is een contract aangegaan voor één jaar met een optie voor nog een jaar. Tutuarima: "Ik heb het enorm naar mijn zin en kan zeggen dat ik super blij ben dat ik dit contract heb mogen tekenen, vooral omdat ik na mijn blessure mocht blijven. Ik hoop dat ik een vaste waarde mag worden voor de selectie en mezelf nog meer kan blijven ontwikkelen".

Tutuarima speelt bij N.E.C. met rugnummer 28.


http://www.nec-nijmegen.nl/

Plaats reactie