Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Feyenoord

Bericht door peter » za mar 20, 2021 10:20 pm

Bannis wist ze in Emmen nog in de 94ste te redden en dat zorgde voor een gigantische ontlading. Thuis zonder Bannis, maar wel met Jörgensen en Bozenik lukte het dus niet. Kan gebeuren. Emmen is een tough cookie. :smallgrin.gif:

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Dubbel » za mar 20, 2021 10:31 pm

Kkunnen we stellen dat de periode Advocaat voor Feyenoord niets heeft opgeleverd? Prijzen, geld, ontwikkeling spelers, aansprekende overwinningen, perspectief? Niets toch, of heb ik iets gemist?

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Feyenoord

Bericht door Wouter » za mar 20, 2021 10:45 pm

Bryan Linssen.

En Pratto natuurlijk. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Feyenoord

Bericht door peter » za mar 20, 2021 10:56 pm

Die Linssen zal vast wat meer muntjes pakken, maar sportief heeft hij gewoon een stapje achteruit gedaan. Toch zonde, want ik vond het altijd wel een lepe aanvaller.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Feyenoord

Bericht door Cruijff » za mar 20, 2021 11:40 pm

Dubbel schreef:
za mar 20, 2021 10:31 pm
Kkunnen we stellen dat de periode Advocaat voor Feyenoord niets heeft opgeleverd? Prijzen, geld, ontwikkeling spelers, aansprekende overwinningen, perspectief? Niets toch, of heb ik iets gemist?
Het enige dat het Feyenoord heeft opgeleverd, is dat ze onder Jaap Stam dreigden om elk weekend weer gigantisch voor lul te staan. Dat was een serie extreem slechte resultaten en zelfs vernederingen waar gewoon geen enkel eind aan zou komen.

Met een "de korte termijn is heilig-resultaat trainer" is dat een halt toegeroepen. De dingen die jij opsomt en inderdaad perspectief heeft het zeker niet opgeleverd. De waarde die de club Feyenoord vertegenwoordigt is waarschijnlijk zelfs nog verminderd ten opzichte van hun al gebrekkige waarde in augustus 2019.

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Dubbel » za mar 20, 2021 11:55 pm

Ja, ja, dus zeg maar als de pot 'houtrot-stop' van Stam.
Ook een manier om je carriere af te sluiten. :smile-ajax.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Feyenoord

Bericht door Cruijff » zo mar 21, 2021 12:09 am

Dubbel schreef:
za mar 20, 2021 11:55 pm
Ja, ja, dus zeg maar als de pot 'houtrot-stop' van Stam.
Zoiets, ja.
Stam stapte zelf op na de 4-0 nederlaag tegen Ajax. Ajax was nog ontzettend mild om de stand na 45 minuten ook als stand na 90 minuten op het bord te laten staan. Met gemak had het 7-0 of 8-0 of nog meer kunnen zijn.

De vernedering van Feyenoord in de JC Arena was enorm, maar niet een unieke gebeurtenis in de zin dat ze in hun clubhistorie zo'n oorwassing nooit meemaken. Zou Feyenoord geld hebben gehad om uit eigen initiatief Stams contract af te kopen? Hij was pas een paar maandjes aan zijn klus bezig.
Dubbel schreef:
za mar 20, 2021 11:55 pm
Ook een manier om je carriere af te sluiten. :smile-ajax.gif:
Advocaat zegt dit keer nu wel echt, echt, echt, echt te gaan stoppen. Mij had het niet verbaasd als bijv bij PSV vrij rap Roger Schmidt out en dan Advocaat in zou gaan. Maar Dickie zei vorige maand nu echt geen club en geen nationaal team meer te gaan doen. :smallgrin.gif: :smallgrin.gif:

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9023
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Feyenoord

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo mar 21, 2021 10:05 am

Ergens afgelopen december las ik nog op AT de mening dat Ajax dik bovenaan zou staan met Advocaat in plaats van Ten Hag, omdat Advocaat de organisatie van het team op het veld zo goed op orde had. Het kan verkeren.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Marillion » zo mar 21, 2021 10:22 am

Ik vind het vooral opmerkelijk dat hun prestaties zo uiteen lopen. De ene week spelen ze een (grotendeels) hele behoorlijke wedstrijd en de volgende keer is het helemaal niets.

Als je het nieuws zo een beetje volgt lijkt het er op dat de trainer en de spelersgroep elkaar niet zo geweldig meer vinden. Iets dat in de loop van dit seizoen is ontstaan. Er komen nogal wat irritaties naar buiten. Het is gezien hun mogelijkheden lang behoorlijk goed gegaan maar de koek lijkt nu zo'n beetje op.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Feyenoord

Bericht door Zuidema » zo mar 21, 2021 10:27 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
zo mar 21, 2021 10:05 am
Ergens afgelopen december las ik nog op AT de mening dat Ajax dik bovenaan zou staan met Advocaat in plaats van Ten Hag, omdat Advocaat de organisatie van het team op het veld zo goed op orde had. Het kan verkeren.

Nou, dat zeker! Maar het geeft ook wel aan hoe groot de ergernis toen was over EtH's koppige tactische fratsen. Het is nu allemaal hosanna en hallelujah rond EtH. En dat is meer dan terecht. Maar de schrik zit er sindsdien nog steeds goed in bij mij. Ik kijk elke keer weer met argusogen naar zijn opstellingen. Hij zal in al zijn ''genialiteit'' toch niet iets overhoop gaan halen, dat sinds januari ineens goed draait?

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Marillion » zo mar 21, 2021 10:36 am

Ik denk dat het nu wel meevalt. Bij ons ontstaat het risico straks in de aanloop naar het nieuwe seizoen wanneer hij weer te veel tijd krijgt om nieuwe plannen te bedenken.

Advocaat heeft het natuurlijk een behoorlijke tijd wel heel goed gedaan. Dat is niet ineens weg. Maar het lijkt nu wel een beetje uitgewerkt. Al zouden ze met een derde plaats in principe boven hun stand leveren. Ajax, PSV en AZ hebben toch gewoon een fors betere selectie? En Vitesse is ook echt niet minder.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord

Bericht door Rooie » zo mar 21, 2021 10:41 am

Maar jongens, die docu: dat is toch echt weer des Feyenoords getimed? Ik kan echt niet wachten om te zien hoe deze klucht achter de schermen is verlopen.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Marillion » zo mar 21, 2021 10:51 am

Ja, dat gaat genieten worden. Zelfs al zullen ze niet alles laten zien. Misschien is dit ook wel gewoon hun beste kans. Hun ellende verkopen in plaats van goed voetbal. :666.gif:
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Feyenoord

Bericht door Gezond verstand » zo mar 21, 2021 10:53 am

Rooie schreef:
zo mar 21, 2021 10:41 am
Maar jongens, die docu: dat is toch echt weer des Feyenoords getimed? Ik kan echt niet wachten om te zien hoe deze klucht achter de schermen is verlopen.
Moah, "Daar hoorden ze engelen zingen" was qua timing niet veel beter
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Feyenoord

Bericht door Wouter » zo mar 21, 2021 10:53 am

Marillion schreef:
zo mar 21, 2021 10:36 am
Ik denk dat het nu wel meevalt. Bij ons ontstaat het risico straks in de aanloop naar het nieuwe seizoen wanneer hij weer te veel tijd krijgt om nieuwe plannen te bedenken.

Advocaat heeft het natuurlijk een behoorlijke tijd wel heel goed gedaan. Dat is niet ineens weg. Maar het lijkt nu wel een beetje uitgewerkt. Al zouden ze met een derde plaats in principe boven hun stand leveren. Ajax, PSV en AZ hebben toch gewoon een fors betere selectie? En Vitesse is ook echt niet minder.
Ik heb gisteren de tweede helft gezien. Emmen was minstens gelijkwaardig, Feyenoord verloor steeds de bal op het middenveld.

Maar goed, zul je zien dat Vitesse het straks laat liggen tegen het tweede elftal van Willem.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9023
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Feyenoord

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo mar 21, 2021 11:12 am

Lionel schreef:
Marillion schreef:
vr mar 19, 2021 9:09 pm
Ik zie net een dramatisch filmpje voorbij komen van die Koevermans die met de pet rond moet bij de supporters. Dat is ook wel echt droevig hé? Dit is gewoon chantage van je eigen publiek.
Om te huilen zo slecht. Wauw.
Heb hem net met een espressootje erbij zitten bekijken. What the fuck. En die performance ook; konden ze die Koevermans niet een middagje naar een presentatiecursus sturen? Of praten kakkies onderling altijd alsof ze een aanzienlijke dosis valium op hebben en blijft hij zo lekker dicht bij die supporters??

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Feyenoord

Bericht door 999 » zo mar 21, 2021 11:40 am

Deel van de spelers ( Staf ? ) wil geen salaris inleveren, 3 spitsen op de bank en dan zo'n bedel filmpje ...

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Feyenoord

Bericht door Cruijff » zo mar 21, 2021 1:29 pm

Gezond verstand schreef:
zo mar 21, 2021 10:53 am
Rooie schreef:
zo mar 21, 2021 10:41 am
Maar jongens, die docu: dat is toch echt weer des Feyenoords getimed? Ik kan echt niet wachten om te zien hoe deze klucht achter de schermen is verlopen.
Moah, "Daar hoorden ze engelen zingen" was qua timing niet veel beter
Absoluut waar.
Rooie schreef:
zo mar 21, 2021 10:41 am
Maar jongens, die docu: dat is toch echt weer des Feyenoords getimed?
Het gebeurt toch wel vaker zo dat een docu een klucht ipv een goed nieuws show is? Sergio Ramos liet zich uitgebreid portretteren net toen hij geschorst toekeek, in het wielrennen ruziet de ploeg Movistar over kopmannen in een tv programma over de ploeg, bij Jumbo heb je Code Geel met drama voor Roglic. Daar hoorden ze engelen zingen inderdaad, ga zo maar door.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Feyenoord

Bericht door Cruijff » zo mar 21, 2021 1:36 pm

Marillion schreef:
zo mar 21, 2021 10:36 am
Advocaat heeft het natuurlijk een behoorlijke tijd wel heel goed gedaan. Dat is niet ineens weg. Maar het lijkt nu wel een beetje uitgewerkt.
Klopt.

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
zo mar 21, 2021 10:05 am
Ergens afgelopen december las ik nog op AT de mening dat Ajax dik bovenaan zou staan met Advocaat in plaats van Ten Hag, omdat Advocaat de organisatie van het team op het veld zo goed op orde had. Het kan verkeren.
Zuidema schreef:
zo mar 21, 2021 10:27 am
Nou, dat zeker! Maar het geeft ook wel aan hoe groot de ergernis toen was over EtH's koppige tactische fratsen. Het is nu allemaal hosanna en hallelujah rond EtH. En dat is meer dan terecht.
Zuidema schreef:
zo mar 21, 2021 10:27 am
Maar de schrik zit er sindsdien nog steeds goed in bij mij. Ik kijk elke keer weer met argusogen naar zijn opstellingen. Hij zal in al zijn ''genialiteit'' toch niet iets overhoop gaan halen, dat sinds januari ineens goed draait?
Is allebei waar.
Marillion schreef:
zo mar 21, 2021 10:22 am
Ik vind het vooral opmerkelijk dat hun prestaties zo uiteen lopen. De ene week spelen ze een (grotendeels) hele behoorlijke wedstrijd en de volgende keer is het helemaal niets.

Er komen nogal wat irritaties naar buiten. Het is gezien hun mogelijkheden lang behoorlijk goed gegaan maar de koek lijkt nu zo'n beetje op.
Marillion schreef:
zo mar 21, 2021 10:22 am
Als je het nieuws zo een beetje volgt lijkt het er op dat de trainer en de spelersgroep elkaar niet zo geweldig meer vinden. Iets dat in de loop van dit seizoen is ontstaan.
Duidelijk, ja.
Maar er is gewoon te weinig kwaliteit.

Senesi verdedigt soms goed, Botthegin kopt heel soms een corner binnen. Toornstra kan een bal mooi in de kruising trappen en Sinistera is glad, snel, kan buitenom passeren. Maar denk je tijdens Feyenoord-Emmen of Feyenoord-PSV ooit over 1 speler "Goh, liep die nu toch maar in ons wit-rood-witte shirt rond?" :confused.gif:

Het ligt ook grotendeels aan Berghuis. Die kan een bal erin krullen tegen PSV maar PSV is niet de Europese (sub)top en hun keeper Mvogo al helemaal niet. Het joch zit vol frustraties, baalt van gebrek aan eigen kunnen en van alles om zich heen, die kan elk moment kortsluiting krijgen en dan tegen Emmen of Heracles of RKC al een wedstrijd voor je verliezen met natrappen.

En juist zulke niet stabiele wannabe leiders moeten proberen een heel elftal te dragen. Lukt nooit.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7844
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Feyenoord

Bericht door elliquido » zo mar 21, 2021 1:50 pm

Ze hebben maar 1 kans volgend jaar.

Verkopen..

Berghuis, jurgenson, senesi, bottegin, fer en andere meuk

En dan een team bouwen rond sinistera, antonucci, kokcu, toornstra, bijlow, geertruida, linsen, malacia, balde (groot talent)
En andere jeugd de kans geven

Halen:

El massaoudi van Groningen
Een centrale verdediger


En

Jong feijenoord inschrijven

Anders , toedeledoki
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Feyenoord

Bericht door Jinne » wo mar 24, 2021 9:32 am

Wel een exclusief uitshirt voor de supporters die hun geld niet terugvragen
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13309
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Feyenoord

Bericht door Nihad » wo mar 24, 2021 11:02 am

Das wel netjes.

Wij krijgen van Ajax natuurlijk geen flikker.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Feyenoord

Bericht door Jinne » wo mar 24, 2021 11:24 am

Wij krijgen de treble. :smallgrin.gif:
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Marillion » wo mar 24, 2021 12:58 pm

Nihad schreef:
wo mar 24, 2021 11:02 am
Das wel netjes.

Wij krijgen van Ajax natuurlijk geen flikker.
Jawel hoor. De rekening voor volgend jaar. :smile-ajax.gif:

Maar bij Ajax kun je ervoor kiezen om het volledige bedrag terug te laten storten zonder dat Overmars met zo'n dramatisch filmpje komt bedelen om je centen. En moest Ajax dat wel doen zou het een beter filmpje zijn gezien de kwaliteit van de social media posts van Ajax. Echt, ik kan er nog steeds niet bij dat ze bij Feyenoord hebben gedacht dat dit een goed idee was. Betrek er op z'n minst een paar echte clubmensen bij waar de supporters iets bij voelen.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33282
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Feyenoord

Bericht door zeux » wo mar 24, 2021 1:04 pm

Marillion schreef:
wo mar 24, 2021 12:58 pm
Nihad schreef:
wo mar 24, 2021 11:02 am
Das wel netjes.

Wij krijgen van Ajax natuurlijk geen flikker.
Jawel hoor. De rekening voor volgend jaar. :smile-ajax.gif:

Maar bij Ajax kun je ervoor kiezen om het volledige bedrag terug te laten storten zonder dat Overmars met zo'n dramatisch filmpje komt bedelen om je centen. En moest Ajax dat wel doen zou het een beter filmpje zijn gezien de kwaliteit van de social media posts van Ajax. Echt, ik kan er nog steeds niet bij dat ze bij Feyenoord hebben gedacht dat dit een goed idee was. Betrek er op z'n minst een paar echte clubmensen bij waar de supporters iets bij voelen.
Boskamp leent zich daar gemakkelijk voor. En wie weet Willem, krijg je er meteen mooi wat ironie bij om het drama wat te verzachten.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Plaats reactie