Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

GangstaRiB
Berichten: 16864
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Feyenoord

Bericht door GangstaRiB » vr feb 27, 2015 9:24 am

Zo, laat Feyenoord maar lekker geschorst worden voor 10 jaar Europees voetbal. Die varkens die zich supporters noemen misdragen zich bij iedere gelegenheid. Het is mij een raadsel waarom daar niet hard tegenop getreden wordt. Het kritische punt lijkt me nu wel bereikt.

De beelden gaan de wereld over en Feyenoord heeft zich voor de zoveelste keer voor lul gezet. En ik neem aan dat ze er nog trots op zijn ook.

Wat een stelletje hersenlozen.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Feyenoord

Bericht door InnerHarbour » vr feb 27, 2015 9:50 am

Ondanks het feit dat Gudde het gedrag van de aanhang hard veroordeelt, heeft hij wel begrip voor de situatie. ,,Ik snap het gevoel wel. Ik had zelf ook het idee dat niet alles even goed werd gezien. Zo was het voor mij een raadsel dat die De Rossi nog steeds op het veld stond'', zo verwees hij naar de elleboogstoot die de Italiaan al in de eerste helft uitdeelde. ,,Maar dat legitimeert natuurlijk nooit dat je je zo gaat misdragen.''
Kijk zolang het management dit soort teksten produceert, veranderd er daar nooit iets.
YNWA

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41022
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Marillion » vr feb 27, 2015 9:54 am

Ik hoorde vanmorgen Fred Rutten op de radio over het gooien van voorwerpen. Die begon het ook eerst goed te praten. "Ja, het gebeurd overal wel eens dat iemand z'n aansteker leeg is". Pas later gaf hij dan toe dat hij wel erg veel troep zag liggen toen hij van het veld liep.

Het blijft allemaal erg in de sfeer dat het aan alles en iedereen ligt maar niet aan Feyenoord. Nu ben ik wel van mening dat clubs het probleem van rellen zoals in Rome niet alleen kunnen aanpakken. Wat kun je er immers aan doen als mensen in hun auto stappen, naar een stad rijden en daar vervelend worden. Maar dit gebeurd natuurlijk allemaal gewoon in het stadion.
Nil volentibus arduum

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord

Bericht door LucaS » vr feb 27, 2015 9:57 am

Gudde was wel erg snel met roepen dat het allemaal mensen waren met stadionverbod en dat het geen mensen waren met kaarten via Feyenoord. Wel knap dat ze grotendeels uit het nieuws hebben weten te houden dat achteraf blijkt dat een van de arrestanten in Rome medewerker van Feyenoord is. Maar uiteraard nog steeds geen excuses, sterker nog het is niet goed te praten dat er van alles werd gegooid maar uiteraard wel zeer begrijpelijk met zo'n corrupte scheidsrechter.

Ik stel voor dat de UEFA Feyenoord schorst. En het zou me niet verbazen als dat ook werkelijk gebeurt.
I think I lost my fucking headache

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Yopi » vr feb 27, 2015 10:42 am

Die schorsing zal er wel komen, zeker nu de spelers van F. de UEFA beschuldigen van corruptie.

http://www.nu.nl/sport/4000728/feyenoor ... innen.html

Een slecht zelfbeeld en nog de wandaden van de supporters goedpraten ook. Ze zijn daar op de goede weg. :biggrin.gif:

wimpey
Berichten: 51974
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Feyenoord

Bericht door wimpey » vr feb 27, 2015 11:04 am

Yopi schreef: Een slecht zelfbeeld en nog de wandaden van de supporters goedpraten ook. Ze zijn daar op de goede weg. :biggrin.gif:
En dan loot Ajax straks Brugge. En dan krijg je daar een veldslag Brugge + kakkies vs Ajax + Anderlecht. :excited.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41022
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Marillion » vr feb 27, 2015 11:51 am

Bij Brugge krijg je Den Haag erbij. Maar dat is lood om oud ijzer. Het blijft een hardnekkig probleem waar een fors aantal clubs niet vanaf komt.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Feyenoord

Bericht door gaizka » vr feb 27, 2015 12:26 pm

Rutten na dit seizoen weg bij Feyenoord, aldus VI.nl

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Feyenoord

Bericht door beelzebub » vr feb 27, 2015 12:59 pm

Dat zat er dik in. Die wordt technisch manager bij Twente.

We zullen later wel merken of dit een goede beslissssssing is geweest. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Feyenoord

Bericht door Jöhnk » vr feb 27, 2015 1:01 pm

Benieuwd wat Van Geel nu gaat doen. Kiest hij voor Ron Jans, de hype van het moment? Zal hij nog eens smeken bij Adriaanse? Of wacht hij totdat Manchester United Van Gaal eruit knikkert?

wimpey
Berichten: 51974
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Feyenoord

Bericht door wimpey » vr feb 27, 2015 1:07 pm

Jöhnk schreef: Of wacht hij totdat Manchester United Van Gaal eruit knikkert?
Man U ontslaat MIJ niet. IK verricht geweldig werk daar. :1evil.gif:

Alexander
Berichten: 8571
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Alexander » vr feb 27, 2015 1:13 pm

Ik verwacht Gastel met Bronckhorst.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41022
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Marillion » vr feb 27, 2015 1:37 pm

Via Sporza.be:
"Banaan was geen uiting van racisme"
Er was gisteren vooral veel commotie over de opblaasbanaan die Feyenoord-supporters op het veld gooiden. Ook Roma-middenvelder en Rode Duivel Radja Nainggolan kon de actie niet smaken.

"Zelf vijf donkere spelers in je ploeg hebben en de donkere aanvaller van de andere ploeg racistisch behandelen...Logica? Domme mensen!", tweette hij.

Gudde benadrukt nu nogmaals dat de banaan geen uiting was van racisme. "Dat vind ik vergezocht. Feyenoord is een club met vele nationaliteiten, ook in de jeugd. We gooien al lang met bananen. We hebben zelfs een slogan: "bring back the bananas"."
WTF?
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Feyenoord

Bericht door beelzebub » vr feb 27, 2015 1:41 pm

Het is echt waar.

Afbeelding

Blijkbaar een running gag om de strandballen en andere opblaasdingen terug te brengen in het stadion.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23227
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Feyenoord

Bericht door Cruijff » vr feb 27, 2015 1:48 pm

Uiteraard bedoelen ze het daar :smallgrin.gif: bij fey :hypocrite.gif: nooit kwaad :hypocrite.gif: maar slim zijn ze in Rotterdam Zuid ook niet. :biggrin.gif: :biggrin.gif:

Wouter
Berichten: 18908
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Feyenoord

Bericht door Wouter » vr feb 27, 2015 1:52 pm

En goed Engels spreken ze ook niet.

In Rotterdam Noord uiteraard wel... :hypocrite.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door brigade zuid » vr feb 27, 2015 2:41 pm

Yopi schreef:Die schorsing zal er wel komen, zeker nu de spelers van F. de UEFA beschuldigen van corruptie.

http://www.nu.nl/sport/4000728/feyenoor ... innen.html
Die beschuldigingen koment toch nooit bij de Uefa terecht, of denk je dat ze nu.nl volgen.
Nee hoor die komen gewoon weer weg met een boete.

GangstaRiB
Berichten: 16864
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Feyenoord

Bericht door GangstaRiB » vr feb 27, 2015 2:49 pm

Maar het moet nu toch wel eens ophouden dit geneuzel. Ondanks al het gepamper blijft het maar fout gaan. Hooligans beschuldigen iedereen van alles, maar het ligt nooit aan hun. Politie te agressief, geen pisbakken en weet ik veel wat nog meer waar ze agressief van worden. :excited.gif:

Die Italianen deden dat wel beter. Gewoon gelijk een lekkere boete waar de gemiddelde havenslaaf 20 jaar mee bezig is om af te betalen. En dan gelijk doorpakken met stadionverboden en straatverboden of zoiets.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23227
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Feyenoord

Bericht door Cruijff » vr feb 27, 2015 3:14 pm

GangstaRiB schreef:Die Italianen deden dat wel beter. Gewoon gelijk een lekkere boete waar de gemiddelde havenslaaf 20 jaar mee bezig is om af te betalen.
Die straffen die zijn uitgedeeld in Italië zijn allemaal voorwaardelijk Gangsta.

Die 6 maanden celstraf hoef je niet uit te zitten, die 45.000 euro boete wordt niet geïncasseerd (tenzij je binnen 5 jaar tijd nog een keer de fout in gaat in Italië).

GangstaRiB
Berichten: 16864
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Feyenoord

Bericht door GangstaRiB » vr feb 27, 2015 3:49 pm

Cruijff schreef:
GangstaRiB schreef:Die Italianen deden dat wel beter. Gewoon gelijk een lekkere boete waar de gemiddelde havenslaaf 20 jaar mee bezig is om af te betalen.
Die straffen die zijn uitgedeeld in Italië zijn allemaal voorwaardelijk Gangsta.

Die 6 maanden celstraf hoef je niet uit te zitten, die 45.000 euro boete wordt niet geïncasseerd (tenzij je binnen 5 jaar tijd nog een keer de fout in gaat in Italië).
Jammer.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23227
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Feyenoord

Bericht door Cruijff » vr feb 27, 2015 3:55 pm

Jep, komen die kolere lijers goed mee weg.
Ondanks dat dit voorwaardelijk straffen grotendeels een wassen neus is, werkt het in Italië wel als effectief middel om gespuis dat zich misdraagt het land uit te houden.

2 Ajax gappies uit mijn vroegere uitwedstrijden groepje die in 2003 in een Romeinse cel zijn beland en de volgende ochtend bij de snelrechter meteen hun straf kregen dachten er vervolgens nog wel 10 keer over na om bijvoorbeeld nog eens in Italië op vakantie te gaan.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33897
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Feyenoord

Bericht door Duke » vr feb 27, 2015 5:53 pm

Jöhnk schreef:Benieuwd wat Van Geel nu gaat doen. Kiest hij voor Ron Jans, de hype van het moment? Zal hij nog eens smeken bij Adriaanse? Of wacht hij totdat Manchester United Van Gaal eruit knikkert?
Adriaanse niet, denk ik. Die heeft te kennen gegeven niet meer op het veld te willen staan (op zijn leeftijd).
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23227
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Feyenoord

Bericht door Cruijff » vr feb 27, 2015 6:32 pm

Balgevoel presenteert een prominente gastcolumnist, die anoniem wenst te blijven om problemen met zijn vaste opdrachtgever te voorkomen.

Allereerst wil ik de mensen van Balgevoel even heel hartelijk bedanken: leuk dat ik ook een keer een column mag schrijven op deze plek. Ik doe dat graag, want er moet me iets van het hart.

Het zal wel weer aan mij liggen, maar ik heb me donderdagavond dood geërgerd aan de manier waarop de media over Feyenoord berichtten. Op straat dacht een mevrouw dat ik een supporter van ADO Den Haag was, zo groen en geel zag ik.

Oké, die wedstrijd heeft even stilgelegen, dat heb ik natuurlijk ook wel gezien. Maar dat wisten we toch met zijn allen van tevoren? Ik denk dat het geen toeval is dat de UEFA een Fransoos aanstelde als scheidsrechter voor deze wedstrijd, want die doen heel de dag niks anders dan staken.

In De Kuip dus ook, maar dan roept iedereen meteen: Feyenoord weer. Ik zal het wel weer niet mogen zeggen, maar ik vind dat dus kwalijk.

Weet u welke stad ook in Frankrijk ligt? Nancy. Doet die naam nog een belletje rinkelen? Jazeker, die Fransen naaiden Feyenoord in 2006 ook al eens een oor aan, maar de UEFA stuurt doodleuk iemand uit dat land naar De Kuip. Ik zal wel weer de gebeten hond zijn, maar ik denk dan: kan dat zomaar?
Kwajongens

Vroeger was het bij voetbal heel normaal dat je tijdens de wedstrijd een beetje over de tribunes zwierf. Dat deden wij bij Velox ook: eerste helft achter de ene goal en dan in de rust omlopen naar de andere kant. En dan flikte je weleens wat, onderweg. Kwajongens. Kreeg je een tik van oom agent.

Voor zover ik weet heeft daar nooit iemand een pagina over volgeschreven in de krant, maar als het de Feyenoord-aanhang is die op zo'n tribune een beetje in beweging komt, dan is de wereld ineens te klein.

Zo zijn ze, die Fransen. Maar vervolgens wél met zijn allen een president kiezen die Hollande heet. Alsof ze het beste met ons voor hebben. Ik vind dat op zijn zachtst gezegd hypocriet.

Wist u dat half Frankrijk tijdens de Tweede Wereldoorlog heulde met de nazi's? Die waren nota bene nog fanatieker dan de moffen zelf. Tegenwoordig heeft Frankrijk een van de zwakste EU-economieën na Griekenland en Italië.

Dan denk ik: laat ze eerst daar eens wat aan doen, voordat ze in Rotterdam voetbalwedstrijden komen stilleggen met die pedante gebaartjes. En leer eens een beetje Engels. Maar goed, dat zal wel weer aan mij liggen.

Aan de Oude Haven, waar de politie de supporters van AS Roma opving, hadden Rotterdammers papieren achter de ramen gehangen met de tekst: "Sorry voor de schade aan jullie fontein", maar dan in het Italiaans natuurlijk, want anders kunnen ze het niet eens lezen en ben je feitelijk voor de kat z'n viool bezig met die vellen papier.

Overdreven
Was dat nou helemaal nodig, die excuses? In Rome stond die fontein namelijk al weer vrolijk te spuiten. Dan vraag ik me af waar we nou met zijn allen moeilijk over lopen te doen. En dan nog eens iets: is er eigenlijk iemand die die fontein nou echt mooi vindt?

Ik heb dat ding eens even opgezocht op de computer: Fontana della Barcaccia, schijnt hij te heten. Alleen die naam al. Zo overdreven. Het schijnt 'Fontein van de Lekkende Boot' te betekenen. Daar ga je al weer. Dat zeggen ze er dus nooit bij, op het journaal en in de krant, dat die boot allang lek was.

De reparatie kostte een paar duizend euro. Weet u wat die spelers van AS Roma verdienen? Die kunnen, als ze dat willen, allemaal twaalf van die fonteinen in hun achtertuin zetten en dan moeten wij zeker excuusbriefjes ophangen als er eentje stuk gaat? Enfin, Feyenoord is uitgeschakeld. De media en de UEFA hebben weer hun zin. Maar dat zal ik wel weer niet mogen zeggen.

Door: NU.nl (maar dus niet door Menno Pot), al lijkt de schrijfstijl wel behoorlijk veel op die van Menno Pot. :neutral.gif:

Lionel
Berichten: 47481
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Feyenoord

Bericht door Lionel » vr feb 27, 2015 7:09 pm

Wat een stuk onzin..
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23227
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Feyenoord

Bericht door Cruijff » vr feb 27, 2015 7:16 pm

Haha Martin Šimek :biggrin.gif: zit in DWDD bij Mathijs aan tafel, hij vertelt dat hij een week geleden in Italië een krant kocht en dat hij twee walvissen op de voorpagina zag staan. 'Ik dacht, die zijn behoorlijk gedesoriënteerd geraakt. Bleken ze te zijn vertrokken vanuit de Rotterdamse haven'. :biggrin.gif: :smallgrin.gif:

Plaats reactie