Dode bij instorting stadion FC Twente

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58861
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Dode bij instorting stadion FC Twente

Bericht door 999 » do jul 07, 2011 9:41 pm

Frank schreef:Wat ben jij voor een eikel? (gericht aan Cruijff, niet aan Peter natuurlijk...)

Noem je dit nu echt humor? :kots:

Ik snap niet dat dit getoloreerd wordt, ondanks het feit dat ik het niet met Epi eens ben dat dit een klap is voor heel Twente. Voor de nabestaande van de overledene en voor de mensen die nu (zwaar) gewond in het ziekenhuis liggen, ok. Maar voor de rest?

Wat mij betreft wordt hier dus wel tegen de uitspraken van Cruijff opgetreden.

Eens ..

Epi Drost
Berichten: 757
Lid geworden op: zo apr 04, 2010 9:29 pm

Re: Dode bij instorting stadion FC Twente

Bericht door Epi Drost » do jul 07, 2011 9:41 pm

999 schreef:
Epi Drost schreef:[Fijn, maar jij hebt het niet over de regio Twente maar over de club Twente.En die hebben alleen maar financiele schade.Nog maar een keer, degene die je hier sterkte moet wensen zijn de bouwvakkers en de nabestaanden ..
Het is het ´Twente fans moeten zich niet aanstellen´ argument waar ik me tegen afkeer. Man je zou eens moeten weten hoe dit er inhakt hier. Je snapt blijkbaar geen barst van het Twente gevoel. Het zijn onze mensen die onder dat dak terechtkwamen en het is ons stadion. We kennen hier het principe van noaberschap in Twente. Die bouwvakkers en hun nabestaanden krijgen zat steun, maak je geen zorgen.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Dode bij instorting stadion FC Twente

Bericht door Banjavi » do jul 07, 2011 9:44 pm

Oh... dat het er in hakt snap ik best... en dat is ook meer dan terecht... maar om nu medelijden met diegene te hebben waarbij het erin hakt... neuh...

het is gewoon een drama... klaar...

en ik vind "medelijden" ook weer het woord niet ...

En Cruijff zegt dat een post zijn laatste post van vanavond was... ik stel voor dat het zijn laatste post voor altijd was op dit forum... zielig figuur.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58861
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Dode bij instorting stadion FC Twente

Bericht door 999 » do jul 07, 2011 9:54 pm

Epi Drost schreef:
999 schreef:
Epi Drost schreef:[Fijn, maar jij hebt het niet over de regio Twente maar over de club Twente.En die hebben alleen maar financiele schade.Nog maar een keer, degene die je hier sterkte moet wensen zijn de bouwvakkers en de nabestaanden ..
Het is het ´Twente fans moeten zich niet aanstellen´ argument waar ik me tegen afkeer. Man je zou eens moeten weten hoe dit er inhakt hier. Je snapt blijkbaar geen barst van het Twente gevoel. Het zijn onze mensen die onder dat dak terechtkwamen en het is ons stadion. We kennen hier het principe van noaberschap in Twente. Die bouwvakkers en hun nabestaanden krijgen zat steun, maak je geen zorgen.
Wie heeft er hier op het forum, behalve die malloot van een Cruijff, geroepen dat Twente supporters zich niet moeten aanstellen ?.Volgens mij niemand.Heeft er ook niks mee te maken volgens mij.

Je begint zelf met
Epi Drost schreef:Het enige positieve dat eruit kan komen is dat de band in de regio, het wij tegen iedereen gevoel, alleen maar sterker wordt.
Dus dat is het positieve element voor de nabestaande ?.Het wij tegen iederen gevoel, iets wat v.n. in de koppies van de Twente supporters zit.Dat je er zoiets bij wilt halen.

Nogmaals met alle respect, maar zoiets beweren terwijl die bouwvakkers gewond zijn, ja zelfs een dode is gevallen ontgaat mij volkomen.Mijn mening is dat degene die je sterkte moet wensen de bouwvakkers en hun nabestaanden zijn ..

En verder is het natuurlijk zeer triest voor iedereen die bij deze ramp betrokken is.

Afijn, ik laat het hierbij.
Laatst gewijzigd door 999 op do jul 07, 2011 10:17 pm, 3 keer totaal gewijzigd.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Dode bij instorting stadion FC Twente

Bericht door Cruijff » do jul 07, 2011 10:01 pm

banjavi schreef:En Cruijff zegt dat een post zijn laatste post van vanavond was... ik stel voor dat het zijn laatste post voor altijd was op dit forum... zielig figuur.
Het wordt hoog tijd dat ik naar bed ga, zal alleen Edwin Simonis nog even een nachtkus geven. Hoog tijd voor een week vakantie, pffff.
banjavi schreef:Cruijf moet gewoon stoppen met deze onzin... hij vind zichzelf erg grappig en wellicht zijn vriendjes ook... dat zijn nou die eencelligen in het stadion... met dat soort spandoeken.. bah... verbannen die lui... die hebben geen verstand in hun donder.
Eencelligen zijn bij Ajax van een iets andere orde (hoger niveau) dan de simpele tokkies die bij bijv op de bunnikside of bij fey zitten. Enorm provoceren en ook daadwerkelijk de boel harder op stelten zetten hoort bij Ajax. In 1985 hing op de zondag na de ramp bij Liverpool - Juventus op de F-side een spandoek met "Heizel can be overdone". Prachtig!

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Dode bij instorting stadion FC Twente

Bericht door Banjavi » do jul 07, 2011 10:04 pm

Je hebt echt te veel gezopen he... dat hoop ik tenminste.

die eencelligen bij Ajax die het leuk vinden om "bommen op Rotterdam" te gooien zijn beter dan de eencelligen bij Feyenoord??

Nou ja... we zullen het nooit met elkaar eens worden, tenzij jehet met mij eens wordt...

Je lult echt te dom uit je NEK!!!
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Dode bij instorting stadion FC Twente

Bericht door Cruijff » do jul 07, 2011 10:10 pm

banjavi schreef:Je hebt echt te veel gezopen he... dat hoop ik tenminste.

die eencelligen bij Ajax die het leuk vinden om "bommen op Rotterdam" te gooien zijn beter dan de eencelligen bij Feyenoord??

Nou ja... we zullen het nooit met elkaar eens worden, tenzij jehet met mij eens wordt...

Je lult echt te dom uit je NEK!!!
Allerlaatste post, ik duik nu echt mijn bed in. Tijdens een Klassieker zing ik nooit mee met Bommen op Rotterdam, maar ik moet dan altijd erg glimlachen.

De ene partij roept op dat de tegenstander door de nazi's vergast mag worden net als joden in de Tweede Wereldoorlog en het weerwoord is dat er bommen op Rotterdam moeten worden gegooid (just like the nazis did). Je kunt je storen aan zoveel domheid, maar ik glimlach altijd om de ironie.

Net zoals Belgen en Nederlanders elkaar vaak dingen verwijten die op henzelf van toepassing zijn, soennieten en sjiieten elkaar naar het leven staan om redenen die ze zelf niet weten en hutu's en tutsi's elkaar uitmoorden terwijl ze geen idee hebben waarom. Zoveel domheid in de wereld en iedereen blijft elkaar maar ophitsen en soms ook daadwerkelijk opruimen. Je kunt er heel treurig van worden, maar je kunt er ook gewoon lachend bij stilstaan dat je het toch wel erg lekker hebt in Amsterdam waar je, zolang je je buiten de drugsoorlogen houdt, je niet zo snel in een plasje bloed op straat zult liggen.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Dode bij instorting stadion FC Twente

Bericht door Banjavi » do jul 07, 2011 10:14 pm

Jij snapt het woord "ironie" geloof ik niet...
Nou ja... ik wil het woord "jij" dan in "die eencelligen" veranderen.

En alles wat jij nu opnoemt vind jij "glimlachend" normaal... ???

Nou, ik vind dat allemaal niet normaal... verbannen die lui... uit alle stadions. Om van "rampen" grapjes te maken. BAH BAH BAH... daar moet je je van afzijdig houden.

En dan snap ik al helemaal niet waarom die F. supporters slechter zijn dan de Ajax supporters...zoals je beweert...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Rob uit Naaldwijk
Berichten: 23
Lid geworden op: vr mei 06, 2011 2:36 am

Re: Dode bij instorting stadion FC Twente

Bericht door Rob uit Naaldwijk » do jul 07, 2011 11:13 pm

Er wordt iets te veel aandacht aan cruijff besteedt

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Re: Dode bij instorting stadion FC Twente

Bericht door 666 » do jul 07, 2011 11:17 pm

Welke eencelligen de grootste hebben doet er niet toe. AjaxTalk is geen forum voor eencelligen, zelfs niet als ze hele grote micropili hebben.

En nu weer verder over het dak van Twente, anders krijgen de eencellige AT'isten te maken met onze spuit vol antibiotica. Daarvan hebben de microbiologen in het lab van de modzone zoveel smaken dat zelfs multi drug resistant forumdeliquenten geen schijn van kans maken.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11420
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Dode bij instorting stadion FC Twente

Bericht door Toppie » vr jul 08, 2011 8:22 am

Rob uit Naaldwijk schreef:Er wordt iets te veel aandacht aan cruijff besteedt
Zal wel aan de naam liggen :hypocrite.gif:

Lionel
Berichten: 47279
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Dode bij instorting stadion FC Twente

Bericht door Lionel » vr jul 08, 2011 9:18 am

Frank schreef:Wat ben jij voor een eikel? (gericht aan Cruijff, niet aan Peter natuurlijk...)

Noem je dit nu echt humor? :kots:

Ik snap niet dat dit getoloreerd wordt, ondanks het feit dat ik het niet met Epi eens ben dat dit een klap is voor heel Twente. Voor de nabestaande van de overledene en voor de mensen die nu (zwaar) gewond in het ziekenhuis liggen, ok. Maar voor de rest?

Wat mij betreft wordt hier dus wel tegen de uitspraken van Cruijff opgetreden.
:biggthumpup.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Re: Dode bij instorting stadion FC Twente

Bericht door El Clavo » vr jul 08, 2011 10:21 am

Dave Nijkamp (31) komt om in Grolsch Veste AMSTERDAM - De 31-jarige Dave Nijkamp uit Nijverdal is de bouwvakker die donderdag rond het middaguur om het leven kwam toen het dak van de Grolsch Veste het begaf en met grote vaart op de tribune neerstortte.

Dave laat een vrouw en twee jonge kinderen achter. De 31-jarige bouwvakker uit Nijverdal werkte als constructiemedewerker bij Voortman Staalbouw. Volgens buurtbewoners overleed hij nadat hij 19 meter was gevallen. Een dag voor het fatale ongeluk had hij bewoners nog verteld dat er zoveel druk op het werk zat. "En nu is hij er niet meer. Ongelooflijk", zegt buurtbewoner Erjan Hoekjen.

Nijkamp stond in de buurt volgens het AD bekend als een sociaal mens die helemaal gek was van karpervissen. Als hij niet moest werken, bracht hij 's nachts heel wat uurtjes langs het water door.
De T.

Triest, 2 kleintjes ....

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Dode bij instorting stadion FC Twente

Bericht door Daily Blind » vr jul 08, 2011 10:38 am

El Clavo schreef:
Dave Nijkamp (31) komt om in Grolsch Veste AMSTERDAM - De 31-jarige Dave Nijkamp uit Nijverdal is de bouwvakker die donderdag rond het middaguur om het leven kwam toen het dak van de Grolsch Veste het begaf en met grote vaart op de tribune neerstortte.

Dave laat een vrouw en twee jonge kinderen achter. De 31-jarige bouwvakker uit Nijverdal werkte als constructiemedewerker bij Voortman Staalbouw. Volgens buurtbewoners overleed hij nadat hij 19 meter was gevallen. Een dag voor het fatale ongeluk had hij bewoners nog verteld dat er zoveel druk op het werk zat. "En nu is hij er niet meer. Ongelooflijk", zegt buurtbewoner Erjan Hoekjen.

Nijkamp stond in de buurt volgens het AD bekend als een sociaal mens die helemaal gek was van karpervissen. Als hij niet moest werken, bracht hij 's nachts heel wat uurtjes langs het water door.
De T.

Triest, 2 kleintjes ....
En Munsterman vertelde nog wel dat er geen enkele druk was! :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Dode bij instorting stadion FC Twente

Bericht door Daily Blind » vr jul 08, 2011 10:44 am

Epi Drost schreef:
El Clavo schreef:
999 schreef:Met alle respect, maar zouden jullie de gewonde bouwvakkers en nabestaanden sterkte moeten wensen ...

Fc Twente heeft alleen financiele schade ..
Precies, die logica ontgaat mij ook even. De bouwvakkers en hun familie kunnen alle steun gebruiken, voor hen is het vreselijk, niet de Twente supporters. Die hebben hier geen drol mee te maken. Beetje vreemd dat ik Epi hier sterkte zou moeten wensen of is hij er persoonlijk bij betrokken? Wellicht heb ik dan wat gemist.
Ik vind het bizar dat jij niet beseft dat dit een ramp niet alleen voor die bouwvakkers maar ook voor Twente is. Die bouwvakkers komen uit Losser, Hellendoorn, Nijverdal, Hengelo, trouwens. Zoek maar op Google maps waar die plaatsen liggen. Van welke club zouden dat nou aanhangers zijn.Het zou je koud laten als dit Ajax was overkomen begrijp ik. Tsja.
Hij kwam dus uit Nijverdal.. een plaats waar enorm veel Ajacieden wonen.. Wat is nu je punt epi? Dat constante gezeik van je over ons twente.. Nu worden we nog sterker.. wij zijn klein, hun zijn zo groot .. zij mogen ons niet...

Tragisch ongeval.. waar een jong gezin een vader verliest. Ouders een zoon etc..

Maar twente heeft puur financiele schade en het zit even in een shock dat het nu net bij hun in het stadion is gebeurd.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Dode bij instorting stadion FC Twente

Bericht door Cruijff » vr jul 08, 2011 11:15 am

Op de voorpagina van de Spits legt Jopie even uit waarom de training van FC Twente niet doorgaat:
"Wij zitten als club zo diep in deze maatschappij dat geen van de spelers meer zin had in rondo’s, driehoekjes of andere trainingsoefeningen” zei Munsterman.
Pffffffffff... je moet het je bek maar uit kunnen krijgen...

Gebruikersavatar
Hoeladans
Berichten: 3019
Lid geworden op: za aug 06, 2005 9:12 am

Re: Dode bij instorting stadion FC Twente

Bericht door Hoeladans » vr jul 08, 2011 11:51 am

Om misselijk van te worden inderdaad.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33832
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Dode bij instorting stadion FC Twente

Bericht door Duke » vr jul 08, 2011 11:52 am

Misschien is het wel waar?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Dode bij instorting stadion FC Twente

Bericht door Cruijff » vr jul 08, 2011 11:53 am

Weet niet meer welke AT-er het zei, volgens mij El Clavo, maar Twente lijkt soms echt de TROS wel.

Lionel
Berichten: 47279
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Dode bij instorting stadion FC Twente

Bericht door Lionel » vr jul 08, 2011 12:15 pm

Pffffff als ik dat zo lees vind ik het jammer dat de rest ook niet is ingestort. Kwalbak die Joop.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Dode bij instorting stadion FC Twente

Bericht door InnerHarbour » vr jul 08, 2011 12:30 pm

Twente gaat uitwijken naar Schalke of Vitesse.

Ik huldig overigens het standpunt van Freek de Jonge: “je moet overal een grap over kunnen maken”. Man tis heel vervelend voor die bouwvakker zijn familie en vrienden maar dan houdt het voor mij wel op, als ik me druk moet gaan maken over elke wildvreemde die overlijdt kan ik wel aan de gang blijven.

Nee Cruijff maak jij er maar gewoon een grap over, die van Mikado vond ik nog de beste :ajaxsmiley.gif:
YNWA

Zabski
Berichten: 109
Lid geworden op: za mar 26, 2011 5:24 pm

Re: Dode bij instorting stadion FC Twente

Bericht door Zabski » vr jul 08, 2011 12:34 pm

Amen !

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Dode bij instorting stadion FC Twente

Bericht door Daily Blind » vr jul 08, 2011 12:48 pm

Duke schreef:Misschien is het wel waar?
Wat een onzin.. dit is precies waar Twente bekend om staat! Een hele grote olifant maken van een mier. schijnheilig gedoe.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Dode bij instorting stadion FC Twente

Bericht door Daily Blind » vr jul 08, 2011 12:53 pm

Haha deze is wel heel treffend:

Bedrukte gezichten training Twente Van onze Telesportredactie
FC Twente-spelers arriveren vrijdag op het trainingscomplex in Hengelo. HENGELO - Een dag na de ramp in Enschede waarbij een deel van het dak van het stadion van FC Twente instortte, heeft de selectie van de tukkers gewoon getraind. Met bedrukte gezichten verschenen de spelers op het trainingscomplex in Hengelo.

Na het ongeluk waarbij één dode en vijftien gewonden vielen, besloot Twente het trainingskamp in Zeeland af te breken en naar huis terug te keren.

Afbeelding
FC Twente-spelers arriveren vrijdag op het trainingscomplex in Hengelo.

Ondertussen zit John lekker met zijn pik te spelen!

Epi Drost
Berichten: 757
Lid geworden op: zo apr 04, 2010 9:29 pm

Re: Dode bij instorting stadion FC Twente

Bericht door Epi Drost » vr jul 08, 2011 1:10 pm

Dus hoe dit beleeft wordt in Twente wordt gebruikt om nog maar weer eens te twijfelen aan de integriteit van Twente fans en het bestuur. Dan heb ik nog liever smakeloze grappen om eerlijk te zijn. We hebben met deze club veel drama meegemaakt. Degradatie, vuurwerkramp, faillissement, nu dit. Dat hakt er allemaal in en ja dat versterkt het saamhorigheidsgevoel. Als je samen diepe dalen meemaakt ga je ook met 50.000 man op de A1 staan als je toppen meemaakt. Dat zal het inlevingsvermogen bij jullie wel verklaren. Echt drama hebben jullie nog nooit samen doorstaan. Jullie schieten al in de stress als je derde wordt en je zit hier nu tegen Twente fans te verklaren dat ze zich niet aan moeten stellen? Flikker op zeg.

Plaats reactie