Vitesse 2011-2012

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Vitesse 2011-2012

Bericht door Banjavi » za jun 23, 2012 2:47 pm

Was hun invloed te verwaarlozen omdat ze niet functioneren of dat hun positie nutteloos was?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Vitesse 2011-2012

Bericht door Banjavi » zo jun 24, 2012 8:57 pm

Menzo betreurt situatie bij Vitesse

24-06-12

Stanley Menzo betreurt de onzekere situatie bij Vitesse. De assistent-trainer weet totaal niet wat er gaat gebeuren.

Nog steeds is er geen nieuwe hoofdtrainer bekend gemaakt. Volgende week zondag begint de voorbereiding op het nieuwe seizoen met de eerste training op Papendal.

Menzo betreurt de onduidelijkheid. "Dit vind ik jammer. Ik word nergens in gekend. Er is mij ook nooit iets gevraagd. Het is heel onzeker en niet fijn. We waren op de goede weg en het gevoel is nu dat het abrupt verbroken wordt. Dat zijn we niet gewend. Ik houd echt overal rekening mee", reageert Menzo.

De oud-doelman van onder meer Ajax wil zelf ook graag de belangrijkste trainer van een eredivisieclub worden. Het liefst bij Vitesse. "Misschien word ik wel hoofdtrainer. De ambitie is er. Maar misschien hoor ik deze week ook wel dat ik niet meer hoef te komen. Je zit vol vragen. Maak ik een kans? Wat gaat er met mij gebeuren? Komt er een nieuwe hoofdtrainer met zijn eigen mensen? Nogmaals, ik heb niets gehoord en wacht wel wat er op me afkomt."
Jaaaaaa. Doen . Menzo is wel zo een meeloper. Waarom halen ze Ferrer niet terug?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Wouter
Berichten: 18765
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse 2011-2012

Bericht door Wouter » zo jun 24, 2012 10:16 pm

banjavi schreef:Was hun invloed te verwaarlozen omdat ze niet functioneren of dat hun positie nutteloos was?
Helle was een slechte commercieel directrice die naar verluidt eerst een bedrijf heeft afgewezen dat een subtopbedrag wilde betalen voor de shirtsponsoring en vervolgens het shirt voor een degradatiekandidaatinkomen aan simpel.nl verkocht, die tegen AZ klappertjes meende uit te moeten delen op de tribune en die met die krankzinnige "Yes, yes"-shirts kwam die niemand kocht. Niemand zal ermee zitten dat zij vertrekt.

Van der Kraan heeft het als saneerder niet eens zo slecht gedaan maar is ook niet bepaald de inspirerende directeur die de organisatie laat vliegen voor de club.

Dan blijft Brom over. Dat vind ik wel jammer. Niet dat het positiespel zo geweldig was, maar er stond afgelopen seizoen in elk geval een team.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Vitesse 2011-2012

Bericht door Banjavi » zo jun 24, 2012 10:20 pm

Een team met brommie? Welnee. Ben benieuwd wie er als trainer komt. Rutten zou het wel niet doen want die heeft een eigen mening en dat mag niet van abramovic
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Wouter
Berichten: 18765
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse 2011-2012

Bericht door Wouter » zo jun 24, 2012 10:41 pm

Jij zult het wel weten... :drecul.gif:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Vitesse 2011-2012

Bericht door Banjavi » zo jun 24, 2012 11:46 pm

Niemand zal het ooit weten wouter.... Daar zorgt abra wel voor. Ook ik niet. Jammer he?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Plaats reactie