FC Twente 2011-2012

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Baseman » do jun 07, 2012 8:38 am

Wouter schreef:Ik vind het wonderlijk dat die Portugese (top)clubs zo veel geld hebben.
In ieder geval bij Porto zit daar een investeringsmaatschappij achter...die is vaak ook de 'eigenaar' van de speler.
Daarbij kunnen de Portugese topclubs makkelijker aan Zuid-Amerikaanse talenten komen, ivm het klimaat en de taal. En dat ze dankzij torenhoge belastingschulden ook hoge salarissen kunnen betalen zal helpen.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Banjavi » do jun 07, 2012 6:18 pm

Oscar Wendt heeft het niet naar zijn zin bij Borussia Mönchengladbach. "Voor de club was dit een fantastisch seizoen, voor mij persoonlijk niet", treurt de Zweedse verdediger, die niet aanwezig is op het EK.

Wendt baalt van het gebrek aan speeltijd. De linksback, die al geruime tijd wordt gevolgd door FC Twente, kwam in zijn eerste seizoen niet verder dan veertien optredens, waarvan slechts vijf als basisspeler. "Ik ben geen negentien meer", zegt hij. "Ik heb wedstrijden nodig. Speeltijd is voor mij het belangrijkste."

"Als ik terugkom van vakantie, zal ik met trainer Lucien Favre over mijn situatie praten. Als ik onderdeel ben van zijn plannen, blijf ik graag. Zo niet, dan moeten we een andere oplossing vinden." FC Twente zal de ontwikkelingen ongetwijfeld in de gaten houden. Het contract van Wendt loopt in 2014 af.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Duke » wo jun 13, 2012 10:15 am

Gutierrez op weg naar FC Twente


Felipe Gutierrez zet woensdag of donderdag zijn handtekening onder een contract bij FC Twente.

Een delegatie van FC Twente is op dit moment in Zuid-Amerika en gaat om tafel met de 21-jarige aanvallende middenvelder uit Chili. Gutierrez kwam vijf keer uit voor de nationale ploeg van zijn land.

FC Twente gaat ook in overleg met routiniers Sander Boschker en Denny Landzaat. Zij komen in aanmerking voor contractverlenging voor een jaar. De club uit Enschede neemt wel afscheid van Dwight Tiendalli. De verdediger kan uitkijken naar een andere club.
Buysse van FC Twente naar Club Brugge

Bart Buysse maakt de overstap van FC Twente naar Club Brugge. De verdediger tekent in zijn geboorteland een contract voor twee seizoenen met een optie voor nog een jaar.

De linksback doorliep eerder ook de jeugdopleiding van Club Brugge. In 2010 kwam Buysse over van Zulte- Waregem. In de twee seizoenen die hij in Enschede speelde werd hij nooit een vaste waarde. Hij kwam tot achttien competitieduels. Op de website van FC Twente geeft hij aan dat hij mooie jaren heeft gehad bij de Enschedese club en dat hij de supporters wil bedanken.
www.rtvoost.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Demosthenes » wo jun 13, 2012 2:09 pm

John weg, Tiendalli weg, de Twentse jeugd komt eraan! Geen spelers meer halen als je die kwaliteit ook zelf in huis hebt. Buysse weg (Was de man helemaal vergeten) want er zijn jeugdige verdedigers genoeg bij Twente of toch, voor de zekerheid shoppen?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Plaats reactie