PSV
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: PSV
Wel goed dat ze die Poulsen hebben gehaald, trouwens. Als WIllems weer fit is, dan zit hij niet langer bij de selectie. Topaankoop.
Gelijkspel is prima, maar ik verwacht dat PSV dit vrij eenvoudig gaat winnen. Middenveld en aanval van Feyenoord is niet beter dan een willekeurige Eredivisieclub.
Gelijkspel is prima, maar ik verwacht dat PSV dit vrij eenvoudig gaat winnen. Middenveld en aanval van Feyenoord is niet beter dan een willekeurige Eredivisieclub.
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Eigenlijk hoop ik ook dat psv wint. Niet zozeer voor de stand, maar meer omdat die kakkies weer een veel te grote bek krijgen. Met jankers van hanegem voorop, jezus wat een seniel met zn basisschool spreekbeeurt columns.
Dit dus inderdaad. PSV gaat ook gewoon winnen.El Clavo schreef:Eigenlijk hoop ik ook dat psv wint. Niet zozeer voor de stand, maar meer omdat die kakkies weer een veel te grote bek krijgen. Met jankers van hanegem voorop, jezus wat een seniel met zn basisschool spreekbeeurt columns.
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
Ik heb liever dat psv niet wint, omdat psv uiteindelijk wederom de grootste concurrent zal zijn van Ajax.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
- AT Toto winner 15/16
Tuurlijk moet Psv winnen, ik heb echt zo'n hekel aan fnoord en ik vind het bijzonder onrechtvaardig hoe ze het altijd meezit qua arbitrale beslissingen. Ik weet dat het calimero-achtig klinkt maar het is gewoon aantoonbaar toch. Ik meen dat Baseman poste dat ze vanaf 2007 elk jaar de meeste penalties krijgen. Dit seizoen ligt het er na 3 wedstrijden al helemaal bovenop.El Clavo schreef:Eigenlijk hoop ik ook dat psv wint. Niet zozeer voor de stand, maar meer omdat die kakkies weer een veel te grote bek krijgen. Met jankers van hanegem voorop, jezus wat een seniel met zn basisschool spreekbeeurt columns.
- InnerHarbour
Volgens mij is het pas van de laatste 2/3 jaar dat ze thuis veel pingels krijgen, gevoelsmatig dan, maar vraag het een willekeurige voetbalsupporter welke club de arbitrage het vaakst mee heeft en het antwoord zal in 90% van de tijd niet Feyenoord zijn maar een club wiens naam met een A begint en deze komt niet uit Alkmaar.brigade zuid schreef:Tuurlijk moet Psv winnen, ik heb echt zo'n hekel aan fnoord en ik vind het bijzonder onrechtvaardig hoe ze het altijd meezit qua arbitrale beslissingen.

YNWA
Dat heeft met Rotterdamse indoctrinatie te maken IH. Ze noemen ons steevast Ajakkes, KNJB, Lucky Ajax etc. Boehoe huilhuil.
Maar goed, als je de naam Nikos Machlas en penalty laat vallen in Rotterdam worden ze nog steeds boos. Of Wamberto en Kloeg in Utrecht.

Maar goed, als je de naam Nikos Machlas en penalty laat vallen in Rotterdam worden ze nog steeds boos. Of Wamberto en Kloeg in Utrecht.

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Voor mijn gevoel begon het een beetje met Mols die twee jaar achter elkaar een penalty meekreeg tegen Ajax terwijl er niks aan de hand was. Dat is wel langer geleden dan 2/3 jaar, toch?InnerHarbour schreef:Volgens mij is het pas van de laatste 2/3 jaar dat ze thuis veel pingels krijgen, gevoelsmatig dan, maar vraag het een willekeurige voetbalsupporter welke club de arbitrage het vaakst mee heeft en het antwoord zal in 90% van de tijd niet Feyenoord zijn maar een club wiens naam met een A begint en deze komt niet uit Alkmaar.brigade zuid schreef:Tuurlijk moet Psv winnen, ik heb echt zo'n hekel aan fnoord en ik vind het bijzonder onrechtvaardig hoe ze het altijd meezit qua arbitrale beslissingen.
Je moet de bal aan de voeten in het strafschopgebied krijgen, dat overkomt Ajax niet zo vaak.Yopi schreef:Ajax heeft de afgelopen jaren juist weinig strafschoppen gekregen, of vergis ik me?
I think I lost my fucking headache
Nee hoor, bz heeft gelijk:InnerHarbour schreef:Volgens mij is het pas van de laatste 2/3 jaar dat ze thuis veel pingels krijgen, gevoelsmatig dan
De feiten: Feyenoord krijgt sinds 2007/2008 de meeste strafschoppen in eigen stadion. En de laatste 3 jaar krijgen ze gemiddeld de meeste strafschoppen overall. Dit seizoen staan ze weer bovenaan in het penalty-klassement, qua aantal toegekende penals.
- InnerHarbour
Het probleem van jl. zondag was niet de pingel voor de thuisploeg, maar de niet gegeven pingel voor de uitploeg.
Positief is: de heren in het zwart worden door een drone gevolgd bij wedstrijden van F.
V.w.b. psv: tegen ADO een buitenspelgoal mee, tegen Heerenveen kregen ze van de arbiter m.i. te weinig. Dat gaat Ajax ook nog overkomen. F. natuurlijk niet...
Positief is: de heren in het zwart worden door een drone gevolgd bij wedstrijden van F.
V.w.b. psv: tegen ADO een buitenspelgoal mee, tegen Heerenveen kregen ze van de arbiter m.i. te weinig. Dat gaat Ajax ook nog overkomen. F. natuurlijk niet...

Btw, rechtback Felipe Mattioni traint 'op eigen verzoek' met PSV mee. Zo wordt ons wijsgemaakt.
http://www.omroepbrabant.nl/?news/23466 ... g+PSV.aspx
Voor wat hoort wat. Die jongen zit bij Raiola.
http://www.omroepbrabant.nl/?news/23466 ... g+PSV.aspx
Voor wat hoort wat. Die jongen zit bij Raiola.
-
- AT Toto winner 15/16
Die poule met Juve, City, Sevilla en BMG is ook lekker.
Alles meer dan een 4e plek doen ze het boven verwachting. Want ik schat in dat deze ploegen allemaal sterker zijn. Zo zie je maar. Dan ben je groepshoofd maar dat helpt helemaal niets.
De enige die blij zal zijn is de penningmeester want die ziet een flinke zak geld richting Eindhoven komen. Maar normaal gesproken is dit na 6 wedstrijden klaar.
De enige die blij zal zijn is de penningmeester want die ziet een flinke zak geld richting Eindhoven komen. Maar normaal gesproken is dit na 6 wedstrijden klaar.
Nil volentibus arduum