Vitesse

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Wouter

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » zo mar 09, 2014 11:17 pm

Als ik iets positiefs schrijf over een speler van Vitesse, spelen ze daarna slecht en als ik iets negatiefs schrijf juist goed.

Dus...

Wat een kutvoetballers allemaal in Arnhem!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo mar 09, 2014 11:20 pm

Misschien ben jij een beetje de Johan Cruijff van Vitesse, Wouter.

Op het moment dat je met je scherpe pen de boel een beetje wakker schudt, breekt er een revolutie uit.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo mar 12, 2014 9:41 pm

Het moet niet gekker worden. Bij NAC wilden ze wisselen, dus Vitesse moest de bal buiten trappen. Is die Ten Rouwelaar wel helemaal lekker?

Wouter

Bericht door Wouter » do mar 13, 2014 7:01 pm

Die ene NAC'er had zichzelf geblesseerd bij een overtreding op Vejinovic. Eerst wilde hij doorspelen, maar na een paar minuten doorhobbelen wilde hij er toch uit. Toen schoot Ten Rouwelaar die bal over de zijlijn. Tja.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma mar 17, 2014 5:28 pm

Ibarra gaat vrijuit:
Geen straf Ibarra voor elleboogstoot tegen Depay

Vitesse-aanvaller Renato Ibarra zal geen straf krijgen voor de elleboogstoot die hij zaterdag uitdeelde tegen PSV-speler Memphis Depay. De linksbuiten van de Eindhovenaren liep door de actie van de Ecuadoriaan een barstje op in zijn oogkas en moest zich laten vervangen.
De KNVB meldt maandag dat arbiter Kevin Blom de actie van Ibarra heeft gezien en beoordeeld. "Verdere vervolging door de aanklager betaald voetbal is daarom niet mogelijk."

Blom bestrafte het voorval met een vrije trap, maar nadat hij de beelden had gezien, zei de scheidsrechter dat hij Ibarra eigenlijk van het veld had moeten sturen. "Daar kan ik heel duidelijk over zijn. Als ik de beelden nu zie, had Ibarra slechts één doel, zijn tegenstander raken. Dit is gewoon een duidelijke rode kaart. Daar hoef ik niet moeilijk over te doen."

PSV won de topper in de Gelredome met 2-1.

Bron: Nusport.nl
Ik blijf dit toch een hele vreemde regel vinden. De hele wereld kan zien dat iemand een zware overtreding begaat. Maar omdat de situatie al is beoordeeld kun je niets meer doen. Dat terwijl degene die heeft beoordeeld er na het zien van de beelden ook anders over denkt.
Nil volentibus arduum

Wouter

Bericht door Wouter » ma mar 17, 2014 5:49 pm

Het is ook een vreemde regel. Ik had in het stadion niet gezien wat er precies gebeurde, maar op de TV-beelden was duidelijk te zien dat Ibarra gewoon rood had moeten hebben. Idiote actie. Vitesse had dus pech met de strafschop maar geluk dat Ibarra geen rood kreeg.

LucaS

Bericht door LucaS » ma mar 17, 2014 5:54 pm

En het bizarre is dat die malloot van ADO wel werd geschorst na zijn actie tegen Ajax, omdat de scheids zijn actie wel had beoordeeld, maar de smerige overtreding niet had gezien. Of zoiets was de uitleg van de KNVB. Ik kan me toch niet voorstellen dat de smerige elleboog van Ibarra wel is gezien tijdens de beoordeling door de scheids. Anders is het een lamlul, het wel zien en er geen rode kaart voor geven.
I think I lost my fucking headache

elliquido

Bericht door elliquido » ma mar 17, 2014 6:02 pm

dit is niet meer uit te leggen
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

beelzebub

Bericht door beelzebub » di mar 18, 2014 12:50 am

Kijken of Vitesse ballen toont door hem zelf te schorsen. Ik denk van niet.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di mar 18, 2014 1:48 am

Wat denk je zelf? :smallgrin.gif:

Die kans is, om Menno te quoten, ongeveer net zo groot als de kans dat Ajax nog deze week besluit om de voetbaltak op te heffen en zich fulltime toe te leggen op de tilduivensport........ :blush.gif:

Baseman

Bericht door Baseman » di mar 18, 2014 7:40 am

Erg triest ook dat Blom na de wedstrijd aangeeft dat hij de elleboogstoot niet heeft waargenomen en dat de aanklager hiermee aan de slag kan, wat echter een leugen blijkt te zijn. Waardeloze vent...
LucaS schreef:En het bizarre is dat die malloot van ADO wel werd geschorst na zijn actie tegen Ajax, omdat de scheids zijn actie wel had beoordeeld, maar de smerige overtreding niet had gezien. Of zoiets was de uitleg van de KNVB. Ik kan me toch niet voorstellen dat de smerige elleboog van Ibarra wel is gezien tijdens de beoordeling door de scheids. Anders is het een lamlul, het wel zien en er geen rode kaart voor geven.
Onbegrijpelijk inderdaad, de regels zijn echt niet meer te volgen :1evil.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di mar 18, 2014 11:29 am

What comes around, goes around mensen. Uiteindelijk krijgt een voetbalclub wel wat ze verdient.

Het zou me niet verbazen als Vitesse nog een 'bescheiden vrije val' op de ranglijst gaat maken en dan vervolgens nog onder zowel PSV als Twente eindigt.

DelToro

Bericht door DelToro » di mar 18, 2014 11:46 am

LucaS schreef:En het bizarre is dat die malloot van ADO wel werd geschorst na zijn actie tegen Ajax, omdat de scheids zijn actie wel had beoordeeld, maar de smerige overtreding niet had gezien. Of zoiets was de uitleg van de KNVB. Ik kan me toch niet voorstellen dat de smerige elleboog van Ibarra wel is gezien tijdens de beoordeling door de scheids. Anders is het een lamlul, het wel zien en er geen rode kaart voor geven.

Niet dat ik het ermee eens ben, absoluut niet zelfs, maar er zit volgens mij een verschil in de situatie bij ADO en Vitesse. Bij ADO - Ajax had de scheidsrechter gefloten voor het doorgaan op de voet van Cillessen. De hele elleboogstoot is langs hem heen gegaan. Bij Ibarra had de scheidsrechter wel gezien dat hij lomp zwaaide met zijn arm, waarvoor hij dus een overtreding gaf, maar heeft hij de ernst van deze overtreding niet goed ingeschat.
Oftewel, officieel ging het bij ADO om een andere overtreding, waar bij Ibarra het een inschattingsfout was. Althans, ik denk dat dit de officiële uitleg zal zijn.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di mar 18, 2014 7:48 pm

Cruijff schreef:What comes around, goes around mensen. Uiteindelijk krijgt een voetbalclub wel wat ze verdient.

Het zou me niet verbazen als Vitesse nog een 'bescheiden vrije val' op de ranglijst gaat maken en dan vervolgens nog onder zowel PSV als Twente eindigt.
Zou jammer zijn, die strontboeren uit Eihoven kunnen mij niet laag genoeg eindigen.
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo mar 19, 2014 12:47 pm

Ja en nee, IH. Ik hoop ook vrijwel wekelijks dat ze keihard op hun bek gaan, maar wanneer ze met wat struikelen tussendoor een 3e plaats binnen hengelen of bijvoorbeeld een serie neerzetten en op 1 punt de 2e plaats missen... dan gaan ze daar weer vrolijk beweren dat Cocu en Marcel Brands het eigenlijk wel prima gedaan hebben qua beleid.

Ze zijn dan in staat om met droge ogen de huur van Ruiz te verdedigen, ze gaan beweren dat dit zich echt wel heeft uitbetaald en gaan dan nog minimaal een jaar door met lekker heen en weer zwalken. :smallgrin.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » wo mar 19, 2014 1:12 pm

Het grote voordeel van dat scenario zou zijn dat ze met Flipje uit de Betuwe het nieuwe seizoen in zullen gaan.

Lionel

Bericht door Lionel » wo mar 19, 2014 1:14 pm

Ik hoop niet dat 010 2e wordt. Gun ik ze niet.
IK GELOOF!!!!!!

Wouter

Bericht door Wouter » wo mar 19, 2014 1:16 pm

Het grote voordeel van dat scenario zou zijn dat ze met Flipje uit de Betuwe het nieuwe seizoen in zullen gaan.
Uit de Betuwe???

wimpey

Bericht door wimpey » wo mar 19, 2014 1:27 pm

Wouter schreef: Uit de Betuwe???

Flipje kwam in mijn jeugd uit de Betuwe. Is ie verhuist? :hypocrite.gif:

Komt Cocu niet uit Zevenaar ofzo?

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo mar 19, 2014 1:50 pm

Hij is geboren in Eindhoven, dacht ik.

Lionel

Bericht door Lionel » wo mar 19, 2014 2:41 pm

Dat bedoelt Wimpey, Betuwe dus :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Wouter

Bericht door Wouter » wo mar 19, 2014 6:14 pm

Hij is geboren in Eindhoven en in zijn jeugd naar Zevenaar verhuisd. Heeft dus, itt sommige andere voormalig topvoetballers zoals ondergetekende, nooit in de Betuwe gewoond.

Laudrup

Bericht door Laudrup » za mar 22, 2014 8:19 pm

3-1 achter bij Groningen momenteel.
15 mei 2011.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za mar 22, 2014 9:09 pm

Vitesse wil echt helemaal niets met die bovenste plaatsen te maken hebben zo lijkt het wel. Mooi meegenomen weer voor ons. Zo komen we er ook. :666.gif:
Nil volentibus arduum

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » za mar 22, 2014 9:11 pm

Met nog zes gelijke spelen wordt Ajax kampioen?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Plaats reactie