Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord 2012-2013
Lex Immers, wat een parodie is dat he... Volgens mij heb ik van mijn leven nog nooit zoiets gezien, hoeveel schoten hij op/richting doel aflost... Volgens mij scoort die jongen 1 uit 50 ofzo...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
"Het was zo makkelijk, je zweet niet eens."
Interviewer op EL tegen De Vrij.
Inderdaad. Wat een slappe pot.
Interviewer op EL tegen De Vrij.
Inderdaad. Wat een slappe pot.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Het zeer zit em natuurlijk vooral in die pot van afgelopen vrijdag of eventueel bij Ajax' nederlaag tegen het bonyloze Vitesse in januari.Yopi schreef:Ik geloof mijn ogen niet. Is Vitesse dan echt alleen maar Bony? Wat een wanvertoning, zeg.![]()
F. kan het rustig uitspelen.
Wouter schreef:Ik heb het gevoel dat ze er vanaf de eerste seconde niet in geloofden. Ik heb geen enkele strijdlust gezien. Slappe hap was het. Ooh, wat misten ze Van Ginkel wat dat betreft.
De druk, hè? Nu moest het.
Daarom is Vitesse dus echt geen topclub. Geen topteam zelfs.
Voor ons vind ik dit niet zo'n goede uitslag. PSV gelooft er nu weer helemaal in. Ik had liever gezien dat Vitesse gewonnen had, zoals Wouter mij had toegezegd.
Mwah, ik vind Feyenoord, Ajax en PSV ook mentaal zwakke teams.Yopi schreef:Wouter schreef:Ik heb het gevoel dat ze er vanaf de eerste seconde niet in geloofden. Ik heb geen enkele strijdlust gezien. Slappe hap was het. Ooh, wat misten ze Van Ginkel wat dat betreft.
De druk, hè? Nu moest het.
Daarom is Vitesse dus echt geen topclub. Geen topteam zelfs.
Voor ons vind ik dit niet zo'n goede uitslag. PSV gelooft er nu weer helemaal in. Ik had liever gezien dat Vitesse gewonnen had, zoals Wouter mij had toegezegd.
Bij Vitesse spelen twee spelers die op topniveau mee kunnen en die waren er niet bij vandaag. Dan komen die slappe Propper en Reis het veld in en weet je dat het verkeerd afloopt.
Waarom hoor ik niks meer over Theo Janssen? Dat was toch de man die tegen de druk bestand was, de man die Ajax naar de titel schoot, de man die elk jaar met een ander team kampioen werd?
Dit valt me heel erg tegen van Vitesse. Maasbert Schouten had nog zo beloofd dat ze zouden winnen, en ook Wouter voorspelde het.
Dit valt me heel erg tegen van Vitesse. Maasbert Schouten had nog zo beloofd dat ze zouden winnen, en ook Wouter voorspelde het.
Theo Janssen is een zeurpiet. Ongeschikt voor de top.
Wouter, het zou geen probleem mogen zijn dat Vitesse twee spelers mist. Vitesse heeft een kudde duurbetaalde huurlingen lopen.
Wouter, het zou geen probleem mogen zijn dat Vitesse twee spelers mist. Vitesse heeft een kudde duurbetaalde huurlingen lopen.
Hou op met die onzin, Yopi. Er zit bijna niemand op de bank. Vitesse heeft een bizar smalle selectie.
Vites heeft twee keer dik verdiend van Ajax gewonnen. Dan mag ik er toch wel vanuit gaan dat ze die andere club der kuddedieren ook oprolle
n?
Vites heeft twee keer dik verdiend van Ajax gewonnen. Dan mag ik er toch wel vanuit gaan dat ze die andere club der kuddedieren ook oprolle

Laatst gewijzigd door Wouter op zo apr 21, 2013 6:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
DAT is juist een probleem.Yopi schreef:Vitesse heeft een kudde duurbetaalde huurlingen lopen.
Op Theo Janssen en Piet Velthuizen na wil vrijwel geen enkele speler uit de selectie bij Vitesse spelen.
Wat een onzin weer hier. Alsof ze bij Feyenoord niet massaal roepen dat ze weg willen.
Het probleem is dat die huurlingen niet geweldig zijn. Ze mogen dan duurbetaald zijn, maar het zijn de c-talenten van Chelsea. De echte talenten worden aan andere clubs verhuurd of bij de selectie gehouden. Je denkt toch niet dat Courtois of De Bruyne in Nederland gaan voetballen.
Bij Feyenoord lopen ze alweer vrij snel naast hun schoenen en denken sommige jonge pikkies dat ze al rijp zijn voor de Europese (sub)top.Wouter schreef:Wat een onzin weer hier. Alsof ze bij Feyenoord niet massaal roepen dat ze weg willen.

Dat weet je nooit...Rishi schreef:Met Bony en Van Ginkel hadden ze vandaag ook wel verloren.
...En we zullen het ook nooit te weten komen.
Die is volledig anders wanneer de spelers waarmee je de tegenstander pijn kunt doen wél in het veld staan.
Maar het is zinloos om daarover te speculeren. Vitesse heeft in de Kuip zonder Bony en Van Ginkel moeten proberen een resultaat te behalen en dat is flink mislukt.
Maar het is zinloos om daarover te speculeren. Vitesse heeft in de Kuip zonder Bony en Van Ginkel moeten proberen een resultaat te behalen en dat is flink mislukt.
Als je een gevaarlijke spits hebt, krijg je veel penalties mee. Simpel. :)
Pcs. Die lui legden bij voorbaat de kop op het hakblok. Leek AZ wel tegen psv...Wouter schreef: Ik heb het gevoel dat ze er vanaf de eerste seconde niet in geloofden. Ik heb geen enkele strijdlust gezien.
Het blijft voor mij moeilijk te geloven dat Nijhuis iets ziet wat niet gebeurt. Is dat dan Kuipvrees? Lijkt me eigenlijk van niet, want zelfs het legioen zag hier geen penalty in. Wat was het dan wel? Een fata morgana? Wilde Nijhuis het zo graag zien dat hij het ook ging zien (en geloven)?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hij zegt zelf dat hij het niet kon zien, maar dat de bal een andere richting kreeg nadat hij achter de speler 'verdween'. Volgens Nijhuis moest dat dan wel via de hand zijn gebeurd.
Ik verzin het niet, mensen.
Ik verzin het niet, mensen.
Serieus?? Dan ben je toch 'gewoon' partijdig? 

En het grappige is dan nog dat er indirect verwezen wordt naar de strafschoppen die er bij Ajax-Heerenveen niet gegeven werden. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nijhuis wel begrijp... het lijkt wel heel erg op hands... dat het dan niet zo is is erg zuur voor Vitesse en hem.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Ik dacht ook gewoon dat het hands was.Er is ook maar 1 camerabeeld waaruit wat duidelijker te zien is dat het geen pingel is.
Zo een tennis-systeem zou echt uitkomst bieden. 2 of 3 per wedstrijd.
Zo een tennis-systeem zou echt uitkomst bieden. 2 of 3 per wedstrijd.
IK GELOOF!!!!!!
Je draait de bewijslast om, maar dat is precies mijn punt. Voor-/nadeel van de twijfel speelt dan een rol.
Ik kan me goed voorstellen dat Nijhuis een pingel gaf. Gezien hoe Kalas met zijn handen stond te zwaaien? Nijhuis valt weinig, gezien zijn positie, aan te rekenen.
Die Turk die Ajax floot, die gast moeten ze een half jaar schorsen.
Die Turk die Ajax floot, die gast moeten ze een half jaar schorsen.
IK GELOOF!!!!!!