PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Mr. Ajax

Re: PSV

Bericht door Mr. Ajax » ma aug 17, 2015 2:35 pm

zeux schreef:
Mr. Ajax schreef:
zeux schreef:
Volgens mij wil je gewoon lezen wat je wilt lezen, omdat je een grafhekel aan me hebt (weerkerend patroon).

Ik heb uitgelegd wat ik bedoel. Nothing more to it. Blijf dus vooral lezen wat je wilt lezen.
Kap toch eens met dat gejank. Ik heb helemaal geen hekel aan je, zo interessant vind ik je echt niet. Ik ga in op de inhoud van de postings, en dan kijk ik niet eerst naar wie ze geschreven heeft.

Wees dan gewoon een vent en geef toe dat je met grote woorden loopt te gooien zonder dat je de wedstrijd hebt gezien. :excited.gif:
Je windt je er wel behoorlijk over op, voor iemand die het niet interessant vindt.

Als jij wilt concluderen dat ik de wedstrijd niet heb gezien, moet je dat fijn doen. :ajaxsmiley.gif:

Ik heb moeite met mensen die maar wat slap lullen zonder de feiten te kennen, of in dit geval zonder de wedstrijd te hebben gezien. Daar zal ik altijd op blijven reageren.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

zeux

Bericht door zeux » ma aug 17, 2015 2:45 pm

Mr. Ajax schreef:
Ik heb moeite met mensen die maar wat slap lullen zonder de feiten te kennen, of in dit geval zonder de wedstrijd te hebben gezien. Daar zal ik altijd op blijven reageren.
Ben altijd zo opgefokt?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Le T.

Bericht door Le T. » di aug 18, 2015 6:50 am

PSV op zoek naar clubicoon voor zeikcolumns
Club wil niet achterblijven bij Ajax en Feyenoord

Door Rudolf Julius • maandag 17 augustus 2015

PSV is op zoek naar een clubheld die wekelijks columns gaat schrijven waarin hij het beleid van de club tot op de grond toe afbrandt. De Eindhovenaren beschikken op dit moment nog niet over een verzuurde betweter en dreigen daardoor de aansluiting met Ajax en Feyenoord te missen.

Volgens PSV-directeur Toon Gerbrands kan een zichzelf respecterende topclub niet zonder azijnpisser: “Als je op het hoogste niveau mee wilt doen, moet je iedere maandag in de krant lezen dat een clubicoon vindt dat je beleid van geen kanten deugt. Waar zouden Ajax en Feyenoord zijn zonder de totaal niet opbouwende kritiek van Cruijff en Van Hanegem? Helemaal nergens.”

Gerbrands geeft toe dat oud-doelman Ronald Waterreus af en toe een dappere poging waagt om de club af te kraken: “Dat waardeer ik, maar Ronald is natuurlijk moeilijk een echt clubicoon te noemen. Ik denk meer aan iemand van het kaliber René van de Kerkhof, maar die kan helaas niet lezen en schrijven. Al is dat probleem door Ajax en Feyenoord ook overwonnen.”

Ook andere clubs proberen door middel van voorspelbare stukjes van een zeikerige oud-speler aansluiting te vinden bij de traditionele topclubs. Zo gaat Jean-Paul de Jong de functie bij FC Utrecht combineren met die van assistent-trainer.
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey

Bericht door wimpey » di aug 18, 2015 7:55 am

Hij is leuk! :biggrin.gif:

Vooral v.w.b. dat schrijven. Ik vraag me idd ook serieus af of Hanegem, Cruijff, Kerkhof e.d. kunnen schrijven.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di aug 18, 2015 11:38 am

Een column in elkaar draaien kan half Nederland. Dat is zo simpel als wat. Vandaar dat er heel wat 'schrijvers' stukjes produceren over niets. Met een beetje gevoel voor actualiteit kom je een heel eind. WE HEBBEN ERVARING NODIG! Of: HET KAPITAAL MOET OP HET VELD STAAN! Bij de juiste timing is iedereen het met je eens. :smallgrin.gif:

Helaas hebben maar weinig columnisten verstand van het spel. Daardoor gaan negen van de tien columns over randzaken.

Is het erg dat iemand een ghostwriter nodig heeft? Welnee.

Waarmee ik niet wil zeggen dat de Kerkhofjes... :drecul.gif:

Alexander

Bericht door Alexander » vr aug 21, 2015 12:53 pm

Locadia is vandaag niet op de training bij PSV verschenen. Optie voor Ajax? Ik ben altijd wel van hem gecharmeerd. Denk niet dat hij het zoveel slechter zou doen als Milik.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » vr aug 21, 2015 1:17 pm

Alexander schreef:Locadia is vandaag niet op de training bij PSV verschenen. Optie voor Ajax? Ik ben altijd wel van hem gecharmeerd. Denk niet dat hij het zoveel slechter zou doen als Milik.

Een professionele voetballer komt niet opdagen voor een training omdat hij liever op een andere positie wilt spelen? Nee, liever niet.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

beelzebub

Bericht door beelzebub » vr aug 21, 2015 1:45 pm

Of is die pannenkoek tot heel laat wezen stappen vannacht? Misschien ligt-ie ergens wel voor dood?

Met zo'n instelling hoef ik 'm ook niet te zien in Amsterdam.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

wimpey

Bericht door wimpey » vr aug 21, 2015 2:40 pm

Wat een onprofessionele kneus.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr aug 21, 2015 3:02 pm

Waarom zouden we een concurrent van een kneus verlossen?
YNWA

generaal

Bericht door generaal » za aug 22, 2015 10:39 am

Er traint nu een of andere Braziliaanse rechtsback van 26 mee. Heeft maar iets van 40+ wedstrijden gespeeld in Europa. Oud-ploeggenoot van Moreno bij Espanyol. Uit de stal van.. Jawel. Mino Raiola :hypocrite.gif: .

LucaS

Bericht door LucaS » za aug 22, 2015 12:32 pm

Vriendendienstje
I think I lost my fucking headache

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » za aug 22, 2015 7:06 pm

Zo werkt Raiola.

zeux

Bericht door zeux » za aug 22, 2015 7:58 pm

Ik vind het niet erg, maar dit klopt natuurlijk voor geen meter... Heerenveen wel strafschop en psv niet voor nagenoeg dezelfde overtreding.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Laudrup

Bericht door Laudrup » za aug 22, 2015 8:21 pm

1-2 onterecht afgekeurd
15 mei 2011.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » za aug 22, 2015 8:44 pm

KNJB. :smallgrin.gif:

Wel een terechte uitslag, begrijp ik.

elliquido

Bericht door elliquido » za aug 22, 2015 9:04 pm

De wedstrijd tegen Feijenoord wordt dan meteen interessant, PSV mag niet nog meer schade oplopen
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » za aug 22, 2015 9:08 pm

Ze mogen meteen aan de bak, ja.
De CL kost ook punten.

Ze missen Depay natuurlijk. Depay mag niet altijd een hoog rendement hebben gehad, tegenstanders zijn wel als de dood voor hem.

Behalve De Jong hebben ze geen killer.

generaal

Bericht door generaal » za aug 22, 2015 9:28 pm

Het middenveld werd vanavond overlopen. Ja, er moesten drie penalty's worden gegeven. Maar dat verbloemt de onkunde van Cocu. Heeft het tactisch vernuft van een hordeloper.

Pröpper voetbalt als een gedrogeerde zaalvoetballer. Een parodie op Andrea Pirlo. Maher heeft sinds PSV hem heeft gekocht nog altijd geen kans gehad op de positie waarop hij bij AZ excelleerde. Brenet in plaats van Poulsen is bizar. Poulsen kan in een rolstoel nog beter voetballen dan meneer aardappelhoofd. Bij Brenet is het elke wedstrijd pakjesavond.

Pereiro kan wel heel erg goed voetballen. Daarom laat Cocu hem nog op de bank wennen. Cocu is de zwakste schakel.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » za aug 22, 2015 10:01 pm

Bij AZ was Maher het mannetje. Die status heeft hij (nog) niet bij PSV.

Wat Pereiro betreft, dat moeten we afwachten. Het is een hele overgang voor zo'n jongen.

PSV mist Willems behoorlijk, lijkt me. In offensief opzicht dan. In defensief opzicht is hij niet veel beter dan de rest.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo aug 23, 2015 8:24 am

generaal schreef:Pröpper voetbalt als een gedrogeerde zaalvoetballer.
:smallgrin.gif:
YNWA

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo aug 23, 2015 10:05 am

Dit resultaat was geen verrassing. PSV doet het zelden goed in Heerenveeen. Maar toch, 3 gespeeld en twee keer gelijk. De kwartjes vallen in tegenstelling tot vorig seizoen niet iedere keer de goede kant op voor PSV.
Nil volentibus arduum

Khraa

Bericht door Khraa » zo aug 23, 2015 10:10 am

Gelukkig gaat het bij PSV nu over die niet gegeven strafschop, ze moeten vooral niet focussen op de echte problematiek.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

wimpey

Bericht door wimpey » ma aug 24, 2015 7:26 am

Middenveld van psv is niet in balans, lijkt me. Ik ben nog niet echt onder de indruk van des tovenaars aankopen. Maar misschien werkt het serum bij Maher, Pröpper en die nichterige Noord-Fransoos nog niet...

Cocu was trouwens een geweldig paard. In een andere hoedanigheid heeft ie in de buurt van een manege niets te zoeken.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma aug 24, 2015 9:53 am

Ze zullen een keuze moeten maken tussen Propper en Maher en een verdedigende middenvelder erbij zetten. Dan zal het beter in balans zijn, maar het gebrek aan scorend vermogen zullen ze houden vanaf het middenveld. Daarnaast is voorin de extra klasse weggevallen met Depay. Die kon zomaar een wedstrijd uit het niks beslissen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Plaats reactie