PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Voor 3,5 miljoen euro heeft PSV een uitstekende opbouwende verdediger binnengehaald. Stukken beter dan die houthakker van Feyenoord in ieder geval. Hij had afgelopen seizoen als ik mij niet vergis na Pepe en Ramos de meeste onderscheppingen van de Liga. Numbers don't liewimpey schreef:generaal praat over Moreno alsof psv een kruising tussen Hummels en Chielini heeft binnengehaald.

It's envy.generaal schreef:Voor 3,5 miljoen euro heeft PSV een uitstekende opbouwende verdediger binnengehaald. Stukken beter dan die houthakker van Feyenoord in ieder geval. Hij had afgelopen seizoen als ik mij niet vergis na Pepe en Ramos de meeste onderscheppingen van de Liga. Numbers don't liewimpey schreef:generaal praat over Moreno alsof psv een kruising tussen Hummels en Chielini heeft binnengehaald..
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ik bedoel meer dat wij - conform de mantra - geen spelers uit topcompetities aan kunnen trekken. 'Want die komen niet naar de eredivisie'.wimpey schreef:Wij hebben Jairo op die plek, Zeux.zeux schreef: It's envy.Die gaat het verder schoppen dan Espanyol en psv, hoor.
Ik vind Moreno trouwens een prima aankoop, hoor. Met Bruma en Isimat kun je de CL niet in natuurlijk.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Gelet op die prijs zou ik hem alleen liever hebben dan een Viergever of een Heitinga of een Dijks natuurlijk. Aan de andere kant snap ik wel dat je kiest voor de ontwikkeling van Riedewald op die plek.
Wanneer Moreno naar een fijne club uit een topcompetitie had gekund...zeux schreef: Ik bedoel meer dat wij - conform de mantra - geen spelers uit topcompetities aan kunnen trekken. 'Want die komen niet naar de eredivisie'.
Dat Ajax er qua aankopen niets van bakt is bekend. Zie de namen die Peter noemt. En al die anderen... Alleen regeert de waan van de dag nog wel eens. Arias, Bruma, Isimat, Maher, Narsingh, Schaars: stuk voor stuk topaankopen natuurlijk.

Zoals Pröpper, Lestienne, Pereiro en ook Moreno het gelijk van de tovenaar nog maar effe moeten bewijzen.
Wanneer, wanneer. We gaan het zien. :-) No guarantees, psv is psv, maar het gaat mij om het principe - los van wat er feitelijk in Eindhoven gebeurt -: prima speler komt uit La Liga naar eredivisie. Nu Ajax nog op jacht (of elders).wimpey schreef:Wanneer Moreno naar een fijne club uit een topcompetitie had gekund...zeux schreef: Ik bedoel meer dat wij - conform de mantra - geen spelers uit topcompetities aan kunnen trekken. 'Want die komen niet naar de eredivisie'.
Dat Ajax er qua aankopen niets van bakt is bekend. Zie de namen die Peter noemt. En al die anderen... Alleen regeert de waan van de dag nog wel eens. Arias, Bruma, Isimat, Maher, Narsingh, Schaars: stuk voor stuk topaankopen natuurlijk.![]()
Zoals Pröpper, Lestienne, Pereiro en ook Moreno het gelijk van de tovenaar nog maar effe moeten bewijzen.
Zeker, prima gedaan. Eens kijken wat psv de komende tijd nog meer van Mino 'krijgt'.zeux schreef: No guarantees, psv is psv, maar het gaat mij om het principe - los van wat er feitelijk in Eindhoven gebeurt -: prima speler komt uit La Liga naar eredivisie. Nu Ajax nog op jacht (of elders).

Maar ik vind Moreno een prima, gerichte aankoop. Je zag tegen een ADO een matige defensieve organisatie. Dat zal met Moreno zeker verbeteren.
Isimat zingt ook al beter dan dat ie voetbalt. Misschien moeten die jongens aan een career switch denken.Skampie schreef:
Daar denkt Bruma anders over.... Wat zong hij ook al weer?
Wij zijn niet bang want Bruma is erbij? :)
PSV alweer op 1-0 na een mooie pass van lesbienne. Het gras is niet altijd groenere bij buren maar vind PSV zo de eerste 15 minuten prima spelen. Het tempo ligt in ieder geval hoger dan gisteren in de arena.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ben rond minuut 20 ingeschakeld, maar kan me helemaal niet vinden in wat je hier post. Tempo is echt heel laag van beide kanten, heel saai allemaal. Bij psv kan ik ook weinig lijn ontdekken in het spel, ze doen ook maar wat.columbus schreef:PSV alweer op 1-0 na een mooie pass van lesbienne. Het gras is niet altijd groenere bij buren maar vind PSV zo de eerste 15 minuten prima spelen. Het tempo ligt in ieder geval hoger dan gisteren in de arena.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Leuk, zo'n halflege aula.
Wat wil die Guardado nou eigenlijk? Actie van Kappelhof was perfect op de bal. Eerst een Schwalbe dus en een blessure voorwenden. Dan blijkt er dus geen sprake van een blessure, gaat ie zeiken om rood en daarna gaat ie irritant lopen doen bij een vrije trap van Groningen. En na het rustsignaal. En dan nog miepen dat ie geel krijgt voor miepen.
Is dit trouwens de gedoodverfde kampioen? 1 schot op doel na een fout van Groningen.
Wat wil die Guardado nou eigenlijk? Actie van Kappelhof was perfect op de bal. Eerst een Schwalbe dus en een blessure voorwenden. Dan blijkt er dus geen sprake van een blessure, gaat ie zeiken om rood en daarna gaat ie irritant lopen doen bij een vrije trap van Groningen. En na het rustsignaal. En dan nog miepen dat ie geel krijgt voor miepen.

Is dit trouwens de gedoodverfde kampioen? 1 schot op doel na een fout van Groningen.
Nou, wat een geweldig PSV heb ik gezien de eerste helftcolumbus schreef:PSV alweer op 1-0 na een mooie pass van lesbienne. Het gras is niet altijd groenere bij buren maar vind PSV zo de eerste 15 minuten prima spelen. Het tempo ligt in ieder geval hoger dan gisteren in de arena.

15 mei 2011.
wimpey schreef:Leuk, zo'n halflege aula.
Wat wil die Guardado nou eigenlijk? Actie van Kappelhof was perfect op de bal.
Hij raakte inderdaad de bal, maar kwam er ook goed hoog in met z'n been. Is uiteindelijk dus wel gevaarlijk spel en dus een overtreding, lijkt me.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -