Dat mag ik toch wel hopen ja...Marillion schreef:@Peter: Precies, niet meteen doorslaan nu hoor. Ik moet het bij PSV allemaal nog even zien gebeuren. Ik denk dat de strijd om de titel gewoon weer tussen Ajax en PSV gaat.
Yes, twee versterkingen. Sinkgraven zeker talent. Gudelj? Misschien. Vraag is wel: wanneer je hem koopt - in hem investeert -, waarom staat hij dan niet in de basis tegen Rapid? Als 'lone wolf' met die illustere ervaring.Marillion schreef:Overigens, Ajax heeft net als PSV wel degelijk investeringen gedaan. Of tellen transfers zoals die van Sinkgraven en Gudelj ineens niet mee? Je kan met die transfers in gedachte toch niet zeggen dat Ajax geen geld uit wil geven? Je kunt stellen dat je denkt dat de verkeerde spelers zijn gehaald. Maar als ik dan naar PSV kijk wil ik ook nog wel even zien of al die nieuwe spelers net zulke aanwinsten zijn als Guardado afgelopen jaar.
Mijn punt is: psv investeert de miljoenen van de CL in de selectie. Ajax zette het geld op de bank. Resultaat: een selectie uit balans.
Of wil je beweren dat Ajax de afgelopen vijf jaar fors in de selectie heeft geïnvesteerd?