PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Lionel

Re: PSV

Bericht door Lionel » ma jul 13, 2015 10:30 pm

beelzebub schreef:Ultieme uitholling van de eredivisie als zelfs een speler als Hiljemark vertrekt naar Italie. :ajaxsmiley.gif:
Roon ook naar Atalanta. Hoe scouten ze hem dan?
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » di jul 14, 2015 9:34 am

Dubbel schreef:Is dat een spelfout of schrijf je die naam echt met een t?
:smallgrin.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » di jul 14, 2015 10:45 am

Wouter schreef:Tja, PSV is huizenhoog favoriet voor de titel in elk geval. Of Ajax moet nog wat bijzonders gaan doen.
Ik vind het allebei niks. Stel je dit psv ff voor in de CL. Maher en Pröpper worden met huid en haar opgevreten.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di jul 14, 2015 12:23 pm

Bert schreef:PSV speelde afgelopen seizoen met dynamische jongens als Wijnaldum en Depay rondom targetman De Jong. Hierbij kwamen Wijnaldum en Narsingh ook nog eens veelvuldig achter de laatste linie van de tegenstander, en zorgden zo voor diepgang. Gaat passer Pröpper nu die diepgang en dynamiek brengen? Is de actieradius van Lestienne voldoende? Of gaat PSV meer vanuit de controle spelen? Komt De Jong dan nog wel zo goed uit de verf? Heb je dan nog iets aan Narsingh? Kunnen de verdedigers van PSV de bijbehorende speelwijze aan?

Veel vragen. Ik ben héél benieuwd hoe PSV volgend seizoen gaat spelen. De aankopen lijken te duiden op een nieuwe tactiek. Is dit een bewuste keuze?
Goede vragen. Wellicht dat die Pereiro (als die komt) een speler is die wel de dynamiek kan brengen die ze nu lijken in te leveren? Geen idee, ik ken 'm niet.

Ik ben ook benieuwd wie de leidersrol moet gaan dragen. Is dat Guardado en is hij daar ook een type voor? Mijn inschatting is dat Wijnaldum belangrijk was op dat gebied. En Depay was een apart figuur maar die had denk ik ook wel enig aanzien.
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di jul 14, 2015 5:03 pm

generaal

Bericht door generaal » di jul 14, 2015 5:45 pm

Afbeelding

Wat een boef, die zaakwaarnemer.

wimpey

Bericht door wimpey » di jul 14, 2015 5:59 pm

Was Lemic ook een boef, generaal? Kwestie van zaaien en oogsten, lijkt me.

generaal

Bericht door generaal » di jul 14, 2015 6:15 pm

Lijkt me wel ja. Je kunt toch veel beter met een Rodger Linse, Humphrey Nijman of Kees Ploegsma jr. van doen hebben? Zelfs Raiola lijkt me zuiver op de graad vergeleken met Lemic en deze Casal.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di jul 14, 2015 9:38 pm

Een boef? Hoe weet je dat? Misschien twijfelt die jongen wel en was hij liever naar een aansprekender club gegaan. Spelers verschuilen zich wel vaker achter hun zaakwaarnemer.

Zou het nog doorgaan? :confused.gif:

Khraa

Bericht door Khraa » di jul 14, 2015 9:41 pm

Ik hoop het. Dit voorspelt veel moois voor de komende jaren. :ajaxsmiley.gif:
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di jul 14, 2015 9:42 pm

Het zit er dik in dat die zaakwaarnemer aan het winkelen is met de aanbieding van PSV onder zijn arm. Kijken of hij ergens een betere deal uit het vuur kan slepen.

Of het doorgaat? Geen idee uiteraard. PSV wil 'm wel hebben. Zoveel is duidelijk. Als er niet snel een concreet en beter voorstel van een andere club komt zullen ze wel tekenen. Kunnen ze elders toch beter krijgen dan gaan ze die kant op. Tja, zeg het maar.
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di jul 14, 2015 9:57 pm

Wie weet zit er een netwerkje achter en was hem iets anders beloofd. Die jongen is al in Eindhoven, dus hij zou bij wijze van spreken zelf in de taxi kunnen stappen. Er steekt denk ik net iets meer achter dan alleen maar: de zaakwaarnemer ligt dwars.

Die Casal is geen dwerg, die man bezit het Uruguayaanse voetbal zowat. Als ik het goed begrepen heb, was hij van meet af aan geen voorstander van deze transfer.

https://en.wikipedia.org/wiki/Paco_Casal

Het is inderdaad een veelbelovende start. Vanuit ons standpunt gezien dan. :666.gif:

Update: Pereiro heeft getekend. Blijkbaar was er geen ontkomen meer aan voor Casal.

Kent iemand deze speler trouwens?

generaal

Bericht door generaal » wo jul 15, 2015 1:27 pm

Thomas zal hem wel kennen, maar die laat natuurlijk niks meer los. PSV wil ook nog Afellay en Moreno halen. Moreno zou onomstreden zijn. Maar de komst van Afellay begrijp ik niet zo. Zijn ego is te groot om genoegen met een plaats op de bank te nemen. Guardado en Maher gaan natuurlijk niet banken voor meneer Afellay. Aankoop Pröpper komt ook niet voor de bank lijkt me. Of zou Cocu Afellay zo gek krijgen om genoegen te nemen met een rol als invaller? In dat geval is het wel een sterke transfer. Afellay in plaats van Ritzmaier is immers een enorme verbetering.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo jul 15, 2015 1:40 pm

Die komt nooit. Maar mocht het zo zijn denk ik eerder dat hij verwacht dat er in plaats van Philips voortaan Afellay op het shirt staat i.p.v. dat hij een wisselspeler zou zijn.
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo jul 15, 2015 1:53 pm

Afellay wacht of er iets beters komt.

Niet iedereen bij PSV is voor zijn komst, heb ik begrepen.

wimpey

Bericht door wimpey » wo jul 15, 2015 4:02 pm

Lekkere shady transfer van psv, zo kennen we ze weer. :biggthumpup.gif:

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » vr jul 17, 2015 12:16 pm

PSV maakt bekend geen basisspelers meer te laten gaan. :biggrin.gif:

generaal

Bericht door generaal » wo jul 22, 2015 6:14 pm

Yopi schreef:Afellay wacht of er iets beters komt.

Niet iedereen bij PSV is voor zijn komst, heb ik begrepen.
Ik hoop dat hij naar Sporting vertrekt. De komst van Moreno zou ik wél enorm toejuichen.

PSV heeft hoe dan ook wederom een ploeg die de titelstrijd met Ajax lang vol moet kunnen houden. Niet dat ik Cocu er voldoende lef voor toedicht, maar er zit zoveel voetbal in deze selectie, dat er zelfs ouderwets 4-3-3-voetbal kan worden gespeeld. Met Guardado en Pröpper als links- en rechtshalf en Maher of Pereiro als nummer 10. Lestienne en Narsingh houden het veld breed en strooien met voorzetten. Suently Alberto en Steven Bergwijn hebben dermate veel talent, dat ik verwacht dat zij zich dit seizoen definitief in het eerste knokken.

Heeft PSV dan helemaal geen zwakke plekken? Maar natuurlijk wel. Zoet blijft een gemaakte keeper, die een hoop atletisch vermogen mist. Arias is prima, maar als hij wegvalt is Brenet zijn knullige vervanger. Al schijnt Isimat-Mirin ook op rechtsback te kunnen spelen. En Bruma is een beetje de Sami Kuffour van PSV. Hij kan 80 minuten solide spelen en dan één moment verslappen, waardoor de tegentreffer valt. Daarnaast vraag ik me af hoe dit PSV zich wapent tegen beukploegen die een hoog niveau halen. Het middenveld van PSV bestaat tenslotte uit rasvoetballers die stuk voor stuk lichtgewichten zijn. Guardado en Maher zijn klein en Pröpper weegt ondanks z'n 1,90 meter maar 72 kilo.

Wouter

Bericht door Wouter » wo jul 22, 2015 6:56 pm

Pröpper heeft niet het imago van een fysieke voetballer, maar ik vond hem vorig seizoen ook in de duels vrij sterk. Hij schijnt ook veel meer ballen veroverd te hebben dan bijvoorbeeld Wijnaldum.

Mano

Bericht door Mano » do jul 23, 2015 9:52 am

PSV heeft netjes ingekocht.

Of het een team wordt, zoals vorig zal dit seizoen moeten blijken...
wel een sterke titelkandidaat
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Wouter

Bericht door Wouter » do jul 23, 2015 10:38 am

Zal er überhaupt een andere titelkandidaat zijn?

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » zo jul 26, 2015 9:14 am

Zeker als Moreno er nog bijkomt zijn ze het te kloppen team.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo jul 26, 2015 10:53 pm

Ik heb geen idee. Ik heb die Lestienne een paar keer gezien bij Genoa, maar daar was ik verre van overtuigd. En die Uruguyaan ken ik uiteraard niet. Dat maakt dat ik eerst wel eens wil zien of ze daar aanvallend nu nog zo goed zijn.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma jul 27, 2015 9:26 am

Hebben jullie de VI van deze week gelezen? Lestienne is eigendom van een investeringsfonds. Al Arabi, dat hem zogenaamd had gekocht, werkt samen met een 'Doyen-achtige' partij. In feite is Al Arabi een dekmantel. Die 'club' koopt geen spelers om ze op te stellen, maar om ze door te verhuren. Op die manier kunnen ze het verbod op investeringsmaatschappijen in bepaalde landen (vooral Engeland) omzeilen. Lestienne mag zelf niet bepalen waar hij speelt, er wordt met hem geschoven.

Lestienne is geflopt in Italië en wordt nu bij PSV in de etalage gezet.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma jul 27, 2015 10:09 am

Yopi schreef:Hebben jullie de VI van deze week gelezen? Lestienne is eigendom van een investeringsfonds. Al Arabi, dat hem zogenaamd had gekocht, werkt samen met een 'Doyen-achtige' partij. In feite is Al Arabi een dekmantel. Die 'club' koopt geen spelers om ze op te stellen, maar om ze door te verhuren. Op die manier kunnen ze het verbod op investeringsmaatschappijen in bepaalde landen (vooral Engeland) omzeilen. Lestienne mag zelf niet bepalen waar hij speelt, er wordt met hem geschoven.

Lestienne is geflopt in Italië en wordt nu bij PSV in de etalage gezet.
Klopt, Ajax afbranden over het aantrekken van twijfelgevallen als Sanogo en Youness is heel erg makkelijk, maar ondertussen zou het bij PSV allemaal hosanna zijn?

Die Lestienne heeft al twee seizoenen geen ene knikker geraakt en wordt puur als handelswaar gebruikt.

Plaats reactie