PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

WP_Legend

Re: PSV

Bericht door WP_Legend » zo jul 12, 2015 2:00 pm

brigade zuid schreef:Lestienne was destijds bij Club Brugge erg goed, heb geen idee hoe ie er nu voorstaat.
ja inderdaad, werd toen ook bij ons vaak genoemd... ik heb ook geen idee wat hij nu nog kan, in Italie heeft hij niks bereikt terwijl een speler als Driesje Mertens het er wel erg goed doet!

is hij dan minder dan Mertens?

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » zo jul 12, 2015 3:37 pm

Is dat een spelfout of schrijf je die naam echt met een t?

Wouter

Bericht door Wouter » zo jul 12, 2015 9:29 pm

Pröpper naar PSV, volgens VI.

Lionel

Bericht door Lionel » zo jul 12, 2015 10:44 pm

Goede speler. Topaankoop.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel

Bericht door Lionel » zo jul 12, 2015 10:56 pm

Er staat gewoon weer een goed PSV komend jaar. Lestienne en die Pereiro zullen vast wel wat kunnen. Propper en Wijnaldum is mij om het even. Nu hebben ze alleen wel te maken met een andere druk en de CL.
IK GELOOF!!!!!!

Khraa

Bericht door Khraa » zo jul 12, 2015 11:11 pm

De statistieken van Propper vielen me wel enigszins tegen. Ik had het idee dat hij vaker scoorde.

PSV verliest een boel scorend vermogen, als Ajax niet zo aan het kloten zou zijn geweest had ik er alle vertrouwen in gehad.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

generaal

Bericht door generaal » zo jul 12, 2015 11:37 pm

Lestiënne was bij Brugge een topper, maar dat is al een tijdje terug. Ik heb geen idee van wat hij nu nog kan. Pereiro heb ik nog nooit zien voetballen en van elke voetballer kun je mooie compilaties maken. Daar kan ik dus niks van vinden. Pröpper deed het leuk bij Vitesse, maar houdt hij zich ook staande op het middenveld van PSV? Prima passing, fijne aanname, maar hij is geen krachtmens als bijvoorbeeld Strootman of Wijnaldum. Wel heb ik erg veel vertrouwen in Steven Bergwijn: een ruwe diamant.

Na Poulsen, Lestiënne, Pereiro en Pröpper is er wat mij betreft nog ruimte voor één aanwinst. Een ervaren linker centrale verdediger. Als dat ook nog lukt, denk ik dat Brands het prima heeft gedaan en dat de titelstrijd wederom tussen PSV en Ajax gaat. Feyenoord zal geen rol van betekenis spelen, met of zonder Clasie.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » ma jul 13, 2015 2:41 am

Ik moet eerlijk zeggen dat PSV mij erg verbaasd met hun slagvaardigheid!
Er staat een meer dan aardig team, en zullen waarschijnlijk topfavoriet zijn!

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » ma jul 13, 2015 6:41 am

Hoezo verbaast dit. Vorig jaar ging het niet anders en regelde Brands ook een kampioenselftal voor Cocu. Overmars daarentegen grossiert in aankopen die nog niet direct een toegevoegde waarde zijn. Het verschil tussen een club waar transferbeleid serieus wordt genomen en een club waar transferbeleid een hobby voor oud spelers is.
Ajax!

LucaS

Bericht door LucaS » ma jul 13, 2015 7:28 am

Je bent vergeten dat Brands er al jaren zit, en dat dat bij elkaar kopen van een kampioenselftal onder Brands dus al vaker niet dan wel gelukt is? Het ziet er nu weer prima uit, maar ook Ajax heeft in het verleden transferzomers gehad waarvan iedereen dacht dat dat ons tot grote favoriet maakte.
I think I lost my fucking headache

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma jul 13, 2015 8:52 am

Idd, de waan van de dag. Is een club in euforie, dan is alles geweldig. Brands werd de afgelopen jaren ook afgebrand door de achterban.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma jul 13, 2015 8:59 am

Lionel schreef:Goede speler. Topaankoop.
Ben niet overtuigd. Vind hem een meeloper. Goed als het goed gaat, maar als het slecht gaat zie je hem niet.

Wouter

Bericht door Wouter » ma jul 13, 2015 8:59 am

Pröpper heeft meer potentie dan Wijnaldum. Volgens de geruchten in de media (die overigens niet altijd correct zijn) gaat het om een transfersom van ongeveer vijf miljoen. Heeft PSV het toch slim aangepakt.

Wouter

Bericht door Wouter » ma jul 13, 2015 9:03 am

Yopi schreef:
Lionel schreef:Goede speler. Topaankoop.
Ben niet overtuigd. Vind hem een meeloper. Goed als het goed gaat, maar als het slecht gaat zie je hem niet.
Het is natuurlijk deels andersom: als Pröpper goed speelde, zoals in de Kuip of thuis tegen Ajax, speelde Vitesse ook goed. Hoewel Qazaishvilli en Vejinovic (in de eerste seizoenshelft) natuurlijk ook belangrijk waren.

LucaS

Bericht door LucaS » ma jul 13, 2015 9:28 am

Ik dacht dat vitesse niet verkocht aan concurrenten.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma jul 13, 2015 9:40 am

Chelsea ziet hij blijkbaar niet in hem zitten.

Wouter

Bericht door Wouter » ma jul 13, 2015 10:03 am

LucaS schreef:Ik dacht dat vitesse niet verkocht aan concurrenten.
Beginnen jullie nou weer te janken? Ik word er een beetje moe van hoor.

Op het Vitesseforum denken ze dat er sprake was van een gelimiteerde transfersom toen Pröpper vorig jaar zijn contract verlengde. Maar naar buiten toe maakt Vitesse zoiets nooit bekend.

LucaS

Bericht door LucaS » ma jul 13, 2015 10:23 am

Ik begin helemaal niet te janken, ik was alleen verbaasd dat dit zo makkelijk gaat dat het binnen 1 dag rond (b)lijkt.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma jul 13, 2015 10:26 am

Zoiets zal het wel zijn, want ik snap anders niet zo goed waarom ze geen hogere prijs bedingen. Beste man van Vitesse, neo-international, contract verlengd en interesse vanuit een club die net 20 miljoen heeft ontvangen voor Wijnaldum...

columbus

Bericht door columbus » ma jul 13, 2015 10:42 am

Goed gehandeld door PSV. Propper is 1 van de betere middenvelders in de eredivisie, staat mannetje, goede passing en denkt voor uit. Vijf miljoen euro is een koopje...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Wouter

Bericht door Wouter » ma jul 13, 2015 11:01 am

Tja, PSV is huizenhoog favoriet voor de titel in elk geval. Of Ajax moet nog wat bijzonders gaan doen.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma jul 13, 2015 11:03 am

Mwah, de 2 beste spelers zijn ze kwijt. Met Depay en Wijnaldum leveren ze ontzettend veel scorend vermogen in. Vooralsnog gaan ze er op achteruit.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma jul 13, 2015 6:46 pm

LucaS schreef:Je bent vergeten dat Brands er al jaren zit, en dat dat bij elkaar kopen van een kampioenselftal onder Brands dus al vaker niet dan wel gelukt is? Het ziet er nu weer prima uit, maar ook Ajax heeft in het verleden transferzomers gehad waarvan iedereen dacht dat dat ons tot grote favoriet maakte.
Zo is het. Hij is daar een paar seizoenen op rij gewoon afgebrand omdat hij juist geen kampioenswaardige selectie wist samen te stellen. Dan lukt het één keer wel en is Brands opeens de messias?

Ik moet het komend seizoen nog maar even zien. Zo kan niemand hier Pereiro beoordelen en zijn er denk ik ook weinig die recent nog iets van Lestienne hebben gezien. Met Pröpper doen ze denk ik een prima zaak. Al moet je altijd afwachten hoe het een stapje hoger gaat. We hebben vaak genoeg gezien dat die stap ook lastig kan zijn.

Met Depay en Wijnaldum missen ze doelpunten maar het zal ook gevolgen hebben voor de hiërarchie in het elftal. Hoe vallen de puzzelstukjes dit seizoen in elkaar?
Nil volentibus arduum

beelzebub

Bericht door beelzebub » ma jul 13, 2015 9:15 pm

Ultieme uitholling van de eredivisie als zelfs een speler als Hiljemark vertrekt naar Italie. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jul 13, 2015 9:43 pm

PSV speelde afgelopen seizoen met dynamische jongens als Wijnaldum en Depay rondom targetman De Jong. Hierbij kwamen Wijnaldum en Narsingh ook nog eens veelvuldig achter de laatste linie van de tegenstander, en zorgden zo voor diepgang. Gaat passer Pröpper nu die diepgang en dynamiek brengen? Is de actieradius van Lestienne voldoende? Of gaat PSV meer vanuit de controle spelen? Komt De Jong dan nog wel zo goed uit de verf? Heb je dan nog iets aan Narsingh? Kunnen de verdedigers van PSV de bijbehorende speelwijze aan?

Veel vragen. Ik ben héél benieuwd hoe PSV volgend seizoen gaat spelen. De aankopen lijken te duiden op een nieuwe tactiek. Is dit een bewuste keuze?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Plaats reactie