Maar ja, dan realiseer ik me dat ik zelf ook een zeikerd ben. Vloek na zo'n potje tegen Anderlecht op sukkel Bero en Onhandige Hajek i.p.v. euforisch te doen over het doelpunt van Dasa of de mooie acties van Gboho en (toegegeven) Tannane.

Moderator: mods
Aan de ene kant is het inderdaad belachelijk vroeg.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑za aug 21, 2021 2:01 pmHet is (maar dat zeg je zelf eigenlijk ook al) nog érg vroeg om iets van Slot te kunnen vinden.
Nooit gedacht dat ik het nog eens op zou nemen voor Dick Advocaat.... maar die jongen is 73 jaar oud. Wmb niet zo vreemd dat hij minder energie in de club kon steken dan een Arno Slot. Feyenoord wist precies wat het zou krijgen bij zijn aanstelling dus om nu te vinden dat hij zich kapot moet schamen is niet terecht.Ajax Rules schreef: ↑za aug 21, 2021 2:11 pmAan de ene kant is het inderdaad belachelijk vroeg.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑za aug 21, 2021 2:01 pmHet is (maar dat zeg je zelf eigenlijk ook al) nog érg vroeg om iets van Slot te kunnen vinden.
Maar dit is wel meer dan heel voorbarige scorebordjournalistiek. Hoe hij de club vertegenwoordigt, hoe hij met de spelersgroep omgaat, hoe hij constructief aan de slag gaat en werkt voor zijn geld (in plaats van als een verwend kind te zeuren, te klagen en af te geven), en ook nog eens met zeer beperkte middelen leuk voetbal probeert te spelen (en daar vooralsnog in slaagt), dan moet Advocaat zich echt kapot schamen.
Brand in brand Kameraden! Midden in de nacht brandje stichten.... Waar kennen we dat toch van?ROTTERDAM - In de nacht van zaterdag op zondag werd er brand gesticht op de Rotterdamse sportschool van Paul van Dorst, voorzitter van de Feyenoord-supportersvereniging de Roze Kameraden. Ook werd het gebouw beklad met anti-homoteksten, waarvan sommige direct aan hem en de andere oprichters waren gericht met doodsverwensingen. Feyenoord veroordeelt de actie dan ook hevig. „Dit gaat alle perken te buiten.”
Heerlijk potje. Wat een energie bij Utrecht. Die klappen erop.Peter schreef:Tot op heden is Utrecht een maatje te groot voor Feyenoord. Mogen we nu opnieuw conclusies trekken?
wimpey schreef:Venijn en staart.