Robben en Sneijder werden wel gehaald toen Mourinho coach was bij Chelsea en Inter.Yopi schreef:Maakt inderdaad uit elke trainers er zitten. Mourinho bijvoorbeeld koopt nooit Nederlanders. Hij haalt veel spelers uit het netwerk van zijn zakenpartner Mendes.
Die Nederlandse trainers zullen inderdaad sneller spelers uit de Eredivisie halen, zeker Koe en Van Gaal. Dat zijn twee trainers die graag terugvallen op oude bekenden.
PSV
Moderator: mods
- Jinne
- Site Admin
Re: PSV
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Volgens mij werd Robben naar Chelsea gehaald toen Ranieri nog coach was. Ik kan me herinneren dat Ranieri een 'tweede Duff' wilde. Mourinho haalde dan wel weer Kezman: geen Nederlander, wel uit de Eredivisie.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Kezman en Robben zaten in een package deal. Dus het is of/of.
Werden ze niet vastgelegd onder de Italiaan en mocht de Portugees daarna met ze aan de slag?
Al snel werd Robben vervangen door Malouda.
Werden ze niet vastgelegd onder de Italiaan en mocht de Portugees daarna met ze aan de slag?
Al snel werd Robben vervangen door Malouda.

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Dat weten we pas als hij in een grote competitie tegen grote clubs met goede keepers hetzelfde doet. Prestaties in de eredivisie zijn geen garantie voor de PL...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Tuurlijk, maar dan nog laat hij zien een uitstekende vrije trap te hebben en er veel rendement uit te halen.
In de Eredivisie heeft alleen Van Hooijdonk ooit meer gescoord uit directe vrije trappen in 1 seizoen, in totaal waren dat er 8.
In de Eredivisie heeft alleen Van Hooijdonk ooit meer gescoord uit directe vrije trappen in 1 seizoen, in totaal waren dat er 8.
Niemand die de overgang van Simon Poulsen naar PSV interessant vind??
Lijkt er sterk op dat Willems zal verdwijnen...
Ik vind het jammer dat wij hem niet hebben opgehaald, ben altijd wel van hem gecharmeerd geweest, bovendien een klasse beter dan Boilesen!
Ik vind het jammer dat wij hem niet hebben opgehaald, ben altijd wel van hem gecharmeerd geweest, bovendien een klasse beter dan Boilesen!
Toch zijn dat soort transfers altijd twijfelgevallen. Hij is volgens mij 30 jaar. Gaat dus niet meer beter worden. Vraag is dan, kan hij de stap van AZ naar PSV aan en is hij nog een aantal seizoenen een hele bruikbare speler. Of is het eenmaal bij een grotere club toch allemaal net even te lastig en zit je aan een dertiger vast die eigenlijk net niet goed genoeg is.
Nil volentibus arduum
Poulsen is gehaald als back-up van Willems, niet als vervanger.WP_LeGeNd schreef:Niemand die de overgang van Simon Poulsen naar PSV interessant vind??
Daar is Poulsen ook mee akkoord, prima zet dus van Brands.
En dat geloof jij???Baseman schreef:Poulsen is gehaald als back-up van Willems, niet als vervanger.WP_LeGeNd schreef:Niemand die de overgang van Simon Poulsen naar PSV interessant vind??
Daar is Poulsen ook mee akkoord, prima zet dus van Brands.
Ik kan mij ook niet voorstellen dat Poulsen gezellig gaat banken. Daar is hij wel wat te goed voor. Prima back. Willems heeft nog altijd zijn contract niet verlengd en je kunt het hem ook niet echt kwalijk nemen. Bij Sparta werd hij voor minder dan een miljoen euro uit de jeugdopleiding geplukt. Zonde, maar ook begrijpelijk als hij de stap wil maken. Dat betekent wel dat er dan nog een linksback moet worden aangetrokken.
Als na Depay ook Wijnaldum en Willems worden verkocht, casht PSV wel gigantisch. Dat kan in z'n totaliteit maar zo 60 miljoen euro opleveren. In dat geval kan PSV gerust spelers als Alex, Afellay, Pröpper en Larsson aantrekken. Isimat-Mirin kopen en een talent op de rechtsback aantrekken (Brenet is te wild en dom) en je bent klaar. Dan heb je in totaal misschien 25 miljoen euro uitgegeven. Sta je nog 30 miljoen in de plus (minus percentage voor Memphis en doorverkooppercentage voor Feyenoord): helemaal prima.
Als na Depay ook Wijnaldum en Willems worden verkocht, casht PSV wel gigantisch. Dat kan in z'n totaliteit maar zo 60 miljoen euro opleveren. In dat geval kan PSV gerust spelers als Alex, Afellay, Pröpper en Larsson aantrekken. Isimat-Mirin kopen en een talent op de rechtsback aantrekken (Brenet is te wild en dom) en je bent klaar. Dan heb je in totaal misschien 25 miljoen euro uitgegeven. Sta je nog 30 miljoen in de plus (minus percentage voor Memphis en doorverkooppercentage voor Feyenoord): helemaal prima.
- InnerHarbour
Ik zie dat Brands weer tovenaar states krijgt. Wat een transfer en een kampioenschap al niet kan doen. 

YNWA
-
- AT Toto winner 15/16
Ik ben bang dat het wel vrij realistisch is, ik ben sowiezo bang dat Psv de komende jaren gaat domineren, met dank aan Ajax die het zelf op allerlei vlak gigantisch laat liggen.
Ik ben er niet zo bang voor. Natuurlijk kan PSV komend seizoen ook kampioen worden. Maar Ajax is ook gewoon titelkandidaat. Op dit moment denk ik aan grofweg 50/50 waarbij ik de zomer eerst wel eens wil afwachten om te zien hoe de selecties er straks voor staan.
Maar PSV gaat echt niet weglopen omdat er een keer een flinke zak geld die kant op gaat hoor. Ten eerste komen die bedragen niet allemaal richting PSV want er doen meer partijen mee. Ten tweede zijn het incidentele inkomsten waar je geen langdurig beleid op kunt afstemmen (weten ze in Eindhoven alles van) en ten derde heeft ook PSV te maken met het feit dat ze op de Nederlandse markt opereren. Denk je nou echt dat spelers als Alex en Afellay staan te springen om voor PSV te komen voetballen? Vergeet het maar.
Maar PSV gaat echt niet weglopen omdat er een keer een flinke zak geld die kant op gaat hoor. Ten eerste komen die bedragen niet allemaal richting PSV want er doen meer partijen mee. Ten tweede zijn het incidentele inkomsten waar je geen langdurig beleid op kunt afstemmen (weten ze in Eindhoven alles van) en ten derde heeft ook PSV te maken met het feit dat ze op de Nederlandse markt opereren. Denk je nou echt dat spelers als Alex en Afellay staan te springen om voor PSV te komen voetballen? Vergeet het maar.
Nil volentibus arduum
- Jinne
- Site Admin
Ze blijven wel doorgang met winnen. Record aantal punten nu dankzij een goal in de laatste minuut.
Ik zie vooral ons er niet bovenop komen met de huidige staf. Uiteindelijk 17 punten achterstand.
Ik zie vooral ons er niet bovenop komen met de huidige staf. Uiteindelijk 17 punten achterstand.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!