Red Bull Salzburg, FC Basel...Zuidema schreef:Ik mag het best wel lijen als Ajax zich als een topdog gedraagt. Guardado vind ik dan goed in dat plaatje passen. Maar het lijkt me, gezien het langdurig matige track record, zeker wenselijk dat het hele bolwerk rond scouting en aankoopbeleid bij Ajax eens uitgebreid nader bekeken wordt. En schroom dan ook niet in de keukens van andere clubs met soortgelijke budgetten te gaan kijken, die kennelijk wel een redelijk succesvol scoutings- en aankoopbeleid voeren.LucaS schreef:Ik zeg ook niet dat het niet mag, ik vind het alleen weer weinig inventief.
PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Laatst gewijzigd door zeux op za mar 28, 2015 8:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Het betreft dit bericht:
Veelzeggende actie van Ajax...'Ajax probeerde routinier voor neus PSV weg te kapen'
PSV versterkte zich vrijdagmiddag definitief met Andrès Guardado. De middenvelder komt voor een kleine drie miljoen euro over van Valencia. De transfer zal bij Ajax niet bepaald met gejuich ontvangen zijn.
Volgens het doorgaans zeer goed ingevoerde ESPN heeft Ajax onlangs namelijk geprobeerd Guardado voor de neus van PSV weg te kapen. Trainer Frank de Boer is zeer gecharmeerd van de steunpilaar van de grote concurrent en liet technisch directeur Marc Overmars contact opnemen met het management van de Mexicaanse international.
Guardado's zaakwaarnemer liet direct weten dat zijn cliënt geen enkele interesse had in een overstap naar Ajax. De speler wilde koste wat het kost bij PSV blijven en levert zelfs een aanzienlijk deel van zijn salaris in nu de transfer rond is. Behalve Ajax heeft ook Paris Saint-Germain Guardado benaderd. PSV hoeft echter niet langer te vrezen voor een vertrek van de linkspoot, die voor drie jaar tekent.
De poging van Ajax om Eto'o te halen zegt anders voldoende over die zogenaamde zelfopgelegde dogma's, ook Ajax omzeilt het salarisplafond door via andere mogelijkheden meer geld te bieden (zoals tekengeld).Zuidema schreef:En Psv zal daarin wat gemakkelijker opereren dan Ajax met al zijn zelfopgelegde dogma's.
- InnerHarbour
Sinds wanneer is ESPN goed ingevoerd? Ik ken ze zeer goed uit het MLB en ze hobbelen meestal achter het nieuws aan, zelfs als het om hun hometeam de RS gaat.
Ik geloof er eerlijk gezegd geen bal van, waar zou die gozer moeten spelen dan? Een 6 is het niet en voor een andere plaats hebben we alternatieven zat. Zal wel uit de hoge hoed van tovenaar Brands komen, zo'n bericht doet het altijd goed bij zijn achterban.
Ik geloof er eerlijk gezegd geen bal van, waar zou die gozer moeten spelen dan? Een 6 is het niet en voor een andere plaats hebben we alternatieven zat. Zal wel uit de hoge hoed van tovenaar Brands komen, zo'n bericht doet het altijd goed bij zijn achterban.
YNWA
Inderdaad, als het waar is vind ik het zeer verrassend. Kennelijk durven we dus toch te gaan voor een klasbak die verhuurd is door Valencia. Maar goed, hij wil niet. Dan houdt het op.Baseman schreef: Veelzeggende actie van Ajax...
Lijkt me in het geval van Eto'o een incidenteel iets. Door de bank genomen hanteert Ajax volgens mij wel die zelfopgelegde dogma's. Zeer tot mijn spijt, vooral dat salarisplafond is me een doorn in het oog, mag van mij wel vaker omzeild worden. Ik heb de indruk dat Psv daarin sluwer en flexibeler bezig is.De poging van Ajax om Eto'o te halen zegt anders voldoende over die zogenaamde zelfopgelegde dogma's, ook Ajax omzeilt het salarisplafond door via andere mogelijkheden meer geld te bieden (zoals tekengeld).
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

Zowel PSV als Ajax hebben zichzelf een salarisplafond opgelegd, maar beide clubs kunnen dit 'gewoon' omzeilen als ze willen. Dit heeft PSV gedaan bij De Jong en nu Guardado, Wijnaldum en Depay hebben een extraatje gekregen doordat ze dit seizoen gebleven zijn.Zuidema schreef:Door de bank genomen hanteert Ajax volgens mij wel die zelfopgelegde dogma's.
Ik vind dat PSV er momenteel vooral slimmer en realistischer mee omgaat, bij de juiste spelers.
Wat mij betreft terecht. Ik vraag me wel af wie er nu bij Ajax boven dat salarisplafond zitten.Baseman schreef:Dit heeft PSV gedaan bij De Jong en nu Guardado, Wijnaldum en Depay hebben een extraatje gekregen doordat ze dit seizoen gebleven zijn.
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

Baseman schreef:Oh ja, ik was alweer vergeten dat jij de expert bent op het gebied van PSV.
En Doyen niet te vergeten, die PSV aan het overnemen zijn en ongetwijfeld de komst van Guardado mogelijk gemaakt hebben
Dat kun je inderdaad niet uitsluiten.
Jij bent het toppunt van naïviteit waar het je club betreft.
Dat morgen de wereld vergaat kunnen we ook niet uitsluiten...of om in jouw gedachtenwereld te blijven: Dat morgen Doyen de wereld overneemt kunnen we ook niet uitsluiten.
Maar goed, ik zou beter moeten weten dan op jou reageren als het PSV betreft. Dan zal ik voortaan dan ook niet meer doen.
Maar goed, ik zou beter moeten weten dan op jou reageren als het PSV betreft. Dan zal ik voortaan dan ook niet meer doen.
Ik denk dat er misschien niet één òp het plafond zit. De Nederlands elftal spelers van Ajax kwamen vorig jaar in een staatje niet boven de 800.000 uit volgens mij.Zuidema schreef:Wat mij betreft terecht. Ik vraag me wel af wie er nu bij Ajax boven dat salarisplafond zitten.Baseman schreef:Dit heeft PSV gedaan bij De Jong en nu Guardado, Wijnaldum en Depay hebben een extraatje gekregen doordat ze dit seizoen gebleven zijn.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Als er iets geregeld is met Doyen, zullen ze ons dat niet vertellen. Net als destijds met Alex, die echt waar, heus, werkelijk van PSV was.
Ik geloof niet in sprookjes.
Met alle respect, maar jij hebt er al zo vaak naast gezeten wat PSV betreft. Vaker dan ik. Het siert je wel, je houdt van je club. Maar ik zeg je: als het te mooi is om waar te zijn, is het meestal niet waar.
Ik geloof niet in sprookjes.
Met alle respect, maar jij hebt er al zo vaak naast gezeten wat PSV betreft. Vaker dan ik. Het siert je wel, je houdt van je club. Maar ik zeg je: als het te mooi is om waar te zijn, is het meestal niet waar.
Wauw, het verhaal Alex is 1 heel voorbeeld en dat is inmiddels 11 (!) jaar geleden...hoezo leven in het verleden.
Jouw fixatie met Doyen is onbegrijpelijk en jouw blik op PSV is ongelooflijk vertroebeld.
Wat is er in godsnaam gebeurd met jou tijdens je (tijdelijke) afwezigheid?
Jouw fixatie met Doyen is onbegrijpelijk en jouw blik op PSV is ongelooflijk vertroebeld.
Wat is er in godsnaam gebeurd met jou tijdens je (tijdelijke) afwezigheid?
Is het misschien gewoon heel erg mogelijk dat die jongen het gewoon naar zijn zin heeft in Nederland? Dat hij PSV een prima club vind en 1.2 miljoen euro een mooi salaris vindt? Speelt volgend jaar een jaar CL, ik geef hem geen ongelijk. Al die theorieën word ik een beetje moe van. PSV heeft een prima deal afgesloten met een meer dan prima speler. Ajax zou hier wel wat van kunnen leren, maar nee, die zijn op zoek naar de Zimlings van deze wereld. Voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten.
Zo ongeloofwaardig is dit verhaal inderdaad niet. Kijk, die jongen is 28 en voor hij naar PSV kwam zat zijn loopbaan toch in een klein dipje (zonder te willen overdrijven). Hij neemt dan de beslissing om bij PSV weer op zoek te gaan naar een nieuwe impuls. Misschien met op dat moment in gedachte dat hij daarna weer een andere transfer kan maken.
Dan bevalt het van beide kanten uitstekend en kan hij volgend jaar ook CL spelen. Het is ook niet ondenkbaar dat er niet zo heel veel concrete interesse vanuit grotere competities was. Hij is immers 'al' 28 en was er in Spanje toch naast gekomen. Clubs die in Nederland scouten zullen eerder naar jongere spelers kijken.
PSV ziet een meerwaarde in zijn verblijf en besluit daar dan in te investeren. Voor een speler van 28 lijkt me dat ook niet onverantwoord. Hij kan nog jaren mee en mocht hij toch nog ergens anders opvallen kunnen ze toch nog een transfersom pakken.
Dan bevalt het van beide kanten uitstekend en kan hij volgend jaar ook CL spelen. Het is ook niet ondenkbaar dat er niet zo heel veel concrete interesse vanuit grotere competities was. Hij is immers 'al' 28 en was er in Spanje toch naast gekomen. Clubs die in Nederland scouten zullen eerder naar jongere spelers kijken.
PSV ziet een meerwaarde in zijn verblijf en besluit daar dan in te investeren. Voor een speler van 28 lijkt me dat ook niet onverantwoord. Hij kan nog jaren mee en mocht hij toch nog ergens anders opvallen kunnen ze toch nog een transfersom pakken.
Nil volentibus arduum
Een speler die voor de Spaanse competitie (net) niet goed genoeg is, kan in de eredivisie een topspeler zijn. Prima jachtterein dus voor spelers die het (net) niet hebben gehaald daar.
Direct na psv - Ajax (toeval natuurlijk) deugde er niets meer van de discussiecultuur op AT. Een paar weken later zijn alle principes alweer overboord gegooid en zie ik Baseman weer in dit topic posten...Yopi schreef: Je supportershart spreekt weer eens.

Depay zit met z'n 'extraatje' trouwens op net onder de 2 M, dit seizoen.
Guardado en De Jong komen uit een milieu waar een miljoen of 3 à 4 de norm is. Die spelen écht niet voor 1,5 M bij psv he. En om Baseman voor te zijn: dat denk ik niet, dat weet ik.Yopi schreef:Precies. De kost gaat voor de baat uit, etc. Misschien heeft PSV nog een parkeerplaats in de aanbieding?
Zou leuk zijn wanneer ik zo'n goede bron zou hebben v.w.b. Ajax, maar ik moet het doen met die f$§*club uit Eindje.

- InnerHarbour
Vast, maar of ze dat dan ook doen. Volgens mij betaalden ze ook iets van 50 miljoen voor die joker uit de verdediging van Brazilie.Yopi schreef:PSG heeft geld zat en kan wel beter krijgen.
I think I lost my fucking headache