PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » zo mar 01, 2015 10:02 pm

Hermann schreef:
Hermann schreef:Ik ruik bloed... Nog 10 wedstrijden te gaan, zondag puntverschil verkleinen tot 11, daarna wij alles winnen - 5e schaal op rij!
Ja ja, stap 1 voltooid, op naar de 5e schaal!
Schritt eins hattest du genau richtig vorhergesagt, Hermann!! :smallgrin.gif:

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » zo mar 01, 2015 10:22 pm

Het gat is helaas net een paar punten te groot. Bovendien kunnen ze zich 100% concentreren op de competitie.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7918
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: PSV

Bericht door elliquido » zo mar 01, 2015 10:55 pm

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2374 ... ion__.html


Rellen, gewonden, waaronder een kind van 6. Gemoedelijk hoor
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9127
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: PSV

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo mar 01, 2015 11:16 pm

Die "supporters" stonden dan kennelijk net zo strak als hun ploeg. Terwijl daar geen enkele reden voor is, ze staan met 9 wedstrijden te spelen 11 punten voor. Goed voorteken dus, ze gaan choken! :ajaxsmiley.gif:

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » ma mar 02, 2015 12:10 pm

elliquido schreef:http://www.telegraaf.nl/binnenland/2374 ... ion__.html


Rellen, gewonden, waaronder een kind van 6. Gemoedelijk hoor
Ons werd vorige week nog verteld dat psv-fans zich wél weten te gedragen. :excited.gif:
Yopi schreef:Het gat is helaas net een paar punten te groot. Bovendien kunnen ze zich 100% concentreren op de competitie.
Voor Ajax was het een super resultaat is de strijd om plek 2. En tevens was het leuk om weer eens te zien welke impact Ajax daar heeft. De Ajax-haat zit bij menigeen dieper dan de liefde voor de eigen club. :aai.gif:

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » ma mar 02, 2015 12:21 pm

Dit moest de bevestiging worden van de superioriteit van PSV. Ze rekenden erop dat Ajax eens flink zou worden afgedroogd. Wordt het 1-3... :smallgrin.gif:

Waar zit Baseman toch? :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: PSV

Bericht door Arthur » ma mar 02, 2015 1:13 pm

Philip Cocu na gisteren met 11 punten voorsprong: "laten we niet denken dat we er niets van kunnen".
Ze doen het ineens in hun broek daar. Als PSV volgende week schade oploopt kan het daar nog zomaar instorten.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » ma mar 02, 2015 1:34 pm

Yopi schreef: Waar zit Baseman toch? :hypocrite.gif:
Die is boos op me. Hij vond het not done dat ik vind dat Depay een Planet of the Apes kop heeft.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » ma mar 02, 2015 1:49 pm

Zijn hoofd is tot daar aan toe, maar wat er in zijn hoofd zit? Pudding? :confused.gif:

Mist leepheid en inzicht voor de top.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: PSV

Bericht door peter » ma mar 02, 2015 1:56 pm

Is nog erg jong. Die jongen wordt compleet omhoog geschreven door alles en iedereen, maar is nog gewoon een talentvolle speler. Die jongen speelde een aardig WK als invaller en denkt nu dat hij de leider van PSV moet uithangen. Op de een of andere manier krijgt hij die vrijheid ook van de technische staf en dat terwijl hij nog lang zo ver niet is. Sterker nog, voor zijn ontwikkeling zou het helemaal niet verkeerd zijn om bij PSV te blijven. Iedereen kan wel roepen dat hij klaar is voor een topclub, maar ik zie dat toch echt anders. Hij is nog lang zo ver niet als een Eriksen bij Ajax was. En die ging nota bene naar Spurs...

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » ma mar 02, 2015 2:06 pm

Jij denkt dat het nog komt? :confused.gif:

Wie weet. Maar is hij wel zelfkritisch genoeg? Ik kan me vergissen, maar voor mijn gevoel is hij idolaat van zichzelf.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23040
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: PSV

Bericht door raymon » di mar 03, 2015 11:41 am

Alles over de toekomst van AT

http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... 9#p1303869

Hier weer verder over PSV.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: PSV

Bericht door peter » di mar 03, 2015 12:52 pm

Yopi schreef:Jij denkt dat het nog komt? :confused.gif:

Wie weet. Maar is hij wel zelfkritisch genoeg? Ik kan me vergissen, maar voor mijn gevoel is hij idolaat van zichzelf.
Hij heeft een wat strakkere lijn nodig denk ik. Hij wordt nu bij PSV op een voetstuk geplaatst en ik heb het idee dat hij daar ook een 'speciale behandeling' krijgt. Die jongen raakt sinds de winterstop geen pepernoot meer, maar mag blijven schieten en doen. Je zou toch denken dat hij nu eens in het teambelang moet denken, maar iedere wedstrijd speelt hij een eigen potje. Wanneer heeft dat consequenties?

Zou dus ook goed kunnen dat hij juist die stap moet maken, want ik zie de technische staf hem nu niet zo heel veel beter maken. Hij deed het fantastisch onder van Gaal en misschien is dat dan ook wel een goeie leermeester voor hem. Al is de Depay van jan/feb nog niet goed genoeg om zich daar te bewijzen. Denk wel dat hij de potentie heeft om daar te slagen.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » di mar 03, 2015 1:02 pm

Je denkt dus dat Cocu hem niet hard genoeg aanpakt?

Zou kunnen. Al heeft hij wel altijd dat 'blinde' gehad.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41187
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » di mar 03, 2015 1:10 pm

Er is in het veld in ieder geval niemand die hem corrigeert. Als het gebeurd moet het dus van Cocu komen. Gelet op zijn gedrag in het veld maakt dat dan vooralsnog weinig indruk op Depay.

Misschien heeft hij wel echt een andere omgeving nodig. Stel je dit eens voor. PSG besluit een gokje te nemen en haalt hem naar Parijs. In zijn eerste wedstrijd wil Depay indruk maken en hij besluit daarom zelf de actie te maken en daarbij Zlatan te negeren. Hoe vaak denk je dat hij dat daarna nog doet?
Nil volentibus arduum

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » di mar 03, 2015 1:16 pm

wimpey schreef:Voor de 1-3 was het morele verval van AT geen probleem blijkbaar...
Vraag aan Baseman: vond je de 1-3 overwinning van Ajax terecht, geflatteerd, had PSV moeten winnen of was een gelijkspelletje in jouw ogen fair geweest?

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33750
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

PSV

Bericht door zeux » di mar 03, 2015 1:36 pm

Ik begrijp wel dat Baseman is afgehaakt.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

DelToro
Berichten: 1275
Lid geworden op: wo okt 01, 2003 2:15 pm

Re: PSV

Bericht door DelToro » di mar 03, 2015 1:44 pm

Hij heeft het nog lang volgehouden vind ik.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » di mar 03, 2015 2:07 pm

Marillion schreef:Er is in het veld in ieder geval niemand die hem corrigeert. Als het gebeurd moet het dus van Cocu komen. Gelet op zijn gedrag in het veld maakt dat dan vooralsnog weinig indruk op Depay.
Waarom zou hij iets aannemen van iemand met 100 interlands achter zijn naam? :confused.gif:

Misschien is Depay alleen gevoelig voor een macho benadering.

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Mano » di mar 03, 2015 4:40 pm

hij luistert niet meer naar Depay, maar naar Memphis.
wellicht weet Cocu dat nog niet :confused.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: PSV

Bericht door Le T. » di mar 03, 2015 5:11 pm

Mano schreef:hij luistert niet meer naar Depay, maar naar Memphis.
wellicht weet Cocu dat nog niet :confused.gif:
Dat past wel in het patroon van puberale oprispingen. Maar Cocu lijkt me ook niet het type trainer dat gevreesd wordt door een dergelijke speler.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Wouter
Berichten: 19076
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: PSV

Bericht door Wouter » di mar 03, 2015 10:45 pm

Pff, voorlopig moet Depay maar huizenhoog opkijken naar Cocu. Het is nog maar zeer de vraag of hij als speler ook maar de helft zal bereiken van wat Cocu bereikt heeft.

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: PSV

Bericht door generaal » wo mar 04, 2015 7:10 pm

Des te belangrijker is het dat Memphis nog deze zomer die toptransfer maakt. Het liefst naar PSG. Ibrahimovic zet hem wel op zijn plek :biggthumpup.gif: .

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » wo mar 04, 2015 7:33 pm

generaal schreef:Des te belangrijker is het dat Memphis nog deze zomer die toptransfer maakt.
Ik vond de buitenspelers van Ajax jl. zondag effe iets beter dan die van psv.

Maar Depay komt wel weg. Hij is nog steeds hot property.

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: PSV

Bericht door generaal » wo mar 04, 2015 7:49 pm

wimpey schreef:
generaal schreef:Des te belangrijker is het dat Memphis nog deze zomer die toptransfer maakt.
Ik vond de buitenspelers van Ajax jl. zondag effe iets beter dan die van psv.

Maar Depay komt wel weg. Hij is nog steeds hot property.
Dat ben ik met je eens, maar Depay werd een stuk beter verdedigd. Ik ben een fan van zowel Kishna als AEG. Ze voetballen met een gemak dat je in voetbalkooien en nu en dan op een Cruijff-court ziet, maar zelden in een stadion. Wel vraag ik mij af of beiden zich staande kunnen houden tegenover backs die daadwerkelijk kunnen verdedigen, laat staan als ze net als Depay dubbele dekking krijgen. Want Memphis is absoluut niet de slimste, maar hij is wel absurd sterk. Als amateurbokser ben ik nogal gevoelig voor beweging in de kleine ruimte en tegen Ajax had Depay een moment dat ik anatomisch bijna onmogelijk acht. Hij hield de bal bij zich tussen drie! Ajacieden met zijn lijf. Dat zie ik Krishna noch El Ghazi voor elkaar krijgen. Zij zijn daarvoor te sierlijk gebouwd. Depay is Mike Tyson op voetbalschoenen. Met toppers om hem heen is hij een geweldig wapen, maar bij PSV zie ik liever een dienende linksbuiten met weinig flair maar een hoog rendement.

Ik hoop dat je gelijk krijgt. Al kan ik me nog altijd niet voorstellen dat Depay voor 20 miljoen euro of meer wordt verkocht. Tenzij Big Louis de zomer overleeft en weer mag spenden :smallgrin.gif: .

Plaats reactie