Zie ik ook zo. Depay is de fysiek sterke, snelle opportunist die graag de afronding zoekt. Ik ben niet zo heel erg onder de indruk van zijn technische bagage. In de kleine ruimte speelt ie niet klaar wat Kishna doet. Z'n in-/overzicht is op momenten prima, maar wordt nog wel eens overvleugeld door z'n overdreven geldingsdrang. Hij is een beetje erg Sel-phis.Le T. schreef: Dat hoeft ook allemaal nog niet, maar het lijkt mij wat voorbarig om aan te nemen dat hij volgend jaar al een topspeler is, en dat hij überhaupt de echte top gaat halen. Kishna zou hem nog best kunnen inhalen bijvoorbeeld.
Kishna is meer de stylist. Z'n balbeheersing is echt fantastisch. Rendement gaat omhoog en hij krijgt betere spelers om zich heen die op zijn niveau denken, zoals Sinkgraven. Nu zal ie een constant niveau moeten vinden. Wat dat betreft is Depay natuurlijk veel verder. Kishna komt op mij wel intelligent over (i.t.t. Depay). Ik hoop dat ie nog een jaar of 3 bij Ajax speelt, maar dat zal er wel niet van komen...