PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: PSV

Bericht door Dubbel » vr nov 28, 2014 11:32 pm

Marillion schreef:Prima dat ze door zijn. Het Nederlands voetbal kan de punten goed gebruiken én het is voor de competitie ook niet ongunstig dat ze Europees actief blijven. Competitiewedstrijden rondom Europees voetbal leveren toch wel eens puntverlies op.
Dan nog was 3-2 gunstiger want dan moesten ze nog aan de bak in de laatste wedstrijd. :ajaxsmiley.gif:

Alexander
Berichten: 8586
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: PSV

Bericht door Alexander » za nov 29, 2014 4:29 pm

Dit lijkt mij competitievervalsing, toch? Wil heel echt vaak problemen met vervoer van supporters naar Eindhoven. Het lijkt mij de hoogste tijd dat de KNVB maatregelen neemt.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9101
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

PSV

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za nov 29, 2014 5:39 pm

Als kakkiebestuurder zou ik het wel weten; aftrap voorstellen op zondag om 18 uur. Zit meer dan 48 uur tussen met de wedstrijd in Estoril, alle supporterstreinen zijn toch al geregeld en politie-inzet ook en ten slotte kan Studio Sport de samenvatting vanaf 19.45 uitzenden in hun reguliere uitzending.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV

Bericht door Baseman » zo nov 30, 2014 9:32 am

Alexander schreef:Dit lijkt mij competitievervalsing, toch? Wil heel echt vaak problemen met vervoer van supporters naar Eindhoven. Het lijkt mij de hoogste tijd dat de KNVB maatregelen neemt.
Volgens mij begrijp je het niet echt...
Zowel PSV als Feyenoord willen op dinsdagavond spelen (dat het niet zondagavond wordt is volkomen logisch), maar de NS heeft onvoldoende treinen voor de supporters van Feyenoord. Eindhoven wil niet dat er buscombi's komen, waardoor de KNVB de wedstrijd op dinsdagavond heeft afgelast, want schijnbaar moeten uitsupporters erbij kunnen zijn. Heel apart, aangezien oa. Ajax - PSV in 2010 en PSV - Ajax in 2013 zonder uitsupporters zijn gespeeld ivm problemen bij de NS.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » zo nov 30, 2014 11:46 am

Hans Kraaij Junior en Art Langeler zien in de persoon van Jaap Stam een toekomstig hoofdtrainer van Ajax, dat zeiden de heren in De Tafel van Kees. Kraaij denkt zelfs te weten dat Stam de opvolger wordt van Frank de Boer. 'Ik geloof dat hij zeker hoofdtrainer van Ajax kan worden', zei Langeler in het FOX Sports programma. 'Maar hij moet ook goed met media en zo leren omgaan. Dat is niet voor iedereen weggelegd.'
Die Art toch! :smallgrin.gif:

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV

Bericht door Baseman » zo nov 30, 2014 11:49 am

Je begint zielig te worden Joey :excited.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41096
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » zo nov 30, 2014 11:50 am

Ze hadden het vervoer van de supporters eerst moeten regelen voordat ze met de nieuwe datum naar buiten kwamen. Het oogt nu allemaal wat amateuristisch. Maar dat de supporters er bij moeten zijn is wat mij betreft juist. Anders zouden Feyenoord en haar supporters nadeel ondervinden terwijl ze niets kunnen doen aan het feit dat de wedstrijd verplaatst moest worden.
Nil volentibus arduum

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV

Bericht door Baseman » zo nov 30, 2014 11:54 am

PSV kan er ook niets aan doen.
En zoals ik al eerder aangaf, bij 2 andere toppers ging de wedstrijd gewoon door zonder uitsupporters dankzij problemen bij de NS. De KNVB weet zelf niet wat ze aan het doen zijn volgens mij.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41096
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » zo nov 30, 2014 11:59 am

Ik geef PSV ook niet de schuld. Het is logisch dat de wedstrijd naar een andere datum moest. Alleen kan het dan niet zo zijn dat Feyenoord daar een nadeel van moet ondervinden. Supporters van de bezoekende club horen voor mij bij een voetbalwedstrijd. Tenzij de groep in kwestie het er rondom de wedstrijd naar maakt dat ze er niet bij mogen zijn. Nou, daar is hier geen enkele sprake van.
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » zo nov 30, 2014 12:16 pm

Baseman schreef:Je begint zielig te worden Joey :excited.gif:
Daar ga je weer, Baseman.

Lees dat Art=Art in dat programma sneerde naar de opleiding van Ajax. Prima, dat doet het goed bij de achterban. We zullen te zijner tijd zien of hij zijn zaakjes op orde heeft.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV

Bericht door Baseman » ma dec 01, 2014 8:21 am

Daar ga ik weer???
Jij bent degene die het ineens nodig vindt om bepaalde quotes van Langeler (verkeerd) te interpreteren en er je mening over te geven, meerdere malen in verschillende topics. Maar wijs vooral naar degene die er op reageert :drecul.gif:

Lionel
Berichten: 47563
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV

Bericht door Lionel » ma dec 01, 2014 8:27 am

Baseman schreef:
Alexander schreef:Dit lijkt mij competitievervalsing, toch? Wil heel echt vaak problemen met vervoer van supporters naar Eindhoven. Het lijkt mij de hoogste tijd dat de KNVB maatregelen neemt.
Volgens mij begrijp je het niet echt...
Zowel PSV als Feyenoord willen op dinsdagavond spelen (dat het niet zondagavond wordt is volkomen logisch), maar de NS heeft onvoldoende treinen voor de supporters van Feyenoord. Eindhoven wil niet dat er buscombi's komen, waardoor de KNVB de wedstrijd op dinsdagavond heeft afgelast, want schijnbaar moeten uitsupporters erbij kunnen zijn. Heel apart, aangezien oa. Ajax - PSV in 2010 en PSV - Ajax in 2013 zonder uitsupporters zijn gespeeld ivm problemen bij de NS.
Waarom geen buscombi's?
IK GELOOF!!!!!!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV

Bericht door Baseman » ma dec 01, 2014 9:01 am

Met die tokkie's?
Dat lijkt me vragen om problemen, daarom kan ik me goed voorstellen dat de gemeente Eindhoven alleen een treincombi toestaat. Dat is ook standaard bij de risicowedstrijden.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » ma dec 01, 2014 11:41 am

Baseman schreef:Daar ga ik weer???
Jij bent degene die het ineens nodig vindt om bepaalde quotes van Langeler (verkeerd) te interpreteren en er je mening over te geven, meerdere malen in verschillende topics. Maar wijs vooral naar degene die er op reageert :drecul.gif:
Ja, lachen...

We zullen zien of je over een paar jaar nog zo te spreken bent over Langeler. Ik zie het al aankomen: tegen die tijd spring je een gat in de lucht omdat de opvolger van Art=Art zulke goede ideeën heeft, en eindelijk eens orde op zaken gaat stellen. Zo gaat het immers steeds met jou.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV

Bericht door Baseman » ma dec 01, 2014 11:49 am

Gelukkig ben jij heel anders en totaal niet te vergelijken met een normale supporter :drecul.gif:

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » ma dec 01, 2014 11:53 am

:drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif:

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: PSV

Bericht door beelzebub » ma dec 01, 2014 1:57 pm

http://www.rtlnieuws.nl/sport/voetbal/a ... sver-bruma

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



- 3 mutsen in een koekblik verleenden Bruma vanmorgen geen voorrang en zijn nu gewond.
- Of Bruma reed veel te hard en kon niet meer op tijd stoppen. :ajaxsmiley.gif:

ZIe ik daar nou Mart v.d. Heuvel voor wat damage control?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23231
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » ma dec 01, 2014 2:07 pm

:smallgrin.gif:

Ik verheug me al op het commentaar van Gijp vanavond naar aanleiding van dit botsinkje van één van zijn favorieten 'Bruna'. :smile-ajax.gif:

En natuurlijk ook naar zijn schaterlach wanneer ze de blunder van de keeper van Twente bij het 2e doelpunt van Groningen een aantal keren gaan laten zien. :biggrin.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23231
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » ma dec 01, 2014 2:10 pm

Een aantal reacties op de website van Omroep Brabant:

ikwaserbij schreef:Zo te lezen komen de 3 vrouwen er nog redelijk vanaf.
Gast67 schreef:Tja, als het klopt dat ie geen voorrang kreeg, is het een duidelijk verhaal. Sinds daar de voorrangsregels gewijzigd zijn, is de situatie heel onduidelijk geworden. Nu valt het nog mee met de schade, maar het is wachten op de grote knaller.
The great white hooter hunter schreef:Die tractor van hem heeft overigens flinke schade en die heb je niet zomaar op zo'n bak.Ik vraag me af met welke snelheid dit is gebeurd.
Taxi34 schreef:Dat vroeg ik me ook al af
The great white hooter hunter schreef:Kan niet verdedigen,kan niet met supporters overweg,tegen kritiek kan hij al helemaal niet en autorijden dus ook niet.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV

Bericht door Baseman » di dec 02, 2014 9:10 am

Blijkbaar zijn de voorrangregels daar redelijk recent aangepast en is er nu een erg onduidelijk situatie ontstaan.
Maar de auto met die 3 dames had Bruma voorrang moeten verlenen, gelukkig zijn de gevolgen niet ernstig voor de betrokkenen.

Fijn dat Cruijff verkeersongevallen humoristisch vindt...

Lionel
Berichten: 47563
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV

Bericht door Lionel » di dec 02, 2014 10:37 am

Misschien moet die Bruma zijn muts iets omhoog doen...
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: PSV

Bericht door beelzebub » wo dec 03, 2014 2:56 pm

De wedstrijd tegen Feyenoord is nu op 17 december en de bekerwedstrijd tegen Roda is naar 20 januari.

Ik wist niet eens dat er een UEFA of FIFA richtlijn dat alle clubs een gelijk aantal wedstrijden gespeeld moeten hebben eind van het kalenderjaar.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: PSV

Bericht door InnerHarbour » wo dec 03, 2014 3:05 pm

Wie wel. :smile-ajax.gif:
YNWA

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV

Bericht door Baseman » do dec 04, 2014 8:16 am

Leuk rijtje deze maand:

za 06-12 20.45 FC Dordrecht - PSV
do 11-12 19.00 PSV - Dinamo Moskou
zo 14-12 14.30 PSV - FC Twente
wo 17-12 20.45 PSV - Feyenoord Ere
za 20-12 19.45 PSV - Go Ahead Eagles

In 10 dagen 4 wedstrijden, waarvan 2 toppers...gelukkig wel allemaal thuis, dat scheelt iets.
beelzebub schreef:Ik wist niet eens dat er een UEFA of FIFA richtlijn dat alle clubs een gelijk aantal wedstrijden gespeeld moeten hebben eind van het kalenderjaar.
Bestaat die richtlijn dan?
Dat is namelijk niet een van de argumenten van de KNVB om de wedstrijd naar 17 december te verplaatsten.

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: PSV

Bericht door Dubbel » vr dec 05, 2014 11:35 pm

Lionel schreef:Misschien moet die Bruma zijn muts iets omhoog doen...
Precies mijn eerste gedachte! :smile-ajax.gif:

Plaats reactie