Feyenoord
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Re: Feyenoord 2012-2013
@beelzebub, is natuurlijk niet helemaal waar. Grote en brede gasten die heel goed kunnen koppen maar niet wendbaar zijn zullen misschien minder goals tegenkrijgen uit standaard situaties maar des te meer uit open spel.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Zo groot en breed zijn die mannetjes van Vitesse en Ajax anders niet hoor. En een lomperik die je bij een corner een sterke kopper laat afstoppen hoeft niet per se in je verdediging te staan.
Timing en sprongkracht is bijvoorbeeld aan te leren. Hoe je niet eens een bal gericht weg te koppen, als je 'm maar raakt.

Timing en sprongkracht is bijvoorbeeld aan te leren. Hoe je niet eens een bal gericht weg te koppen, als je 'm maar raakt.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- Jinne
- Site Admin
Vvv had al voor moeten staan, maar Van Haaren durft hem niet te maken tegen zijn oude clubje.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Wat staat die Koeman op een negatieve, gefrustreerde manier te coachen.
0-0 bij de rust?Jöhnk schreef:Wat staat die Koeman op een negatieve, gefrustreerde manier te coachen.
Hup VVV!

0-0 inderdaad. Komt Feyenoord nog goed mee weg. Er zit geen enkele creativiteit in hun spel.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
VVV krijgt kans op kans....
Maar scoort niet. Dan weet je het wel.
Maar scoort niet. Dan weet je het wel.
Ik moet nog zien of Feyenoord gaat scoren op deze manier.
Nu toch een kans, maar Pelle faalt.
Nu toch een kans, maar Pelle faalt.
Ik heb het nu ook aan staan. Schaken de gevaarlijkste man. Pelle mist wedstrijdritme lijkt het.
De Noorse Iniesta naar de kant, Goossens erin.
Naadje; 1-0 Pelle.
1-0 Pelle. Het voetbal ziet er niet uit, maar knappe goal.
Eens. Het zal toch niet gebeuren dat je aan zo'n ploeg de titel moet laten?Jöhnk schreef:1-0 Pelle. Het voetbal ziet er niet uit, maar knappe goal.
Nee, dit Feyenoord elftal gaat geen kampioen worden. Als ze wederom op de 2e plaats eindigen dan mogen ze al een klein feestje bouwen. En als ze die ten koste van PSV behalen zul je ook bij mij een stiekeme glimlach zien. 

www.nusport.nlClasie ontevreden over aanbieding Feyenoord
Jordy Clasie heeft het vermoeden dat Feyenoord hem liever verkoopt dan behoudt. De middenvelder is niet akkoord gegaan met de aanbieding die de club hem gedaan heeft om zijn in 2015 aflopende contract te verlengen.
Clasie vindt dat uit het voorstel te weinig waardering spreekt.
''Begrijp me goed, ik verbeeld me helemaal niks. Maar als ik een nieuw contract teken, wil ik worden gewaardeerd voor de prestaties die ik heb geleverd'', zegt hij tegen Voetbal International.
Martin van Geel van Feyenoord stelt juist dat de aanbieding wel in verhouding is met de prestaties van de Oranje-international. ''Want daarmee had Jordy tot de grootverdieners in de selectie behoord'', aldus de technisch directeur van Feyenoord.
Fiorentina
De 21-jarige Clasie staat in de belangstelling van onder andere Fiorentina. Hij staat nog wel open voor een langere periode bij Feyenoord.
''Ik hoef niet per se weg, maar ik denk altijd maar zo: als een club met een speler verder wil, laten ze dat wel merken. Maar ik heb dat gevoel niet gekregen, dus ik vraag mij af of Feyenoord mij wel écht wil behouden.''
Na dit seizoen gaan Clasie en Feyenoord opnieuw in gesprek.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Te weinig waardering. Dat weet je het wel. DAAAAAG, Jordy. 

- Daily Blind
Was er iets Wimpey?wimpey schreef:ZsoG?Peter schreef:Pelle wordt genoemd als versterking voor Feyenoord in de Italiaanse media.

Goed gezien jong! 

Ik blijf er bij dat dit een uitschieter is. Hij zal best goed bruikbaar blijven maar hij gaat er daar niet jaarlijks 20+ in schieten. Tegen een goede verdediging zal hij het altijd moeilijk hebben want zijn spel is redelijk eenzijdig en hij is niet snel genoeg. Zowel wat betreft lopen als balbehandeling.
Nil volentibus arduum
Scheelt ook dat clubs tegen 010 willen voetballen. Bij Ajax zou hij ze niet zo makkelijk scoren.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Het is niet voor niets dat hij in de Serie A slechts 23 potjes heeft gespeeld met 1 goaltje.Marillion schreef:Ik blijf er bij dat dit een uitschieter is. Hij zal best goed bruikbaar blijven maar hij gaat er daar niet jaarlijks 20+ in schieten. Tegen een goede verdediging zal hij het altijd moeilijk hebben want zijn spel is redelijk eenzijdig en hij is niet snel genoeg. Zowel wat betreft lopen als balbehandeling.
Gaat soepel, die discussie over het nieuwe stadion.Plan nieuwe Kuip ligt onder vuur
ROTTERDAM -
Het plan voor de bouw van een nieuw Feyenoord-stadion in Rotterdam loopt grote kans om in Brussel vast te lopen. Dr. Flora Goudappel, deskundige op het gebied van Europees recht en staatssteun, zegt dat de mogelijke gemeentegarantie van 165 miljoen euro voor het project kan worden gezien als verboden staatssteun. Dat meldt het AD vrijdag.
De gemeente Rotterdam kan worden teruggefloten door de Europese Commissie, waarschuwt Goudappel. De gemeentesteun zou een voordeel opleveren dat zonder die steun niet zou zijn verkregen. Ook SP-Europarlementariër Dennis de Jong voorspelt Europese weerstand. ,,De Europese Commissie is heel streng, juist hierop'', aldus De Jong.
Het project van het nieuwe stadion kost in totaal 360 miljoen euro.

Het interesseert me niet zoveel wie het gaat betalen en wanneer het nieuwe stadion er komt. Zolang er maar een dak komt om het lekker multifunctioneel te maken. Dat vinden ze daar wel mooi aan een stadion kan ik me herinneren van de discussies omtrent de Arena. 

Nil volentibus arduum
Het wordt wel een multifunctioneel stadion inderdaad. Ik las een tijdje geleden ergens dat ze van plan zijn om het stadion op weekdagen te gebruiken om cruiseschepen uit te laten vertrekken. De grasmat wordt dan, zoals dat bij het Gelredome ook kan, naar buiten gerold.