Vitesse
Moderator: mods
Re: Vitesse
Staan inmiddels niet meer mazzelig voor, maar gewoon volledig tegen de verhouding in.
I think I lost my fucking headache
Ja, oogt broos bij Vitesse.
Zal zo wel 2-0 worden en dan is het over en uit.
Zal zo wel 2-0 worden en dan is het over en uit.
Laatst gewijzigd door Rooie op zo jan 26, 2014 1:35 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Wil NEC niet winnen?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Is pure kwaliteit, NEC is één van de minste ploegen uit de Eredivisie terwijl Vitesse, weliswaar een verzameling mentaal vrij slappe jongens, maar natuurlijk wel een stukje talentvoller en zoals nu met deze blessurebehandeling ook nog eens toneelspelers.Zeux schreef:Wil NEC niet winnen?
Dan werkt het nog mee dat ze niet thuis spelen (In De Goffert zou NEC allang 1, 2 of zelfs 3 keer gescoord hebben) en die Nijmegenaren vandaag allesbehalve de scheidsrechter mee hebben.
Tijdrekken tegen NEC. En dat wil kampioen worden. 
De raspaardjes van Vitesse trekken hun benen terug.
En bijna een eigen doelpunt. Het zit Vitesse wel mee.

De raspaardjes van Vitesse trekken hun benen terug.
En bijna een eigen doelpunt. Het zit Vitesse wel mee.

En verdiend.
Vitesse speelt laf.
Te vroeg ben ik bang. Vitesse sleept zulke potten er vaak uit in de laatste minuten.
Van Aanholt gaat verdedigend van schut. NEC kan de bal doorsteken.
Vermijl is geen slechte speler, trouwens.
Vermijl is geen slechte speler, trouwens.
En NEC is er meester in om het in delaatste minuten te laten liggen.... Dus ideale combi
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Hup, NEC!
NEC gaat zeker nog flink stijgen op de ranglijst.

NEC gaat zeker nog flink stijgen op de ranglijst.
NEC doet zichzelf ernstig tekort.
Ontsnapt in de laatste minuut. Pfff.
Ja tot de laatste minuut anders wordt het zo 2-1
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- InnerHarbour
Net even de samenvatting gezien. Nou, nou op de counter spelen, thuis tegen de nummer laatst, Ben echt onder de indruk van Vitas. 

YNWA
Ze speelden de slechtste wedstrijd van het seizoen. Echt schandalig slecht. Opmerkelijk genoeg speelden de spelers die eerder vaak de besten waren vandaag het zwakst.
Het lijkt me duidelijk dat Ajax kampioen wordt.
Het lijkt me duidelijk dat Ajax kampioen wordt.
Laatst gewijzigd door Wouter op zo jan 26, 2014 7:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ze zijn nog niet gewend aan de druk van een kampioenskandidaat?
Nee, ze maakten juist een gemakzuchtige indruk. En verder te veel mannetjes die dwars door het midden willen ballen en voor eigen glorie gaan. Nul goede voorzetteen vandaag. NUL!
Lichtend voorbeeld daarvan was dat moment dat Ibarra vanaf rechts voorlangs schoot in plaats van op de volledig vrijstaande, inlopende Havenaar voor te zetten. Ik meen in de 1e helft.
Tegen NEC spelen ze volgens mij ieder jaar de slechtste wedstrijd van het seizoen...
Precies. Havenaar is natuurlijk een spits die het van goede voorzetten en kopballen moet hebben. Ik kreeg bijna met hem te doen vandaag. Maar ook een Van Aanholt die voor de winterstop altijd buitenom ging als Piazon naar binnen trok loopt nu de trechter in. Heeft een paar keer gescoord en wil nu opeens steeds zelf schieten. Bosz moet optreden.Lichtend voorbeeld daarvan was dat moment dat Ibarra vanaf rechts voorlangs schoot in plaats van op de volledig vrijstaande, inlopende Havenaar voor te zetten. Ik meen in de 1e helft.
Overigens speelde Pröpper ook verschrikkelijk slecht. Houthakker Mori is als man van de wedstrijd gekozen, dat zegt alles.
NEC had het ook goed staan. Die Janssen is geen domme coach. Van der Heijden storen bij de opbouw, Mori vrij laten, bij Ibarra steeds goede rugdekking etc.Tegen NEC spelen ze volgens mij ieder jaar de slechtste wedstrijd van het seizoen...
Heeft nec dan ieder jaar een goede coach of is vitesse zo voorspelbaar? :)
Dat is het gevaar van de samenwerking met Chelsea. Die huurlingen wisten voorheen amper waar Arnhem lag en komen even langs om zich te profileren.Wouter schreef:Nee, ze maakten juist een gemakzuchtige indruk. En verder te veel mannetjes die dwars door het midden willen ballen en voor eigen glorie gaan.
Zal moeten blijken of het slim was om er nog meer van die jongens bij te halen in de winterstop. In de eerste seizoenshelft liep het aardig.