PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: PSV

Bericht door generaal » vr aug 15, 2014 6:54 pm

Van Roosmalen is een stuk kritischer.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: PSV

Bericht door Giacomo Puccini » za aug 16, 2014 11:32 pm

Depay verslaat Nac Breda: einduitslag 6-1. In mijn ogen is Depay een talent met uitzonderlijke kwaliteiten. Dat een jongen van 20 jaar al de beste speler van een competitie is zie je niet vaak. Ik zou het verstandig vinden als hij een jaar bij psv blijft en leert een ploeg te dragen; daarna heeft hij de topclubs voor het uitzoeken.
Ajax!

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: PSV

Bericht door Khraa » zo aug 17, 2014 12:49 am

Hij was prima, maar de vrije trappen (met name de 1e) had Ten Rouwelaar gewoon moeten hebben.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

wimpey
Berichten: 52118
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » zo aug 17, 2014 8:06 am

Khraa schreef:Hij was prima, maar de vrije trappen (met name de 1e) had Ten Rouwelaar gewoon moeten hebben.
Depay is 'gewoon' een toptalent. Wijnaldum heeft ook stappen gemaakt tijdens het WK, fysiek en qua functionaliteit.

Defensie blijft shaky at best. NAC (!) kreeg voor rust prima kansen (en Arias had rood verdiend). Nadat die leuke aanvaller met die moeilijke naam eruit was, was het game over.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » zo aug 17, 2014 12:20 pm

Was het weer fris en fruitig? :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: PSV

Bericht door Khraa » zo aug 17, 2014 12:34 pm

wimpey schreef:
Khraa schreef:Hij was prima, maar de vrije trappen (met name de 1e) had Ten Rouwelaar gewoon moeten hebben.
Depay is 'gewoon' een toptalent. Wijnaldum heeft ook stappen gemaakt tijdens het WK, fysiek en qua functionaliteit.

Defensie blijft shaky at best. NAC (!) kreeg voor rust prima kansen (en Arias had rood verdiend). Nadat die leuke aanvaller met die moeilijke naam eruit was, was het game over.
Het is zeker een toptalent, maar het gemak waarmee voetballers omhoog worden geschreven vind ik enigszins overdreven. Prima dat PSV makkelijk gewonnen heeft, dat maskeert hopelijk de zwakke punten en wij hebben wel een keeper die ballen kan tegenhouden.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » zo aug 17, 2014 1:26 pm

Dit soort uitschieters hebben ze de afgelopen jaren wel vaker gehad. Prima, het zijn gewoon drie punten. Niet meer en niet minder. Maar zo'n ruime overwinning wil nog wel eens wat problemen naar de achtergrond drukken.
Nil volentibus arduum

wimpey
Berichten: 52118
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » zo aug 17, 2014 1:34 pm

De achterhoede van psv is nog steeds een drama. Net zoals de afstemming tussen defensie en middenveld.

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Mano » zo aug 17, 2014 1:42 pm

had ook 6-4 kunnen worden.
NAC had kansen zat.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Mano » di aug 19, 2014 8:05 am

Memphis Depay gaat vooralsnog geen nieuw contract tekenen bij PSV. De twintigjarige vleugelspeler heeft van de clubleiding te horen gekregen dat ze hem willen belonen voor zijn progressie. De international waardeert die geste, maar verkiest te wachten tot het einde van de transferwindow alvorens in te gaan op het voorstel.

http://www.vi.nl
is natuurlijk blabla,
Hij weegt zijn opties af en gaat zichzelf nu niet in zijn voet schieten door een contract te tekenen :excited.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV

Bericht door Baseman » di aug 19, 2014 8:23 am

Zijn huidige contract loopt nog 3 jaar door, zo'n probleem is zijn afwachtende houding dus niet.
Het komt neer op 1 jaar verlenging en een flinke ophoging van zijn salaris.

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Mano » di aug 19, 2014 8:44 am

m.a.w. hij gaat natuurlijk niet zijn transfersom verhogen door een langer contract te tekenen.
Dit is maximaal zijn laatste seizoen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV

Bericht door Baseman » di aug 19, 2014 12:04 pm

Echt verhogen zal het zijn transfersom niet doen, maar ik kan me voorstellen dat hij niet wil bijtekenen.
Maakt voor zowel PSV als hemzelf niet zoveel uit.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: PSV

Bericht door InnerHarbour » di aug 19, 2014 3:19 pm

Dat er uberhaupt iemand voor die schijtclub wil spelen.
YNWA

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Re: PSV

Bericht door bryan » di aug 19, 2014 9:49 pm

Is mij net opgevallen bij het kijken van de Malmö FF wedstrijd op TV dat Red Bull Salzburg in alle UEFA competities slechts "Salzburg" heet, omdat een team niet een naam van een sponsor mag dragen.

Dus... voortaan "SV Eindhoven" in Europa?

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » wo aug 20, 2014 11:37 am

Klopt, Red Bull Salzburg mag tijdens Europese wedstrijden geen Red Bull heten. En ook bijvoorbeeld het stadion van FC Twente moet dan een andere naam aannemen dan Grolsch Veste.

Dat de sponsornaam van het stadion weg moet worden gelaten geldt dan trouwens weer niet voor Borussia Dortmund, maar Twente heeft met Grolsch een naamgever die een concurrent is van de grote UEFA (CL) sponsor Heineken... :blush.gif:

Ajax noemde Salzburg afgelopen jaar overigens steevast FC Salzburg. Zowel op Ajax.nl als ook op de wedstrijdkaartjes stond Ajax-FC Salzburg. Ik was eveneens bij de return in Salzburg en daar probeerde de club zelf zich wel zoveel als mogelijk is onder de naam Red Bull te profileren.

wimpey
Berichten: 52118
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » vr aug 22, 2014 6:21 pm

Baseman schreef:Echt verhogen zal het zijn transfersom niet doen, maar ik kan me voorstellen dat hij niet wil bijtekenen.
Maakt voor zowel PSV als hemzelf niet zoveel uit.
Heeft bijgetekend. Goed gedaan van de kant van psv. :biggthumpup.gif:

http://www.ad.nl/ad/nl/1001/Sportwereld ... ract.dhtml

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV

Bericht door Baseman » vr aug 22, 2014 7:58 pm

Het is vandaag 'verrassende en erg positieve berichten' dag bij PSV lijkt het!
Eerst het bijtekenen van Depay en nu ineens de huur van de Mexicaan Guardado (zo goed als rond):
‘PSV in vergevorderd stadium met 108-voudig international van Mexico’

PSV hoopt zaterdag de huur van Andrés Guardado af te ronden. Dat meldt PSV-watcher Thijs Slegers van Voetbal International op Twitter. Technisch manager Marcel Brands was vrijdag in Valencia om de deal rond de 27-jarige international van Mexico te bespreken. Het is niet voor het eerst dat Guardado in verband wordt gebracht met PSV: in 2007 was de club uit Eindhoven ook al dicht bij de komst van de Midden-Amerikaan.

Guardado speelde tussen 2007 en 2012 bij Deportivo La Coruña (de club die hij destijds verkoos boven PSV) en daar maakte de vleugelspeler, die het beste tot zijn recht komt aan de linkerkant, een uitstekende indruk. Hij verdiende een transfer naar Valencia, maar daar kreeg hij geen voet aan de grond.
Valencia verhuurde Guardado vervolgens aan Bayer Leverkusen, maar ook die periode was niet indrukwekkend van de Mexicaan. Guardado heeft overigens een indrukwekkend aantal interlands voor de nationale ploeg achter zijn naam staan: hij debuteerde al in 2005 en staat inmiddels op 108 interlands. Volgens ESPN zijn de partijen het al eens en is het alleen nog zaak om de administratie uit te werken.
:biggthumpup.gif:

wimpey
Berichten: 52118
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » vr aug 22, 2014 8:33 pm

Wat moet psv met nóg een vleugelspeler dan? :confused.gif: Pijnpunten liggen duidelijk elders.

Guardado zat vorig seizoen in Leverkusen vnl. op bank en tribune.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: PSV

Bericht door Bert » vr aug 22, 2014 10:26 pm

Zou Depay een (lage) afkoopsom in z'n contract hebben?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV

Bericht door Lionel » vr aug 22, 2014 10:43 pm

Las van niet.
IK GELOOF!!!!!!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV

Bericht door Baseman » vr aug 22, 2014 10:49 pm

wimpey schreef:Wat moet psv met nóg een vleugelspeler dan? :confused.gif: Pijnpunten liggen duidelijk elders.

Guardado zat vorig seizoen in Leverkusen vnl. op bank en tribune.
Guardado kan als linksback, linkshalf, linksbuiten en op 10 spelen.

Vorig seizoen speelde hij 20 wedstrijden, de seizoenen daarvoor speelde hij bijna alles.
En hij speelde een prima WK.

Hij schijnt overigens via (oud AT'er en PSV scout) Thomas in beeld te zijn gekomen :biggthumpup.gif:
Bert schreef:Zou Depay een (lage) afkoopsom in z'n contract hebben?
Nee.
Dat werkt Brands ook nooit mee, alleen bij Pieters is toentertijd een uitzondering gemaakt.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: PSV

Bericht door Demosthenes » za aug 23, 2014 6:31 am

Volgens Wikipedia:
Statistieken
Seizoen Club[4] Competitie Wedstrijden Doelpunten
2005/06 Vlag van Mexico Atlas Guadalajara Primera División México 26 1
2006/07 Vlag van Mexico Atlas Guadalajara Primera División México 32 3
2007/08 Vlag van Spanje Deportivo La Coruña Primera División 26 5
2008/09 Vlag van Spanje Deportivo La Coruña Primera División 29 2
2009/10 Vlag van Spanje Deportivo La Coruña Primera División 26 3
2010/11 Vlag van Spanje Deportivo La Coruña Primera División 20 2
2011/12 Vlag van Spanje Deportivo La Coruña Segunda División 36 11
2012/13 Vlag van Spanje Valencia CF Primera División 32 1
2013/14 Vlag van Spanje Valencia CF Primera División 16 0
2013/14 Vlag van Duitsland Bayer 04 Leverkusen Bundesliga 4 0
Zo te zien heeft hij genoeg wedstrijden op een hoog niveau gespeeld i.t.t. de door Ajax gehuurde (met optie tot koop) Milik. Ik weet niet of er ook een optie tot koop is voor die Mexicaan.

Moet deze speler gescout worden? Hij is international, dan moet hij toch kunnen voetballen? Verder is het even op Wikipedia kijken of de man wel speelt.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » za aug 23, 2014 8:37 am

Het enkele feit dat iemand veel interlands heeft zegt niets. Die geweldige Maza die ze in Eindhoven eerder uit Mexico hebben gehaald heeft er volgens wikipedia inmiddels meer dan 90 op zijn naam. Nu zal dat niet allemaal voor zijn komst naar Eindhoven zijn. Maar hij was toen volgens mij al lekker op weg.

Daarnaast heeft hij wel jarenlang veel in Spanje gespeeld maar zit er nu een duidelijk dalende lijn in die is ingezet na zijn eerste jaar bij Valencia. Waarom is dat?

Dit voor de duidelijkheid volledig gebaseerd op statistiek want ik ken hem als speler niet. We gaan het in de loop van het seizoen wel zien. Overigens beslist Valencia pas na dit weekend of ze hem daadwerkelijk verhuren.
Nil volentibus arduum

wimpey
Berichten: 52118
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » za aug 23, 2014 9:25 am

Baseman schreef: Guardado kan als linksback, linkshalf, linksbuiten en op 10 spelen.
En lijkt dus in weinig op Defour. psv was toch op zoek naar speler die het evenwicht op het middenveld kon waarborgen?
En hij speelde een prima WK.
Zeker, goede voetballer. Bij Mexico tenminste. Bij Valencia ziet men dat blijkbaar anders.

Ik zie hem Maher wel uit het elftal spelen. Alleen vraag ik me dus af of je met Guardado een steviger elftal krijgt. Hij is geen type Park, Schaars, Defour. Duidelijk niet.

Leverkusen huurde hem vorig seizoen voor 1M voor een half seizoen met optie tot koop. Dure jongen voor psv dus.

Plaats reactie