Hiljemark voldoet alleen als VCM in een systeem met de punt naar voren, maar dan zou hij de backup van Wijnaldum moeten zijn.
Hendrix zou dus te allen tijde de VCM moeten zijn, de enige of de linkse (afhankelijk van het systeem).
PSV gaat nog zeker voor een RCV (backup/concurrent Bruma) en een middenvelder.
De middenvelder komt uit het buitenland. Als RCV wordt nu Ilori genoemd in het geruchtencircuit, die gaat waarschijnlijk verhuurd worden door Liverpool en PSV had toentertijd interesse.
Maar een extra LCV is eigenlijk ook geen overbodige luxe, omdat Hendrix als VCM beter is dan als LCV. Of die komt betwijfel ik echter, zoals ik ook geen vervanger voor Tamata verwacht.
Rekik traint vanaf vandaag trouwens mee met PSV, dus zijn komst zal vandaag afgerond worden.
En schijnbaar traint Cocu in een systeem met de punt naar voren op het middenveld (niet zeker ivm besloten training).
Kom op wimpey, reageer aub niet op puberniveauwimpey schreef:Je mag wat mij betreft dik tevreden zijn met Brands.

Je begint met achterhaalde berichtgeving over de transfer van Defour en gebruikt die uitzondering onterecht om Brands af te maken. In mijn reactie geef ik nergens aan dat ik dik tevreden ben met Brands, ik geef alleen aan wat zijn sterke punten zijn omdat ik het oneens met je ben, waarna jij ineens over hele andere zaken begint mbt Brands.
In die andere zaken kan ik je overigens een heel eind volgen, maar het zou prettig zijn als je op volwassen niveau gaat discussieren. Dit is niet een van de vele onzinnige en ontzettend kinderachtige Louis vs. Johan religie topics.