PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

wimpey
Berichten: 52114
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » wo aug 13, 2014 6:50 am

Yopi schreef: Slapstick. Echt, om je kapot te lachen. :drecul.gif:
Die laatste 10 pagina's is cult! :biggrin.gif:

Helemaal wanneer langzaam duidelijke wordt dat de Messias aan hun neus voorbij gaat: http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-P ... omer.dhtml

Goed gedaan door die Stefani: in Porto de prijs drukken, in Brussel de prijs opdrijven en psv wekenlang als schild gebruiken.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » wo aug 13, 2014 7:18 am

Heeft dat Anderlecht nou gewoon in het Holiday Inn Eindhoven met Defour zitten onderhandelen? Dat is ook wat zeg. :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: PSV

Bericht door InnerHarbour » wo aug 13, 2014 7:49 am

En ze schakelen gewoon verder naar de volgende aankoop, Zeux zou daar zogoed tussenpassen, het geld brand ze in hun zak. :drecul.gif:
YNWA

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Mano » wo aug 13, 2014 8:17 am

Wie heeft PSV nu op het oog? :hypocrite.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: PSV

Bericht door Jöhnk » wo aug 13, 2014 8:45 am

Ik denk dat Brands Doyen inschakelt om Wijnaldum weg te brengen, en daarna vol voor Gudelj gaat.

De messias is meteen van zijn voetstuk gevallen. Bij nader inzien kan hij er toch niet zo heel veel van:

thijsslegers @thijsslegers · 1 uur
Als PSV een goed plan B heeft snap ik t wel. Defour mislukte bij Porto en is reserve bij België. Dan is 5,5 mln wel een mooie prijs.

wimpey
Berichten: 52114
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » wo aug 13, 2014 8:56 am

Jöhnk schreef:Ik denk dat Brands Doyen inschakelt om Wijnaldum weg te brengen, en daarna vol voor Gudelj gaat.
Brands staat nu nóg meer onder druk. He doesn't deliver. Defour was dé troef, wekenlang. Dus kan ie nu niet met een no-name op de proppen komen.
De messias is meteen van zijn voetstuk gevallen. Bij nader inzien kan hij er toch niet zo heel veel van:

thijsslegers @thijsslegers · 1 uur
Als PSV een goed plan B heeft snap ik t wel. Defour mislukte bij Porto en is reserve bij België. Dan is 5,5 mln wel een mooie prijs.
Slegers was er enkele dagen voor 90% zeker van dat Defour naar psv zou komen. :neutral.gif:

Wat vind je van die Defour, Jöhnk? Ik ken hem niet goed.

wimpey
Berichten: 52114
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » wo aug 13, 2014 8:58 am

Is die Bazoer niet wat voor psv? :hypocrite.gif:

Defour --> Bazoer. What's in a name...

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: PSV

Bericht door Demosthenes » wo aug 13, 2014 9:02 am

Slapstick. Echt, om je kapot te lachen. :drecul.gif:
Defour was dus de messias!

Heb de tien pagina's niet gelezen, maar ik snap dat het te vergelijken is met de slapstick op AT rond de komst van Eto'o naar Ajax, maar dat zal ik wel verkeerd zien.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: PSV

Bericht door Jöhnk » wo aug 13, 2014 9:05 am

wimpey schreef:
Slegers was er enkele dagen voor 90% zeker van dat Defour naar psv zou komen. :neutral.gif:

Wat vind je van die Defour, Jöhnk? Ik ken hem niet goed.
Ik vond Defour een goede speler toen hij nog een aanvallende middenvelder was. Bij Standard kwam hij wat meer controlerend te spelen, en ontpopte hij zich tot leiderstype. Hij won toen de gouden schoen van de Belgische competitie, maar toch viel zijn ontwikkeling me wat tegen.

Bij Porto heb ik hem niet gevolgd. Geen enkele wedstrijd gezien.

wimpey
Berichten: 52114
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » wo aug 13, 2014 9:08 am

Demosthenes schreef: maar dat zal ik wel verkeerd zien.
Dat klopt. psv richt al wekenlang z'n pijlen op Defour. Hij wordt door de leiding van psv gecommuniceerd als hét target. Op PN gaat men er zeker en vast vanuit dat Defour wordt aangetrokken. Dat lijkt dus niet het geval te zijn en nu is all hell loose. Brands, RvC moeten eraan geloven.

Ter vergelijking: geen zinnig mens zal het de RvC en Overmars kwalijk kunnen nemen dat Eto'o anders kiest dan voor Ajax. De club heeft het geprobeerd, een persoonlijk gesprek met Eto'o gevoerd. Voor de fanbase van Ajax zou Eto'o een verrassing zijn. Voor de fanbase van psv was Defour de redder in nood en zijn komst een vrijwel vaststaand feit.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » wo aug 13, 2014 9:29 am

Daarbij, Defour lijkt geen andere opties te hebben gehad dan PSV of Anderlecht.

Lijkt erop dat die jongen 'gewoon' terug naar België wilde. Foute inschatting van Brands.

Wat nu? Blijkbaar was Mokotjo tweede keus.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: PSV

Bericht door Demosthenes » wo aug 13, 2014 9:35 am

Dat klopt. psv richt al wekenlang z'n pijlen op Defour. Hij wordt door de leiding van psv gecommuniceerd als hét target. Op PN gaat men er zeker en vast vanuit dat Defour wordt aangetrokken. Dat lijkt dus niet het geval te zijn en nu is all hell loose. Brands, RvC moeten eraan geloven.
Je zult, in dit geval :ajaxsmiley.gif: wel gelijk hebben, je volgt het PSV-netwerk beter dan ik, dat vind ik vooral leuk om te lezen na een nederlaag tegen Ajax.

Defour is een paar jaar, voor zijn overgang naar Porto, doelwit geweest van Ajax, achteraf gezien misschien ten onrechte.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

wimpey
Berichten: 52114
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » wo aug 13, 2014 9:35 am

Yopi schreef: Wat nu? Blijkbaar was Mokotjo tweede keus.
Volgens die Slegers. Maar die vent zit er bijna altijd naast... Brands heeft met Defour i.i.g. weer eens gegokt en verloren. psv wedde op één paard.

Brands staat nu nog nadrukkelijker in de vuurlinie. Wanneer ie nu niet levert... Ben benieuwd wanneer ome Toon ingrijpt. Levenscyclus van Brands bij psv lijkt me op z'n eind te lopen. Die man laat jaarlijks een nieuw geluid horen, maar geen enkel liedje van 'm haalt de hitparade.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » wo aug 13, 2014 10:27 am

Gerbrands kent Brands nog van AZ, hij zal zich allang een mening gevormd hebben over die man.

Brands heeft moeite met schakelen. Als hij eenmaal iets heeft bedacht, houdt hij daar eindeloos aan vast.

Er zal nu snel goed nieuws komen (wat dan ook) want nu is de stemming in Eindhoven beneden peil.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: PSV

Bericht door Demosthenes » wo aug 13, 2014 10:59 am

Er zal nu snel goed nieuws komen (wat dan ook) want nu is de stemming in Eindhoven beneden peil.
Je zou mogen verwachten dat beleidsbepalers zich niet laten gaan door "een stemming in Eindhoven". Twee keer winnen en de stemming is veranderd. PSV moet misschien tegen Cambuur en Excelsior.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

GangstaRiB
Berichten: 16905
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: PSV

Bericht door GangstaRiB » wo aug 13, 2014 11:00 am

Knap dat een hoop mensen weten hoe Brands precies werkt.....

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » wo aug 13, 2014 11:18 am

Het valt niet mee om de Messias ervan te overtuigen juist in Eindhoven terug te keren op aarde. :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Rooie » wo aug 13, 2014 12:49 pm

Duarte niet iets voor ze? :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » wo aug 13, 2014 4:30 pm

De Zeeuw is op zoek naar een Nederlandse club want Anderlecht (!) heeft hem nu niet meer nodig. Dat kan geen toeval zijn. Mooi alternatief voor Brands.
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » wo aug 13, 2014 4:46 pm

En nog een verleden bij AZ ook. Wat wil je nog meer? :hypocrite.gif:

columbus
Berichten: 5465
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: PSV

Bericht door columbus » wo aug 13, 2014 5:10 pm

Marillion schreef:De Zeeuw is op zoek naar een Nederlandse club want Anderlecht (!) heeft hem nu niet meer nodig. Dat kan geen toeval zijn. Mooi alternatief voor Brands.
Heb grote vrees dat de Zeeuw wel eens de vervanger van Blind zou kunnen zijn... Past wel in de denkwijze van het TH, is een wat oudere speler, spreekt Nederlands en kan er direct staan. Bovendien is Overmars niet zo'n uitgever, hij zal niet veel kosten.

Is overigens gebaseerd op een onderbuik gevoel en hoop dat ik er vreselijk naast zit... :)

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48028
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: PSV

Bericht door peter » wo aug 13, 2014 6:32 pm

Yopi schreef:Daarbij, Defour lijkt geen andere opties te hebben gehad dan PSV of Anderlecht.
Verrassend inderdaad. En bijzonder dat je dan als PSV dus aan het kortste eind trekt. Een flinke tik, zou ik zeggen.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » wo aug 13, 2014 8:43 pm

Mwah, Anderlecht is in België natuurlijk wel de grote club. En zeker nu PSV al een aantal jaren geen kampioen is geworden denk ik niet dat ze Eindhoven daar als een stap hoger zien. Het zal hooguit niet de bedoeling zijn om na een mislukt avontuur in het buitenland terug te keren in de eigen competitie. Maar hij speelt bij Anderlecht wel CL. Zo heel vreemd is die keuze niet.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48028
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: PSV

Bericht door peter » wo aug 13, 2014 8:50 pm

Lees net dat ze er (in tegenstelling tot PSV) wél uitkwamen met Porto. Ook niet onbelangrijk.

Anderlecht is een mooie club, maar PSV is natuurlijk wel groter. Al is het, sinds Brands daar zit, wel een compleet zooitje (eigenlijk al vanaf 2009/2010 en dus het jaar voor Brands).

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: PSV

Bericht door Giacomo Puccini » wo aug 13, 2014 8:52 pm

In welk opzicht is psv groter dan Anderlecht?
Ajax!

Plaats reactie