Spandoek gemaakt door Zeux................Marillion schreef:

Moderator: mods
Het zit erg diep bij je, IH, maar de link tussen PSV en Zeux komt toch echt uit de onderbuik. Jij bent altijd over dat kopen bezig, misschien als enige op AT. Zou het niet zijn dat jij eigenlijk spelers wilt kopen?InnerHarbour schreef:Spandoek gemaakt door Zeux................Marillion schreef:
Steeds hetzelfde commentaar geven zonder het te bewijzen. Je gebruikt het woord, in dit kader, wel vaak.InnerHarbour schreef:Dat is het probleem met zoveel azijndrinkers, je kan natuurlijk alleen een constante azijnzeiker zijn als het spul ook veel drinkt, ze hebben hun gevoel voor humor al jaren geleden verloren.
http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/toon/1308zei·ke·rig (bn.)
1 (grof) als (van) iemand die zeikt => zeurderig
Er staan al heel wat woorden in het woordenboek, die thuishoren in het taalregister “grof”. Op zich heb ik daar geen kritiek op. Ook het pis- en kakvocabularium zit besloten in de kinder- en ouderlingenleeftijd als mensen nog niet of niet meer zindelijk zijn.
Er zijn taalspelletjes waarin Vlamingen het niet slecht doen en waarom deze link? Stond bovenaan of bijna bovenaan in Google. Verder heb ik er niets mee en deze discussie gaat niet eens over Demosthenes, tenzij ik iets heb gemist.Yopi schreef:Vlaams woordenboek?
Gerbrands lekt ook niet. Die pipo TD van 'm natuurlijk wel. Daaropvolgend kan Gerbrands natuurlijk niet de kaken op elkaar houden.generaal schreef:Wat ik nou niet begrijp, is dat Gerbrands bij zijn aantreden zei geen namen te zullen laten lekken voordat 't rond kwam.
En Gerbrands zal inmiddels duidelijk zijn dat hij psv niet kan runnen zoals ie AZ runde. Qua schaalgrootte 2 werelden. psv hunkert en smacht, de druk is enorm. Dan willen mensen nog wel eens rare dingen doen en ondoordacht beslissingen nemen.Yopi schreef:Die TD heeft daar belang bij.
Toch wel jammer. Was toch wel een opluchting geweest als die jongen voor een fooi was vertrokken.Yopi schreef:Ik begrijp dat Bakkali nu bij Kees Ploegsma (jr?) zit en wil bijtekenen. Dan zal hij wel weer deugen.![]()
Is het net Ajax (Velthuizen!)? Een verdediger die zijn best doet Serero het koppen onmogelijk te maken, waarna Van der Hoorn (via een Vitessespeler?) kan inkoppen.columbus schreef:PSV krijgt twee goals in de schoot geworpen.
Ik denk dat een aantal trainers hier veel meer uit kunnen halen.Le T. schreef:Niks veranderd tov vorig seizoen dus.GangstaRiB schreef:Als PSV zo door blijft gaan geef ik Philip nog 2 maanden. Prima selectie, geen idee wat ze aan het doen zijn.
Dat is meestal zo met trainers die er om sentimentele redenen zitten, een vakman kan het meestal veel beter. Vorig seizoen kon Hiddink nog wat aanwijzingen geven, dat leek toen te helpen.GangstaRiB schreef:Ik denk dat een aantal trainers hier veel meer uit kunnen halen.Le T. schreef:Niks veranderd tov vorig seizoen dus.GangstaRiB schreef:Als PSV zo door blijft gaan geef ik Philip nog 2 maanden. Prima selectie, geen idee wat ze aan het doen zijn.